Haha Sens, ik vind half 7 al uitslapen. Jeetje, da's echt een makkelijk kind, eten en slapen. Maar dat kan natuurlijk zo veranderen. Lijkt me een goed plan, komende half jaar niet zwanger worden, geeft idd rust. Zul je zien dat Chiel er tegen die tijd zelf over begint. Semmi, wat een gedoe met je zus. Vind het zo rot dat je nichtje er de dupe van is. Dan maar stiekem. Hopelijk is Brennie gauw weer op de been. Niet fijn, zoveel bloedverlies. Kelly: ach, zolang je geen last hebt van de kredietcrisis kun je toch gewoon blijven shoppen. Het is alleen geen ideale tijd om een huis te (ver)kopen. Was het leuk in Maastricht, Monique? Echt koud was het niet vandaag. Hier nog steeds een wat kwakkelige Bastian. Hij heeft al 4 dagen geen avondeten gehad, wil hoogstens een hapje toetje. Maar intussen wel zeuren om rozijntjes en koekjes, dus zo ziek is ie niet. Hij ligt nu al te slapen, ben benieuwd hoe vroeg hij wakker wordt. Vanmorgen was mijn uitslaapochtend maar daar was meneer het niet mee ens. Hij heeft een half uur beneden aan de trap staan huilen omdat hij mama wilde en niet papa. Pfff, mama-verslaafde. Twee uur later waren ze gewoon samen aan het spelen, niets meer aan de hand.
OH panda dat is balen zeg. Bleh. Ben je eruit gegaan of heb je oordoppen in gedaan? . En wat je zegt nog kwakkelig maar wel rozijntjes...wat zijn ze slim heh die ukken van ons! En meiden sorry dat ik het zo schreef maar wij zijn het gewoon niet gewend heh dat vroege. En voor haar is het ook echt vroeg. je merkt ook dat ze dan te kort heeft geslapen. Vanmiddag ook maar 1 uurtje... Kel flink aan de poets geweest dus. En jurkje voor jezelf of voor Daynah? Gaat het nog goed met je gewicht? Eet je nu weer gewoon of let je nog steeds op? Semmi vervelend is dat heh als ze dan te laat wakker worden om nog wat te doen.Maar goed als Faya ook wat verkouden is zou ik het ook niet doen. Veel plezier bij witlicht. Knap van je dat je toch je ouders langs laat komen als demi er is. Kan toch ook echt niet hoe je zus is hoor, ik vind het erg raar van haar dan. Je wil toch ook zelf dat je kind niet dat soort dingen voor je hoeft te verzwijgen..? En al wil zij jouw ouders niet zien haar dochter heeft daar wel behoefte aan, dan zet ze dat maar aan de kant hoor. Maxim was echt schattig. Zoooooo klein weer zeg. DAt koppie ook net een grote grapefruit heh. Jaime vond hem maar wat interessant, steeds ja baby kijgt luier erg lief. Met Yannick heeft ze ook wat gespeeld, al zie je wel het leeftijdsverschil. De beste vriend van Chiel, de vader van Yannick en Maxim, heeft nog een foto van de twee gemaakt. Yannick had een soort fiets met zit voorop, beetje bakfiets die je nu hebt voor de moeders. Nathalie heeft Yannick in het bakje gezet. We hebben Jaime geroepen dat ze nog ff moest fietsen met Yannick voorop...whaahaaa. Hup daar kwam ze op dat fietsje en gaan met die banaan. Echt leuke foto denk ik! Ga ff tv kijken. lfs ps sap hoe is het met je? Wanneer is begrafenis of crematie van jullie tante, was dat al vandaag? Hoe gaat het verder met beeb ps2 am hoe was het in m'tricht? ps3 robine hoe is het bij jou?
Sens: hihi kwart over 8 en niet uitslapen...maar zal voor jullie dan idd wek ineens vroeg geweest zijn. Kyllian zit weer in zn oude ritme, 6 uur wakker....en na een fles nog ff tot 7 uur doorslapen. Thnx voor het doorgeven van het bericht van Brennie, al was het hier toch wel stil vandaag! Je had toch het keukentje van karwei voor haar gehaald? Zal ze vast leuk vinden! Yannick heb ik ook gezien he, dus nu weet ik bij wie Maxim hoort Brennie: Thnx voor je sms, heb je natuurlijk al gesmst maar ook ngo maar ff reactie hier Fijn dat alles goed gaat ondanks het bloedverlies. Hoop je natuurlijk snel hier te zien (en Amy ook), maar eerst maar lekker rustig aan doen hoor! Semmi: willen jullie gaan verhuizen dan naar nieuwbouw? Veel plezier vanavond in de bios, idd ff afleiding voor je mams. Echt jammer van je zus. Ik denk dat je nichtje het haar moeder later echt kwalijk gaat nemen (doet ze nu natuurlijk al wel, maar nu kan ze er niets mee). Kelly: haha jij bent goed aan het shoppen de laatste tijd Decembermaand is natuurlijk ook wel koopmaand. Balen van de huizenmarkt he. Geloof dat wij nog net op tijd waren. Hoop dus dat wij hm ook niet weer opnieuw te koop moeten zetten. Lijkt me dat je je huis ook zo zat wordt als hij te koop staat, dan wil je juist snel weg. Of heb je dat niet? Panda: Bastian zit papa en maam toch niet te neppen met zn ziekzijn he Hihi wel lief dat hij mama wilde, maar niet zo fijn voor je uitslaapochtendje! Nou Maastricht was druk! De kerstmarkt viel tegen. We waren er een paar jaar geleden ook geweest, maar dacht dat het nu misschien groter zou zijn. Eigenlijk alleen maar etenstentjes en attracties voor de kids. De treinreis was ook niet echt fijn. Eerst moesten we een half uurtje naar Den Bosch, dat was leuk. Maar toen overstappen op een andere trein naar Maastricht en die zat propvol, Kyllian vond het maar niets om te staan en heen en weer geschud te worden (logisch ook, mama vond het ook niets). Na een uur ofzo konden we toch nog op een trappetje gaan zitten om nog een uurtje verder te reizen. In Maastricht viel hij nadat we de trein uit waren al in slaap. We hebben hm na een poosje maar wakker gemaakt, anders zou hij nooit geloven dat we echt naar de kerstmarkt zijn gegaan Op de terugweg zouden we ook moeten gaan staan, dus we zijn de trein uitgestapt en hebben een half uur gewacht op de volgende...snel zitplaatsen gereserveerd. Kyllian was de heenweg moe, dus de reis duurde wel lang voor hm. Kortom we gaan volgende x wel een uitstapje naar Den Bosch ofzo doen, een half uur is lang zat Nog wel nieuwe schoenen voor hm gekocht, maat 24 alweer (zijn nog wel ietsjes aan de grote kant). Zn maat 23 schoenen zitten nog goed, maar hij had nu maar 1 paar schoenen en vond het zonde om ze nog in maat 23 te nemen aangezien hij vast binnen 2 maanden wel naar 24 gaat.
Ah Am wat jammer maar is ook een flinke reis voor hem natuurlijk. Hoorde net al op tv dat het zo enorm druk was in maastricht... Ah en den bosch is ook leuk. ik ga daar wel een shoppen en daarna een bossche bol eten...hihi. En kyl al maat 24 ...al denk ik dat er hier ook nieuwe schoenen moeten komen. Heb je foto van zn nieuw shoes? Idd Yannick had je gezien. Hij was alleen toen vaak ziek tot voor kort gaat hij heel goed. Hij loopt ook nu, niet meer langs de kant maar los. Ik vind het dan weer zo leuk dat wankelend lopen.. Hij was net ook zo enorm vrolijk! Echt een lief mannetje is het ook.
Nou samen maar een x naar Den Bosch voor een bossche bol haha. Heb geen foto van de schoenen, maar die komen vast wel een x op de foto WE waren schoenen bij hm wezen passen terwijl hij sliep, erg makkelijk haha. Gelukkig heeft hij een makkelijke voet en hoefde hij er niet eerst ff op te lopen om te kijken of ze goed zaten.
Gelukkig kon ik op de terugweg wel zitten. Met mn Maastrichtse Bumba! Mn eigen Bumba is bij opa en oma aan het logeren (papa vergeten mee terug te nemen).
Am kyl durft dat altijd wel heh alleen in zo'n attractie! Echt lief. Hij ziet er wel uit dat hij zich vermaakt. Morgen is de doop van Jaime.....doop van eerste keer theater doop..leuk leuk leuk. Hoop dat ze het net zo leuk vindt als mama! Morgen dus poppentheater in Amstelveen. Voorstelling is voor 2+, groot licht heet het. Met lichtschijnsels van dieren. Ik heb er zin in!
Hihi dacht ff huhhhh heb ik iets gemist toen ik doop las Maar leuk naar het theater! Ben benieuwd hoe het zal zijn en of je het ons ook aan kan raden. Veel plezier morgen! Kyllian durft idd wel overal alleen in, die gaat maar al te graag Hij vond het vandaag ook wel leuk hoor!
Dit is de theatergroep: http://www.musiscoop.nl/default.asp?oid=108 Ben zoooo benieuwd wat ze ervan vindt, maar Jaime kennende gaat ze compleet uit haar pannetje!
Er zijn nog kaarten hoor am dus als jullie ook willen..... Ik kan hier heel verhaal houden over belang van dit en nog meer cultureel educatieve zaken voor kinderen maar kan het ook kort houden. Jong geleerd oud gedaan! wetenschappelijk aangetoond! (poppentheater heeft dat heel leuk gedaan,ook met de wc'tjes, wisseltentoonstellingen van kunst dat kids aanspreekt). daarbij bij mij is het ook nostalgie...ik kwam vroeger toen ik 4 was al in dat theater...er staat nog zo'n pop met cape (erg mooie pop) die er ook stond toen ik daar kwam....Hoop ook echt dat ze het net zo leuk vindt als ik vroeger. Dwingen kan je het niet natuurlijk. Moet je aangrijpen of niet...Maar heb goede hoop bij Jaime
Kyllian zou het ook erg leuk vinden denk ik hoor! Die is trouwens helemaal gek op lichtjes. We kwamen vandaag in het donker terug en het gemeentehuis was verlicht van boven. 'Owwww mooiiii' hoorden we ineens hard vanauit de buggy Zou graag mee willen, maar morgenmiddag hebben we een verjaardag.
Ah jammer maar ook gezellig verjaardag. En lichtjes blijven leuk heh voor de kleintjes! Weet nog eerste kerst met Jaime die was gek van die lichtjes. zit nu ff te kijken op jaime haar site toen ze nog klein was. oh ik wil echt graag nog zo'n uk erbij. Leuk leuk leuk.
Goedenmiddag, Wat een rust hier zeg, ben de eerste vandaag... Linda: veel plezier bij de theatervoorstelling. Jaime zal t vast wel leuk vinden met al die lichtjes! Monique: balen dat het allemaal wat tegen viel in Maastricht en met de treinreis. Kan me voorstellen dat Kyllian het staan ook niet zo leuk vond. gelukkig konden jullie terug wel zitten. En al slapend schoenen passen....haha.....makkelijk hoor... Mirjam: Bastian kan niet zonder mama dus....aaaahhh....Ik ken t hoor dat ze soms niks van t avondeten willen en ondertussen wel om lekkers zeuren....hier mag Jayna alleen iets lekkers als ze haar boterhammen op heeft, ze zijn dan helaas nog wat te jong om te snappen dat als ze 's avonds niks eten dat ze dan de volgende dag niks lekkers mogen.... Gisteravond een leuke avond gehad met mn moeder. De film Wit Licht was erg goed vond ik persoonlijk. Had een brok in mn keel aan het eind en vond het best shockerend. Goed gespeeld ook van t jochie dat als kindsoldaat de hoofdrol heeft. Eenmaal thuis om 24.00 uur, tref ik Len en Jayna slapend op de bank aan. Jayna was de hele avond overstuur geweest en zei dat ze buikpijn had. Len was wel 20 x naar boven geweest met dr, want ze wou wel weer naar bed, maar eenmaal in bed was ze weer overstuur. Ze wou alleen maar op haar buik bij Len op schoot liggen, zo zielig. Gelukkig had Faya de hele avond in dr bedje geslapen en was niet wakker geworden voor de laatste voeding, Len had niet geweten hoe hij haar de fles had moeten geven terwijl Jayna zo overstuur was. Arme papa, daar ging zn vrije zaterdagavond. Ik Faya dus nog maar snel gevoed en terug gelegd. Jayna zetpil gegeven en bij ons gelegd. Heeft ze gelukkig wel geslapen tot 08.00 uur en vanmorgen was het weer over. Meiden liggen nu allebei op bed, ik ga ff lekker bankhangen en misschien nog wel ff een tukkie doen. Liefs Sem
Leuk is dat he om die foto's weer terug te kijken! Ik zag toevallig gister weer foto's van een meet waar onze kindjes net 1 jaar waren, maar wat een verschil is dat dan ook weer zeg! Enne Lin, het is idd errug leuk weer zo'n kleintje, dat heerlijke knuffelen, kan daar genoeg van krijgen! Toch in 2009 misschien maar een 2de er bij?
Hoi meiden, Hier even een berichtje van mij. Sorry dat ik er zo weinig ben maar weet niet meer waar ik de tijd en energie vandaan moet halen. Morgen is de begrafenis van Rick's tante. Vrijdagavond naar de aula geweest en gisterenavond weer naar de aula en naar de kerk waar we moesten "oefenene" hoe de kist naar binnen gedragen moet worden (wordt gedaan door de kinderen en neven en nichten, zijn er maar 6 dus kan precies) en hoe wij (de aanhang) met de bloemen de kerk in komen lopen en waar alles neergelegd moet worden. Gisteren waren Rick's oom en tante ook nog eens 40 jaar getrouwd dus extra emotioneel. We zijn nog wel met zn allen even naar Rick's oom geweest om er een borrel te drinken. Lieke was weer eens uit logeren bij mn zusje. Ik blijf opppas regelen, zal blij zijn als deze dagen voorbij zijn. Door alle stress en verdriet kreeg Rick ook nog eens knallende ruzie met zn moeder, pfff gelukkig gaat dat nu weer iets beter. Klinkt misschien wat egoistisch maar het lijkt de laatste weken of mn zwangerschap er niet meer echt toe doet, en dat vind ik best jammer. Het is natuurlijk begrijpelijk dat andere dingen nu belangrijker zijn, maar toch.... Als jullie het goed vinden laat ik het hier ff bij. Ik beloof dat ik na maandag weer uitgebreid op jullie kom reageren. Veel liefs Sap
Wij zijn ook weer terug uit de Ardennen,helaas geen sneeuw Vrijdag wel een flinterdun laagje,maar de andere dagen niks meer. Vorige week heeft het er wel veel gesneeuwd zei de hotel eigenaar,we hebben een week te laat geboekt dus,maar ach het was toch lekker even ertussenuit en hotel was wel mooi,een soort kasteeltje. Heb nog niks bijgelezen,ga dat vanavond of morgen doen. Lfs xxx
Haaai, Nou hier is ze dan weer en met AMY! Even snelle zoete inval, heb nog niets teruggelezen maar zag nu eindelijk kans om een foto van ons wonder te spammen. Vinden jullie vast niet erg Mijn ijzergehalte is heel laag (4.8) vandaar dat ik rustig aan moet doen maar het gaat al beter. Morgen nog een ijzertransfusie in het ziekenhuis en dan moet het met een week echt resultaat geven. Amy doet het super, sinds gister drinkt ze heel goed aan de borst en ze is zo tevreden na een voeding en slaapt dan lekker. Tepels zijn nog zeer gevoelig maar komt verbetering in, zal nu alleen maar beter worden. Kraamhulp is super! Heel lief voor me en we zijn echt aan het genieten met z'n vieren! Milou vindt het ook heel leuk allemaal en is ooh zo lief voor Amy, knufflen, kussen en vasthouden. Milou slaapt gelukkig goed, zowel overdag als 's nachts dus da's mooi meegenomen. Nou ik ga de foto's erop knallen en ik hoop snel weer met jullie mee te kletsen. Ook hoop ik dat jullie de kaartjes voor de kerst binnen hebben maar da's altijd maar de vraag. Dikke knuffel voor jullie allemaal en de kids!