Hallo dames, Nog online vandaag dus! gelukkig maar. Semmi dat ga je niet menen dat je schoonmoeder cola gaf omdat Jayna het vroeg . Als ze een glaasje wijn of bier vraagt geeft ze het dan ook? Ik ben zo'n flapuit dat ik zoiets zou zeggen dan. Maar goed dat je het snel doorhad, voor hetzelfde heeft ze het al opgeslurpt. Panda succes met de boodschapjes. Kanaal al dichtgevroren . Brrrrrrr. Fajah haha je hebt alles al opgeruimd..hihi. Arme Yorben met een blaar op zn vinger. Ze branden zich ook zo heh. AM aan het werk vandaag . Maar wel lekker dat het dan rustig is en je dingen kunt doen waar je normaal niet aan toekomt. Sap wat gek joh dat Lieke zich ineens zo beroerd voelde, gelukkig was het dan maar een uurtje. Heerlijk zeg zo'n schoonmoeder bij de ici paris xl! Succes met het werken vandaag. Jaime is ook weer door mijn ouders verwend gister. Van mn ouders boekjes van barbapapa (Jaime is leesfanaat, zelfs in de auto leest ze). Van mn zusje een gitaar van Elmo. Nog armbandjes van mn ouders een pyama etc. Wel leuk maar nu moet het echt afgelopen zijn met de dootjes. Vanochtend met Jaime naar de kapper geweest. Ging goed. Ze wil alleen niet zelf in de stoel dus moet op schoot zonder schortje. Nou ja ging beter dan de vorige keer. Ze heeft weer een lekkere korte pony nu en zij en achterkant ook stukkie eraf. En wat een krullen heeft ze dan weer zeg, niet normaal. Ik had gister van mn ouders een bon gehad van de bart smit en chiel ook eentje. Wilde net de Wii fit halen en de Wii mario kart of Wii play met extra remote, maar alles was uitverkocht...hoe bedoel je het gaat slecht met economie..... Ga ff verder. lfs
Hoi hoi allemaal Wij zijn er weer! Gisteren nadat mn moeder broer en schoonzus weg waren kwam John eindelijk tot inkeer. Voor hem nooit meer de kerstdagen zoals afgelopen 2 dgn. Eindelijk valt bij hem t kwartje ook na 5 jaar! Grrrrrrr. Ben benieuwd wat we volgend jaar dus doen. Ws weer t zelfde, hahaha. Maar goed, t eten was lekker, de kadootjes weer(teveel) en t gezapige bij elkaar zitten Too Much!. Maar goed, t is weer voorbij. Kreeg zelfs babyuitzet Wel weer lief die kleine sokjes etc. Zal zo eens kijken of er nog leuke kerstspam opstaat. Sem: Fijn he die cola gevende mensen. Jill kreeg 1e kerstdag ook bij John zn zus cola, een heel glas! Heerlijk vond ze het hoor, maar t was dus stuiteren in de nacht. Echt vervelend dat mensen zoiets doen. Ze mag af en toe best een slokje proeven van onze Zero Cola, maar een heel glas is dus echt niet grappig. Lin: Je bent verwend met je cadeautjes van je man. Chiel nu op de ps3 boven en jij op de WII beneden? Lekker kort koppie weer voor Jaime dus. Laat je t niet lang groeien of is dit gewoon t nodige onderhoud om uiteindelijk lang haar te creeeren bij haar? Trena: Hahah de boom er alweer uitgesodemieterd. Ik ben zowieso altijd 3e kerstdag alle kerstspullen zat in huis. De kaartjes zijn al weg, de boom volgt denk ik ook deze week, ondanks dat ie niet uitvalt. Lekker weer een schon en opgeruimd huisje, heerlijk. Mirjam; t Vriest goed zeker bij jullie? Hier liggen alle slootjes nog open. Vind JP de kou wel lekker? En Hoe vindt Bastian t? Ga je ook schaatsen als t kan? Monique: Werk ze vandaag. Bah. Wow, dat jullie een meubelboulevard trotseren op 2e kerstdag, dapper hoor! Wel goede ideetjes opgedaan dus?! Ook leuk weer toch. Sap: Lekker verwend met je luchtjes, smeerseltjes en mooi maak spullies?! Heerlijk hoor zo een familielid dat daar werkt. Lieke ook lekker verwend dus. En nu dr keuken er al uit? Das snel. Ach kids zijn hun speelgoed ook zo zat he. Zielig dat Lieke ineens zo ziek was, nu weer helemaal over? Jill zit nu in bad en gaat er vanavond op tijd in. Ze zit in bad vanwege dr luier die aan 1 kant los was gegaan en dr broek, romper, maillot en alles zat onder de stront, gadverdamme. Gelukkig gebeurt zoiets wel thuis ipv onderweg. Waren nog ff naar t winkelcentrum gegaan voor wat boodschapjes, maar t was nog drukker dan voor de kerstdagen! Echt bizar! Is t geld nog niet op van alle mensen dan? Echt niet meer normaal! Ga nu ff kijken of er nog kerstspam opstaat. Laterz
Robine haha die foto van John...hij kijkt idd wat verveeld. Wat heeft Jill een leuke kleren aan trouwens. En goed dat het kwartje bij John is gevallen. Ik zou gewoon volhouden, dat je 1 dag familie doet en 1 dag je eigen familie, jullie zijn nu toch ook een gezin en volgend jaar zijn jullie met zn vier! Gewoon volhouden hoor, hier is het ook gelukt (heb nu wel mn schoonvader die me met een scheef gezicht aankijkt en 'eist' dat we deze vakantie dan nog wel langskomen, maar het was de moeite waard. Heerlijk zo een dag met zn drie! Jaime moest trouwens gewoon weer echt naar de kapper. Het staartjes verhaal wil ze zo nu en dan wel maar nog niet heel vaak. Jaime heeft zoveel kruinen en die krullen dus als het even wat te lang is dan staat het gewoon alle kanten uit en dat ziet er gewoon zo aso slordig uit. Zo onverzorgd. Bovendien heeft ze nog echt erg dun haar. Vandaar het knippen. Achter is het nog wat langer gehouden, puntjes eraf. pony is heel kort, heel hip staat het haar..hihi. Zo'n pony van 2 cm ofzo. Ga nog ff verder.
Btw ik heb nog heeeele leuke lichtroze laarsjes voor Jaime gescoord bij de Dolcis. Van die hippe, half hoog zeg maar in suede.
hoi hoi, Zo ben ik ook weer na 3 drukke dagen. Van mij mag heel die Kerst afgeschaft worden Veel te veel gegeten en teveel kadootjes gehad, vooral Daynah. Voor de eerst komende 5 jaar heeft genoeg aan speelgoed. Heb een hoop maar in de kast gelegd. Krijgt ze iedere maand wel wat nieuws . Verder was het wel gezellig hoor allemaal. Ben echt zo blij dat we er weer vanaf zijn. Mss volgend jaar maar lekker weg. Vandaag naar Zoetermeer geweest. Mijn stiefzus en vriend hebben een restaurant gekocht dus zijn we even wezen kijken. Ze waren druk bezig met verfen etc, dus maar even gebleven, daarna even de stad maar in gegaan en wat een drukte zeg nog overal. En vanavond helemaal nietsssssssssssssssssssss. Wat ga ik genieten zeg. Ik las dat iedereen het gezellig heeft gehad. En een hoop kado's hebben gehad. Iedereen dus lekker verwend. Ik heb leuke foto's voorbij zien komen van Jill, Jaime en Kyllian. Jullie hebben wel ontzettend veel geschreven zeg de laatste 3 dagen. 8 pagina's erbij..... lukt me dus niet om op iedereen te reageren. Ga mijn best doen. Lin: Jaime dus weer nieuwe schoenen. Heb je er een foto van. Was vandaag ook nog bij Dolcis maar zag niets leuks. Even een foto spammen van Jaime haar nieuwe coupe. Ben benieuwd. Zap: hahahahahaha jullie waren het dus ook zat die dagen. Jill zag er weer leuk uit met kerst. En wat een lekker ijsje zeg. Het eten gaat ook beter las ik. Hier is het weer een en al drama. Met de kerst heeft ze niets gegeten. Maar dan ook echt helemaal niets heh. Ja chippies en koekjes. Ik heb Daynah eigenlijk nog nooit cola gegeven, maar als ik zo lees hoef ik dat dus ook niet te doen. Trena: hahahahahahaha kerstboom er al uit. Was je hem zo zat. Ik haal ook alles van de week weg. Ik ben het nu ook wel zat aan het worden. Lekker dat alles dadelijk weer opgeruimd is. Monique: Was het niet heeeeeel erg druk op de meubelboulevard. Ik zou er niet zoveel zin in hebben hoor als ik heel eerlijk bent. Balen dat je moest werken vandaag, maar je zal nu wel lekker thuis zijn. Sap: Ben wel jaloers hoor dat je schoonmoeder bij Ici Paris werkt. Je krijgt altijd wel hele leuke kadootjes dan. Lieke niet meer ziek geworden? Wat gek dat ze dat in eens werd zeg. Gelukkig was het wel snel weg. Sem: Lekker handig van je schoonmoeder om cola te geven aan Jayna. Zoals ik al tegen Zap zei ik heb het nog nooit gegeven aan Daynah geloof dat ze dan helemaal hyper gaat doen. Kan verder niet meer teruglezen. Ik ga zo lekker in bad met mijn meisje. Weer op temp komen, want het was kouddddddddddddddddddddddd vandaag zeg. Niet normaal meer. Morgen weer zo'n dag. Meiden geniet lekker van jullie avond. Ik zal van de week even spammen. Lfs Kelly
Robine, haha, John heeft 't nu dus ook begrepen. Nee, JP is ook geen fan van kou, alleen als hij kan skien maar da's hier wat lastig. Bastian is wel een bikkel, die wil zelfs nu geen handschoenen aan en muts op. Nee, we gaan echt niet schaatsen we houden het gewoon op wat glibberen en glijden op het ijs. Klinkt cool Sens, dat haar van Jaime. Ja hoezo crisis?! Hier ook, was vreselijk druk overal. Al die mensen blijven maar kopen! Denk dat het vanaf januari echt afgelopen is en iedereen ineens heel zuinig gaat doen. Semmi: moet niet gekker worden zeg, een beker cola Is maar goed dat ze niet om een dubbele espresso had gevraagd. 8) Schoonmoeders zijn echt vreemde wezens... net of ze zelf geen kinderen gehad hebben. Haha Fajah, kerstboom weg! Volgens jaar toch maar een nepperd? Monique: ow ok, dat verklaart de rust op het werk. Bastian ligt al op bed, was erg moe. Ik ga bankhangen, heb de lama's opgenomen.
Hahaha Kelly, helemaal kerstmoe! Misschien moet jij volgend jaar ook op vakantie gaan. Of zeggen dat je griep hebt.
Kel, wij gaan met jullie mee ok? En dan gewoon 2 kerstdagen helemaal niks. Bankhangen, luieren, geen kerstdiner maar gewoon een soepje of pizzaaatje lol. Nou ja, we hebben weer 362 dgn vrij
neeee geen griep, komen ze dadelijk hier langs. Gewoon lekker weg. Is goed hoor Zap, gaan jullie maar lekker mee. Pizza bestellen of shoarma....jummie.
Mijn zo ontzettend lieve papa en zn kleindochter Jaime. Wat zijn die twee gek op elkaar echt twee handen op één buik. Heb soms het idee dat mn vader doordat hij van onze jeugd met al die gekke diensten bij de politie dat deel van ons opgroeien heeft gemist, maar hij haalt het nu met Jaime dubbel en dwars in. Doet alles met haar. Echt mn hart smelt als ik die twee samen zie. Mn vader is trouwens al 62 en als ik deze foto zie denk ik die is toch geen 62 heh.