November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Brrrrrr veel te koud ;)

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Oh ja, ben trouwens vorige week ook voor het eerst met Lieke naar de kapper geweest. Ze heeft het nu netjes op 1 lijn. Jammer genoeg zijn de staartjes nu even niet zo'n succes, alles valt zo weer los. Nou ja, ziet er iig mooi vol uit.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS: oww heerlijk jullie slapen weer op een bed :D Hier ook een groot bed van 180X220, maar moet ook wel met een vent van 2 meter ;)
    Jij ook nog maar 1 dage werken deze 2 weken, lekker hoor.

Sens: idd het was druk he! Ben vanavond ook boodschappen gaan doen, moest naar 2 winkels want kon al niet eens meer alles krijgen bij de C1000. En heb nu nog steeds geen kerstbrood ;)
    Hihi die Jaime zo populair op het kdv.
    Geloof dat jij het vroeg. Kyllian ging met opa en oma naar de dierentuin in Amersfoort, dichtbij huis dus.

Robine: balen dat je geen C1000 meer in de buurt hebt, vind ik de fijnste winkel hier. Fijn dat je iig wel een schoonmaakman hebt, kan Djurre nog wat van leren ;) (alhoewel die wel kookt en boodschappen kan doen).
    Hihi onderbindschaatsjes, zouden ze dat al kunnen?

Sappie: jeetje lange dag gehad gisteren. Was Lieke mee? Hoop ook echt voor jullie dat alle ellende voorbij is. Hopelijk voor iedereen hier natuurlijk.
    Whaaah Rick helemaal naar Belgie voor vuurwerk. Kan me daar zo weinig bij voorstellen, heb niet zoveel met vuurwerk. Geen idee of Djurre dit jaar iets gaat halen.

Semmi: jeetje alweer je 1e werkdag. Hoe was het?

Ben nu ook lekker paar daagjes vrij. Weekend nog werken, maar dan is het meestal toch wel rustig.
    Ga morgenochtend maar vroeg ff naar Zeist denk ik. Moet nog een cadeautje voor mn moeder kopen, die is vandaag jarig en viert het zondag.
    Heb mn salaris binnen, maar minder dan ik dacht want ze hebben al mn overuren niet uitbetaald...blegh weer iets waar je achteraan moet he.

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Lydia: lekker hoor dat je t niet zo druk op je werk hebt gehad, en nu dus lekker een paar dagen vrij, dat wordt vast genieten met zn 4 tjes! En jullie nieuwe bed bevalt dus goed, mooi zo!

Zaph: leuke nieuwe foto van Jill als avater, staat haar leuk die knotjes! Erg jammer hoor dat de eerste 12 weken van je zwangerschap zo moesten verlopen, wat je zegt, je hebt het er graag voor over, maar natuurlijk had je t liever anders gezien. Hopelijk na de 3 maanden meer genieten. En jij kunt volgens mij gedachten lezen, want Len bedacht van de week idd ineens dat ie de naam van faya door die van jayna wou laten lopen in de tatoo....haha :)

Linda: jeetje wat een slaapkoppie die Jaime zeg, heerlijk hoor! Misschien door de week niet altijd handig, maar in het weekend erg lekker hoor!

Sap: ik hoop voor jullie ook echt dat alle ellende nu een beetje achter de rug is en het nieuwe jaar heel veel moois mag brengen! Hoe is het met Rick en zn vuurwerk gegaan? Voel je de kleine trouwens veel bewegen nu? Je buikje zal nu wel hard gaan groeien de komende tijd, ben benieuwd als ik je weer zie!

Monique: jij ook lekker paar daagjes vrij, Djurre ook extra vrij? Balen dat je overuren niet uitbetaald zijn, niet leuk om daar weer achteraan te moeten.

Nou mn eerste werkdag zit er weer op hoor......meteen weer drukte en hectiek, maar dat is in de jeugdhulpverlening eigenlijk altijd wel zo. De kids waren blij me weer te zien en dag was gelukkig zomaar om. Toch wel blij dat ik nu nog weer 2 weekjes vrij ben voordat ik weer moet werken, heb mn meissies wel gemist!
    Len is nog niet thuis van tattoo Bob. Hij was er om 13.00 uur al en pas om 16.00 uur aan de beurt. Hij belde om 20.00 uur dat ie klaar was. Ben zooooo benieuwd hoe de tattoo is geworden. Zelf issie helemaal blij ermee. Faya is door de naam van Jayna heen geschreven, waarbij de Y van Jayna gebruikt is en verder is de tatoo behoorlijk uitgebreid op zijn bovenarm. Mag ook wel, want we zijn weer 400 euro tjes armer :confused: Maar ach, hij wou dit altijd al zo graag, en het is blijvend, dus vooruit...
    Morgenavond gaan we lekker fondueen met zn tweetjes als de meiden op bed liggen. Eerste kerstdag naar mijn ouders, tweede kerstdag naar mn schoonmoeder en man. Deze week dus aardig vol gepland.

Nou ga ff tv kijken en op Len wachten.

Liefs Sem

5. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    aaaaah....geen staartjes meer voor Lieke! Maar daar krijgt ze nu vast en zeker een hele mooie volle bos voor terug, zal vast weer snel genoeg groeien. Ging het verder goed bij de kapper? Wou Lieke wel stil zitten?

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier gaat het naar omstandigheden vrij goed,ben wel steeds nog erg moe,maar heb vandaag St.Janskruid pilletjes gekocht en dat zou helpen tegen lusteloosheid,nou ik hoop het dan maar.
    Alle beetjes helpen.
    Verder met mn oma geen verbetering,ze ligt alleen maar te staren.
    En mn tante tja wat moet ik zeggen.....Wss haalt ze het einde vh jaar niet.
    Morgen hebben de kinderen een gesprek met de arts wat ze ermee gaan doen,afwachten of er een wonder gebeurd of dat de stekkers eruit gaan....Lijkt me zooooo erg om die beslissing te moeten nemen over je moeder. :cry:
    Ik hoop dat eerste en het kan best,zie maar de vorige keer,toen zeiden ze ook dat ze er niet door zou komen,maar het blijft gewoon erg triest met de Feestdagen in het vooruitzicht.
    Gelukkig ben ik best positief anders was ik al ingestort denk ik.

Maar genoeg over mij.

Zap:Hoe is het met je?Nog duizelig,doe je wel rustig aan.
    Ben blij dat je niks in je buik hebt gekregen zeg.
    Als je op Hotelspecials.nl kijkt naar hotel La Sapiniere in Laforet(Ardennen)
    kun je hem wel vinden denk ik.Het was een mooi sfeervol Hotelletje en mooie omgeving,maar het was er niet echt schoon,er lag zelfs vloerbedekking in de badkamer en WC en dat vond ik nogal goor,omdat er naast geplast was door mensen die ons voor waren Bleeeeh.
    Bedankt voor je kerstkaartje.

Am:Lekker even genieten van je vrije dagen.En jammer dat je overuren nog niet erbij zaten,zul je altijd zien he.
    Hier krijgt Chris een 13de maand,maar die zou de 19 gestort worden,maar het staat ook nog niet bijgeschreven hoor :rolleyes:
    Maarja dat moet uit Belgie komen op nederlandse rekening dus zal vast wat langer duren.

Lis:En heb je het bed al of nog niet?
    Heerlijk hoor zo ´n afmeting.
    Alles goed met de kindjes?Nog oorpijn?Genoeg pijnstillers in huis tijdens de feestdagen?

Kelly:Waar ben je?Al even niet gezien hier?

Sap:Aaaah wat rot dat jullie niet konden slapen gister,maar is vast de spanning van afgelopen tijd.
    Ik hoop dat het nu eindelijk rustig word bij jullie en dat je eindelijk van je zwangerschap kunt genieten,want dat is er even bij ingeschoten he.
    Sterkte hoor.Hoe is het met Rick zn longontsteking?

Sem:Ben erg benieuwd naar Len zn tattoo.
    Chris is ook erg blij met zijn tattoo van de kids hun naam.
    Hoe trots ze dan zijn he?En ermee pronken hahaha.
    Ik zei nog tegen hem,als we ooit een derde kindje zouden krijgen heb je geen plaats meer joh.

Waar is de rest gebleven irisnaomi en Gaby?
    Verdwenen? ;)

Heb vandaag ook de laatste boodschapjes gehaald voor kerst,heb niet zoveel nodig ,want ga 2 dagen ergens anders eten ,wel makkelijk.
    Heb er de kracht niet voor ;) om zelf te koken dit jaar .

Morgen maak ik wel wat lekkers voor ons tweetjes als de kids op bed liggen,dat eet wat relaxter.

Er staat op het menu:

-Pompoensoep
    -Carpaccio met parmezaan
    -Kalkoenborstje champagneroomsausje en warme groentes
    -En Creme brulee

Vandaag nog even met Yorben terug geweest naar de HA voor controle van zn longen.Was nog niet helemaal over,dus moet doorgaan nog een tijdje met zn puffer en hoestsiroopje.
    Dan zou het over moeten zijn.
    Heb Jelte ook even meegenomen ,want die had onder zn oksel wat gekke soort wratjes,een stuk of 20 en dat zag erg rood en deed prikken zei hij.Hij heeft er een zalfje voor gekregen.Hoop dat het daarmee verholpen is.

Nou nu ga ik stoppen met mn lange post ,jullie worden mss gek van me met mn gezeur :rolleyes:

Als ik jullie niet meer spreek,wens ik jullie FIJNE FEESTDAGEN!!
    LIEFS XXX

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: even gewoon een dikke knuffel voor jou.
    Zo'n beslissing lijkt me ook supermoeilijk en daar wil je idd niet aan denken....
    Hoop toch dat er nog een wonder gaat gebeuren zoals je al zegt....
    Heel veel sterkte...
    Heeft Yorben geen last meer van zn longontsteking? Hoop dat het snel helemaal over is en ook die wratjes van Jelte.

Sap ff een Lieke foto hoor! Is alweer ff geleden.

Semmi: gelijk weer druk op je werk, tja rust in deze sector is er niet he en zeker niet in de decembermaand waar alle kids waarschijnlijk nog drukker zijn.
    Gelukkig was de dag zo voorbij en kon je je meissies weer lekker knuffelen. Geniet nog maar ff van je 2 weken vakantie!
    Komt er ook een foto van Lenn zn tattoe? ;)
    Djurre heeft geen vakantie, wel vrij met de feestdagen natuurlijk. Jouw mannetje heeft wel vakantie toch?

Nou en over de kerstmenu's, hier doen we het niet zo uitgebreid hoor. Ben zo ie zo zelf niet van de aparte/speciale dingen (sorry Lin ;)).
    Had zin in carpaccio (ja nu mag ik weer), dus morgenavond carpaccio en denk ragoutbakjes.
    1e kerstdag bij schoonouders, ik geloof een koud en warm buffet. 2e kerstdag met zn drietjes thuis gourmetten.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow en Fajah hou op met dat gezeur over dat je zou zeuren! [-X ;) Tuurlijk zuur je niet!
    Gewoon je dingen die je kwijt wilt vertellen hier! Geldt zowel voor slecht als goed nieuws! (en hopelijk voor je snel weer dat laatste)

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Daaaag,

Chiel is met ps3 bezig. Ik even internetten :) .

Allereerst tsja aparte speciale dingen.. ik hou nu eenmaal van koken daar kan ik niks aandoen. En als je dan tig keer pasta, krieltjes met groente vlees e.d. hebt gemaakt is het ook wel eens leuk om wat anders te doen dus ga je gewoon recept voor recept af. Nou ga ik me nog verantwoorden ook. Ben net achterlijk. Ik zal er niks meer over schrijven.
    Fazant smaakt net als kip alleen wat zoeter net als al het andere wild. En konijn eet ik ook, en ook hert, wildzwijn, foie gras hmm heeeeeerlijk hoor. :eek:

AM ja dat had je al eens gezegd djurre kookt volgens mij best goed en vaak of niet? Ook fijn hoor. Hoe had Kyl het gehad in Amersfoort? Een leuke dierentuin is het vind ik.

Fajah ik dacht altijd dat st. Janskruid voor depressie was ofzo. Maar dus lusteloosheid. Zijn er niet bepaalde dingen dat je kan eten ofzo bv meer bepaalde groenten waardoor je sneller beter bent. Het is wel raak bij jullie idd dit jaar zeg. Je omaatje die niks zegt en dan je tante. Zo eerst vol hoop dat ze weer bij was en nu dit. Moet ook wat zijn voor haar man of kinderen vreselijk. Dikke knuf voor jou. En je zeurt niet hoor. Wat AM al zegt volgens mij delen we alles met elkaar dus goed en slecht!
    Ik loop ook vaak te schrijven over mn zus (die dus vorige week een morning after pil heeft moeten nemen omdat haar nuvaring kwijt was en ze wat had gedaan met die scharrel van dr, die van met vriendin die zwanger is ....).
    Je menu klinkt wel goed trouwens. Heb je receptje van pompoensoep, heb ik nog nooit gemaakt.

Semmi wel gaaf de tattoo van len. Dat hij dat doet vind ik wel heel bijzonder hoor! Maar wat als de derde komt....kan hij dan nog schuin tussendoor ;) . En ben toch altijd benieuwd naar je werk. Wat voor kids zitten daar dan? Ik zit bij overheid en jeugdhulpverlening is niet mijn beleidsterrein, maar vind het ook lastig wat voor te stellen erbij. En dan meer hoe het gaat enzo. Spam je wel ff de tattoo van Len? En gezellig toch morgenavond met zn tweetjes fonduen! Je zit idd met kerst al behoorlijk vol!

Sap bijzonder dan zo'n dag, veel tranen maar ook mooie momenten. Denk moeilijk in slaap komen omdat je emoties ook een rol spelen daarbij. GA er idd maar vanuit dat het vanaf nu goed gaat hoor. En ook aan jezelf denken en aan jullie 20 weken oude beeb!
    Is Rick al terug van vuurwerk? En alles goedgegaan? Mn zwager en schoonzus komen altijd hier met oud en nieuw en kopen ook altijd in Belgie...idd opletten...

Zap ah lief van je schoonmoeder van die schaatsjes. GAat Jill vast lukken met een sportieve mama en papa! Maar weekendje Jill is goed, dan neem jij Jaime mee schaatsen. Want ons zie je dus beide niet op schaatsen staan laat staan op ijs.
    Hier ook een matras met topper erover. Wel tweepersoonsdeken maar zo'n extreem grote deken. Ik hou ook van ingestopte voeten. En chiel is te lang voor ons bed....wij moeten eigenlijk ook 2.10 bed net als lis...

Morgen dus nog echt een paar dingen halen. Chiel zei net dat ie morgen ook nog moet werken. Ja maar hij gaat dus wel die wijn voor het eten halen, dat doe ikke dus niet.
    Rond 15 uur het ijs halen bij de Italiaanse ijsboer hier. Heb twee kleine ijstaartjes besteld. 1 met meer chocola en noten, de ander met fruitijs en topping.

lfs

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Getverdegetverdegetver ze is vandaag 26 maanden zie ik nu pas...blehhhhhh.

Las vandaag in de glossy Mama dat beste leeftijd voor tweede kind is, dat eerste kind tussen de 24 en 35 mnd is..voor de liefhebber zoek ik de reden nog ff op.
    X

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hahaha die Lin, gaat zich verantwoorden over dr eten! Nou meid, gewoon lekker genieten hoor van alles wat je lekker vindt. Ik hou nou eenmaal niet van aparte dingen, weet t eigenlijk niet eens, maar vind t al zielig om aan konijn, ganzenlever en wild te denken. Hypocriet, i know, maar is de gedachten. Net als hollandse garnalen, die had ik dus gisteren gehaald voor in zo een cocktail. Zal best wel lekker zijn, maar ik vind het er zo smerig uit zien. Net maaien. Bah. Lol. Mosselen tonen ook vies, maar zijn wel lekker ;) Misschien moest ik eens gekke dingen gaan proberen in t leven. En ahhhh Jaime niet op schaatsjes?!? Arm kind. Kom op jullie, schaatsen kopen en glijden met die kleine!

Trena: Jelte en Yorben zijn ook steeds ene beetje aan t tobben met hun gezondheid he? Wat heeft Jelte voor wratjes dan? Zijn t wel wratjes als ze met een zalfje bestreden kunnen worden!? Hopelijk is t snel weer over. Hoop voor jullie ook in t nieuwe jaar wat meer positieve berichtjes.

Monique: Weet niet of Jill al kan schaatsen. Denk t eigenlijk niet, maar gaan t wel proberen als er ijs ligt. Leuk joh. Ben jaloers op jou carpaccio als voorafje. Mmmmmmm dat mis ik dus als enige echt. Hier dus maar meloen met ham als alternatief. Ook lekker.

Sem: ben benieuwd naar de tattoo van Len. Maak je er snel een foto van? Ik denk dat ik wel ongeveer wete hoe ie geworden is, vooruitziende blik he ;) Goed idee de Y gebruiken. (Had al contact gehad met Len hoor ;) )
    gezellig vanavond samen fonduen. Heerlijk. Wij doen vanavond nog gewoon eten, boomstammetje, spinazie en aardappels. Vanaf morgen is t weer 2 dagen 'rommelig''eten.

Net nog ff naar de Digros geweest voor ijstaarten, en wederom niks gevonden! Grrrrr. Heb nu maar van die Vianetta dingen meegenomen. Vallen ook vast wel in de smaak. Morgen in de namiddag neem ik ze mee naar mn schoonzus. Iedereen neemt iets mee aangezien we met 17 man zijn, dus wordt een gezellige drukte met rokers :( :( Das dan weer jammer. John, Kim, Jill en ik zijn de enige 4 die niet roken. Ziekerd ben ik he? Maar t is echt vies als er 12 man onafgebroken zit te paffen tijdens t eten. Bah.

Ben ik boter vergeten :( Verdikkeme. Ga dus echt niet meer de winkel in voor een pakje hoor echt geen zin in.

Laterz

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Murning nogmaals naar de winkel geweest. Super de Boer de rustige en het was ook nu rustig, wel drukker dan normaal maar niet zo druk als bij xl gister.

Robine garnalen zien er wel vies uit idd maar izjn wel erg lekker. En mosselen idd ook. Maar fazant ziet er niet vies uit..haha echt net een kippepootje.
    En wat betreft het schaatsen, michiel en ik kunnen het beide niet :oops: . Ook niet skaten heb ooit eens heel mooie skates voor mn verjaardag gehad, twee keer erop gestaan (hier in huis) en daarna nooit meer zooo zonde.

Kunnen die mensen niet gewoon buiten roken. Het is echt smerig als 13 van de 17 man in 1 ruimte roken..bleh en ook onder het eten dan? Kunnen ze toch ff buiten peukie doen, stinkt het ook niet zo binnen!

Ik ga ff verder. Michiel moet straks nog de stad in neemt hij jaime mee kan ik ff schoonmaken. Dan rond 15 uur ff die ijstaarten ophalen bij de ijsboer!

lfs

13. Zoooooooooo ben ik weer.
    Beetje druk gehad de laatste dagen. Gewerkt, kerstborrel en op bezoek geweest in het zkh bij mijn vriendin.

Kerstborrel was wel leuk. Er was ook een kerstman die kadootjes kwam brengen voor de kids. Vond Daynah echt niet leuk. Die moest niets hebben van die vent. Kadootje vond ze weer wel leuk, maar de kerstman moest niet dicht in de buurt komen...haahahahhahaha

Gisteren op bezoek geweest bij mijn vriendin. Naar omstandigheden gaat het goed. Ze moet in het zkh blijven totdat ze bevalt. Kan lang duren maar ook snel. Ze is nu 27 weken. Er lag daar een meisje, die was nu 35 weken en lag er al 9 weken :confused: . Ze lag aan de monitor omdat ze weeen had, dus denk dat haar kindje wel geboren is nu.
    Ga volgende week weer even langs. Is voor haar ook wel gezellig als er een beetje mensen komen.

Ik zag een hele lieve baby voorbij komen...Amy. Echt prachtig kindje Brennie. Hebben jullie goed gedaan ;)

Lin: Je heb het er maar druk mee met je diner. Ik vind het knap van je, maar wat je al zei je vindt het leuk om te koken. Moet ook wel anders doe je het niet :)

Sap: Fijn om weer wat van je te horen. Hoop dat er voor jullie betere tijden aanbreken. Wel een lange dag geweest maandag als ik lees.
    Je ouders zullen het ook wel druk hebben gehad deze dagen.

Zap: Wat leuk die schaatsjes. Ik hoop dat Jill ze kan gebruiken op echt ijs. Zou wel leuk zijn en anders maar naar de schaatsbaan.
    Heh gatsie tijdens het eten roken, dat vind ik ook echt smerig hoor. Begrijp niet dat mensen dat doen.
    En vianetta ijs is toch ook lekker. Jummie. Krijg er al trek aan. Slechte dagen zijn dit voor mij met al dat lekkers.

Trena: Gatsie wat een ellende zeg allemaal zo aan het eind van het jaar. Lijkt mij ook wel een moeilijke beslissen. Heb je tante nooit iets gezegd erover als ze in zo situatie zou zitten?
    En jij toch nog zo moe. Kan best lang duren heh.

Monique: Carpaccio is heeeeeeeeeeeeeeel lekker. Als we uiteten gaan neem ik eigenlijk standaard dat als vooraf. En lekker lang vrij ben je. Lekker hoor dat niet al je dagen volgepland staan.

Sem: Jeetje je 1ste werkdag alweer gehad. Ben benieuwd naar de tatto van Len. Hij zal ongetwijfeld mooi zijn. FF spammen dus als ie klaar is.
    Jullie hebben ook drukke dagen voor de boeg.

Nou meiden ik weet het niet meer. Jullie hadden best veel geschreven en kan niet meer teruglezen.

Hoe is het met Lydia? En de oortjes van Marijn en Jesse, gaat het alweer beter?

Wij hebben hier ook drukke dagen voor de boeg. Vanavond bij mijn vader zijn we met zijn 14en. En gaan we lekker gourmetten en kadootjes uitpakken.
    1ste kerstdag bij mijn moeder zijn we met zijn 11-en ook weer gourmetten en kadootjes uitpakken.
    Lekker burgerlijk dat gourmetten ;)
    2de kerstdag bij mijn schoonmoeder en die kookt altijd, dus dat wordt Surinaams eten, ook lekker.

Kortom 3 vreetdagen.
    Mijn nieuwe voornemen voor het nieuwe jaar is ook LIJNEN!
    Momenteel gaat het niet goed en druf mij ook niet te wegen. Kleding pas ik nog wel hoor, mare al dat eten. Gisteren appelflappen gegeten op mijn werk, chocolade, alleen maar ongezonde dingen.

Daynah ligt net op bed, ga ook ff liggen want voel een beginnende hoofdpijn opkomen en daar hebben we geen tijd voor nu.

Trouwens hier is het onmogelijke gebeurd! Daynah kan uit een pakje drinken, heeft 2 jaar geduurd, maar eindelijk doet ze het. Werd eens tijd.
    Verder is ze momenteel wel een beetje ondeugend aan het doen. Overal nee opzeggen, Daynah ga je naar bed, neeeeeeee, Daynah groente opeten, neeeeeeeee, Daynah opruimen, neeeeeeeeeee, Daynah wil je een koekje, jaaaaaaaaaa.....:) Echt erg hoor.
    Kom vast wel goed.

Kom later nog ff kijken.

Lfs

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hahaha kel die daynah op alles nee zeggen.
    Hier ook favoriet.Veel plezier vanavond.

Zap:Geen wild lusten ,tis zooooo lekker ;)
    Ik moest er ook nooit van weten ,maar een aantal jaar terug heb ik het eens gepreofd en vind het heerlijk,echt een doen,verstand op nul en proeven maar hahahah.
    Het zijn waterwratjes ofzo zei de dokter bij Jelte zn oksel.
    Zou weg moeten gaan met die zalf.Ziet er erg rood uit.

Lin:Wanner maak je de fazant,vanavond of morgen?
    Succes,klinkt wel lekker je menu.Mn tante heeft geen man,die heeft haar in de steek gelaten toen haar 3de kind 6 weekjes was.
    Ze heeft het altijd zwaar gehad met 3 kleintjes.En nooit geen cent van hem gehad.
    Zielig hoor.

Ik ga zometeen nog eventjes bij mn tante langs,wil er toch nog even naartoe zo voor de feestdagen en vanavond word ook een beslissing genomen,vandaar dat ik echt nog wil gaan hoor.
    Zal wel emotioneel worden.

Fijne kerst avond allemaal.

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Leuke nieuwe foto trouwens zap als avater :D

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Fajah dat is echt rot dat ze dan voor de feestdagen die beslissing moeten nemen. Echt ongelofelijk. Mogen ze niet wachten met die beslissing tot na kerst? En dan die kinderen zelf een beslissing moeten nemen. Weet die ex man er wel van en steunt hij zijn kinderen wel of laat hij niks van zich horen? En die fazant is voor 2e kd. Maar ik zal je verklappen dat ik het nog nooit heb klaargemaakt..hahah. Moet ik dat van te voren doen? Hij moet gebraiseerd worden dat is volgens mij aanbraden en dan sudderen in de pan net als een rollade. Ik dacht dan maak ik hem 2e kd vroeg klaar, als het allemaal in de pan past want heb maar 1 sudderpan. Als je tips hebt........GRAAG! Wild wordt vaak zo snel droog heh en dat moet niet gebeuren.

Kel ja daynah denkt natuurlijk ook ga toch weg man, jij bent een nep sinterklaas! Whoeehaaa.
    Maar beter maar als het lang duurt toch bij je vriendin 27 weken is echt nog wat kort. En jij ook aan de lijn, mijn goede voornemen is het ook weer. VEel plezie rmet de kerst en wat leuk is als ze zo nee zeggen is steeds iets zeggen waarvan je weet dat ze nee zegt of vragen dan. en dan vragen wil je... iets wat ze wel graag wil. Wij nemen Jaime wel eens in de maling.. Nee nee nee nee en dan vragen wil je met de bus (ze is helemaal wild van de bus, wij niet..haha) en dan zegt ze eerst nee en kijkt dan zo van oh shit wat zei ik nou....dom dom. En dan oh nee ja jaaaaaaaa.

AM wist het al maar heb nog een goed voornemen. Ik ga stoppen met roken. Had al speciale pillen gehaald bij de dokter ben daar gister mee begonnen moet ik 2 weken nemen en dan stoppen. Stop dus op 5 januari. Ik heb er genoeg van soms steek ik m op en heb dan geeneens trek. jaime ziet het nu ook bewust en dat vind ik gewoon niet ok.

Nou meiden ik ga ff opruimen. Boekenkast uitruimen voor speelgoed jaime. De kist gaat naar boven en dan komt vanaf morgen haar keuken beneden te staan. De kist maken we toch nooit open want alles wat erin zit is ze wel beetje te groot voor nu.

lfs

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: gekkie, je hoeft je toch niet te verantwoorden :D Smaken verschillen en het gaat bij mij trouwens ook meer om de gedachte erachter net als Zap...wie weet vind ik het heerlijk. We moeten nog een keer eet-daten he, dus misschien dan maar eens wat aparts proberen haha. Of gewoon een ordinaire bbq van de zomer ;)
    Alle boodschappen in huis? Jammer dat Chiel nog moest werken. Djurre is ook nog werken, maar is nu onderweg. Hij belde net vanaf HC of ik nog wat nodig had.
    Kyllian vond de dierentuin erg leuk. Hij vertelde: 'heel veel tijgers, niet vinger bijten' 'ook olifanten, die doen heuhhhhhh'. De grootste dieren waren iig het interessantst :D

Robine: raar he carpaccio mistte ik ook heel erg, terwijl we het nogmaal in die periode ook niet zouden eten :D Je doet het voor een goed doel en ham met meloen is ook lekker!
    Jeetje wat een hoop rokers bij jullie. Vind het zelf ook smerig om steeds in de rook te zitten, maar hier hebben we weinig rokers om ons heen.
    Balen van de ijstaarten. Ben echt blij dat ik alle gourmetzooi van te voren al had gekocht, er was deze week echt amper nog iets te krijgen.
    Ze hadden hier bij de Liddl een grote champagnefles als ijstaart, zag er erg leuk uit! Maar voor ons veel te veel natuurlijk.

Kelly: drukke maar gezellige dagen voor de boeg jullie dus. Wat leuk dat Daynah een cadeautje van de kerstman kreeg, jammer dat ie zo eng was ;)
    Joepie Daynah uit een pakje drinken! :D Kyllian knijpt er vaak in, maar met zo'n houdertje werkt wel. Ook in een nee-fase belandt, gezellig he.

Fajah: jeetje spannend wat er vanavond besloten wordt. Hele veel sterkte.

Vanmorgen vroeg al naar de stad geweest, het werd er steeds drukker....maar de uitverkoop is zo leuk shoppen haha. Kyllian had op de terugweg geslapen, dus die wilde vanmiddag niet meer slapen. Naja hij is gelukkig wel gezellig.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik ga kerstkoekjes bakken met Kyllian. Had alles ook in huis gehaald nadat Daynah (toch?) bezig geweest was.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens roken is gewoon zo smerig dus je kan echt wel zonder! ;) Zet hm op!

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Veel plezier met koekjes bakken AM

Lin:Ik heb zelf ook nog nooit fazant gemaakt,maar mn moeder doet het altijd de avond van te voren opzetten en sudderen.
    Dan de volgende dag nog even en de jus maken en erover heen lepelen zeg maar tot hij goed gaar is.
    Maar iedereen doet het mss weer anders he?
    Succes ermee.

Ik ga nu weg.

Lfs

Deel Deze Pagina