Goedenmiddag, Zaph: heel veel beterschap meid, ik miste je hier al...Was ook wel even schrikken zeker toen je dat ding tegen je hoofd aan kreeg! Maar even goed je rust nemen. Wel balen zeg zo voor de feestdagen! En wat een mooi mensje is je beebje alweer zeg, gaat straks hard hoor na die 3 maanden! Linda: leuke spam samen me Yannick, lief dat ie zo gek op Jaime is! Monique: gezellig dat jullie nog een keer samen met Linda naar het theater gaan, zullen Kylliane n Jaime vast erg gezellig vinden Mirjam: mmmm lekker pannekoeken, heb ik ook wel weer eens zin in. Bastian ook lekker gesmuld? Kel: thnx voor je kerstkaart, prachtige meid heb je toch! Zeg ik tegen Jayna, kijk hier is Daynah....neeeee.....isse niet Nena!, zei ze....haha....ze denkt dan echt dat ik haar naam zeg. Simone: beterschap voor Quinten, succes bij de HA, is denk ik wel ff verstandig als je het idee hebt dat ie pijn heeft. Trena: leuke foto's van jullie weekendje! Gezellig zo met elkaar op een kamer, vonden de jongens zeker ook wel leuk! Jeetje en het houdt ook niet op he voor jullie met de elende, hele veel sterkte met je oma en tante! Hier erg lui vandaag. Eigenlijk niks gedaan. Gespeeld met Jayna en filpmjes gekeken. Morgen mijn eerste werkdag weer! Voelt echt raar, maar is wel een leuk dagje met de kids naar een soort overdekte speeltuin,daarna 6 jan pas weer werken. Heb alleen geen zin in dat gekolf op mn werk, maar ja, moet maar even. Heb nu ongi buikpijn, dus denk dat de ongi er wel weer aan zit te komen, precies 4 weken geleden ook 3 dagen ongi geweest, dus denk dat het dan nu al aardig weer op de rit is. Had ik bij Jayna na 7 maanden na stoppen met BV pas, dus extra voorzichtig zijn, want nummer 3 hoeft op zich nu niet ( als t aan Len ligt nooit )...haha Liefs Sem
Hello, Semmi ja pas maar op idd! STraks ben je alweer zwanger. Fajah wat een leuke foto's zeg! Ziet er prima uit daar hoor. Oh en je tante weer in coma het is wat zeg. Hopen maar dat ze er snel weer uit is dan. En je oma ook al in de lappenmand. Verwachten ze dat het nog bijtrekt? Robine heh getver jij ook al in lappenmand. Hersenschudding..Nou lekker dan en nog in je vakantie ook. Mooie echo hoor en fijn dat alles er nu al goed uit zag! Charissa getver in de nachtdienst. Is dat een beetje te doen? En idd anders maar even met het mannetje naar dokter toe. Ja en over die bussen...ja zo rijden ze wel heel vaak ja. Er zijn al heel veel klachten geweest en bijna ieder huishouden in de straat heeft wel een keer wat gehad met de bus. Laatst was erook een meisje van dr sokken gereden. Ze rijden veels te hard en de straat is gewoon te smal voor zo'n 18 meter lange bus. Komend weekend even borrelen met de buren en dan gaanwe een plan maken. Ik denk eerst maar ook even briefjes in alle bussen gooien met vraag of mensen ervaring hebben. DAn hebben we iig een lijst. Ik ga ff surfen. lfs ps sap heb je het een beetje vol kunnen houden vandaag?
Gaat niet goed hoor met mn tante,het is echt 10 keer zo erg als de vorige coma en morgen maken ze een gat in dr keel,want ze kan niet meer zelfstandig ademen De dokters hadden dit niet verwacht,het ging 7 dagen erg goed,ze had al een beetje soep gegeten en nu dus heel slecht. Dokters vrezen het ergste en als ze erdoor komt hoe zal ze dan zijn.Mss een grote sukkelaar.We weten het niet. Ik had op een leukere kerst gehoopt.Echt zo erg...kan er niet bij waarom alles nu toch mis gaat steeds.....je zal haast denken dat er een vloek op ons rust.
Goedenavond, t is rustig hier.....ook niet gek met al die nare berichten van de laatste tijd. Gelukkig hebben we van Brennie het goede bericht van Amy haar geboorte nog gehad, laat er maar snel weer meer goed nieuws komen! Sap: hoe gaat het met je meid? Zal een zware dag voor jullie geweest zijn, heb aan je gedacht. Sterkte, goed om jezelf denken! Linda: niet normaal zeg dat die bussen zo hard door de straat rijden, hopelijk levert t julie wat op door actie te ondernemen, maar vaak zijn dat soort dingen erg moeilijk te veranderen. Zaph: zouden jullie anders niet gister naar de winterefteling gaan? Dat is nu met je hersenschudding zeker niet door gegaan? Red je t een beetje thuis met Jill er bij? Nogmaals sterkte!xxx Mn nichtje Demi belde vandaag en wil woensdag langskomen. Als ze er is overleg ik me haar of ze wil dat mn ouders komen, ben benieuwd. Zal wel emotioneel voor mn ouedrs worden, want ze hebben hun kleindochter al anderhalf jaar niet mogen zien. Nou ga nog ff surfen en na voeding van 22.00 uur mn bedje in, morgen vroeg op om te werken! Mn moeder komt wel oppassen, want Len gaat naar Rotterdam naar tatoo Bob om zn tatoo uit te laten breiden met Faya haar naam. Ben erg benieuwd hoe t gaat worden! Liefs Sem
Trena: ach jeetje meid, wat erg dat het nu toch weer zo slecht met je tante moet gaan. Voor jullie ook heel veel sterkte en een dikke knuf!xxx
Zo ben dr weer heel ff tjes. Na een paracetamolletje gaat t wel weer. Maar leuk is anders. Trena: Wat een mooi hotel hadden jullie in de Ardennen? Speciaal voor kids? Heb je een linkje ervan voor me? Misschien een idee in januari ofzo. Wat zielig voor je tante dat t nu weer zo slecht gaat. Je zou bijna zeggen dat t voor t mensje misschien beter is............. Sterkte in ieder geval. Lin: Wat een leuke foto van Yannick en Jaime in de bolderkar. En Wat fijn dat Jaime zo genoten heeft van t poppentheater. Heeft ze t toch van dr moeder geerfd of niet ? Leuk hoor. Ga je nog naar kerstland? Monique: Heeft je ongesteldheid nog doorgezet of niet? En denk je dat t wel een normale ong was? Hoe is t met Kyllian? Niet meer ziek? Heb je nog iets gehoord of de verkoop van jullie huis? Er ware toch moeilijkheden met de financiën? Brennie: Wat een mooi popje is Amy toch! Genieten van haar hoor, ze is dadelijk weer net zo een lang end als Milou. Heerlijk de kerstdagen met zn vieren doorbrengen, spam gauw maar nieuwe mooie foto's van haar. Sem: Wat goed dat je dat had onthouden van de winterefteling. We zouden idd gaan, maar t werd uiteindelijk een ontbijtje in Leidschendam met Sandra, Rowalt en Zoe. Ook erg gezellig. Zoe is echt nog iets te klein voor de Efteling. Wij gaan nog wel met mn schoonouders in januari een keertje. Jill zal t denk ik wel prachtig vinden. Gaaf een nieuwe tattoo erbij voor Len. Doet ie er nu een op zn andere arm? Of laat hij de naam Faya door Jayna heenlopen? Kan ook, verticaal staat toch al Jayna, kan ie door de Y en de A faya horizontaal nemen. Ben benieuwd wat t wordt. Hopelijk wil je nichtje opa en oma zien, zou leuk zijn voor je ouders. Wat doen jullie met de kerst? Sap: Ik heb wel met je te doen hoor. Weer een begrafenis morgen, Rick ziek, Rick ruzie met zn moeder, Lieke veel wegbrengen etc etc. Logisch dat je nu ff niet kan genieten, maar ga t wel doen in t nieuwe jaar hoor, je 2e wonder staat zo weer op de wereld. Vanaf 2009 aan jezelf denken en de kleine ok? Knuffel Kel: Leuke kerstkaart van Daynah! Jill zegt de hele tijd Daynah kaart, ze herkende haar meteen! Echt leuk. Alle cadeautjes al in huis? Wat ga je nou halen voor Sabino? Lekker hoor 2 dagen uiteten(niet thuis dus), geniet er maar van! Simone: t Lijkt me maar latig om nachtdiensten te moeten draaien als je overdag met 2 knulletje thuis bent die alle aandacht nodig hebben. Of is Dennis dan thuis wanneer jij s nachts de dienst in gaat? Voorslapen lukt niet meer zeker? Sterkte vannacht. Mirjam: Was de pannenkoekenboot nog een succes. Heeft Bastian gesmuld van de pancakes Hopelijk is zn nare hoest snel over. Bij Jill duurde t laatst 4 weken tot t pas over was. Wat doen jullie met de kerstdagen? Thuis of uit? Waar zijn Irisnaomi en Gepke gebleven? Ik ga douchen en hopelijk weer eens ene goede nacht pakken. Slapen is waardeloos, moet er tig keer uit om te plassen en ben heel de tijd zenuwachtig, weet alleen niet waarvoor, maar kan er in ieder geval niet van slapen. Heel vervelend en dan ook nog zo een bonkend hoofd wat niet minder lijkt te worden, grrrrrrrr. Sorry voor mn geklaag. Baal echt van de afgelopen 12 weken, alleen maar geklaag, maar deze zwangerschap is ook echt een stuk minder relaxed dan bij Jill. Maar ach als je dan weer zo een klein mensje ziet springen van 6 cm groot dan weet je weer waar je t voor doet he. Ben nu al verliefd op frummel. Meiden tot morgen als mn hoofd t toelaat, anders tot gauw weer. Liefs
Robine: owjee een hersenschudding doe je wel voorzichtig (en de kids in je klas ook)! Rustig aan doen hoor. Wat fijn dat de nekplooimeting goed was en weer een mooie echo! Klaag maar lekker hier hoor, ben je het misschien een btje kwijt Hoop dat je wel van je zwangerschap kunt gaan genieten. Ik weet niet of het een echte ongi was, want het was veel minder dan normaal en voornamelijk oud bloed. Ik dacht nog aan een eisprong bloeding, maar daarvoor was het misschien weer te veel? Ik heb dus geen flauw idee.....wel irritant want we kunnen er dus nog gewoon niet echt voor gaan. Djurre kreeg vandaag een mailtje van de financieel adviseur van de kopers dat alles in orde ging komen en hij het probeert te bespoedigen. Het ligt dus niet aan de kopers en ons huis is wel gewoon echt verkocht Charissa: sterkte met je nachtdienst. Suc6 morgen bij de ha. Fajah: oneee dat kan er ook nog wel bij.....je oma een hersenbloeding. Het houdt maar niet op met het slechte nieuws he. Hoop dat je oma er toch weer goed uit gaat komen. En je tante weer in coma Een dikke knuffel van mij en heel veel sterkte. Wel leuke foto's uit de Ardennen! Semmi: moeilijk hoor voor Demi en voor jullie en je ouders natuurlijk ook. Demi kan dus niet eens met haar moeder delen dat ze haar opa en oma weer gezien heeft....vind het erg sneu. Wat fijn dat je ongi er weer is...alhoewel weet niet of je er blij mee moet zijn Zo het mama dagje was hier wel ff lekker. Ik werd natuurlijk wel wakker toen Kyllian wakker werd, maar heb daarna tot 10 uur geslapen. Papa heeft Kyllian naar het kdv gebracht. Vanmiddag ben ik in Veenendaal wezen shoppen, kan me de laatste x zonder Kyllian niet eens meer herinneren Was wel ff lekker iig! Geslaagd voor een kerstoutfit en natuurlijk weer kleding voor Kyllian...veel te verleiding de uitverkoop. Morgen nog een dagje werken, daarna het weekend nog en dan een weekje vrij.
Goedemorgen! Ben ik eindelijk eens de eerste! Oww moet weer gaan, opa en oma komen eraan. Kyllian gaat een dagje naar de dierentuin en ik ga zo naar mn werk.
Goedemorgen! AM: werkze! En Kyllian gaat dus lekker een dagje uit! Ja, werkpaarden en luxe paarden he. Wel balen dat je niet echt weet of het nu ongi was of niet. Nog bedankt voor jullie kaart. Leuke foto hoor van Kyllian. Zap: doe je rustig aan met je hersenschudding? En een mooie echo hoor! Heb je vannacht beter kunnen slapen of was het weer zo waardeloos? Sem: wat balen dat je zus zo is zeg. Voor je ouders echt niet leuk terwijl ze zo behulpzaam zijn. Je nichtje zal je vader en moeder vast wel willen zien. Erg hoor, dat je dan zo voorzichtig moet zijn. Trena; bij jou ook al zulk slecht nieuws weer. Nog iets gehoord over je tante? Das ook wat dat het zo goed ging (naar omstandigheden) en dat het nu weer zo is. En je oma? Was dat je oma die ze een poosje geleden al hadden opgegeven? En hoe is het met Yorben zijn longontsteking? Leuke foto's van jullie weekendje. Sap: heel veel sterkte vandaag. Nog even en dan is het een nieuw jaar met hopelijk veel positieve dingen voor jullie, want de afsluiting van 2008 is niet zo leuk geweest. En dan moet je ook weer van je zwangerschap gaan genieten. Dat komt bij andere mensen ook echt wel weer hoor. Sens: hihihi... eerst zeg je dat je nog een half jaar wacht en na het kraambezoek was je toch wel weer heel erg enthousiast! Maar het is ook leuk he, zo'n klein pasgeboren kindje! Dus Jaime heeft de cultuur van mama meegekregen? Leuk hoor. Volgens mij kan Jesse dat echt nog niet volhouden. Maar ik hou de datum ook even in gedachten, maar ben zelf in februari jarig, dus misschien vier ik dan mijn verjaardag wel. Charissa: en... nog wat kunnen slapen gistermiddag? Hoe was je nachtdienst? Kel: jij nog aan het werk? Het is al dinsdag he, dus de maandag is al weer achter de rug! Ik ben nu ook aan het werk. Erg rustig, we krijgen echt geen telefoontjes. Dus lekker wat dingen afmaken en op tijd de jongens ophalen. En dan lekker vrij. Maandag nog werken en dan weer vrij. Gister is ons nieuwe bed gebracht, dus we hebben vannacht weer heerlijk geslapen! Wat een luxe zeg! Nu is er genoeg plek, zelfs met zijn vieren in bed. Gister was Wes ook jarig, dus lekker dagje met zijn viertjes gehad. Nog even de stad in geweest en lekker op tijd het nieuwe bed in.
Weet niet of iemand nog naar de winkel moet vandaag? Het is nl. "GRATIS", karren vol met enorme bergen erop, duurste van duurste wordt ingeladen . Het is niet normala meer hoor ik ben weg gegaan na een uur bezig geweest te zijn. Ik dacht als ik iets niet heb is het pech dit is debiel. Was ook eens naar de AH geweest de XL. Die is wel supergroot maar ook SUPERdruk.....Toch blijft het een goede supermarkt AH. Ze hebben ook gewoon alles goed aangevuld. Jammer dat we hier dus niet een prettige AH hebben... Lis stiekem internetten op je werk..hihi. En ben ook nog steeds enthousiast hoor over een beeb alleen beter even wachten. half jaartje ofzo. En Jesse het niet volhouden waaorm niet? Hij kan niet stilzitten? Er waren veel kids die al gewoon rondliepen hoor. En het duurt niet zo lang heh. Hoe breed is je bedje nu? Wij slapen ook nog steeds in mijn oude bed van 1.40 breed.... AM werkse vandaag! Leuk dat Kyl naar de dierentuin gaat, welke? Oh en toch fijn om extra bevestigd te krijgen dat het huis verkocht is. Zou ook wat zijn als je dat net voor de kerst hoort dat het niet goed is. Oh en heeeerlijk alleen shoppen! Geen rekening hoeven houden met iemand.Voor jezelf toch ook wel lekker geshopt? Ik was gistermiddag om 14.30 van mn werk weggegaan, jaime was bij mn ouders. Heb lekker in Amstelveen geshopt. Vind dat zo'n fijn winkelcentrum. Zijn weer flink wat mexx connect punten op mn pas bijgeschreven (en ik verbaasde me, ben volgens mij afgevallen, rok maat 36). Robine wat vervelend dat je zenuwachtig bent, toch niet om de beeb heh. Of voor je kerstdiner ? Klaag maar lekker trouwens hoor, is toch ook gewoon klote bij jill voelde je je prima en nu al 12 weken aan het rommelen dat is ook gewoon niet tof! Het gaat dan wel snel de tijd, maar ja het blijven toch 9 maanden heh dus zou wel erg goed zijn als je je wat beter voelt binnenkort. SEmmi goed zo dat je het toch gaat vragen aan haar. Pfff al anderhalf jaar niet gezien dat is echt absurd hoor. Heb je nooit zin om je zus eens flink de waarheid te zeggen? Ik zou ontploffen volgens mij. Hoop dat je werkdagje is meegevallen! Fajah jee dat is echt naar. Hoe kan dat ook joh met ademen, is er dan toch iets in de hersenen? Die sturen je ademhaling aaan toch? Knuf voor jou. Jaime heeft vanochtend uitgeslapen. Ik heb haar om 10 uur wakker gemaakt en daarna naar kdv gebracht, zag het niet zitten met haar de winkels in te gaan. Wakker worden was weer een probleem. En dat zelfs om 10 uur. Michiel was al gaan douchen dus dat hoort ze dan best hard op haar kamer. Had ze al haar knuffels op haar oren gelegd en dan dr handjes erop. Ik kwam binnen en zei goeiemorgen, nee mama weg ik sapen...okayyyyyyyyyyy. Eenmaal op kdv was het prima. Vier kids kwamen naar haar toegerend jaime jaime jaime. Nogal populair volgens mij . Ja komt natuurlijk doordat ze steeds met die stoute dingen meedoet..... Nou ik ga ff naar de poelier. En bedenk me net dat ik aardappelkroketjes ben vergeten......maar ff op de biltstraat halen. bye
Sjezus Lin, uitslapen tot 10 uur! Wow dat is hier al ruim 2,5 jaar niet meer gebeurd. ben echt jaloers. gelijk heb je hoor dat je dr ff weggebracht hebt. Kun je dr elk moment/tijdstip brengen dan? Was ook in Ah vanmorgen, ook een grote en ook erg druk! Maar ijs etc was niet aangevuld, moet dus morgen weer op jacht Grrrrrrrrr. Lydia: heerlijk he een groot bed. Welke afmeting heb je nu? Kunnen jullie lekker met zn 4tjes erin slapen. Heerlijk.
Heh getver dat er geen ijs was. Oh en morgen dan weer....brrrrr. Doet John wel eens boodschappen? Michiel niet, deed het wel maar op een of andere manier ben ik nu de pisang. Je tilt je een ongeluk vooral omdat ik gelijk voor hele week haal...zucht. Ja hier is 10 uur niet ongebruikelijk, maar wle dat ze nu weer boos werd omdat ze niet wakker wilde worden. Ik heb ook tegen haar gezegd dat 10 uur lang zat is. Ik was er om 9.20 uitgegaan. Pfff ik zit nog op de bank heb eigenlijk dus echt geen zin....Neem nog 1 macchiato en dan ga ik.....
John en boodschappen!>!>!> Hahahahaha, dat is t zelfde als John en koken, John en strijken, John en wassen, Nee dus! Alleen toen ik net bevallen was haalde hij de boodschapjes, en soms als ik iets vergeten ben haalt ie ff iets, maar normaliter, NO WAY! Lol. Hij werkt ook 5 dgn en ik maar 2 dus de verdeling is wel zo eerlijk zo. Gelukkig kan John wel heel goed schoonmaken in huis en ik vnd boodschapjes halen wel leuk, alleen nu met deze dagen niet. Helaas is afgelopen weekend bij ons de c1000 afgebrand door vuurwerk(stond ook in alle kranten en op teletekst) wel balen hoor, moet nu steeds t drukke en grote winkelcentrum in naar de AH of Digros. Irritant dus. Nou ja, t is niet anders. Hopelijk wordt de c1000 snel weer opgebouwd, was altijd een prettige winkel met aardig personeel.
Ooooh ja c1000 hoorde ik. En idd c1000 is ook goeie supermarkt. In uithoorn deed ik daar altijd boodschappen. Haha moet wel lachen net als john en koken strijken en wassen. Maar idd jij werkt 2 en hij 5. Hier is het ik werk 4 michiel 5. Hij haalt soms wel wat hoor. Zit ook soms op project in leiden aan de gracht. In de garage waar hij parkeert daar zit een .... boven, zo'n soort aldi ofzo. Dan haalt hij soms daar wat. En ik stuur hem morgen weg om wijn te halen voor bij de gerechten, daar is hij altijd beter in qua smaken. En schoonmaken dat hij dat doet is toch ook erg relaxt hoor! Chiel wast wel en strijkt (maar dat zijn zijn shirts de rest gaat naar de stomerij), maar schoonmaken niet, heb hem maar 1 keer zien stofzuigen...hahah. Bleh ik heb nog steeds geen zin om weg te gaan.
Jeetje dit is wat zeg....uit bunschoten...dat verklaart natuurlijk ook wel wat. http://www.telegraaf.nl/binnenland/2858 ... html?p=3,1
Sens: wow, 19 kinderen... Dat is wel heel veel. Dat wil je je lichaam toch niet aandoen he. En is je macchioto al op? Wij hebben sinds kort ook een nespresso-apparaat en zowaar drink ik nu ook weer af en toe koffie. Wel lekkere koffie is dat! O ja, en aardappelkroketjes, wil ik ook nog hebben. Goed dat je me helpt herinneren Zap: shit he, ijs op, dus moet je morgen weer. Balen man. Hier doet Wes altijd de boodschappen, heerlijk. Gister hebben we Albert laten komen hoor, dus geen irritaties in de winkel voor ons. Wel zo makkelijk. Ons bed is trouwens 180 x 210cm. HEERLIJK! Wij hadden ook een bed van 140cm. Maar was 1 matras met zo'n kuil in het midden. Nu ist weer lekker. Ik een hard matras, Wes een zacht. Vind ik niet lekker slapen. Wou dat wij eens tot 10 uur konden uitslapen. Wil je echt niet een keertje ruilen Sens? Wij Jaime en jullie Jesse en Marijn. Mag je er 's nachts uit en 's morgens om half 8 zit je ook met 2 kindjes in bed tv te kijken Dat is echt heel erg gezellig!
Haha nou ik had er nog een daarna genomen..en heb nog geen zin. Moet ook mn fietsband oppompen....bleh. Lekker zeg lis zo'n groot bed. 2.10 is ook beter hoor. Klinkt ook goed eigen soort matrasje. Maareh ruilen ja doen we dan wel keertje door de week..haha. Nee maar zonder meer het is ook wel fijn dat ze uitslaapt, dan op dagen dat wij ook kunnen uitslapen. Maar de dagen dat ze er vroeg uit moet is ze echt niet te genieten hoor. Ze slaat met haar hand heen en weer en schreeuwt dan nee nee nee nee sapen. Is ze er eenmaal uit dan is zo zo pestchagerijnig dat ze geen kleren aanwil....Probeer dan maar eens een broek aan te trekken of maillot is ook zo leuk dan. Ze is best sterk nl. Nou ik ga nu echt maar anders lopen mn fazantenboutjes weg..hahah. lfs
Ik wil ook wel een weekendje Jaime hebben en jullie Jill, kunnen we ook weer uitslapen! Fazantboutjes, sorry hoor Lin, maar wat klinkt dat toch smerig.........vinden jullie wild lekker? En konijn etc eet je dat ook? Lydia: Dat was een goed idee geweest de AH laten komen. Helemaal niet aan gedacht. Aan de andere kant vergeet je toch altijd weer iets waarvoor je dan weer terug moet. Lekker groot bed. Die van ons is ook 180 breed en zelfs 220 cm lang(John heeft lange poten ) Wij hebben allebei t zelfde matras en dan zo een topper(body) eroverheen zodat je niet in een naad ligt. Wel beiden eigen dekbedje hoor want dat is ander ruzie. Hij wil zn voeten vrij ik wil ze ingestopt. Lol. Ga ff bad aanzetten voor Jill. Tot later. Liefs
http://www.tiscali.nl/content/article/n ... 591557.htm Dit vind ik pas leuk! En mn schoonmoeder belde net dat ze onderbindschaatsjes heeft gekocht voor Jill Hihihi, misschien kunnen we ze gaan uitproberen komende week. Zou leuk zijn. 19 kinderen. Das toch niet normaal meer!?!?!?
Hoi meiden, Zaphra: jeetje wat schrikken joh een hersenschudding. Pas je wel goed op jezelf en op je kleine babytje? Wat een mooie echofoto! En fijn dat alles er zo goed uit zag! Jammer dat deze zwangerschap niet zo vlekkeloos verloopt als bij Jill, jongetje? . Wordt straks vast beter! Trena: hoe gaat het met je tante en oma? Bij jou lijkt de ellende ook niet op te houden he? Leuke vakantiespam, ziet er gezellig uit! Semmi: hoe is je eerste werkdag weer bevallen, klonk iig wel als een leuke eerste werkdag. Je ongi dus vrij snel alweer op regel, wel fijn te weten dat er weer wat regelmaat in zit. Wat een gedoe weer met je zus zeg, vind het echt zo erg voor je nichtje en je ouders. Hoop dat ze elkaar snel weer kunnen zien. Jammer dat je zus zo star volhoudt. Hoe is de tattoo van Len geworden? Sens: wat een asociale gasten zeg die buschauffeurs bij jullie in de straat. Kan me voorstellen dat jullie er nu werk van willen maken. Die Jaime, wat lekker voor jullie zeg dat ze uitslaapt tot 10.00 uur en zelfs dan nog wil slapen . Gebeurt hier ook echt niet meer hoor! 08.30 is wel het maximum. AM: fijn dat je maandag lekker hebt genoten van je "alleen mama" dagje. Lekker een keer shoppen in je eentje is heerlijk en gelukkig ben je geslaagd. Hoe vond Kyllian het vandaag in de dierentuin? LIS: nog van harte met de verjaardag van Wes! Wat heerlijk voor jullie om nu lekker een groot bed te hebben. Pas maar op dat je er straks niet constant met zn vieren in ligt . Fijn dat het bij jullie ook lekker rustig is, af en toe wel fijn om dan bepaalde zaken te kunnen afronden. Gisteren was weer een zwaar dagje met veel tranen, maar ook wel mooie momenten. Was wel een lange dag, we waren om 10.30 bij Rick's oom en waren om 20.00 uur weer thuis. We konden gisterenavond allebei moeilijk in slaap komen, raar is dat, terwijl je doodmoe bent. Nu is de ellende bij ons voorbij, hoop ik...ga ik maar vanuit. Vanochtend even bij mn ouders geholpen en vanmiddag de laatste boodschappen binnengehaald. Morgen lekker helemaal niets, ga dan ff alle kerstkadootjes inpakken voor 1ste kerstdag. Rick is nu naar Belgie, vuurwerk kopen! Hoop niet dat ie gepakt wordt, gaat dan veel centjes kosten ben ik bang. We'll see. Denk dat ik morgen er nog wel ff ben maar zo niet, dan alvast voor iedereen HELE FIJNE KERSTDAGEN!! Liefs Sap