Jeetje wat een nieuws! AM misschien ook! Wowie! Ik had al helemala niet op forum gekeken omdat ik dacht die ligt eruit! Was met Jaime koekjes bakken, wat een zooi zeg. Zijn we net deeg aan het kneden besluit ze om ff lekker te gaan poepen...getverde getver wat een lucht! Nou kom straks nog wel ff. We gaan ff naar Amstelveen shoppen. Geld moet rollen..hahah . XX
Nou Sens neem jij testen voor me mee, hier zijn de winkels dicht en Zap denkt toch echt dat ik eerder ga testen? Maar we gaan er allemaal echt niet vanuit hoor! Eerst maar Charissa afwachten...
Hoor nog geen clienten beneden, misschien hebben ze vandaag iets beters te doen dan naar kantoor toekomen Shopse Sens!
WC Overvecht is ook open . En Utrecht centrum ook volgens mij . Nou heb ik weer hoor moet ook niet luisteren naar mannen heh. Die koekjes waren al irritant. Had pak niet gelezen dacht gewoon kneden en hup koek maken heh. Speciaal voor kinderen dus gemakkelijk. Nee hoor had het half uur in de koelkast moeten leggen. ZIe je het voor je met een kind van 2 . Dat werkt toch niet? Bij welk kind trouwens wel. Zit ik daarna druk met die koek, jaime die alles op de grond wil gooien dus zeg tegen chiel wil je oven even voorverwarmen. Hij zegt hoeveel? Ik zeg electrische oven 175 graden nee zegt hij we hebben heteluchtoven. Nou ok die moest op 150 graden. Eerste lading koek is dus mislukt... Maar AM nog even...jouw gevoel had het vorig keer ook bij juiste eind heh............. Hier gister net weer O geworden ook altijd zo fijn NOT!
He Sens balen weer ongi geworden Maar wilde je nou wel of niet een half jaar wachten? Tja ben aan het werk he, had nog wel ff in Houten naar een winkel kunnen gaan, maar Utrecht is dan toch wel te ver Maar kan best nog wachten hoor, wie weet zijn het toch wel tekenen van een ongi ofzo. Tja dus van te voren de mix al maken, om dan met een peuter te gaan wachten is idd niets... Is de volgende lading wel gelukt?
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Monique ik ga zo voor je duimen echt waar. Ik hoop het echt voor je. Je bent hartstikke vruchtbaar na een mk, dus het kan makkelijk. Laat het ons zo snel mogelijk weten hoor. Zou geweldig zijn. Simone: Goed idee om de ha even te bellen. Ik zou het wel leuk vinden als je zwanger zou zijn. Tegelijk met Monique. Sem: Ik ken dat ook niet van Nijntje. Jayna was er weer vroeg bij en het ging zo goed toch met het uitslapen/ Leuke foto van Faya weer. Knappe meid. Leuk pakje wat ze aan heeft. Lin: Ben je nog lekker wezen winkelen. Hier is alles dicht behalve het centrum van Rotterdam. Zap: Tapas zijn erg lekker. Hebben wij vorig jaar gedaan. Weet je al wat je gaat maken? Kinderboerderij was echt heeeeeeeeeeeeeeel koud. We zijn er maar even geweest. Volgens mij wordt Daynah ook ziek. Ze wilt alleen maar hangen en zit nu ook op mijn schoot. Ga dus lekker op de bankhangen nu met haar. Kom later nog ff. Liefs
Monique, voor jou ook zo spannend, ik hoop het echt jullie! Net wat Kelly zegt, na een MK ben je erg vruchtbaar. Wanneer test jij weer? Ik haal morgenvroeg ff test, dus denk ik dan of dinsdag. Mss wel samen.... Kelly, wij wilden ook graag vanmiddag weg maar het is zo koud. En na deze drukke dagen lekker dagje niks doen is ook wel lekker ook voor de kids. Linda, trouwens nog erg leuke foto's van je meissie. Ah jij weer ongi, heerlijk he bah. We hebben lekker pizza besteld mmhhh, ga ff Quinten naar bed brengen, die word jengelig in de box
Hoi allemaal, Tjeetje, wat een nieuws allemaal zo op de zondagmiddag. AM: ik duim voor je dat het toch zo is, maar ik snap dat jij er niet teveel over na wilt denken. Charissa: goh, ik ben toch ook benieuwd hoe het bij jou is hoor. Wil je uberhaupt wel een derde? Dan zal het volgend jaar echt wel heel druk zijn voor je. Hou ons maar op de hoogte! Je gevoel zegt idd vaak wel iets he. Sens: en... nog gaan shoppen? Je bonus nu nog niet op Sem: pff.... Jayna aan de cola? Ik had er echt wel iets van gezegd hoor. Jesse probeert het hier ook weleens, maar krijgt het echt niet hoor. Hij wil ook weleens wijn proberen, maar dat mag pas als ie 18 is hoor. Zap: en Jill dus hyperdepyper van de cola. Maar daarentegen wel een keer uitgeslapen tot half 11! Wow, dat is hier nog niet gebeurd hoor. Jesse is wel iets later wakker dan nrmaal, uurtje of half 9 en ligt daarna nog heerlijk bij ons in bed. Marijn ook, want die huilt altijd 's nachts. Volgens mij echt omdat hij naast me wil liggen. Verwend jongetje. Kel: jij morgen werken? het is maar kort weekje he. Ik moet morgen ook nog een dagje. Trena: bij je schoonouders geen vervelende dingen gebeurd of gezegd? Hier de dagen goed doorgekomen. Nog lekker luchtje van Chanel gehad en een pyjama voor ons nieuwe bed. 2e KErst waren mijn ouders hier en toen gefondued. Ook gezellig. Gister Utrecht in geweest, heeft Wes nieuwe jas gehad voor zijn verjaardag van me. En vandaag echt een superlui dagje. Heb alleen alles gewassen. Nu even wat eten en vanavond weer lekker op tijd naar ons nieuwe bed! O ja, Marijn wil echt alleen nog maar staan. Pff... wordt ook alweer vermoeiend hoor. Dan valt ie weer om en dan is het weer huilen geblazen.
Hallo, Nog wel wezen shoppen alleen niks gekocht. Ik ging voor zo'n mario spel karten met stuur maar nergens te krijgen. Ook de wii fit en de wii play zijn nergens meer te koop . Lis oh fonduen dat is idd ook heel leuk. Heb je nog wat voor jezelf gekocht in Utrecht? Hihi en jij met je bed, op tijd naar ons nieuwe bed...hihi. Charissa ben heel benieuwd hoor als je morgen de test doet. En pizza lekker, hierw as het chinees. Kel is ook te koud buiten heh nu. Als de deur ff opengaat voel je ook zo'n hele koude stroom binnenkomen..bleh. Hoop niet dat Daynah ziek wordt. Jullie gaan toch weg met oud en nieuw? Am nee wacht wel half jaartje hoor. Idd ook ff beter voor hier thuis gewoon. Maar vind het nooit leuk ongi worden... Maar jij gaat morgen een test halen? Verder niet veel te melden oh wel dat chiel toch nog ff naar zn ouders wil deze week, ik heb daar dus eigenlijk echt geen zin in..We waren er net 2 weken geleden vind het eigenlijk even prima zo. Hou ook geen tijd over om andere leuke dingen te doen. En dan is het weer daar slapen en dan weet ik hoe het gaat. Half januari gaan we ook daarheen omdat zn ouders dan zoveel jaar getrouwd zijn. Ga denk ik maar voorstellen dat hij dan even alleen gaat ofzo. Ik heb dr gewoon echt even geen puf voor ofzo..ga me nu alweer lopen irriteren. Nou ga ff verder. lfs
Charissa! Monique! Wat een spanning! Kan zeker wel hoor, zwanger raken met spiraal. Kun je niet beter de ha bellen? Stel dat je zwanger bent dan kun je dat beter maar zo snel mogelijk weten want dan moet dat spiraal er wel uit. Ow Monique, hoop heel hard voor je dat 't klopt. Tot nu toe heeft je gevoel steeds gelijk gehad he. Ben nog steeds ziek. Morgen weer werken, bah. En de psz is dicht. :x
He meiden, Zo wat hebben jullie ontzettend veel gekletst zeg . Heb het idee dat ik het bijna niet meer kan bijhouden . Sens: Kan me best voorstellen dat je niet zoveel zin hebt om naar Chiel's ouders te gaan en daar dan ook nog te moeten blijven slapen. Misschien idd een goed idee als hij alleen gaat. Hahaha, die koekjes, ik zei toch laatst dat het deeg hier ook in eerst in de koelkast moest (toen met pepernoten). Inderdaad niet handig met kindjes. Balen dat je je spellen niet hebt kunnen vinden. In januari komt er vast wel weer nieuwe voorraad. Leuke foto's van je meid, prachtige krullen! AM: ooooooooooooooh wat spannend Monique...zou het echt geweldig voor je vinden! En ik ben het eens met de andere meiden, je gevoel zegt vaak heeeeeeel veel! Ik duim voor een hele positieve test! Ons wel op de hoogte houden he! Simone: jeetje meid, wat spannend zeg voor jullie. Zal wel even heftig zijn zo snel weer zwanger maar ook wel een mooi kadootje! Ga je morgen weer testen? Ben heel erg benieuwd! Zap: wat heerlijk voor jullie dat Jill het uitslapen heeft ontdekt! Geniet er maar van zolang het duurt . Leuk dat jullie oud en nieuw bij Sandra vieren, zal haar goed doen! En idd, blijven slapen is misschien een beter idee! Kelly: ik geloof je direct dat het onwijs koud was op de kinderboerderij. Daynah niet lekker in orde, arm meisje. Geef dr maar een dikke knuffel van me. LIS: haha, jij bent echt helemaal happy met je nieuwe bed he? Kan het me voorstellen hoor, ben ook gek op mn bed. Lekker luchtje van Chanel, altijd goed! Trena: hoe gaat het met je tante? Is er alweer nieuws? En met je oma? Leuke foto van jou en je zus! Brennied: ach gossie, arme Milou een beetje van slag. Kan me best voorstellen dat ze moet wennen aan het feit dat ze nu een zusje heeft. Wel ontzettend leuke foto's van je meiden! Sem: Ook van jou meiden zag ik weer ontzettend leuke spam voorbij komen! Dat is dan wel weer jammer he, dat Faya doorslaapt na de voeding van 06.00 uur maar dat Jayna dan wakker wordt om 06.45. Ach ja, niets aan te doen. Waren de koekjes lekker? Panda: he wat balen meid dat je nog ziek bent en de psz morgen dicht is! Heel veel beterschap voor je. Op tijd je bedje in! Hier gaat alles oke, al is Lieke ook niet helemaal lekker. Niet ziek maar ook niet zichzelf, beetje jengelig enzo. Ook wil ze op het moment heel erg haar zin doordrijven door te gaan huilen. Rick en ik hebben nu dus besloten haar wat strakker aan te pakken en volgens mij werkt dat wel. Nu alleen wel volhouden, maar dat komt wel goed. Morgen weer naar de vk, wel weer leuk om het hartje weer even te horen. Hebben we bij de 20 weken echo helemaal niet gehoord, wellicht vergeten denk ik. Vandaag lekker lui dagje gehad, helemaal niets gedaan. Oh ja, morgen nog wel ff een oudejaarslot kopen, je weet het maar nooit he! Ik ga ff verder surfen, Fijne avond nog meiden. Liefs Sap
Goodevening, Mirjam: Nog niet beter. Beterschap voor je. En morgen ook nog eens werken. Hoop dat de dag lekker snel voorbij is. Lin: Niets gekocht in de stad. Na ja hou je weer geld over Michiel zou het toch niet erg vinden als hij alleen naar zijn ouders zal gaan. Tis niet leuk als je je nu al gaat irriteren. Wij zijn idd niet thuis met oud en nieuw. Jullie ook al plannen? Lydia: Jij ook al lekker verwend met een heerlijk luchtje en een pyjama. Kadootjes blijven leuk heh En nog steeds helemaal blij met jullie bed. Hij slaapt zeker lekker als je er weer op tijd in gaat. Simone: Jummie een pizaatje. Hier was het tomatensoep. Lekker makkelijk. Ik was alleen met Daynah dus dan ga ik echt niet koken. Ga even lekker in bad. Sabino is nog niet thuis die is al heel de dag met vrienden naar voetbal (lees borrelen). Lekker gezellig voor mij lfs
Zo wij hebben ff lekker samen gewokt. waren anmiddag ff naar mn schoonouders gewandeld en Jill was zo lekker aan t spelen daar dat we er samen ff een uurtje tussenuit geknepen zijn om te wokken. Heerlijk een keer zonder Jill. Ze ligt er nu net in. Zijn maar niet teruggewandeld aangezien t erg koud was. Opa heeft ons ff gebracht. Ga nu badderen! Lekker. Kel: Beterschap voor Daynah, hoop niet dat ze weer ziek wordt! En vast wel koud vanmiddag bij de boerderij. Ben je in Ommoord geweest? Lydia: Je nieuwe bedje bevalt wel he!Slaapt ie lekker? En Marijn elke nacht huilen? Das balen zeg. t Wordt vast ook zo een snelle loper als Jesse, die was van t forumt snelst geloof ik toch!? Tot later meiden!
Owww sap je hoeft dat niet te doen hoor dat oudjaarslot. Ik heb het winnende lot al gekocht Dikke knuffel voor Lieke. Daynah is precies zo. Zal mss ook wel door die rare dagen komen. Veel plz morgen bij de vk. Blijft leuk om naar het hartje te luisteren. Zap wat lekker dat jullie hebben gewokt. Brengt mij gelijk weer op een idee. lfs kelly
zo een hoop geklets op een middag Jeetje charissa mss zwanger,Maar wel leuk mocht het zo zijn toch? Ben benieuwd naar je volgende test. Kel:Jij het winnende lot hahaha,ik hoop het voor je. Ja goed gezien van mn zus,ze is 10 jaar ouder dan mij. Sap:Hoe is het met jullie na de de heftige periode?Gaat het een beetje?En met Rick? Monique:Whaaaaaah nee mss ook alweer zwanger?Hoe doen jullie dat toch?hahaha.Ik duim voor je . Ow en die zegeltjes zijn van harte welkom,stuur maar op wat je kan missen ik moet er best nog veel hebben.Lief van je. Panda:Nog steeds niet beter dus,jammer hoor.Veel beterschap. Lis:En slaapt je nieuwe bedje lekker?En lees jij je smsjes niet ? Sem:AAh lief die Faya in met haar lach op haar gezichtje. Brennie:Amy is ook al zo´n popje,is Milou er al een beetje aan gewend nu? Zap:Heerlijk wokken,je brengt me op een idee,heb ik ook weer eens zin in. Wij zijn vandaag in Terneuzen wezen zwemmen. Was erg druk eigenlijk. Tis daar zo heerlijk tropisch warm,maar toen we buiten gingen was het zoooooo koud Brrrrrr.......! Op de terug weg heeft chris nog een haas doodgereden Zooo zielig,hij sprong voor de auto en konden hem niet meer ontwijken,het beestje keek recht in de koplampen en Bam....Dood. Zielig joh,maarja niks aan te doen,twas een ongelukje he.
Goedemorgen, Ben ik eens een keer de eerste . Lieke ligt nog lekker te slapen en Rick is vanochtend al om 06.30 vertrokken naar Duitsland (3min rijden, haha) om opnieuw vuurwerk te gaan kopen met een aantal vrienden. Wat dat betreft is hij nog zo'n kind, oud en nieuw en het bijbehorende vuurwerk vindt hij echt geweldig . Mijn schoonzusje komt straks, ze vond het leuk om mee te gaan naar de vk. Baby is trouwens erg druk, lijkt wel of ie de hele dag en avond wakker is. Verder weinig te melden, morgen nog een dagje werken en dan alweer weekend, lekkerrrrr. AM en Simone: alweer getest? Ben zoooooo benieuwd. Snel laten weten he! Fijne dag, Liefs Sap
Charissa: en heb je de ha gebeld? Mocht die niets doen dan gaan we morgenochtend samen testen, goed? Kelly: hoe is het met Daynah? Niet ziek geworden? LIS; fototje van jullie nieuwe bed? Alhoewel een foto van jullie op matras op de grond ook wele leuk is hihi. Sappie: ben je deze week ook vrij? Suc6 bij de vk! Leuk dat je schoonzusje mee gaat! Linda toch? Robine: hihi klinkt wel grappig, jullie samen er tussenuit om te wokken Uit eten geweest? Uurtje is wel kort Sens: ben je er al over uit of je met Chiel naar zn ouders gaat? Dat verplichte gedoe lijkt me ook niets, zou hij dan oudjaarsavond daar willen zijn? Fajah: lekker ff wezen zwemmen, maar die drukte op een zondag vind ik ook maar niets. Wij gaan dan altijd zo vroeg mogelijk. Kyllian is vandaag wel naar het kdv en haal hm lekker vroeg weer op. Heb nu al mer gedaan dan ik met hem erbij doe Straks het hele huis stofzuigen en de badkamer doen. Vanmiddag neem ik met de boodschappen ook wel testen mee. Ik begon gisteravond toch weer te twijfelen, aangezien het ff op ongi-buikpijn begon te lijken...maar echt die afscheidng (bleghh) die blijft. Ook in mn onderrug en buik dus een weeig gevoel.