November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ow ja, geloof dat Zaph het vroeg of Jayna nog kadootjes heeft gekregen met kerst. Ze heeft van ons Nijntje electro gekregen. Echt een aanrader, ze vind het helemaal geweldig. Is een leuk en leerzaam spel.

2. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Brennied, Ah wat een moppie, heerlijk zeg.
    Wat lief als ze zo met elkaar knuffelen he, kan er ook uren naar kijken en genieten.
    Gewoon hoe ze op elkaar reageren al.
    Ja hier was Jayden ook erg dwars begin..is ook logisch voor een peuter, alles veranderd en nu moeten ze aandacht verdelen.

Robine, nee heb niet opnieuw getest maar de test van gisteren is erg duidelijk nu.
    Bel gewoon morgenvroeg de dokter.
    Kan gewoon niet meer van de zenuwen.

Semmi, lief hoor Faya.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Charissa ik kan me je zenuwen heel goed begrijpen.....ik heb op het moment hetzelfde....

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Huhu Monique? Moet je ons iets vertellen? Ook een testje gedaan?

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zal ik dan ook maar....zit hier dus zoals ik zei ook wat in de zenuwen.

Ik heb sinds een paar dagen weer het gevoel zwanger te zijn....maar het kan eigenlijk gewoon haast niet. Curettage is nu 3,5 week geleden en 1,5 week geleden nog bloedverlies gehad (wel oud bloed). Ook hebben we echt amper 'geklust' en wist ik natuurlijk niet wanneer mn eisprong was.
    Heb gisteravond een test gedaan en die was i.p. negatief, maar als je hm open maakte zag je een heeeeeel licht streepje. Maargoed misschien is dat HCG nog wel van mn vorige zwangerschap.
    Ik hou het er maar op dat ik mezelf gek zit te maken, maar dan voel ik mn buik weer en dat is gewoon hetzelfde zwangere gevoel zoals ik iedere keer voelde......
    Nu maar ff proberen te vergeten anders word ik echt gek ;)

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Simone: Spannend hoor, ben erg benieuwd,maar denk dat je gevoel al een hoop zegt.........

Sem: Geweldige foto van Faya! Wat een lachebekkie is t toch, of niet? Ze wordt alweer groot. En sprekend Len! Nijntje electro, ken ik niet......wat is dat dan?

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Owwwwwwww Monique, dat zou geweldig zijn. Heb je wel geklust op t moment dat je dacht vruchtbaar te kunnen zijn? En hoeveel dagen terug is dat dan nu? Mss idd oud HCG, maar wat ik al naar Simone schreef, je gevoel kan ook een hoop zeggen hoor.
    Je hebt toch laatst een test gedaan die geen HCG meer aangaf? Had je die ook heel goed bekeken en opengemaakt om er zeker van te zijn dat je niks meer zag?

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nee die test heb ik toen dus niet open gemaakt en niet zo goed bekeken als deze :D
    Ik heb echt geen idee gehad wanneer ik vruchtbaar zou zijn geweest, maar als ik een normale cyclus zou hebben hebben we wel 1x in de juiste periode geklust en dan zou 1 jan mn NOD zijn.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Maar echt niet gaan juichen hoor. Ik ga er gewoon maar niet vanuit en zal het wel zien...

Charissa sterkte met de zenuwen en hopelijk kom je er snel achter.

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nou Monique, als je t zo beschrijft heb ik er een goed gevoel over! Op 1 januari weten we meer, of jou kennende, morgen ws al ;) Gooi je er vandaag nog een testje tegenaan?!? Spannend! Ik ga meeduimen met je. Al is t nu wel helemaal een verkeerde periode met de verhuizing of niet!?!?!? Ach komt ook wel goed he ;) Hahaha

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik heb geen testen thuis liggen. Ga z emaandag wel halen en wil dna pas op zn vroegst dinsdagochtend testen. 1 jan ga ik denk ik niet redden ;)

Uhm nee tuurlijk is het nu geen verkeerde periode met verhuizen, we kunnen er in april in hoor :D

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ow ok, dan ben je pas halverwege dus, indien t waar is....................fingers crossed!

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wedden dat je maandag alweer test?!?!?! Lol. En dinsdag nog een keer. Koop een familypack!

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ben je op werk trouwens?

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    We shall see. Verder maar niets hierover hoor. Kon het toch niet voor me houden na Charissa haar verhaal maar ik denk dat ik mezelf gewoon gek zit te maken aangezien ik dus graag een zomerkindje had gewild....

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja ben op mn werk. Moet er nu ook vandoor naar beneden, komen zo cliënten voor de inloop (hapje en drankje).

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nee hoor, koop 2 testen meer niet ;) Ik maak mezelf niet gek, jij maakt me gek haha.

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik blijf je stalken..............;)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    *msn en telefoon voorlopig uit zet en zich hier ff niet meer laat zien*

;)

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lieve simone,

Ik wil je niet bang maken maar je kan zeker door spiraal zwanger worden. Een gezin waar ik vroeger oppastte hebben dat ook gehad. Ze hadden al 4 kinderen en ze werd met spiraal zwanger van de 5e.

Knuf!

Deel Deze Pagina