Geniet lekker met zn 2tjes van de fondue Sem (of liggen de meiden nog niet op bed?) Ben jaloers op jullie, allemaal gezellie met mannetje all you need is love kijken. Djurre zit al dagen 3fm te luisteren/ kijken...en tot ergens in de nacht. Zal dus maar alleen op bed gaan kijken ofzo
Am John kijkt ook niet naar zo een ''zeikprogramma'' hoor. Hahaha. Weet niet wat hij gaat doen, denk playstationnen. Ook gezellig op kerstavond. heb trouwens helemaal geen kerstgevoel! vaag!
Trouwens Am, heb t filmpje ook op zijn hyves gezet, lol. Hij vindt em ook grappig. Wat is er dan op 3fm? Top 100000000?!?!?
Mijn mannetje is nog niet eens thuis, Monique. Eten gaat geen 500 euro kosten hoor we nemen echt niet het duurste van de kaart.
Is wel een goed idee Semmi, kids op bed en lekker fonduen. Had daar laatst zin in maar vind 't eng met Bastian erbij. Niet aan gedacht dat we dat gewoon kunnen doen als hij naar bed is.
Ow Panda nog alleen, wanneer komt je mannetje thuis? Al gaven jullie 1000 euro uit aan het etentje, moeten jullie helemaal zelf weten hoor hihi. Ik geef dan meer om een vakantie of nieuwe meubels ofzo..is maar net waar je zelf geld ana wilt uitgeven toch
Hij vindt het vreselijk dadt programma. Als ie het te erg vindt gaat ie maar naar boven, daar staat de oude ps2 kan ie op de slaapkamer spelen
Hihi Am die kyl met zn koksmuts en schort dat hij dat ophoudt! Die koekjes zien er erg lekker uit..jummie. Oh en het glazen huis ja dat gaat maar door heh. Robine lachen dat filmpje. Jill danst goed zeg! En zo springen ook zo lief is dat hihi. Semmi veel plezier met fonduen. Oh en hier dus nu ps 3 voor een half uur daarna ga ik all you need kijken. Chiel zit dus nu te racen....(ben zelf schuldig had het spel gegeven voor sinterklaas....). Heb net de keuken ingepakt voor Jaime. Ik ben zeer benieuwd wat ze ervan zal vinden. Verder krijgt ze nog een dvd en dat is het. Chiel krijgt nog een spel voor de ps3 maar dan geen racespel, kom ff niet meer op de naam, wel zo'n bekend poppetje blauw van kleur. Verder krijgt ie een bestekset (hoe bedoel je eigen belang, dat is ook aan vervanging toe..haha) en een chocoladefontein (idem eigen belang) en een staatslot (ga het niet nog herhalen hoor, die 25 miljoen delen we toch heh ).
Haha Monique, nieuwe meubels zegt mij dus helemaal niets. Denk dat JP rond half 10 thuis komt. Ik heb griep en totaal geen eetlust. Heel vreemd. Kyllian is al een professionele bakker zeg! Bastian kan dat echt nog niet, die stopt meteen alles in z'n mond en gaat dan verder met duplo spelen. Sens: pcies, zo'n menu valt nog wel mee. Wijn erbij maakt het duur maar we gaan toch niet heftig aan de drank.