Hoi meiden, Even kort berichtje van mij. Vandaag is de kraamhulp voor de laatste keer geweest, we hebben echt een week lekker genoten met z'n vieren. Nu zal het wel ff wennen zijn maar ook wel weer lekker om geen 2 'vreemden' in je huis te hebben. Amy doet het super! Vannacht geslapen van 23 - 8 uur met een voeding om 4 uur tussendoor. Ideaal dus. Na het voeden sliep ze gelijk dus wij hebben ook heerlijk geslapen! Tis zo'n poepie Fijn dat de meesten al het kaartje binnen hebben! Milou vindt het allemaal heel erg leuk. Voor haar wel heel erg wennen ook met de kraam erbij. 's middags wil ze niet slapen, maar dat zal nu wel weer veranderen. Ze is heel erg lief voor Amy en geeft veel kussen en knuffels. Ik heb heel snel door alles heen gelezen en lang niet alles meegekregen. Dus kan ook niet op iedereen reageren, komt vanzelf weer. Fajah, las dat het nu zo slecht gaat met je tante Heel erg veel sterkte! Ik las allerlei dingen over het kersteten....ik moet zeggen dat ik helemaal geen idee heb dat het morgen gewoon kerst is Morgenmiddag komen mijn schoonouders hier koken (goed geregeld heh) en 2e kerstdag gaan we langs bij mijn ouders. Voor het eerst met Amy de deur uit. Ik voel me ook stukken beter, af en toe ff kraamtranenbui maar ik kan al aardig zitten en heb niet zo'n last meer van de onderkant. Bv loopt heel erg goed, Amy drinkt goed aan de borst. Tis allemaal nog wel wat pijnlijk maar de kloven zijn dicht (eindelijk) Ik wil jullie allemaal hele fijne feestdagen wensen! Lekker genieten van elkaar en het lekkere eten Ik zal nog ff mijn meisjes spammen in de tummytub
Wat is Amy toch een schatje! Hier is het kaartje ook binnen, mooi! Wij hebben geen plannen met kerst en dat komt goed uit want ik heb griep. Bastian is gelukkig weer zo'n beetje beter. Ik stop morgen gewoon een kip in de oven, met cajun-kruiden en aardappels. Wat groente erbij, klaar. JP en ik zijn ook erg hoor Sens, wat eten betreft. Vreselijk verwend We hebben in maart een reservering bij een erg goed restaurant. 8) Mjam, heb er nu al zin in. Fajah: sterkte meis.
Panda balen dat je griep hebt! Je was juist vrij met de kerst . En welk restaurant in maart gaan jullie eten? En heerlijk heh hoe je je daar dan op kan verheugen.. Brennie hier het kaartje ook vandaag binnen erg leuk! Wat een koppie heeft ze zeg echt een droppie. Vind dat haar ogen wel erg op die van Milou lijken, ook van die grote donkerblauwe kijkers! En morgen je kraam niet meer wat gaat dat toch snel! Iedereen verder een fijne kerst! Veel plezier lekker eten en niet aan de lijn denken.
Oh nog even robine goeie tip ik wil dat ook wel zien vanavond..idd tranentrekkers. Met mijn vroegere beste vriendin gingen we altijd bij haar kijken dan, haar vriend werd de deur uitgestuurd. Doos tissues erbij..haha.
JAHAAAA! All you need kijken vanavond. Hier maar in het nieuwe bed Slaapt echt heerlijk! Wes heeft gelijk maandag nog een nieuwe tv gekocht voor in de slaapkamer. Die moet alleen nog opgehangen worden. FIJNE KERSTDAGEN ALLEMAAL! Ooohhh, Wes is aan het koken met Jesse. ALles aan het uitleggen, zo lief. Marijn ligt nu te slapen op de bank. Die is moe van het staan. Panda: beterschap meis. Wat balen dat je juist nu de griep hebt.
LIS: heerlijk joh een nieuw bed. Lief is dat he, mannen met hun kind. Ach, die griep gaat wel over. Liever nu dan als ik moet werken eerlijk gezegd. Sens, restaurant in Zwolle, ken je vast wel. Durf het eigenlijk niet zo goed te zeggen, hihi.
Panda:Beterschap hoor,niet leuk met kerst ziek te zijn. Brennie:Leuke fotos,en Amy alweer een week oud. Bedankt voor het geboortekaartje. Sem:Mooie tattoo hoor van Len.Nu idd jou naam nog erbij.Chris heeft mijn naam op zn borst staan,met de namen vd kids erbij. Ik zei dat moet je niet doen joh,stel je voor dat we zouden scheiden dan staat mn naam voor altijd op je lichaam. Vind hij niet erg,want ik blijf altijd de moeder van zn kids dus dat blijft eeuwig staan hahaha. Heeft hij er last van?Goed insmeren met vaseline he? Ben bij mn tante geweest en de dokter zei dat ze echt erg ziek is. Ze ligt er nu ook echt doods bij zo. Maar ze gaan het nog even aanzien.En ze stoppenn er in ieder geval niet met de feestdagen mee,das al iets fijner hoor.Daarna gaan ze nog eens alles overwegen of er nog hoop is. Veel liefs voor jullie allemaal. Een kerst vol liefde en vreugde gewenst. XXXX
Lin: Die beertjes(vitamines) zijn vanaf 1 jaar te gebruiken. Ze zijn van t merk Optimax in de smaken aardbei of ? Weet die andere ff niet. Jill is er verzot op. Vanavond zelfs 10 happen spinazie met aardappel en vlees op! En daarna als toetje een beertje It works! Panda; Jullie ook culinaire hoogstandjes dus. Ga je eten in de Librije?! 500 euro en dan nog honger hebben !?! Brennie: Wat is Amy een schatje met een lekkere bolle toet! Heerlijk meisje hoor en fijn dat ze t zo goed doet. Trena: Arme tante. Misschien gaat ze toch nog wel dadelijk met de feestdagen........hoop t natuurlijk niet voor haar. Sterkte nogmaals!
Jippie goedkeuring van je man Lin! Lol. John weigert om mee te kijken. Hij danst liever met Jill( 5 min geleden) Lol. http://nl.youtube.com/watch?v=_cQhMDCqoEc
Hihi ja. Dat nog honger hebben valt wel mee. Trouwens, we gaan lunchen dus desnoods 's avonds een flinke stamppot er achter aan. 10 happen Robine?! Goed zeg! Hier 1, haha. Dus ze heeft heel veel vitamines gehad. Fajah: wat lief van Chris, wat ie zei van die tattoo. Heeft ie wel gelijk in! Echt erg van je tante. Vreselijk moeilijk lijkt me dat!
Brennie: een prachtmeiden heb je! Laat die kraamtranen maar lekker gaan hoor! Gelukkig voel je jezelf wat beter. Kan me voorstellen dat je totaal geen kerstgevoel hebt, je hebt wel belangrijkere dingen om je heen dan de kerst Geniet lekker van je gezinnetje. Whaaahh wat en geweldig filmpje Zap Lief hoe ze danst! En papa danst ook schattig Trena: gelukkig niet vanavond al een beslissing. Hoop dat je met de kerst wat afleiding hebt. En uit eten voor 500 euro? Zal vast lekker zijn, maar dat zou ik toch echt heel erg zonde van mn geld vinden Heb ook maar eens de hapjes eten geteld vanavond Kyllian heeft 1 hapje carpaccio op en 1 hapje ijs.
Heeeej meiden, Hier staat de fondu al aan, dus we gaan zo eten. Geen tijd meer om bij te lezen en te reageren, misschien later nog. Bedankt voor de leuke reacties op de tattoo van Len....oh, wat issie trots...haha! Lieve Milou en Amy spam......droppie is t hoor! Bij deze wens ik jullie alvast hele gezellige kerstdagen toe! Enne....hier ook samen met Len all you need is love kijken! Liefs Sem