November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Nog eentje van Amy net na het voeden...

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh Brennie wat een knapperd is ze! Jij en Gerard hebben daar goed werk geleverd zeg. Echt erg mooi kindje!
    Ik zou zeggen doe rustig aan hoor even aansterken! Wij zijn geduldig met wachten hoor ;) :) . Erg leuke foto trouwens van jullie drie. Milou staat er echt lief op.

Lieve sap je hoeft je echt niet te verontschuldigen omdat je er weinig bent. Ik denk dat we allemaal goed begrijpen dat je hoeft nu even nergens naar staat. Maar wat je zegt wat vervelend dat het lijkt alsof je zwschap er minder toe doet! Ik hoop dat je snel weer jezelf lekker voelt. Wat een zware tijd hebben jullie. Dikke knuf!

Fajah jammer zeg van de sneeuw! En idd is toch lekker dat je er even tussenuit bent!

Semmi heb ook goeie verhalen gehoord over witlicht. Ah en arme lenhard en Jayna natuurlijk. Maar goed dat het vanochtend over was. Misschien toch wel wat last gehad dan.

Hier vandaag naar het poppentheater geweest en oh dat is echt een aanrader zeg! Jaime vond het geweldig! Het was ook een leuke voorstelling hoor met die circusdieren. Soms ging zo'n projectie de hele zaal door en dan zat ze maar ooohhhh oooohhhh. Hand voor dr mond en lachen op het puntje van dr stoel en m aar wijzen en kletsen. En tussendoor na de scenes maar klappen heh en zo enthousiast..echt lief. Mama en papa hebben dus ook genoten, niet zozeer van de voorstelling maar echt van haar. We gaan in het weekend van 14 februari weer (wel andere voorstelling).
    Er waren trouwens wel een paar kinderen echt bang. Brullen zeg..die ouders zijn maar weggegaan.

Ga ff housedoctor kijken. Zo misschien ff hapje eten bij de Griek!

lfs

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Aaaaaah wat een schatje Brennie,flinke wangetjes hoor,lekker ding :)
    Doe maar rustig aan.xxx

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sap: voor jou een hele dikke knuffel meid. Het zit jullie echt niet mee he de laatste tijd. Hopelijk komt er in het nieuwe jaar meer rust en kun je echt gaan genieten van je zwangerschap. Vervelend ook dat Rick ruzie met zn moeder kreeg, hopelijk loopt dat niet verder uit de hand, want dat kunnen jullie er niet ook nog eens bij hebben. Die rustig aan meid, forum komt wel weer!

Linda:wat super dat Jaime zo genoten heeft van de voorstelling. Hoelang duurde het eigenlijk? Kon ze het makkelijk volhouden? En wat kun je dan ook genieten van je dochter he, zo mooi om te zien!

Brennie: joehoeeee....ik hoopte er al op, daar is ze, jullie mooie Amy! Wat een droppie zeg. Wat fijn ook dat Milou er zo goed op reageert. Doe lekker rustig aan meid en geniet deze feestdagen lekker met zn 4 tjes!

Trena: welkom terug! Jammer genoeg geen sneeuw dus. Heb je nog leuke foto's gemaakt?

Hier lekker dagje gehad.
    Vanmiddag ben ik nog ff met de meiden naar mn ouders geweest, terwijl Len thuis voetbal keek.
    Nu liggen de meiden allebei lekker te slapen.
    Len heeft nu dus vakantie, heerlijk hoor 2 weekjes samen. Ik moest zo lachen om Jayna. Len zei " papa heeft lekker vakantie" zegt ze " gaan we naar spanje met vliegtuig toch "......hadden haar verteld dat we daar naar toe gaan op vakantie, dus dacht ze dat t nu al was....haha.....ook dacht ze dat we dan naar zwarte piet zouden toe gaan

Nou ga lekker bankhangen, fijne avond allemaal!

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    SEmmi hihi grappig dat Jayna dacht dat jullie nu naar spanje gingen. Ze onthouden echt alles heh. En naar zwarte piet gaan...ja dat is ook wel logisch! Mag je straks gaan uitleggen waarom jullie zwarte piet niet zien..hihi. Hier ook hoor.

De voorstelling duurde niet zo lang, nooit voor die kleintjes. Om half drie gingen we de zaal in. Dan speelt het orkestje (3 personen, drum, trombone en trompet) al wel. Denk 14.40 begonnen en 15.15 klaar. Dat is ook echt genoeg hoor. Jaime bleef wel gewoon zitten. Wilde soms staan maar dat was denk ik omdat ze het dan zo leuk vond. Ze zat ook echt constant op het puntje van haar stoel.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Jaaaaaahh daar is Amy, wat een knap, mooi, lief zusje heeft Milou gekregen! Milou zit er als een trotse zus bij! Mooie lippen heeft Amy! Op wie lijkt ze het meest? Ze lijkt niet sprekend Milou of zie ik dat verkeerd?
    Wat fijn dat de borstvoeding nu goed gaat!
    Doe rustig aan Brennie, we zien je vanzelf wel weer verschijnen!

Sappie: ik las het even als dat jke zwangerschap er hier op het forum ineens niet meer zo toe dat, maar aan de reacties te lezen bedoel je gewoon om je heen? Kan me voorstellen dat dat geen leuk gevoel is. Hoop dat je snel weer kan genieten en enthousiast kan vertellen over je beebje!
    Heel veel sterkte morgen! Ook van mij even een knuffel!

Sens: goed geslaagd dus het poppentheater! Het klinkt ook leuk. Misschien kunnen we in feb mee ;)

Fajah: lekker even er tussenuit geweest. Heb je ook spam? Jammer dat er niet veel sneeuw meer lag.

Semmi: hihi die Jayna met haar praatjes, zo schattig. Hier wordt Spanje ook met sinterklaas geassocieerd.

Hier vanmorgen ff naar het centrum geweest en 's middags naar de 2e verjaardag van Stan, een vriendje van Kyllian. We bleven er eten en Kyllian ligt net op bed.
    Morgen ben ik vrij, maar Kyllian gaat wel naar het kdv. Twijfelde heel erg, aangezien het zo slecht voelt om hm wel te brengen als ik gewoon vrij ben. Maar eigenlijk kan ik het uitslapen wel even goed gebruiken en het gaat net zo goed op het kdv en ben bang dat als hij 2 weken bij mama is het weer moeilijker voor hm wordt. Of ben ik toch gewoon slecht....

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Brennied: wow wat een mooi popje is Amy! Leuke foto ook van jullie drietjes, Milou zo trots als grote zus. Fijn te lezen dat alles verder goed gaat en dat jullie lekker genieten met zn vieren.

AM: ik bedoelde idd niet het forum maar de omgeving om me heen. Jullie zijn schatten en altijd attent.
    Gelijk heb je om Kyllian weg te brengen naar het Kdv, af en toe even tijd voor jezelf is ook wel fijn. Niet schuldig over voelen, Kyllian vindt het vast alleen maar leuk om met de kindjes te spelen.

Sens: wat leuk te lezen dat jullie zo hebben genoten van de voorstelling vanmiddag. Leuk dat Jaime er zo in op ging.

Sem: lekker 2 weken vakantie met Zn viertjes. Lekker van genieten hoor!
    Hahaha die Jayna, denkt dat ze al naar Spanje gaat.

Fajah: fijn dat jullie het leuk hebben gehad in de Ardennen, ondanks dat er geen sneeuw lag.

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sapje wel om jezelf denken hoor!

AM dan gaan jullie toch mee in feb? HIer is het programma http://www.amstelveenspoppentheater.nl/ ... ruari-2009
    Er zijn er twee voor kindjes vanaf 2 jaar. Superboek en slabberdewatski. De laatste lijkt mij het leukst, is met dingen doen. Ik hoorde van de directeur van het poppentheater dat kinderen daarna ook vaak mee mogen doen op het podium. Schattig heh?

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Nee joh Monique, is juist beter voor Kyllian als je hem wel naar het kdv brengt. Hij vindt het leuk, hij blijft in zijn ritme en hij heeft een uitgeslapen mama.

Sterkte morgen Sappie! Jeetje, niet fijn dat Rick ruzie met zijn moeder had. Kan het me wel voorstellen hoor, dat je het jammer vindt dat je zwangerschap naar de achtergrond verdwijnt.

Brennie, wat hebben jullie een schattig kindje gemaakt! Doe rustig aan he, je ijzergehalte is zeker laag. Sterkte met de pijnlijke tepels. Zal wel snel overgaan nu de bv goed gaat.

Klinkt echt leuk Sens, dat theater. Had al gekeken of er hier ook iets is maar tot nu toe alleen voor vanaf 4 jaar gevonden. Volgens mij vindt Bastian dat ook hartstikke leuk.

Semmi: haha, Jayna wil al naar Spanje, wat leuk. Heeft ze nog last van haar buik gehad? Niet echt leuk thuiskomen he, na een avondje uit. Gelukkig sliep Faya wel door.

Welkom terug Fajah!

Wij zijn vanmiddag even de stad in geweest en hebben daarna op de pannenkoekenboot gegeten. Met Bastian gaat het op zich wel ok maar hij blijft vreselijk hoesten dus denk dat ik morgen toch maar even de ha bel.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh en AM dat impressariaat vanaf2 is ook goed. Tenminste heb er nooit wat verkeerds over gehoord. Die slabberdewatski is ook een doe voorstelling!

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En AM idd zou hem gewoon naar kdv brengen hoor. Niet schuldig voelen! HIj vindt het toch heel leuk daar!

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  13. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik zag het, maar 19.00 uur is denk ik te laat voor hem. Ga liever naar een middagvoorstelling. Zal 's even wat rondsurfen.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sap: hoop nogmaals dat jullie nu geen rotnieuws meer krijgen en je lekker van je zwangerschap kan genieten en je weer meer over je zwangerschap hoort van anderen. Lijkt me ook dat mensen bij een 2e zwangerschap wat minder geinteresseerd over kunnen komen of voelt dat niet zo?

Sens: ik ga het hier overleggen, lijkt me leuk. En dan idd die voorstellen van 14/15 feb.

Panda: welke pannenkoekenboot zijn jullie gweest en hoe vond Bastian het?
    Er hangt denk ik echt een virus rond waardoor er veel aan het hoesten zijn. Maar voor de zekerheid na laten kijken kan natuurlijk geen kwaad.

Ok breng hm dan gewoon naar het kdv, naja Djurre brengt hm mama mag dan uitslapen ;) Alhoewel ik wel voor half 11 wat telefoontjes voor mn werk moet plegen. Ik haal hm 's middags dan wel wat eerder op ;)

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Monique: pannenkoekenboot in Groningen. Doen we wel vaker, Bastian vindt dat heel leuk.
    Goed zo, lekker uitslapen morgen! En Kyllian vindt het vast gezellig als je hem eerder ophaalt.

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dat is wel laat idd panda. In de middag is het beste. Anders moet je even kijken in die lijst van het amstelveens poppentheater voor voorstellingen vanaf 2 (dat zijn er niet zoveel meeste is idd vanaf 4 jaar). En dan bij dat gezelschap zoeken. Je hebt ook vaak in buurtcentra een voorstelling heh. Maar wat ik zei vanaf 2 jaar zijn er niet heel veel.

AM ja overleg maar even. En mij leek die van 14/15 feb wel leuk. De week ervoor is ook wel leuk maar die andere is wat interactiever denk ik. Maar we kunnen natuurlijk ook gewoon met zn twee en de kids gaan :) .

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja idd wat panda zegt vindt hij vast leuk. En stoer natuurlijk dat je moeder je eerder komt halen. Tenminste Jaime moet dat altijd iedereen ff inwrijven...MIJN MAMAAAAAAA...haha

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Panda kom toch gezellig een dagje naar Amstelveen 14 of 15 feb...maken we er een leuke dag van ;) :D Of is dat echt heel ver weg?

Sens: wil Chiel graag mee of niet? Zeg maar hoor, maakt mij niet uit met of zonder mannen.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hmmmzz bijna 2 uur rijden zie ik...dat is toch best ver. Hier vandaan een half uurtje. Toch wel makkelijk in het midden van het land wonen.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    AM hij hoeft niet per se mee. Vindt het wel leuk hoor. Maar hi moet ook zo vaak werken in weekend, dat het hem dan ook wel goed uitkomt als Jaime en ik pleite zijn ;)
    En we kunnen ook met zn vier gaan plus kids. Ook gezellig.

Nog ff spam van gister bij onze vrienden. Jaime en Yannick. Yannick drinkt schijnbaar 's avonds zijn melk in 1 teug leeg. Zn mama is dan altijd tegen hem aan het praten wat er op de dag gebeurd is. Normaal reageert hij daar niet op. Nathalie zei tegen hem oh en je hebt nog met Jaime gespeeld vandaag...Hup fles ging uit zn mond en hij zei Ja JEJIE..hihi. Ze zei al ben benieuwd hoe het over 17 jaar is...Jaime had indruk op Yannick gemaakt...schattig.

Deel Deze Pagina