November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Met zn allen het eten bereiden:

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jummie dat ziet er best lekker uit:

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Oma had een echt kaarsje aangestoken in de kerstboom. Kyllian vond het prachtig om die uit te blazen:

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Iedereen ondertussen op de hoogte dat dit weekend zwangerschapspagina gaat verhuizen? Moeten we dus ff 2 dagen afkicken ;)

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Moon is niet leuk dat je nu 16 weken zou zijn geweest, althans dat wel leuk maar niet dat het niet zo is. Blijft gewoon heel rot.
    Kyl ziet er heel lief uit! Geweldige foto's. Denk dat Kyl later kok wordt!
    Knuf voor jou!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Niet exact 16 weken hoor, hou het niet bij...maar als ik anderen over hun zwangerschap hoor denk ik er wel weer ff aan. Gisteren werd ik ook gebeld dat het wipstoeltje wat ik besteld had binnen was....durfde niet te zeggen dat het niet meer nodig was. Misschien dan toch maar gewoon halen....
    Maar kan voorlopig niet zwanger raken, hoorde net dat mn schoonouders een huis voor de familie (Djurres ouders, broer en vriendin, opa en oma en wij dus) hebben geboekt en in november volgend jaar daarheen willen. Het is iig in de Ardennen, verder mogen we nog niets weten.
    Maargoed kan het ook niet plannen en eigenlijk zou het wel leuk zijn om er op die manier onder uit te komen, whaaaaa laat ze dit niet lezen! (voor ff leuk, maar een week met mn schoonmoeder helppppp).

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik ga slapen, truste allemaal! (naja alleen Lin is hier ;)).

Morgenochtend gaan we naar het meubelboulevard, ff kijken voor een kast voor Kyllian en alvast dekbedovertrekken voor zn autobed (die we 10 jan in België gaan ophalen). De tijd gaat toch best snel, nog maar max 4 maanden en dan zijn we aan het klussen in het nieuwe huis. We hebben het al een jaar geleden gekocht, gaat zo snel de tijd!

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Allemaal vrolijke 2e kerstdag :) Hahahaha.

Wat een leuke spam van Jaime en Kyllian. Jaime helemaal trots met dr keukentje en Kyllian tussen de dames in de keuken. Leuk ook zo een echt kaarsje in de kerstboom. Wel gevaarlijk dat ze dat vroeger altijd deden he!? Zullen heel wat huizen zijn afgefikt.

Wij zijn gisteren in de namiddag naar Linda gegaan. Iedereen was er al, dus een kamer vol drukte, gezelligheid en rook :(. Jill zag Kim en wilde meteen met haar paardrijden. Ze vond het weer geweldig. Samen met dr grote nicht in kerstoutfit op t paard. Foto's heeft Linda op dr toestel staan, volgen dus nog.
    Toen gourmetten en na een minuut of 10 wilde Jill uit dr stoel en die hebben we de hele avond niet meer gezien. Heeft heerlijk rondgekeuteld met Kim en Daan(Kim dr neefje van 14). Om 22 uur naar huis gegaan, toen was met name ik t wel weer zat. Vannacht was Jill klaarwakker om 430! Bij ons in bed gelegd, sliep ze tot vanmorgen 1030! Een record. Ontbijtje gedaan en toen in bad. Na t bad rende ze naar dr bed en zei ze mama slapen........nu ligt ze dus weer. Ze is doodmoe. Arm kind.

Vanmiddag mn moeder, broer en gezellige schoonzus(uhum!) met Amber. Ga dus zo de haricoverts maar eens voorkoken, scheelt weer werk vanavond.

Kom later wel weer f fkijken en spammen.

Liefs

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    PS, mooi weer he, zo koud, zon en ijs :) heerlijk! Let the winter begin!

Schaatsjes kreeg ze gisteren al, ik ga morgen f fin de winkel kijken voor mooie kunstijsschaatsen. Kan toch niet achterblijven als Jill wel schaatst en mama niet.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helleu,

Zo wat is het koud buiten zeg...brrr. Vanochtend naar het park geweest. Eendjes brood gegeven, konijnen geaaid en van de glijbaan gegaan....Jee zeg was blij dat ik weer binnen was zo koud.

Mn fazantenboutjes staan al vanaf vanochtend op. Om half uur zoiets ff besprenkelen met vocht. Heb goede hoop want de boutjes vallen al bijna uit elkaar zo mals zijn ze. Heb ik ook weer mazzel met mijn eerste keer fazantenboutjes. Alle voorbereidingen die ik kon doen heb ik gedaan. Straks alles dan nog ff in elkaar draaien. Jacobsschelpen moet ik nog wel afbakken als iedereen aan tafel zit, en de zuurkool nog maken, maar dat is niet zoveel werk.

Robine jij ook alvast wat gedaan, scheelt idd wel. Vind het altijd zo rot als iedereen aan tafel zit en ik nog lang in de keuken sta.
    Veel plezier straks met je schoonzus ;) .moet nog steeds om die naam lachen..

AM hoe was het bij de meubelboulevard?

Ik ga weer ff verder meiden.

lfs

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Voor iedereen die niet van dat kerstgedoe houdt: echt een aanrader hoor, lekker met het gezinnetje thuis blijven! Heb alleen behoorlijk griep gekregen, da's een beetje jammer. Pijn in spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. :)
    JP en Bastian komen net verkleumd binnen, 't is echt koud he. Leuk voor jou Robine, haha, maar ik haat schaatsen!

Monique: meubelboulevard :confused: dat je dat durft ;) Hartstikke druk toch of niet?

Leuke foto's allemaal. Zal binnenkort ook spammen, heb foto's van Bastian met kerstmuts op. Nu eerst weer liggen, au. Voel me echt een oud wijf.

12. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Hier ook blij dat de kerstdagen weer voorbij zijn al was het verder wel gezellig met lekker eten.

Gisteren weer ontzettend verwend met allemaal lekkere luchtjes, reinigingsmelkjes en make-up (lang leve een schoonmama die werkzaam is bij ici paris xl).

Lieke werd gisteren echter in een keer doodziek, 40 graden koorts en ontzettend spugen. Maar zo snel de koorts kwam opzetten zo snel was hij ook weer verdwenen en was ze weer lekker in orde (alles in een tijdsbestek van 1 uur :confused: )

Lieke ook weer vreselijk verwend met een babyborn, bijbehorende maxi cosi en zo buik/rugdrager voor de pop. Keukentje doen we er hier dus snel weer uit, met al die groenten, broodjes en weet ik veel wat voor dingen er allemaal bijzitten. Krijg er allemaal maar een rotzooi van en daar kan ik geloof ik niet zo goed tegen :) :) . Nou ja, Lieke speelt toch bijna niet met de keuken.

Knap van jullie meiden die hele kerstdiners hebben gemaakt. petje af!
    Heeft het allemaal lekker gesmaakt?

Zag leuke foto's van Jaime, Kyllian en Amy voorbij komen. Wat een popje is Amy, lieffff.

Brennied: nog bedankt voor het geboortekaartje! Erg leuk.

Morgen nog even naar het werk om wat dingen af te maken voor het nieuwe jaar, jammer maar moet wel ff gebeuren.

Nu lekker op de bank en niets meer doen.

Fijne avond nog en tot snel!

Liefs Sap

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Even gauw een berichtje nog,want morgen en overmorgen kan het niet he,word idd afkicken. :)

Ben ook blij dat die verplichte dagen ook weer voorbij zijn.Pfffff.....wat een gedoe altijd,een groot vreet festijn is het gewoon he?
    Het liefst loop ik gewoon de hele dag thuis in mn pyama hahaha,maarja.... :rolleyes:
    Gister was gezellig bij mijn ouders.
    Yorben heeft wel zn pink verbrand aan de gourmet,een grote blaar erop.En hij heeft wel een uur keihard gekrijst,nu loopt hij de hele dag al auw te zeggen met zn pink in de lucht.

Vandaag bij schoonouders,was weer als altijd helemaal niet gezellig.
    Zijn we inmiddels wel gewend.
    Maargoed ben blij dat het morgen weer een gewone dag is.

Ga jullie nu weer verlaten .....Tot maandag dan maar :(

XXX lfs XXX

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dacht hier ook niet op te kunnen komen vandaag, maar hij doet het nog :D

Zit op mn werk. Sappie ook aan het werk op zagterdag? Wist niet dat jij ook in het weekend kon werken! Nou sterkte ermee ;)

Robine: die feestdagen zijn wel vermoeiend voor ze he! Hier ook 1 die 10 minuten bij het gourmetten heeft gezeten. We hebben besloten om vanavond met zn tweetjes te gaan gourmetten :D Kyllian eet zn prakje boerenkool dus ff alleen ;)
    Schaatsen vind ik ook leuk, maar is wel heeeel lang geleden! Ben echt benieuwd of Jill het durft.

Sens: en hoe smaakten de fazantenboutjes? Ik vind de kou ook maar niets, zit al steeds te denken..was het maar april :D

Sappie: zo jullie zijn leker verwend zeg, je kan weer jaren vooruit met je luchtjes ;)

Panda: jullie dus lekker thuisgebleven. Helaas zullen mn schoonouders ons het denk ik wel kwalijk nemen als we met kerst niet zouden komen.
    Kom maar op met die kerstmutsfoto's van Bastian! :D

Fajah: jammer dat het weer niet gezellig was bij je schoonouders. Was er iets voorgevallen? Gelukkig bij je ouders wel een leuke dag gehad.

Meubelboulevard gisteren viel wel mee qua drukte, maar we waren er ook wel vroeg. Niets gekocht, maar wel ideeen opgedaan. Kyllian lag daardoor pas na 2 uur in bed, maar had wel tot 5 uur geslapen...dus was lekker uitgeslapen om te gourmetten.
    Om half 8 is hij gewoon weer naar bed gegaan en vanmorgen tegen 7 uur was hij wakker. Erg netjes voor zijn doen dus!

Nou nu aan het werk tot half 5, hoop dat het rustig blijft heb nog zoveel administratieve dingen te doen.

Allemaal een fijn weekend voor het geval zp er toch dit weekend uit ligt.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Meiden waar zijn jullie? Het afkicken hoeft nog niet hoor! :D
    Nog maar 4 uurtjes werken. Heb mn postvakjes al leeggehaald en geordend, normaal echt geen tijd voor :D Ga nu maar een begeleidingsplan maken, kom ik normaal ook niet aan toe.

16. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik ben er! Site is er idd nog niet uit. Is het zo rustig op je werk Monique? Wel fijn, kom je eens aan achterstallige dingen toe.

Schoonma is met kerst meestal in de Alpen dus ze kan het ons niet kwalijk nemen dat wij er niet zijn. Ze vraagt natuurlijk wel elk jaar of wij ook komen maar ik zeg gewoon dat ik liever lekker thuis blijf en dat heeft ze maar te accepteren. :)

Fajah: arme Yorben! Hoop dat de pijn gauw overgaat. Zijn idd heerlijke dagen om in pyjama te lopen :) Misschien volgend jaar zorgen dat je ook griep hebt? ;) Ook zeggen dat je griep hebt :D

Sappie, wat raar dat Lieke zo ziek was en ineens weer beter. Gekke dingen kunnen ze soms hebben.

Moet even boodschappen doen. De kou in dus. Het kanaal voor ons huis is al bijna dichtgevroren. :confused:

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Panda: Hihi je schoonma ieder jaar in de alpen. Mijn moeder en ook mn vader zijn beiden met hun partners ook eigenlijk altijd met vakantie met de kerst.
    Het is hier nu rustig ja, meeste van mn cliënten willen me echt niet in het weekend over de vloer hebben whaaaaahh. Heb er bijv. een aantal met een laaste kansbeleid van de woningbouw en die moeten verplicht begeleiding krijgen voor meestal 1x per week, maar in het weekend no wayyy ;)
    Kunnen wel dingen voorvallen met alle 50-60 cliënten (dus ook van de andere persoonlijk begeleiders), maar tot op heden is het nu dus rustig.
    Vanmiddag wel een uurtje inloop.

Sterkte met de boodschappen en de kou! Heb hier de verwarming heerlijk hoog gezet!

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Brrrr echt koud he vandaag
    En forum nog steeds niet eruit :)

Heb al alle kersttroep opgeruimd en die rot kerstboom ligt al buiten joepie ;)

Tot gauw meiden

Voor degene die moeten werken,werk ze

XXX

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Er staat bij de mededelingen dat het forum vandaag nog gewoon online is :)

Hihi die Trena gelijk maar de boom eruit.

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Forum nog online dus vandaag....kan ik nog snel ff bijlezen.

Monique: werkse nog ff. Jij ook blij dat deze dagen achter de rug zijn. Kyllian krijgt dus een autobed. Zo leuk vind ik dat voor een jongetje! Vervelend voor je dat je met zoiets als dat wipstoeltje er toch weer mee geconfronteerd wordt dat het nu allemaal ook heel anders had kunnen zijn, sterkte meid, en nogmaals heel veel geluk voor jullie in 2009!

Sap: ach arme Lieke dus ff flinke koorts en spugen. Gelukkig was het ook snel weer over. En jullie dus flink verwend zeg. Leuk he is die maxi cosi, Jayna sjouwt er heel wat mee rond.

Zaph: nou je hebt t overleefd die kerstdagen, gelukkig maar. Em Jill zolang geslapen bij jullie, heerlijk hoor! Wat zijn ze bek af he van die dagen.

Linda: hebben de fazantboutjes gesmaakt gister? Leuk spam van Jaime en haar keukentje, zal ze vast een hoop plezier van hebben!

Lydia: heeel goed idee, kerst alleen met je gezinnetje of lekker weg gaan. Lijkt mij ook wel wat!

Trena: jullie alweer helemaal klaar met de kerstspullen in huis...haha....je was die echte boom dus echt wel zat nu. Yorben zich verbrand dus, oei...heeft ie er nog veel last van?

Mirjam: en gaan jullie ook schaatsen op t kanaal voor jullie huis? Goede reden om niet naar je schoonmams te gaan toch als ze zover weg zit,gelukje voor jullie...haha...

Kel: hoe waren jullie kerstdagen? Iedereen blij met je kadootjes?

Brennie: hoe was jullie kerst voor t eerst met zn viertjes?

Simone: ook een fijne kerst gehad met de jongens?

Nou hier ook eentje die erg blij is dat de kerst er weer op zit. Wat een drukte zeg. Jayna echt bek af en door het rennen en vliegen met dr neefjes en nichtjes. 3 dagen zoveel gegeten...bleeeegh....Eerste kerstdag ging nog wel bij mijn ouders, maar gister bij mn schoonmoeder en man en rest van de fam was t zo druk. Jayna alleen maar snoepen, die kreeg van iedereen wat. Op een gegeven moment had mn schoonmoeder haar zelfs een bekertje cola gegeven! :confused: Daar had Jayna om gevraagd zei ze. Ik pakte het bekertje en dronk het zelf op en zette het weg.Ze keek me raar aan,maar snapte m wel geloof ik. :x

Maar goed, we gaan nu lekker met zn viertjes nog genieten van onze vrije week. Vanavond lekker macaroni eten....mmmm...even weer normaal!

Tot gauw!

Liefs Sem

Deel Deze Pagina