November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  2. sappie

sappie Fanatiek lid

Fijn he Monique om even door het huis te kunnen zonder kind erbij. Gaat zoveel sneller.
    Hoop niet dat het je ongi is. Je gevoel nog wel goed?

Mijn schoonzusje heet Marjolijn. Mijn zusje heet Linda ;) .

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Owja Linda was je zusje :D Marjolijn was met donker haar ;)

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Als ik eerlijk ben zie ik zo niets, maar waar moet ik ongeveer kijken? Ga ook ff mn bril van boven halen, mss zie ik hem dan wel :)

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Rechts van de controle-streep....naast het kapotte stukje zeg maar...

Misschien verbeeld ik me het haha.

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik weet dat 's ochtends testen natuurlijk beter is, maar zal ik dan toch maar vanmiddag nog een test doen? Als hij dan nega is ben ik ook weer gerust gesteld.

Edit: misschien zie je hm zo beter, weet je een btje waar je moet kijken (en heb de foto niet verkleind)
    http://i127.photobucket.com/albums/p145 ... C05771.jpg

7. sappie

sappie Fanatiek lid

ik denk dat ik wel wat zie, maar dan is het omdat ik weet waar ik moet kijken ;) . Is natuurlijk ook wel nog wat vroeg om te testen en een foto is altijd wat vager.

Mijn duimen draaien voor je. :thumup:

Liefs Sap

8. sappie

sappie Fanatiek lid

Ja op de 2de foto kan ik het streepje wel zien geloof ik!
    Vanmiddag idd nog maar een keer testen hoor!

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ok doe ik het misschien vanmiddag. Zal me serieus al opluchten als er dan gewoon totaal geen streepje is of iig niet donkerder dan deze. Posi is natuurlijk veel leuker, maar dit gestress vind ik maar niets.

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Kan het me voorstellen Monique. Onzekerheid is maar niets.

11. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen,

Zo, op het werk gearriveerd. Tjeetje, wat een ijs op de ramen van de auto zeg. Ik heb een spuitbus om het ijs weg te spuiten, maar aan de binnenkant zat het ook. Dat werkt dus niet zo goed.

AM: ik zie op de 2e foto ook een heel vaag streepje. Ik duim echt dat het een positest is. Ik heb trouwens ook weleens begrepen dat het niets uitmaakt wanneer je test hoor, 's morgens of 's avonds zou niets uit moeten maken met een positest.
    Ik duim voor je.
    Lekker voor je dat Kyl naar het kdv is. Kun je idd veel meer doen.

Sap: hoe is het bij jullie? Lekker dat Lieke nog even slaapt. En RIck al om 6.30 uur naar Duitsland voor vuurwerk :confused:
    Wij kopen niet eens vuurwerk. Ik vind het echt zonde van mijn geld, maar wij genieten mee met iedereen die wel vuurwerk afsteekt hoor.
    Hoe is het met Rick zijn longontsteking?
    En Lieke alweer een beetje ok? Die rotweken bij jullie zal ook wel impact hebben op haar.

Charissa: hoe is het met jou? Ik ben wel erg benieuwd. Heb je nog een test gedaan? Of de dokter gebeld?

Trena: ooops... zie nu je sms'je pas joh. Mijn telefoon heeft beneden in de keuken gelegen toen je sms'te, ik zat op dat moment nog in bad denk ik. Zal wel druk geweest zijn. Ik ben daar ooit 1 keer geweest. Voor kinderen is het wel leuk daar.

Verder kan ik al niet meer lezen...

Nou, ik dus weer op mijn werk. Vind het niet zo heel erg om nu te werken. Alleen wel balen dat ik vanavond weg moet, maar das voor het goede doel.
    Morgen naar mijn ouders en nieuwjaarsdag weer terug. Dan is het borrelen met de familie bij Wes. Vroeger (toen zijn oma nog leefde, zij is 3 jaar geleden een maand voor ons huwelijk overleden) kwam echt de hele familie samen op 1 januari. Was toen echt 60 man in een superklein huisje, maar echt zo gezellig. Nu heeft Wes zijn moeder dit opnieuw leven ingeblazen. We zouden eerst in Terneuzen zijn, maar ik vind het toch wel leuk om daar even heen te gaan. Iedereen neemt wat te eten mee.
    Dan daarna nog een lekker lang weekend en dan weer werken :(
    Is alles weer voorbij.

Bij ons thuis trouwens alles nog in kerstsfeer hoor. (Nep)boom staan nog en de kerstkaarten hangen ook nog allemaal. Die mogen van mij pas eind januari weg. De kaartjes voor de geboorte van Marijn hebben ook wel 4 maanden ofzo op hangen :oops:
    Ook wel een beetje omdat ik dan geen zin heb om ze op te ruimen hoor.

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Am, jah ik zie ook een streepje!
    Zo heb ik hem ook, echt heel licht.
    En heb de huisarts gebeld vanochtend, belt me straks terug.
    Ook omdat ik nog aan de tabletten zit :( en natuurlijk het spiraaltje er zo spoedig mogelijk eruit moet.
    Ik heb gisteren testen besteld...kom waarschijnlijk vanmiddag binnen dus ga ik dan testen.

Sappie, succes zo bij de VK.
    Hier ook zo´n klein kind rondlopen met oud en nieuw hihihihi :D
    Laatst stond hij samen met Jayden achterthuis vuurwerk af te steken, leuk dat ze allebei vonden hihii.

Ik ga ff de kids aankleden en mezelf.
    Straks komt mijn schoonzus en gaan we naar dierenpark duitsland en ff winkelen in gronau.

Fijne dag en hou jullie op de hoogte ;)

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou Charissa hoelaat gaan we vanmiddag testen hahaha. Spannend voor je hoor!
    Je hebt iig in Duitsland afleiding! Veel plezier :)

14. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    spannend allemaal vandaag.

15. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Jesse kookt pasta.

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Marijn en zijn eerste tandje.

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Jesse doet boodschappen (draagt zijn eigen cadeautje). Je kan alleen niet zien dat ik ook Marijn nog in de drager op mijn buik heb.

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: Ik zie op beide een streepje! Spannend!

Charissa: Ow wat een spannende dag voor jou en Am. Ben zo benieuwd maar denk bij allebei raak hoor/

Lis: Ahhhh wat een lief koppie heeft Marijn. Toch is zn neusje en mondje precies zoals die van Jesse. Lief zo zn cadeautje sjouwen.

Ben net op, Jill en ik al aangekleed. Gaan zo ff boodschapjes doen. Heb ook weekendje gereserveerd 2e week februari voor Sem, Kel, Sap en mij in Nijmegen. Gaan we lekker shoppen en eten en t hotel onveilig maken( pillow fight, hahaha). 1 Nachtje maar, is lang genoeg om onzxe kindjes te moeten missen. Wel leuk.

Ga nu ff aan de muesli en Jill aan de Loops( vindt ze heerlijk!) daarna naar Prenatal broeken shoppen. Heb mn positiebroek aan van Jill, een spijker, maar is nog wel wat ruim hoor. Weet nog dat ik op t eind van Jill uit die broek plofte. Die zat toen niet eens lekker meer. Nu nog wijd dus, maar zal niet lang meer duren vrees ik.

Kom straks ff kijken of er meer testnieuws is.

Liefs

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dat Jesse dat durft zo dicht bij het vuur! ;) Lief hoe hij staat te koken. En Marijn is gewoon schetig met zn tandje :D En Jesse op het Muntplein boodschappen doen hihi.

Robine: gezellig weekendje met de meiden op stap!
    Suc6 met shoppen!

Heb net gedouched, dus zo maar eens stofzuigen.

20. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Am, ik weet niet hoelaat de testen binnenkomen en hoelaat mijn schoonzus komt....wil liever nog niet vertellen omdat het alle kanten op kan gaan.

Lydia, Jesse aan het koken erg leuk en Marijn, ah wat een heerlijk koppie zeg!

Robine, Shop ze.. leuk weer he en vind Prenetal erg leuke positiekleding hebben maar wel erg prijzig.

Ik vind het best eng hoor...weet niet of ik een 3e erbij wil (nu op dit moment) en ik moet dan stoppen met de tabletten.
    Ik heb altijd geroepen dat ik wel 4 kinderen wil en dennis vind 2 zo genoeg en nu puntje bij paaltje komt knijp ik hem echt even.
    Er moet een kamer bijkomen....maar zoals dennis altijd zegt, ik loop weer te hard van stapel.
    En abortus ben ik heel erg op tegen....
    Ach weet het op dit moment gewoon ff niet :cry:

Ga maar ff aan stofzuigen..

Deel Deze Pagina