November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Let trouwens niet op haar red evil eye, nathalie kreeg m niet weg en ik ook niet....

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Owww wat lief zo samen op de bakfiets. Kyllian moet haar dus zien te veroveren of wil ze meer vriendjes? ;)
    Djurre leek het wel leuk die voorstelling en ook met jullie vond ie wel leuk ;)

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    :) Evil Jaime... Ze heeft indruk gemaakt dus, haha. Leuke bakfiets!

Monique: ja 2 uur is dan wel ver rijden en heb dan juist erg weinig tijd. Wel jammer, had me anders wel erg leuk geleken.

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Yannick past nog net in dat bakkie...hihi. Hij kon nog niet met zn voeten bij de grond maar Jaime wel. Echt lief. Ik zei al een paar keer tegen haar vraag maar of Yannick met je wil spelen. Loopt 'reuzin' naar hem toe..."Yannick speejen?" hahah. Maar Jaime is nog niet van de vastigheid hoor..hahah.

En gaan we toch met zn zessen naar die voorstelling? Lijkt ons gezellig! Denk alleen dat Djurre net als Chiel moeilijk tussen de bankjes past. Chiel zat klem met zn benen, maar ook weer niet heel erg hoor, hij zit graag breeduit dat lukte niet. En anders gaan de mannen op een hoekje zitten..haha.

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gelijk heeft ze hoor, vastigheid kan altijd nog. :)

Bedtijd! :rolleyes:

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Tsjonge jonge hier weer een bus flink bezig geweest. We zittne hier ineens hels kabaal.... heeft die kut bus de auto van de buurman (die nu met zn vrouw uit eten is voor eerst na geboorte van hun dochter milou) geramd. Hele wiel ontwricht spiegel eraf gereden. Het was me een klap :confused: . Twee getuigen hier op straat heb ik gelijk gevraagd heb je gezien ja hier is mn kaartje. Komen er later mensen aangelopen die waren de volgende halte uitgestapt en teruggelopen. Zeiden tegen de buschauffeur wat gebeurde er..nee niks had die gezegd :confused: . Die zijn dus ook getuige nu. Moet nu echt eens afgelopen zijn met die bussen. Ze rijden zo hard en letten niet op.Ik ga hier echt werk van maken :evil:

7. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
  8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Jeetje Sens lekker dan....
    Zou er ook actie in gaan ondernemen, hoop wel dat je er iets mee kunt bereiken.

Zap waar ben je? Hoop dat alles goed gaat?

Heb Gaby en Irisnaomi hier ook al een week ofzo niet meer gezien. Waar zijn jullie?

9. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen,

Zo ff iets van me laten horen...lees wel elke keer ff mee maar als ik dan wil reageren komt er wel weer 1 van de kids hiihihihi.
    Weet niet eens meer wat ik heb gelezen...is zo druk in mijn hoofd en mijn concentratie is ver te zoeken ;)

Brennie, wat een mooi popje..heerlijke bolle toet zeg.

Vanavond de nachtdienst in...hoop dat ik vanmiddag en vanavond nog ff kan slapen (als me dat gegunt word hihii)
    Quinten is erg onrustig, huilen...heb het gevoel dat hij pijn heeft dus morgen na mijn nachtdienst maar ff naar de dokter vooral met de kerstdagen en weekend voor de boeg.

Zo ga ff Quinten de fles doen en Jayden naar bed doen.

Fijne dag

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sorry meiden voor mn afwezigheid, maar heb lichte hersenschudding opgelopen op school afgelopen vrijdag toen ik een rubberen ring tegen mn kop aan kreeg van een leerling. Ben vanaf vrijdag al misselijk, giga hoofdpijn en duizelig.
    Vanmorgen gespuugd van de pijn. HA gebeld en die adviseerde rust.
    Wel nekplooi gedaan vanmorgen, zag er allemaal goed uit. Beeb is alweer 5,9cm! Lang he? 2 weken terug nog maar 3,7cm. Bewoog lekker en bloedwaardes en nekplooi waren prima. Nu wachten op de uitslag. Als ik vandaag gebeld word is t niet zo goed, anders komt t via de post. Gaan van t goede uit. Alles zat erop en eraan.

Nu nog heel kort:

Brennie: Wat een mooi meisje is Amy. Volgens mij lijkt ze wel op Milou of niet? Geniet lekker zo voor de feestdagen en rust goed uit.

Sap: heel veel sterkte morgen, probeer in t nieuwe jaar ook te genieten van de beeb. Voor je t weet is de kleine er weer.

Tot later meiden,

Sorry

xxx

Ukkie vanmorgen

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zo even wat reacties voor zover ik het nog uit mn hoofd weet...!

Sem:Wat lullig van je zus dat haar dochtertje niet meer mag komen.
    Snap best dat je moeder in huilen uitbarst.

Sap:Aaaaah kan me voorstellen dat je het niet leuk vind dat je zwangerschap nu even vergeten word.
    Maar komt vast goed.
    Hier hebben we in ieder geval wel altijd interesse in je hoor.Dikke knuffel voor jou en een aai over je bolle buikje :)
    Sterkte vandaag,alweer een trieste dag voor jullie.

Lin:Wat een aso bus chauffeur zeg,is dat altijd zo in de straat?Lekker dan,zou mn auto er niet meer durven zetten.

Am:Leuke fotos van jullie tripje,was het gezellig?

Zap:Aah nee een hersenschudding,doe maar rustig aan,lekker rusten.
    Mooie echo hoor.

Nou hier ook alweer niet zulk leuk nieuws.Mn tante is weer terug in coma,ze had problemen met ademhaling.
    De vraag is hoelang ze nu weer in coma blijft,de rest was nog allemaal goed,nieren enzo werken nog prima.
    En mn oma heeft een hersenbloeding gehad en reageerd nergens meer op,ligt alleen maar voor zich uit te staren.
    Wat een ellendig jaar toch he.....!

Zo ga nu even spammen....!

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Ingang vh Hotel

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Papa met de boys bij het hotel

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Jelte in de verte ook nog te zien ;)

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

De kamer

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Samen in bed

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Op bed springen (Wat thuis niet mag ;) )

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Samen badderen

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0