November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Al ging er echt veel in het mondje knoeiboel was het ook wel hoor

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo er zijn in ieder geval 2 erg grote uitpuilende tassen binnen aan boodschappen. Maandag of dinsdag de rest halen incl. fazantenboutjes.

Lis vreselijk heh dat je niet meer weet wat je moet vragen. Herkenbaar hoor! Ik had voor de sint chiel al een zaag gegeven...whaahaa.
    Handig zeg van dat thuisbezorgen. Hier is het bij superde boer gelukkig heeeel rustig. Geen kip te bekennen daar. HEt is alleen altijd het gesleep heh en ik heb laatste tijd al zo'n last van mn rug.
    En wat liggen ze lang te slapen dan joh. Lekker hoor.

Fajah veel plezier nogmaals!

Jaime ligt nu ook op 1 oor. Hoop niet te lang want wilde nog naar kinderboerderij heb ik haar beloofd. Moet wel lachen om haar. Zeg altijd als intro voor het slapen, kom we gaan even een schone luier aandoen. Dat ging heel lang gewoon goed. DAn was ze toch al boven heh dus dan zei ik nu lekker slapen. Nu werkt dat dus niet meer. Ik zeg even luier doen. Zegt ze ok naar boven. Komen we boven zegt ze nu: ik wil niet slapen mama...hahahah.

Ik ga ook ff surfen. Ff kijken waar ik servies voor normale prijs kan halen. De bij vond ik echt duur.

lfs

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Vakantie! Yeah!

Kreeg een leuk boekje met allemaal cadeautjes erin waar ik iets uit kan kiezen. Leuke dingen allemaal, van kaasfondueset tot badjassenset, tijdschriftenbon.luchtje, ritualspakket, schoonheidsbehandeling etc etc. Begreep van John dat ie nummer 8 van de 9 had met cadeautje uitzoeken bij de directeur en hij heeft een digitaal fotolijstje, een dvd van Guus Meeuwis en een wensbon van 50 euro gekregen. Toch leuke dingen. We zijn weer verwend. Ook weer extra bonus voor hem en voor mij dus we kunnen t nieuwe jaar weer brassen ;)

Lin: Hihi die Jaime met dr soep. Vond ze t lekker? Knoeiboel was t wel zeker, lol. Ennuh jij met je fazant, gedver, jullie houden echt van die aparte dingen he!? Hier gewoon een orinaire varkenshaas met kerst met diverse sausjes, groentes, en lekkere aardappeltjes/patatjes. IJs toe en een garnalen cocktail of meloen met ham vooraf, soepje tussendoor en ik vind t weer best.

Lydia: Lekker hoor je twee knullen die al 2 uur liggen te slapen. Jill ligt er net in. Beetje laat, maar moest werken en bij oma had ze nog niet geslapen. Ach moeten vanavond ook ff naar t zkh naar mn schoonvader dus kan ze wat langer opblijven.

Trena: Nogmaals fijn weekend!

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, heerlijk als ze even een tijdje slapen he.
    Maar inmiddels zijn ze allebei weer beneden. Marijn heeft 2,5 uur geslapen, Jesse 2 uur en 3 kwartier.
    Had ik al verteld dat Marijn staat? `De box moet alweer omlaag, want ik kan hem er niet inzetten of hij staat. Dat is toch ook alweer snel geloof ik he.

Sens: gelukkig dat de grote boodschappen weer binnen zijn.

Och jee, Marijn huilt en zit weer aan zijn oren... Het zal toch niet he.

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha ik vind varkenshaas ook heel lekker hoor..hihi.
    En leuke kadoos idd. Zelf uitkiezen is ook wel handig anders zit je met spullen waar je niks aan hebt of wat al dubbel is.

6. Goedemiddag allemaal.

Zap: Jullie dus al lekker verwend met de kerst door de werkgevers. Altijd leuk toch. Kunnen er weer een hoop nieuwe kleertjes voor Jill komen en voor de kleine beeb ;)
    Heerlijk jij ook al vakantie.

Lin: hhihihihihihihihihii die Jaime met haar soep. Is ook lastig om te eten toch. Nog wel naar de kindeboerderij geweest vanmiddag? Zit ie vlak in de buurt bij je?

Lydia: Jullie ook al met de verjaardagen zo dicht op de kerst. Niet handig allemaal. Ik ben ook wel een beetje inspiratieloos geworden hoor. Een trainingspak is zeker nuttig. Kan ik mss ook wel vragen, misschien ga ik dan wel weer naar de sportschool. Ach in het nieuwe jaar weer nieuwe kansen toch.
    Lijkt mij ook wel onzeker hoor als je niet weet dat je je plekje houdt op je werk. Niet al te druk maken is een goed idee.

Trena: Jij zit al vast lekker in de Ardennen. Hoop dat er lekker veel sneeuw ligt.

Mirjam: Balen dat je een slechte nacht weer heb gehad. Hier ook wel een beetje. Daynah was erg onrustig. Ben zelf nu ook wel moe, dus ga er maar op tijd in vanavond.

Zo iedereen heb ik gehad geloof ik. Heb al heel de dag koppijn. Komt gewoon door een onrustige nacht met Daynah. Weet niet wat ze had, dus hoop dat het vanavond beter gaat.

Vanmiddag even mijn vriendin gesproken die in het zkh ligt. Baby zit gelukkig nog in haar buik. Vraag is alleen hoe lang nog. 3x per dag wordt haar vruchtwater gecontroleerd, dus ze is wel in goede handen.
    Ze zei ook dat ze in het zkh wel heel down wordt omdat je zo met je neus op de feiten wordt gedrukt. Baby's die worden geboren van 700 gram en maar de vraag of ze het halen. Andere baby's die worden geboren die het niet redden. Lijkt mij verschikkelijk hoor.
    Zondag zou ze de verjaardag van haar dochtertje vieren die wordt 3 maar gaat dus niet door. Ook wel sneu hoor dat kindje. Ik zei ook tis niet anders en haar verjaardag vieren we gewoon dubbel zo groot in het nieuwe jaar.

Ik ga even Daynah vermaken.

Tot laterrrrrrr.

Lfs Kelly

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kel wat vervelend zeg voor je vriendin. Maar idd in het zkh ligt ze iig goed, al is leuk natuurlijk anders. Kan me voorstellen dat het ook zo confronterend is als andere kindjes veel te vroeg worden geboren en die het dan niet redden. En ja idd verjaardag vieren van de ander is dan moeilijk. Misschien kan de papa wat leuks met haar gaan doen?
    Hoop voor je dat Daynah vannacht goed slaapt.

Oh en kinderboerderij is hier aan het einde van de straat. Moest ff denken maar jij was hier nooit geweest, zap en am waren eens hier en toen waren we naar die kinderboerderij. Ik dacht jij ook maar is niet zo.

Ik ben dus nog wel naar kinderboerderij geweest. Jaime had maar een uur geslapen dus ze werd wakker, wat gedronken en gelijk weg.
    Was er wel al evne niet geweest ze vond het geweldig. Je ziet dan ook zo het verschil heh dat ze zo groter wordt. Moet zeggen dat we langer in de speeltuin aan het verkleumen waren dan op de kinderboerderij (zit een enorme beveiligde speeltuin bij).
    Oh ze ging maar door zeg. Mijn held op sokken ging nooit van de glijbaan (LIS en AM kunnen dat bevestigen), nu zei ze ik van gijbaan. Ik jaja het zal wel. Maar nee hoor, hup zelf de trap op en zelf van de glijbaan..hahahah. Eindelijk dan.
    Verder op zo'n soort pomp schommel ding, twee zitjes tegenover elkaar, enorm hoog en groot ding vond ze erg leuk. WAs nog een vader met kindje van 1,5 die meedeed en die zat dus op de andere kant. Zo maak je vrienden heh. Nou het was iig heel leuk maar wel heeeeeeeeeel koud na een uur of anderhalf a 2...brrrr. Ben blij dat ik nu warm binnenzit.

lfs

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Sap: echt fijn voor jullie dat jullie een mooie echo hebben gehad van jullie 2de wondertje! Ben zoooo benieuwd of t nou een jongen of meisje gaat worden, maar ga toch bij jou ook weer voor een meid ;) Jammer dat je geen foto's hebt, ga je nog een keer ene pretecho maken?

Monique: ik hoop voor je dat het de ongi nu al is, zou wel fijn zijn als je cyclus weer zo snel op gang zou komen. Heb je nog erge buikpijn nu?

Kel: jullie dus nog druk met kerstkadootjes, wel leuk hoor die verwennerij! Hoe staat het eigenlijk met de verkoop van jullie appartement. Hoor je nog wel eens iets van kijkers? En al duidelijke plannen voor Suriname?

Linda: hihi, die Jaime aan de soep. En ik zie het al helemaal voor me, jij in de speeltuin met nog een andere papa :) :) :) Wel fijn dat Jaime nu ook meer durft....ik ken t....Jayna was echt ook een held op sokken altijd, maar sindskort gaat ze nu ook de glijbanen zelf op en af en leuk dat ze het dan vinden he.

Lydia: jeetje, dat is niet leuk zeg dat er uiteindelijk zoveel mensen weg moeten bij jullie. Hopelijk blijft het jou echt bespaard. Lekker he als beide kids ff een tijdje slapen, kom je zelf ook ergens aan toe.

Zaph: nou jullie zijn goed verwend hoor door de werkgevers! Zeiden we nog dat het tegen viel bij onze werkgevers, nou bij mij viel t ook mee. Ik had een iris cheque van 15 euro, en pakket met best veel lekkers, mooie schaal voor oliebollen, flesjes wijn....kortom, mag deze keer ook niet klagen. Leuk de winterefteling, zal Sandra vast ook vinden.

Mirjam: haha....samen in t peuterbed, zal idd heeel knus geweest zijn ;)

Trena: je leest t niet meer, maar ik wens je alsnog een heel gezellig weekend in de Ardennen met je gezinnetje, geniet er van samen!

Brennie: hoe is het met je meid? En met je meissies? Doet Amy het goed? En Milou zeker heel trots op dr lieve zusje. Ik ben erg benieuwd naar spam, maar zal binnenkort vanzelf wel komen. Geniet lekker van de kraamweek samen!

Gister kerstborrel op mn werk. Ben ff met Faya geweest, was erg gezellig en leuk om mn collega's weer te zien. Iedereen vond Faya een schatje, en dat is ze ook....haha :) Ondertussen weer 2 collega's zwanger, waarvan 1 een tweerling krijgt en ook al 2 kids heeft, drukke boel dus.
    Dinsdag moet ik werken, hebben we uitstapje met de kids, dus dat is wel leuk beginnen, daarna 6 januari weer.\

Kreeg vandaag nog een telefoontje van mn moeder, ik nam op en ze begon meteen te huilen. Ik dacht dat mn oom was overleden, maar dat was niet zo. Ze vertelde dat ze een brief had gekregen van mn nichtje Demi ( dochter van mn zus die wel bij ons komt, maar van mn zus opa en oma niet mag zien ). Demi schreef dat ze opa en oma zo mist en graag wil zien, maar dat haar moeder dat niet mag weten omdat ze dan straf krijgt. Zo zielig vind ik het. En zo gemeen van mijn zus. We weten nu niet zo goed wat we er mee moeten. Mn nichtje komt in de kerstvakantie waarschijnlijk nog wel een keer bij ons op bezoek, misschien dat mn ouders hier dan ook komen. Maar als mn zus er achter komt, mag Demi straks hier ook niet meer komen, echt moeilijk.....

Nou ga zo lekker kop koffie zetten. Alles boodschappen zijn al in huis, Len hefet 2 weken vakantie, heerlijk nog ff met zn 4 tjes genieten!

Fijne avond!
    Liefs Sem

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jeetje Sem dat meen je niet van die brief. Dat is echt zuur zeg. Pff lastig ook inderdaad wat je moet doen. Je wil natuurlijk ook niet dat ze erachter komt en dat ze dan idd niet meer bij jullie kan langskomen. Jij praat ook niet met je zus toch? Anders had jij met haar kunne praten. Is er iemand die haar goed kent en op haar in kan praten? Ik vind dat toch wel heel erg hoor als zo'n klein meiske zo'n brief schrijft en dan bang is om straf te krijgen.
    Echt rot voor je.
    Lekker jullie zijn nog ff 2 weken met zn vier. Idd maar van genieten.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Panda: hihi dat lijkt me idd knus, zo samen met Bastian in zn peuterbedje :D

Fajah: jullie zitten al in de Ardennen nu. Zal vast ff lekker zijn er tussenuit!

Sens: mooie tattoo hoor :D En wat kan Jaime leuke dingen van klei maken hihi.
    Goedzo Jaime van de glijbaan :D Is toch wel leuk he Jaime? ;) Ze was trouwens bij Trena wel van de glijbaan gegaan he, heb haar toen een paar x geholpen en toen wilde ze wel.

Robine: nou leuke cadeaus gekregen jullie hoor!

LIS: joepie Marijn die kan staan! Wat gaat het toch weer snel he. Zie jou echt nog eens voor een 3e gaan ;)

Kelly: hoop dat het kindje nog een poosje binnen blijft zitten. Lijkt me ook niets al die weken in het ziekenhuis, maar je hebt geen keus he :(

Semmi: agos wat sneu voor je nichtje zeg :( Snap niet dat je zus haar dit aan doet :( Moeilijke keus die je dan moet maken, valt er echt niet met je zus te praten?

Vanavond dus uit eten geweest met clienten en collega's, uiteindelijk met een stuk of 40 dus best redelijke opkomst. Was erg lekker http://www.barbacoa.nl en gezellig.
    Heb een Ipod shuffle gekregen en bonbons.

Morgen gaan we dus met de trein naar Maastricht, gelukkig wordt het niet al te koud....ben echt een koukleum ;)

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    AM een i pod gekregen :confused: . Dat is leuk toch?
    En morgen naar maastricht..gaan jullie met zn drie? Veel plezier iig.

En je zag die dingen van klei..mama vond het kleien ook leuk :) .

SEm wat ik nog dacht ik zou faya ook graag ene keer zien. Misschien als we nog eens een meet hebben met zn allen dat je haar dan ook meeneemt?

Verder is het rustig hier heh. Ik ga ook lekker slapen. Morgen op kraambezoek bij maxim. heb chiel al gezegd dat hij hem maar ff lekker moet vasthouden..whaahaaa. Nee komt goed hoor.
    Ik heb voor mijzelf besloten dat ik komend half jaar niet zw wil worden. Jullie denken vast ego bitch, maar ik heb komend jaar belangrijk jaar. Mag een cultuurvisie gaan schrijven. Uitgelezen kans. Wacht ik wel ff half jaartje, komt thuis ook nog goed uit dus wat wil een mens nog meer.

Ga lekker slapen.

tot morgen lfs

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: een Ipod shuffle hoor, zo'n mini clip dus ;) Maar wel leuk kerstcadeautje, alhoewel ik zoiets denk ik dus amper of niet gebruik....

Toch nog maar ff wachten met zwanger worden, jij ego bitch ;) Haha nee tuurlijk niet, denk dat het voor jullie relatie juist meer rust geeft toch.

We gaan morgen idd met zn drietjes.

Veel plezier bij Maxim! Uhm ben ff vergeten bij wie deze baby hoort? Pas geboren? :oops:

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Weet trouwens nog steeds niet of het nu echt een ongi is of niet. Heb wel de buikpijn van een ongi, maar bijna geen bloedverlies meer en eigenlijk alleen oud bloed geloof ik.
    Maargoed we wachten het wel af...en anders toch ook maar een poosje pauze.

En ben lekker t/m maandag vrij (alhoewel moet die dag nog wel wat telefoontjes plegen). Volgende week alleen dins, zat en zon werken en de week erna lekker vrij!

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jeetje het is de laatste tijd nog nooit zo laat geworden bij me, ga gauw naar bed! Nog ff bij Kyl spieken, want die heb ik na vanmorgen natuurlijk ook niet meer gezien :(
    Als ik hm dan zo lief zie slapen krijg ik zo'n zin om te knuffelen na hm een dag niet gezien te hebben! Maar moet me ff inhouden he, halen we morgen wel weer in ;)

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Linda: veel plezier bij Maxim op kraamvisite, zal wel weer heel erg gaan kriebelen met zo'n kleintje in je armen. En natuurlijk kan je Faya ook een keer zien. Aankomende meet in januari kan ik alleen niet, omdat ik dan mn verjaardag vier, maar in het voorjaar moet wel lukken.

Monique: jullie veel plezier in Maastricht vandaag, gezellig! En t zonnetje schijnt hier al, dus denk dat t idd meevalt met de kou.

Hier een lekker lui ochtendje.ZIt nog in mn pyama. Lekker uitgebreid ontbeten. Vanmiddag misschien nog ff naar de kinderboerderij, is al een tijd geleden voor Jayna. Denk dat ze dat wel weer leuk zal vinden.
    Ik las net trouwens bij de okt. 2008 mama's dat er iemand alweer zwanger is.....pffffff.....moet ik nu toch niet aan denken zeg! :confused:

Ben benieuwd of we snel Amy spam krijgen, zo leuk om weer zo'n pasgeboren moppie te zien!

Fijne dag!
    Liefs Sem

16. Goedemorgen allemaal,

Sem: Veel plz vandaag op de kinderboerderij en heerlijk toch zo'n lui ochtendje. Hier ook hoor.
    Zo en alweer iemand zwanger bij de okt2008 mama :confused:
    Wat vervelend zeg voor je ouders. Kan mij voorstellen dat zo'n brief best emotineel is voor je ouders. En als je afspreek met je nichtje dat ze niets zal zeggen als je ouders er ook zijn. Denk je dat het lukt?
    Heeft ze dan stiekem die brief geschreven en gepost?
    Met ons huisje staat het al een tijdje stil. Huizenmarkt is momenteel erg slecht en dat is te merken ook. Vooral op mijn werk. Hoop dat het snel weer gaat aantrekken.

Lin: Veel plz vandaag op de kraamvisite. Zal vast gezellig zijn met zo'n kleintje.
    En toch maar een halfjaartje wachten. Is toch niet erg. Ik vind het niet echo hoor.

Monique: Jij ook vandaag veel plz. Kyllian zal het wel leuk vinden in de trein.

Sap: Hoe is het met jou. Weet je al wanneer de begrafenis is van jullie tante?

Fijne dag allemaal.

Lfs Kelly

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Murning,

Monique stuurt net een sms door van Brennie:
    Lig veel op bed ivm veel bloedverlies dus kan niet forummen :cry: . Ik voel me heel goed verder, helemaal op de roze wolk. Wil zo graag een foto spammen van Amy. Jullie krijgen hem snel. Bv gaat op gang komen alleen wel pijnlijk op het moment. Vannacht heeft ze doorgeslapen, zal wel eenmalig zijn ;) . Milou is heel lief voor dr wel een beetje uit haar doen, nu is ze met Gerard even naar de binnenspeeltuin, uitleven. Doe je alle meiden de groeten en tot snel. x brennie.

Nou goed om te horen en Brennie doe maar rustig aan hoor! Hoop dat je bevalling goed is gegaan.

Hier geen uitslaapochtendje, jaime riep me om kwart over acht. Chiel heeft haar keuken vanochtend in elkaar gezet. Die krijgt ze voor de kerst. Ik ga wel eerst vanavond ofzo even selectie maken van alle speelgoed en denk ik wel wat wegdoen.

Semmi lekker zo'n luie ochtend met uitgebreid ontbijt. Kinderboerderij is ook altijd leuk heh. Hier alleen wat regen.
    En jee zeg das snel die zw schap.

AM kon je er een beetje uitkomen vanochtend? En smste je net al veel plezier in Maastricht! Ik dacht dat het een gewone i pod was. Maar dit is toch ook leuk! En idd geeft ook wat rust met de relatie even wachten.
    Maxim is de nieuwe baby van onze vrienden, ze hebben Yannick al. Yannick via ivf is begin oktober 1 geworden. Ze was onverwachts heel snel zwanger op natuurlijke wijze!

Ik ga ff verder.

lfs

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Kel: balen hoor dat het zo slecht gata met de huizenmarkt, idd maar hopen dat t snel weer wat aantrekt, want zou wel leuk zijn als jullie in t nieuwe jaar echt op zoek kunnen gaan naar een ander huisje. Ik denk dat mn nichtje haar mond wel houdt als mn ouders bij ons zijn en ze ze dan ziet. Denk ook dat we dat toch maar gaan doen, zowel mijn nichtje en ouders willen zo graag, dus we wagen de gok maar dan.

Linda: haha....moet wel lachen, niet uitgeslapen omdat Jaime kwart over 8 wakker werd. Dat is hier momenteel echt uitslapen met Jayna die half 7 klaar wakker is. Leuk dat Jaime een keukentje krijgt, zal ze vast een hoop plezier van hebben.

Hier is Jayna net wakker en gaan we toch maar niet naar de kinderboerderij. Zonnetje is weg en toch een stuk frisser. Faya is nogal verkouden en ook aan t hoesten, dus om dan zolang met haar daar rond te lopen. Gaan zo maar ff een rondje wandelen door de wijk. Es kijken of er nog mooie nieuwe woningen gebouwd worden en hoever het met de school staat die nu gebouwd wordt en waar onze kids heen zullen gaan.
    Vanavond ga ik met mn moeder naar de bios naar Wit licht. Wel ff gezellig er samen uit. Heeft mn moeder ff wat anders aan dr hoofd dan mn nichtje en oom die zo ziek is. Len blijft bij de kids, dus papa avond.

Oh ja, wat mn zus betreft....daar is echt niet me ete praten, ze wil niks van ons allemaal weten en heeft echt afstand genomen....triest dat het dus op deze manier moet.

Liefs Sem

19. Sem heel veel plz vanavond in de bios. Lief dat je je moeder lekker meeneemt. Even lekker afleiding voor haar.

Lin: 7.45 uur niet uitslapen! Voor een hoop mensen wel hoor. Alhoewel Daynah ook vanmorgen om 9.00 uur wakker werd, maar dat is toch wel zeldzaam hoor en daarintegen is ze dan wel rond half 7 al een keer wakker geworden voor haar flesje melk.
    Hoe was het bij Maxim?

Fijn dat je ons op de hoogte heb gebracht omtrent Brennie. Hoop dat ze snel een foto van Amy kan spammen. Kan niet wachten om dat kleine wondertje te zien.

Verder is het erg rustig geweest vandaag op het forum.
    Ik ben vandaag heel nuttig geweest. Ik heb mijn keuken voor de helft schoongemaakt. De bovenkasten moeten nog gedaan worden en de koelkast eigenlijk ook, maar had geen zien meer ;), dus doen we wel een andere keer weer.
    Verder nog even naar de winkels geweest en heb weer een leuk jurkje kunnen scoren. Nu koop ik even niets meer. Is mss ook wel een goed voornemen voor in het nieuwe jaar :)

Ik ga zo lekker met Daynah in bad. We hebben lekker niets vanavond, dus gaan we maar een dvdje kijken.

Fijne avond allemaal.

lfs

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Even snel want moet nog koken. We zijn net terug van maxim. Wat een poepie zeg, en zo klein ook weer Heel zoet kindje, eten en dan weer slapen. Heb hem geen seconde horen huilen echt lief.
    Zn broertje yannick en jaime hebben ook nog gezellig samen gespeeld erg leuk.
    De bevalling was schijnbaar heel snel. 2,5 uur, geen scheurtje of niks. Echt goed!

kom later nog ff nu ff koken.

Deel Deze Pagina