November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen dames,

Allemaal goede kerstdagen gehad en lekker gegeten hihii?
    Hier leuke dagen gehad met familie, vind kerst wel erg gezellig.

Ik moet ff wat kwijt....ben gewoon ff de weg kwijt.
    Toen Quinten 6 weken was heb ik spiraal laten plaatsen, tussentijd geen gemeenschap gehad, ook 4 weken daarna niet omdat je daarna nog controle krijgt.
    Nu heb ik al week of 2 apart gevoel dat ik bij Jayden en Quinten had toen ik zwanger was, last van apart kriebel onderaan de buik, veel last van vloei :oops:
    Nu heb ik maand geleden test gedaan, negatief, wel ongi geworden 3 weken geleden.
    Nu heb ik gister test gedaan, niets en nu kijk ik vanmorgen, staan er 2 hele onduidelijke strepen :confused:
    Weet gewoon niet meer.... kan toch niet door spiraal heen zwanger zijn geworden?
    Oh dit kan nu gewoon niet, we hebben geen kamer (ja alleen zolder), vakantie volgend jaar geboekt met familie, is gewoon geen goede tijd.
    Nou mocht het wel zo zijn is het echt welkom hoor.

Moest het ff kwijt, sorry voor mijn lange verhaal.

Fijne zondag.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Ow jeetje Charissa wat een schrik. Ook wel weer leuk hoor nog 1tje erbij ;) Maar hier schrik je natuurlijk wel van. Het kan wel dat je door een spiraaltje heen zwanger wordt, je hoort het toch weleens. Heb je nog een test in huis? Kun je nog een paar dagen wachten, dan zou ik over een paar dagen nog een keer testen.

3. Goedemorgen allemaal,

Jeetje Simone goeie vraag zeg. Geen idee of je zwanger kunt worden als je een spiraal heb. Mss even de ha morgen bellen en het aan hem uitleggen. Hij zal het wel weten.

Trena: leuke foto's van de kerst. Leuk om je samen met je zus te zien. Volgens mij is zij wel een stukje ouder of zie ik dat niet goed?
    Hier heb je geen C1000 in de buurt, dus kan je helaas niet helpen.

Lin: Je fazant ziet er goed uit zeg. En leuke foto's van Jaime en haar opa. D'r haar zit weer hartstikke goed.
    Ik zou niet zeggen dat het je zus was. Echt een hele ander type volgens mij.

Brennie: Leuk om wat van jet te horen en dat het allemaal zo goed gaat. Denk dat het voor Milou allemaal even wennen is. Komt vast wel goed allemaal.
    Nog bedankt voor je leuke kaart.

Sem: Ahhhhh lieve foto's van Jayna. Daynah valt ook weleens in slaap op de bank. Ook als we op visite zijn dan valt ze ook weleens in slaap op de bank en kan dan gewoon door de herrie door slapen. Ik zou dat niet kunnen hoor. Wel makkelijk hoor.

Monique: Nou idd een ander weekend hebben we dus geen forum. Dat wordt afkicken dan ;)

Ga even een wasje draaien. Vanmiddag even naar de kinderboerderij.

Lfs Kelly

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ow Trena, ik kan je wel wat zegeltjes toesturen hoor. Hoeveel kom je er tekort? Ik moet zelf nog 6 zegels, maar die ik verder nog krijg (we doen er wekelijks boodschappen) mag je gerust hebben. Volgens mij loopt de actie nog wel een maand hoor!

Kelly, doe maar een dikke jas aan naar de kinderboerderij ;) Moest vanmorgen de auto weer hard krabben! Wel mooi weer trouwens met die blauwe lucht!

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Simone: Ik denk dat je mss een indroogstreepje ziet. Die verschijnen wel, zeker na een dag. Doe over 2 dgn nog een testje voor wat meer zekerheid. Zou een verrassing zijn,maar kan me voorstellen dat je er niet echt op zit te wachten, ondanks dat t wel een mooi cadeautje zou zijn.Spannend.

Brennie: Arme Milou zo van slag. t Is ook wel een aanslag op een kleintje volgens mij om ineens alle aandacht te moeten delen. En dan ook nog de feestdagen...... Doet Amy t verder goed? Lief kindje? Is je vloeien al minder geworden!?

Trena: Leuke foto's van jullie. Je zus is wel een stukje ouder dan jij he. Leuk om zo eens de rest van de fam. van je te zien. Was je wijntje lekker ;) Hahaha.

Linda: Leuke coupe van Jaime........staat haar goed en flink weer wat krullen hoor. Leuk ook zo met je vader samen. Je fazantenboutjes zien er goed uit, al moet ik er niet aan denken(nogsteeds niet, hahah).

Sem: Wat een schattige foto's van Jayna aan tafel. Leuk he van die hoge knotjes in t haar, vind ik bij Jill ook zo leuk staan. Mis alleen een foto van Faya :(
    Jayna nog cadeautjes gekregen van de kerstman?

Monique: Beetje jammer idd van t forum. Ik dacht omdat ie t vandaag deed dat ie misschien vannacht vernieuwd was. Helaas een ander weekend forumloos. Dan maar allemaal op msn he?

Jill heeft t uitslapen ontdekt. Vanaf 730 bij ons in bed en dan slapen tot 10 uur he! Heerlijk. Houden zo. Vandaag de laatste vrije dag samen en dan moet John er weer 3 werken. Saai........
    Met oud en nieuw gaan we naar Sandra toe. Lekker eten, spelletjes doen, 25 miljoen winnen bij de staatloterij en s nachts weer huiswaarts. Wel balen dat ze 1 uur rijden van ons vandaan wonen, maar ach, t is niet anders.

Ga nu ff thee maken, heb dorst.

Liefs

6. Lekker zeg Zap dat Jill het uitslapen heeft ontdekt. Hier was het vanmorgen 09.00 uur, dus we mogen ook zeker niet klagen.
    Gezellig dat jullie naar Sandra gaan. Anders blijven jullie toch lekker daar slapen. Hoef je 's-nachts ook niet weg.

Wij gaan met oud&nieuw naar mijn stiefbroer. We zijn daar met zijn 8 en nog 4 kindjes. Die gaan op tijd naar bed. Kunnen wij lekker gourmetten, weeeeeer en daarna ook een spelletje doen ofzo. Part&Co is wel leuk. Zal wel weer gezellig zijn. Sabino zou terugrijden, dus kan ik lekker wijntjes drinken.

Wij gaan ff eten en daarna naar de kinderboerderij.

Lfs Kelly

7. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Robine, ik heb een test van etos gekocht, 1e streepje was er meteen (linkse) en de rechtse gisteravond heel licht en nu net echt duidelijk.
    Ja blijft een wonder en verrassing!
    En als het zo is dan moet het zo zijn...

8. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja ik was met Jayden en Quinten ook overtuigd en nu ook.
    Alleen Dennis is er erg dwars over...ach zo test, dat kan niet.
    Duh hij geeft het toch niet zomaar aan toch...

Robine, lekker zeg tot 10uur..heerlijk.
    Hier uiterst half9, ach ook lekker vind ik

Kelly, gezellig met zo'n groep samen.
    Veel plezier op de kinderboerderij.
    Wilde ik ook nog vanmiddag maar Dennis wil de zolder opruimen.

Zo Jongens liggen op bed en ik ga hem ff helpen.

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hey,

Ja...hij doet het nog! Dan ga ik nog ff mijn prinsessen spammen. Milou zo trots als een pauw!

Charissa, kan idd wel hoor..zwanger door de spiraal heen. Net wat Am zeg..nog ff een testje doen. Succes!

Robine, joehoee JIll heeft het uitslapen ontdekt :) en dan ook nog lekker tussen jullie in!

Fajah: leuke foto van jouw met je zus! Hoe gaat het met yorben zijn vinger?

AM; moet je vandaag werken? Ook niet leuk......

Met mij gaat het steeds beter...ik tril niet meer ;) Floradix en ijzertransfusie zijn wondermiddeltjes :) Ook kan ik weer meer met MIlou doen, merk echt dat ze dat wel gemist heeft en zie haar gewoon genieten.
    Amy heeft vannacht geslapen van 01.00-7.00 uur :confused: heerlijk! Voeden gaat nu heel erg goed, ben benieuwd wat ze nu weegt. Alleen kan ik pas over 2 weken gaan, tis op donderdag en volgende week is het nieuwjaar. Ach misschien bel ik de verloskundige wel of ze ff komt wegen. MOet weer ff stoppen, milou komt net thuis met papa. Zijn ff naar de kinderboerderij geweest. Gaan we een boterhammetje eten en zo weer rusten :)

Fijne dag allemaal en tot snel weer, x

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Amy net in de box...

11. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    ff gek doen met Milou

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Oooooooooo Brennie. Wat lijkt Amy op Milou! Zeker op die eerste foto!

Simone: Dus je hebt al opnieuw getest en deze keer een duidelijkere streep!?! Wow, nou dan toch feli hoor! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Als je streep nu dikker en duidelijker is kan t bijna niet missen. Heb je er geen foto van, kunnen we meekijken!?!?

Kel: lekker weer gourmetten. Wij gaan tapas maken en eten en ook lekker spelletjes doen. Kolonisten en Risk, altijd leuk. Oliebollen erbij, appelflapje en dan is de avond zo om. Gezellie.

Liefs

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Toch nog online dus...gelukkig maar...haha :)

Simone: o jeee meid, wat spannend zeg, ik heb geen idee of je met spiraaltje zwanger kunt raken. Dat is dan toch wel ff schrikken! Maar wat je zegt, als het zo is, moet het vast zo zijn en toch wel weer n heel mooi wondertje dan!

Brennie: erg herkenbaar hoor dat Milou nu ff van slag is. Jayna had het niet zozeer met slapen, maar is over het algemeen meer uitgelaten en vraagt meer aandacht, vooral met visite er bij. Overdag slapen heeft Jayna in de kraamweek ook amper gedaan, ze was toen echt bek af. Het is echt ff zoeken naar een ritme. Leuke spam van je mooie meiden, lief, Miliu zo trots op dr zusje!

Kel: jullie kunnen Daynah makkelijk overal me enaar toe nemen he. Ik denk dat dat met Jayna nu ook makkelijker is. Ze valt dus sindskort wel op schoot in slaap. Gezellig met oud en nieuw gorumetten!

Zaph: heeerlijk hoor, een uitslapertje! Komen jullie lekker aan jullie rust toe. En ook wel gezellig zo met zn drietje sin bed 's morgens! Gezellig dat jullie naar Sandra toe gaan met oud en nieuw. Gaat Jill daar gewoon naar bed zeker?

Monique: handig dat je de tekst ff gekopieerd had, was ik meteen weer op de hoogte ;)

Trena: leuke spam, ook die samen met je zus! En lekker aan een wijntje....mmmmm....heb ik ook wel weer zin in!

Hier weer vroeg op allemaal. Nah ja...Faya slaapt wel verder na de voeding van 06.00 uur, maar Jayna was om 06.45 uur klaar wakker. Nog ff filpmje bij ons op bed gekeken, maar constant babbelen natuurlijk, dus papa en mama konden niet verder slapen. Vanmorgen koekjes met Jayna gebakken. Vind ze echt leuk. Faya valt net in slaap in dr wipstoeltje, dus rust..haha... :)

Vanmiddag komen mn ouders nog ff bakje thee doen.
    Ga nu ff wat in huis doen, wat dat is echt nodig...bleeegh :(

Liefs Sem

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: oww lekker zeg uitslapende Jill! Jammer dat John geen vakantie heeft, hier ben ik ook zielig een week alleen ;)
    Ga jij die 25 miljoen winnen? Denk dat ik toch ook maar een lot ga halen, ik wil hm winnen! Leuk dat je naar Sandra gaat.

Kelly: jullie ook leuke plannen voor oud&nieuw. Ben ik de enige die gewoon thuis zit met man en kind ;)

Charissa: misschien kan je huisarts iets testen aangezien die vast ook het spiraaltje heeft geplaatst.

Brennie: leuk om je meisjes weer te zien! Heerlijke moppies! Ieuwww Floradix kreeg ik echt niet naar binnen! Gelukkig voel jij je wel weer wat beter.

Nog 3,5 uur werken hier ;) ga daarna gelijk door naar mn moeder, die 'viert' dr verjaardag en we eten dus daar. papa en Kyllian komen daar ook naartoe.

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    ow ja, speciaal voor Zaph nog ff een foto van Faya met kerst... ;)

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hihi tegelijk gepost Sem. Zijn de koekjes lekker geworden? Kyllian vindt het bakken ook superleuk, maar het op eten gebeurd eigenlijk niet...ze zitten allemaal nog in de trommel :D
    Gezellie dat je ouders langskomen, veel plezier.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    En ondertussen wordt er nog zo'n lekker moppie hier gepost ;) Lieve lach heeft ze!

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Monique: ja Kyllian is ook een echt bakker he! Hier eet ze ook een koekje maar half op en dan ligt ie er de rest van de dag..haha

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Werkse nog ff Monique en veel plezier op de verjaardag!

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier wordt er van een koekje meestal 1 minihape genomen en idd daarna blijft hij op een tafel liggen ;) Enige wat er altijd wel in gaat is fruit.

Deel Deze Pagina