Ja ik denk ook wel dat het lukt. Was je net in de stad geweest? En djurre nu bij HC michiel is daar nu ook vermoed ik (ik hoop op een WII voor de kerst..). Leuk kerstkoekjes gaan wij morgen hier ook doen . Ook afgekeken bij kel. Ja als jullie eens hier komen eten dan maak ik stiekem iets aparts, zeg ik dat het een lekker kippetje is..haha. Heb je nog veel gekocht? Bij die mexx winkel hadden ze zoveel uitverkoop. En die 50% en nog extra 20%! Nou ik ga nog ff verder met ruimen. Lekker rustig nu dat jaime met papa de stad in is.. lfs oh fajah dank je, ik ga het dan zo wel proberen dnek ik. Ik google ook nog wel ff vanavond...ben benieuwd...straks word thet helemaal niks. sterkte bij je tante zo knuf.
Jill is ff met opa en kim mee naar de boerderij dus mama heeft rust Kreeg net geboortekaartje binnen van Amy! bedankt Brennie! Gaat alles goed met jullie? Fijne dagen hoor zo met zn 4en! Kel: hahaha die Daynah die is je aan t uitproberen! En applause voor t pakjes drinken! Net voordat ze naar de psz gaat! Joehoe! Hele veel plezier vanavond met de gourmet en morgenavond ook. Surinaams eten lijkt me ook erg lekker, mjummie. Monique: Lekker in de dierentuin geweest? Vandaag? Grote dieren zijn ook t leukst en interessants he. Alhoewel hier ene lieveheersbeestje wel erg in trek is na die plaag van afgelopen zomer. Kom die eikels af en toe nog tegen achter mn lamellen! En dan zegt Jill: Mama, KIJK, Beest! Hihihi. Ze vind ze geweldig. Lin: Is t geluk met de boekenkast uitruimen voor Jaime dr speelgoed? Wij hebben laatst ook een hoop opgeruimd voor de kleine baby straks weer. De speelgoedkist puilde uit. We hebben geloof ik 2 dozen in de garage staan met babytroep. Ergens moet je beginnen met ruimen he. Wil je een WII? Vorig jaar kreeg Chiel toch een ps3 van je? John zuert er al ik denk 5 maanden over, maar heb em toch niet gehaald. Hij wil em namelijk alleen maar voor 1 stom voetbalspelletje en daarvoor vind ik em echt te duur. Er komen komend jaar nog genoeg kosten aan. Hopelijk krijg jij wel de WII Meiden voor allemaal: Hele fijne feestdagen!!!! vanavond All You Need Is Love kerstspecial he, tranentrekker Hahaha
Brennie: bedankt voor het geboortekaartje. Lief kaartje! Gaat alles goed, zo met de kleine meid? En hoe vindt Milou het nu allemaal? En hoe gaat het nu met je en je ijzergehalte? Maar lekker rust nemen he. Zap: ik dacht ook altijd dat ik geen wild lustte. Vond het ook altijd zo zielig, maar wild vind ik toch echt wel lekker hoor. Maar Wes is ook niet zo culinair. Vind zelfs kip niet lekker. Soms wel onhandig met gerechten hoor. WIj eten vanavond ook nog normaal: spaghetti. Maar ook lekker en pasta is het lievelingseten van Jesse. Sens: joh, wat de anderen al zeggen, je hoeft je hier niet te verantwoorden hoor. Alles al opgeruimd en schoongemaakt? Je fazantje zal vast wel lukken hoor. Is het gelukt om de ijstaart te halen? Kel: hahahaha, Daynah die uit een pakje kan drinken. Het is toch ook hartstikke leuk om in zo'n pakje te knijpen he. Drinkt ze al wel uit een open bekertje of ook nog niet. Enne... zo af en toe mag je heus wel wat snoepen hoor. Gewoon beetje opletten na de feestdagen. Als je kleren je nog gewoon passen, is er niets aan de hand! Sap: hoop dat alles nu weer rustig wordt voor jullie. Bij je ouders zal het vandaag ook nog wel druk zijn denk ik? Heeft Lieke nog iets meegekregen van alle drukte de laatste weken bij jullie of valt het mee? Ze merken het vaak toch wel he. AM: nog gelukt met cadeautje voor je moeder? Wat lekker dat je maandag een dagje voor jezelf had! Af en toe ook wel lekker he. En vanmorgen vroeg dus al naar de stad geweest. Wij zijn net even naar Muntplein geweest, hier in N'gein, daar was het helemaal niet zo druk. Wel wachten in de parfumeriezaak natuurlijk, maar ik krijg er een lekker geurtje voor terug morgen! AL die cadeautjes, ik weet het nooit hoor. Trena: hoe was het bij je tante? Wat sneu dat ze op een dag als deze een besluit moeten nemen zeg. Is dat idd niet nog even uit te stellen tot na de kerst? Ik hoop op een wonder voor jullie. Hoe is het nu met je oma? Hier alles zijn gangetje. Vandaag nog wel de kinderarts gesproken over Marijn. We hebben toch het idee dat de ab niet altijd zo goed helpt. Van zondag op maandag was Marijn echt weer onrustig en had ie pijn. Maar ja... echt weten doe je het niet. Hij drinkt alleen zijn melk heel slecht, laat meestal meer dan de helft staan. Nu weet ik hoe jij je toen voelde Kel. Misschien vindt hij het ook wel helemaal niet lekker en is dat het. Slapen doet ie overdag ook niet zo goed. En soms slaapt ie wel weer 3 uur (op de dagen dat je een verjaardag hebt en dus weg moet). Maar goed, hij is meestal gewoon vrolijk hoor. Bij Jesse gaat het wel goed met zijn oren. Hoewel hij soms aan zijn oor zit en au zegt. Maar of dat nou echt wat is... ik weet het niet. En het praten begint nu langzaam ook wel wat beter te worden. Wij zijn al heel blij als hij weer 3 nieuwe woorden \zegt. Hij is wel erg bezig met Jip en Janneke. 's Avonds moeten we altijd een paar verhaaltjes voorlezen. Wel heel lief vind ik dat. Hij heeft trouwens voor sinterklaas op het kdv een boekje met magneetjes gekregen. Kan hij getallen 1 t/m 10 en dieren op de juiste pagina's plakken. En dat kan ie zo goed. Ook alle getallen en vaak zegt ie het juiste getal erbij! Vind ik echt onwijs knap. Nou, Marijn is inmiddels alweer uit bed. Heeft maar liefst een half uur ofzo in zijn bed geslapen... Wes is nog even aan het werk, was iets vergeten te doen, dus zit boven achter de pc. Ik ga maar even met Marijn spelen. O ja Sem. Jij alweer een dag gewerkt. Wat gaat het snel he. Hoeveel dagen ga je ook alweer werken? Wat kun je je kindjes dan toch missen he. Ik ben ook altijd zo blij als ik ze weer zie na een dag werken. Enne... goede voornemens... Ik heb maandag afspraak voor mijn dieet he. Ben echt benieuwd. Meiden, allemaal hele fijne kerstdagen!
Heeej meiden, Kom ff gauw de foto van Len zn tattoo spammen, hij is echt mooi geworden! ( hij glimt nog wel eem beetje vd vaseline en moet nog genezen, duurt wel 3 weken denk ik ) Kom later weer ff, mn nichtje is er nu....
Zap: Ooooow heerlijk toch even een alleen mamamiddag. Lijkt mij iig even lekker. Veel plz vanavond met All You Need is Love. Monique: Jij dus lekker kunnen winkelen vandaag. Ik was d'r net ook even hier op het winkelcentrum, maar jeeetje wat een drukte niet normaal zeg. Ben snel weggegaan. Lin: Lukt het met opruimen. Ik zou ook echt een keer de kasten moeten opruimen, maar totaal geen zin erin. Trena: Je heb gelijk om even langs je tante te gaan. Veel sterkte. Lfs Kelly
Wow sem super mooi is ie hoor. Had ik ook al tegen Len gezegd. Mij lijkt het echt pijnlijk, maar mannen zijn bikkels toch Lydia: Jeetje het zit je niet mee zeg met die oorpijn bij de kids. En ja die melk. Ik weet zo hoe je je voelt. Ik vond het echt frustrerend dat ze die niet dronk, maar het komt wel goed hoor. Ze worden groot ook zonder melk Nu drinkt Daynah alleen 's-ochtends haar melk en dan geen poedermelk, maar die kant en klare, poedermelk lust ze echt niet. Voor de rest drinkt ze geen melk. Weet niet meer wie het vroeg, maar Daynah drinkt niet uit een open bekertje. Ze duwt het weg. Sinds kort drinkt ze ook uit een tuitbeker, maar daar zijn we zo lang mee bezig geweest dat ze dat ging doen. En nu opeens uit een pakje, dus wie weet binnenkort ook uit een openbeker. De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Mooie tattoo hoor Sem! Lieve papa dat ie dat doet. En wat fijn dat je ouders je nichtje weer hebben gezien. Je nichtje vond het vast ook wel fijn. Kel: Marijn heeft genoeg vet, dus op zich maak ik me daar niet echt zorgen over, maar je wilt idd dat ie toch wat melk binnen krijgt. Hij duwt die fles echt steevast weg. Dus we houden hem nu in de houtgreep om iets binnen te krijgen, hahahaha. Maar Daynah is ook groot geworden, dus bij Marijn zal dat ook wel goed komen. EN Daynah drinkt voordat ze 16 is ook heus wel uit een open beker. Jesse snapte een tuitbeker ook nooit, heeft mijn moeder hem geleerd. En die oren... tja, dat zal voorlopig wel blijven. Als ze maar geen pijn hebben, dat is me al veel waard.
Lydia: Spaghetti is ook favo bij Jill. Net als macaroni. Wat zielig toch voor je jongens dat ze zo een oorpijn hebben. Echt naar lijkt me dat. Kruipt Marijn trouwens al? Je moet weer eens ene nieuwe foto spammen van hem. Jesse steeds meer woordjes zeggen? Goed zo! Hier is t ook ineens gekomen en nu lult ze de oren van onze kop af Hahaha. Sem: Had t ook al tegen Len gezegd, au, maa wel mooi. Ik vind wel dat ie jou naam er nog bij moet zetten hoor, heel groot op zn bips ofzo! Hahaha. Fijn dat je ouders je nichtje weer hebben gezien. Denk je dat Demi dr mond zal houden?! Over t eten trouwens: Tegenwoordig paaien we Jill met het beloven van een beertje( vitaminiepreparaat waar ze gek op is) als ze wat happen eet. Deze week heeft ze al 3 happen op van de rode kool, 3 happen van de boontjes en 3 happen vlees. Uiteraard wel verspreid over 3 dagen ,maar ok, t begin is er. Ze gaat letterlik kokhalzen na een hap of 5-6. Is dat normaal? Of kook ik echt zo beroerd? Denk echt dat ze een klein maagje heeft van t weinige eten en dat als ze dan wat happen eet t al snel te veel is. Zou dat kunnen? Probeer t aantal happen nu dus maar te verhogen van 3 naar 4 naar 5 etc. Saai zo zonder mn meisje thuis. Verveel me Hahaa
Sens ja van de Mexx wist ik, had ik gisteren in Veenendaal al geshopt Had een broekje voor Kyllian gekocht en toen die bij de kassa nog goedkoper bleek te zijn heb ik nog een shirtje en blouse voor hm gekocht haha. Ook bij de Benetton 50% korting! Bij de Esprit had ik voor mezelf een rok met 50% korting gehaald. Jij nog wat gekocht? Robine: sorry had ik idd vorige wee wel kunnen zeggen van die ijstaart haha. Ik dacht dat je al wel wat op het oog zou hebben Leuk dat Jill ff naar de kinderboerderij is. Kyllian was gisteren met opa en oma naar de dierentuin, niet vandaag met ons dus Jill eet van alles slecht toch? Zou kunnen dat ze geen grote maag heeft, maar het kan ook allemaal weer veranderen. Kyllian eet nu ineens wel weer redelijk, maar is ook geen grote eter. LIS: wat ga je voor dieet volgen? Echt bij een dieetiste. Ik heb in januari ook 2 afspraken bij verschillende dieetistes, niet voor mezelf maar voor 2 clienten haha. Kan ik natuurlijk ook mee gaan doen he Semmi: mooi zo die tattoo hoor! Die namen hebben vast daarvoor zo uitgekozen Kreeg ook vanmiddag je kaartje Brennie, echt een lief gedichtje! Bedankt. Koekjes bakken was leuk samen. Papa is net thuis, dus die zet Kyllian nu aan het kleien.
Zap: wij chanteren nu ook met eten waardoor we nu een hap of 3/4 binnen krijgen. Als wij met een hap eten aankomen, dan pakt hij snel zijn drinken. Nu krijgt ie pas drinken als ie een hap opheeft. En dat werkt ook wel.
AM: ik ga weet hoe je eet doen, zie www.weethoejeeet.nl Ben zeer benieuwd. Mijn collega is in een half jaar tijd 20 kilo afgevallen. En ik eet op het moment echt alles wat voor mijn neus komt. Lekker hoor, met zoveel korting kopen.
Pffff... Jesse ligt alweer ruim 2 uur te slapen. Als Marijn dat nu ook eens deed, maar die zit alweer ruim een uur gezellig naast me op de bank te spelen. O ja Zap: Marijn wil eigenlijk alleen maar staan Jesse was ook al zo snel met staan. Dacht dat deze wat langzamer zou zijn en hij is voor mijn gevoel ook wel langer baby hoor. Maar op het moment staat ie alweer heel graag. Kruipen gaat ie ook doen, op het moment nog meestal achteruit hoor.
LIS: ik ken het dieet niet, zal er vanavond eens spieken. Hoop dat het bij jou ook zo goed werkt als bij die collega! Marijn ook al zo'n snelle Moet het toch in de genen zitten he
Wij hoeven niet te chanteren met eten. Gisteravond toevallig iets dat ze niet lustte, taco's. Verder eet ze alles, ook mossels nou de meest aparte dingen die wij ook eten. Maar goed chanteren hier wel met naar bed gaan. Jaime is een echt avondmens net als wij. Lis oh ga zo ook eens kijken bij dat weethoejeeet! 20 kg in half jaar is echt veel. En drinken idd maar later dan want dat vult ook enorm heh. AM oh je had m al gezien van de mexx. Ik heb een zwart vest gekocht, 2 rokjes, een blouse en een blousje met korte mouw maar dat is dan gelijk een stringbody. WAs maar 140 euro kwijt niet normaal. En Kyl lekker kleien ....weer al die stukjes op de grond...haha. Hier wordt vandaag niet meer gekleid alles is net aan kant. Robine het praten is lief heh, die stemmetjes zijn ook zo schattig. Mogen ze al zo'n vitamineding dan? Ga ik ze ook halen misschien helpt dat met die verkoudheid die jaime zo vaak heeft. Over eten volgens mij eten peuters ook gewoon niet zoveel hoor. Staat wel iets in het boekje vancb over. Maar kokhalzen is wel raar ja. Zou het idd per keer maar verhogen en misschien geen water of drinken meer geven vlak voor het eten. Ja vorig jaar had michiel die ps3 gekregen. Ik vind die wii gewoon leuk ook die sport of fitt. Mn schoonzus doet iedere avond half uurtje uurtje wii en die was afgevallen..haha wil ik ook! Semmi wow indrukwekkend de tattoo. Zal idd wel pijn gedaan hebben zoiets. Maar wel heel lief dat hij het doet. Boekenkast is uitgeruimd en opgeruimd. 1 plank voor jaime haar boeken. twee onderste planken voor het speelgoed. Alle babyshit of dingen die ze niet meer leuk vindt gaan met kist en al naar boven. Morgen krijgt ze die keuken dus die gaat dan op de plek van de kist. Verder alles in afsluitbare bakken gedaan. Wil nog manden kopen maar dat komt volgende week wel. zo ziet het er ook netjes uit. ik ga ff een poepbroek verschonen.... lfs Kel ah daynah gaat ook echt wel uit een beker drinken hoor!
LIEVE MEIDEN HELE FIJNE KERSTDAGEN ALLEMAAL. Wij gaan er zo van door om kerstavond te vieren. Lfs Kelly