Ja weet je anders weet ik gewoon niet wat ik moet geven dus maar lekker praktisch hoor. Hij weet het zelf ook niet. Bij lunch zou ik ook niet heftig aan de drank gaan haha. Misschien 1 glaasje. Als wij bij ster voor avond eten nemen we of samen een flesje, maar een wijnmenu is ook wel heel fijn. Vind dat altijd ook zo knap van die sommeliers....
Wij hebben trouwens 1 keer gekeken om bij beluga te eten in maastricht. Maar dat is echt achterlijk duur zeg niet normaal. Dat vond ik het niet waard.
´Oud Sluis´ moet je eens gaan eten ,ook heel duur.Een kennis was er laatst gaan eten ,ze waren met 4 personen en waren 1500 euro kwijt Dat geef ik er dus echt niet aan uit he. Hier is het kerskalkoentje op,was lekker. Net All you need gekeken,vind chris ook altijd een zeik programma,ga je weer naar dat gjank kijken zegt hij dan. Hij ligt hier dus al een uur te slapen naast me op de bank. Zaph:Whahahah wat een superfilmpje,die John.....en ook nog op hyves gezet hahahaah. Am:Wat een lief chefkokje heb je
Lieve dames, Ik wil jullie allen een hele fijne kerst toewensen en alvast een knallend uiteinde, dat 2009 een mooi jaar voor iedereen mag worden! Liefs Angela en de kids. PS: Brennie: Nog van harte gefeliciteerd met Amy, wat een pracht meid! Sap: Nog gecondoleerd
Tja en toen was t kerst............wat een feest, uhum! Heb zo een hekel aan deze dagen. Ben net uit bed, Jill is er net weer in. Straks als ze wakker is gaan we naar mn schoonzus en de hele bubs.Verder voelt t als een gewone dag hoor. John en ik zullen wel aartschagrijnen zijn, maar wij vinden zulke dagen echt hel. Vooral dat 'zooooooo gezellig'' en heerlijke dagen en ''de mooiste tijd van het jaar'' sure.........hahaha. Ben weer erg negatief geloof ik he. Lol. All You Need gekeken, John ge brain-traind, toen naar bed en vanochtend ff ontbijtje met zn 3tjes gegeten. Nou meiden voor iedereen die deze dagen top vindt, hahaha, HELE FIJNE DAGEN NOGMAALS! LIefs Angela: Voor jullie natuurlijk ook fijne dagen en een gezond en gelukkig 2009!
Lieve meiden, Allemaal hele fijne dagen! Wes is net weg met Jesse naar zijn ouders. Ik wacht tot Marijn wakker is en dan gaan wij ook die kant op. Ik hou ook niet zo van de verplichtingen en heb er dit jaar ook niet zoveel zin in moet ik zeggen. Wes vroeg gister al of we volgend jaar niet een jaartje met zijn viertjes thuis konden blijven, of met zijn viertjes een weekje weggaan. Dat klinkt eigenlijk ook wel aantrekkelijk. Tot later! Liefs LIS
Helleu, Hier ook niet de bijzondere dagen van het jaar hoor. Gewoon een vrije dag. Vind het op de 1e kd altijd wel jammer dat alles dicht is. Jaime heeft vanochtend haar keuken gekregen. Ze vindt hem super! Ging gelijk soep maken, alle groenten en de kip van haar bbq werden zo in de pan gegooid en roeren maar. Haar Ernie aankleedpop kreeg een eitje..hahah. Echt leuk. Chiel was blij met zn kadoos en ik ook . Kreeg toch de Wii. Hij had het apparaat uit de doos gehaald en doos boven laten staan dus ik dacht wat krijg ik nu...Haha had het echt niet door. Wii is echt leuk. Jaime ligt nu ff te slapen en wij spelen even met de Wii. Wel balen is dat toilet beneden stuk is ofzo, of verstopt . Boven kunnen we wel gelukkig maar beneden loopt het water niet goed weg en het putje in toilet beneden was vannacht schijnbaar overstroomd...getver de getver. Mn vader neemt morgen een trekveer mee hopelijk lost dat het probleem op. Lis jullie zitten beide dagen met schoonfamilie en familie of niet? Ik doe dat dus niet meer. Nou meiden veel plezier en lekker eten! Tot vanavond misschien! lfs
Lin: Wat leuk dat Jaime zo geniet van dr nieuwe keuken. Krijg je vanavond eters of zijn jullie met zn 3en? Leuk de WII. Je wordt maar verwend door je vent Ik kreeg gisteren toch ook nog ales verrassing mn favo luchtje Eternity van Calvin Klein. Heerlijk. Hij was ook bijna op dus kwam goed uit. John heeft van mij een trui en een overhemd van Pall Mall gekregen, altijd mooie kleding die em goed staat.Hij ook weer blij dus. Jill heeft niks gehad! Morgen vieren we t hier met mn moeder, schoonzusje en broer en dan doen we eigenlijk cadeautjes, dus hoop wel dat zij iets voor Jill hebben, maar denk t wel. Kon gewoo echt niks voor dr verzinnen. En de kleding die voor de kerst bestemd is/was trek ik zo en morgen al aan, dus kan ze niet meer uitpakken. Lydia: Jullie dus ook geen voorstander van deze dagen. Ik zeg al jaren tegen John, kom we gaan weg met de kerst, maar op de een of andere manier komt t er ook weer niet van en zitten we ws de komende jaren toch 1e bij de 1 en 2e bij de andere fam. Nou ja, t is niet anders. Jullie nog cadeautjes gedaan? Heb vandaag voor t eerst een broek aan die ik na de bevalling van Jill heb gekocht, dus voor kerst 2 jaar geleden. Hij is nog wat ruim en de gewone kleding past nog wel, maar gaat een beetje strakker zitten met t eten vooral. Dus heb ff ruimte in mn broek gecreeerd voor vanavond, al heb ik al 12 weken geen eetlust, maar goed, t zit wel lekker Begin nu echt een beetje een buikje te krijgen. Ineens. Afgelopen week bij de echo ook, zat ze al een vinger of 2 onder mn navel met dat apparaat, dus beeb zit al hoog. Moest mn piercing weer uitdoen en heb t maar zo gelaten. Kijk over 7 maanden wel of ie nog past. Bij Jill toen nog wel. Nou meiden, adios alweer
Robine wat gaat dat dan snel heh bij een tweede met een buik. Wel ff buikfoto's maken heh voor je het weet is hij nog veel groter. Jij had idd dat je piercing nog pastte. Ik had toen zo'n zw. piercing gehaald, moest er bij ks uit daarna als een debiel er weer ingedaan, raakte ik het ding kwijt na twee weken zat die dicht..helaas. Oh en eternity is idd heel erg lekker, ik had m ook. Vind sowieso alle luchtjes van calvin klein lekker. Oh en pall mall is idd mooie kleding. Chiel had er laatst een spijkerbroek van gekocht erg mooi. Wij zijn vandaag lekker met zn drietjes. Morgen komen mn ouders en zus hierheen. Vanavond met de pannetjes, vindt Jaime leuk. Ik ga ff verder met de Wii.
Ze moet ook echt weer naar de kapper dus let niet op haar haar. Ze heeft zoveel kruinen en dan met die krullen...
Veel mensen hier die niets met kerst hebben dus Ikke dus ook niet echt. Had de reden hier al eerder gepost, maar ook weer snel weggehaald omdat ik toch niet al die info op internet hoefde te hebben Heb me vroeger iig erg eenzaam gevoeld deze dagen. De afgelopen jaren heb ik gewerkt met kerst, was een goede afleiding Net weer terug van schoonouders, dus dat hebben we weer gehad haha. Kyllian heeft zich goed vermaakt al die tijd. LIS: hoe was het bij je schoonouders? Robine: zit wel veel lekkerder positiekleding he! Kun je idd gewoon lekker eten haha. Leuk dat je een buikje begint te krijgen! Best raar idee dat ik zelf nu 16 weken zou zijn geweest. Sens: leuk dat Jaime ook zo blij is met haar keuken! Moet ook wel met zo'n mama he Toemaar een WII gekregen Leuke foto's! Ik vind die krullen juist leuk staan!