November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Met zn allen aan tafel. Al het eten was super. Ik was heel blij dat het allemaal zo goed gelukt was.Fazant was heeeeel mals.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaime ging zich verstoppen

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    De fazant met toebehoren

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Het dessert op onze spaanse borden, één keer meegesleept maar dat doen we dus noooooiiiit meer. Als we dat doen dan met auto naar spanje...weegt erin zes van die borden

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Linda: leuk hoor die krullen bij Jaime, lekker wijs koppie heeft ze toch! En jeetje wat ziet dat er professioneel uit zeg jullie kerstdiner, dat doe ik je echt niet na! Lief hoor, Jaime en haar opa zo samen, mooi is dat he hoe gek ze dan op elkaar kunnen zijn.

Zaph: niet normaal he he druk vandaag ook in de winkels! Hier ff naar c1000 geweest, helft vd schappen was zowat leeg! En geen parkeerplaats te vinden.Leuke spam van Jill ook met de kerst, lief jurkje heeft ze aan. En Jill dus ook aan de cola, hoe bedenken sommige mensen het he!

Kel: jullie dus ook al zo ontzettend verwend, Daynah heeft kado's voor t hele jaar...haha :) Met oud en nieuw ook nog plannen? Je zal wel blij zijn als t eenmaal weer januari is ;)

Mirjam: Batsian een echte bikkel dus in de kou. Jayna niet hoor, die is een echte kou kleum, net als dr papa en mama.....echt geen wintermensen wij!

Zal hier zo ook ff kerstspam om mn laptop zetten en wat spammen. Heb net nog een foto van Jayna gemaakt. Die kon vanavond niet in slaap komen. Had een vuurrode wang, misschien kiezen die doorkomen. Ze viel net onder een dekentje op de bank in slaap, dus ik ff een foto gemaakt. Nu ligt ze gelukkig wel in dr bed te slapen.

Fijne avond allemaal,

Liefs Sem

7. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    lekker kerstgebakje eten

8. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    lekker smullen en tussendoor handjes schoonmaken ( mevrouwtje smetvrees....hihi)

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    samen met nichtje saffira ( dochter van de vriendin van mn broer )

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    zo gek met elkaar

11. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    en de laatste....vanavond op de bank....

12. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Hier ook nog ff snel voordat de site ff eruit gaat. Las het net op tijd... :( ..tis ook nu ff zo druk thuis. Milou is echt wel van het padje af :( Wil 's middags niet slapen en 's avonds alleen als een van ons bij d'r gaat liggen. Anders blijft ze zo een uur krijsen. Zielig voor d'r....denk dat het allemaal toch heel veel impact op d'r maakt. En dan ook nog die kerst er doorheen. Hopelijk gaat het snel beter met haar...overdag is ze trouwens wel heel lief en speelt ook alleen het slapen is een ramp.
    Semmi, LIS, Charissa...herkenbaar voor jullie?

Ik zag echt hele leuke spam voorbij komen.
    Jaime zo'n mooi krullekoppie! En sens...wat zag jullie kerstdiner er sjiek uit zeg!
    Lieve foto van Jayna aan het slapen op de bank :)
    Jill met d'r lange haren :confused: Lijkt dat of zijn ze zo hard gegroeid?

Haha Robine, moet lachen om jouw uitspraken over kerst. Je hebt het er echt niet op heh. Verplichtingen zijn ook niks aan....dit jaar was voor ons gelukkig een rustige kerst.

Wij hebben lekker genoten met z'n vieren en gister ff bij mijn ouders geweest. Voor het eerst met Amy de deur uit, ze deed het hartstikke goed en heeft lekker geslapen in d'r reiswieg toen wij aan het eten waren.

Ojee..ik hoor amy wakker worden. Zal d'r zo weer voeden.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: Jayna aan de cola, nee daar zou ik ook geen glas van geven. Kyllian wil wel eens cola als ik een glas heb, maar hij vindt het vies dus het blijft bij een ieniemini slokje.
    Leuke foto's! Die slaapfoto is lief :D wat zijn ze dan nog klein.

Robine: nou het zit er weer op he. Is die schoonzus van je zo erg? :D Jill had wel een hele mooie jurk aan! Staat haar goed! Alleen die strontluier past daar niet bij hoor ;)

Kelly: Daynah ook zo verwend, elke maand cadeautje erbij is leuk toch :D

Sens: leuke foto's! haar haar is leuk zo! Die krullen, zo lief! :) Het diner zag er goed uit hoor!
    Gaan we nog naar kerstland? Zap wilde misschien ook wel mee. Kun je dinsdag of woensdag? Maandag kan ik ook, dan bel ik het kdv af.

Brennie: achjee arme Milou. Er zal ook vast veel op haar af zijn gekomen. Lekker vertroetelen en het komt vast straks wel weer goed. Leuk dat Amy mee is geweest naar je ouders! Hoe is het verder met jezelf?

Nou ik ben weer aan het werk en ook het forum is dus nog online :)

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wow Lin is goed gelukt zeg je fazant,ziet er lekker uit.En dat is je zus toch op de foto?Ze ziet er anders uit nu toch?Dr haar is anders?Lieve fotos met je vader zeg.

Sem:Ook van Jayna mooie spam.
    Ze kan het goed vinden met haar nichtje zo te zien.

Brennie:Heerlijk dat het zo lekker gaat met Amy,alleen Milou dus een beetje vd kaart.Tis ook niet niks opeens een zusje erbij en niet meer de volledige aandacht voor haar,blijft altijd moeilijk.

Het forum is nog steeds niet eruit :rolleyes:

Heeft iemand nog C1000 zegeltjes waar je niks mee doet?Hier zijn ze welkom,ik krijg het pakket net niet bij elkaar gespaard vrees ik.

Even wat kerstspam van mij.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dat viel me idd ookal op! Moest ff goed kijken of het Sonja was :D

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

kadootjes uitpakken bij mn ouders

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Ikke aan de drank :)

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Ik met mn zus

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Leuk om je zus eens te zien Trena! En de jongens zo netjes op die stoeltjes blijven zitten :D

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    "Hoi meiden,

We hebben de verhuizing nog even uitgesteld. We lopen toch tegen nog wat dingetjes aan die we eerst verholpen willen hebben voordat we over gaan.

We houden jullie op de hoogte.

Lotte "

Hmmzz wel btje irri hoor, nu dus ws een ander weekend niet forummen ;)

Deel Deze Pagina