November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Spannend hoor met de testen meiden,succes in ieder geval.

Zap:Leuk een weekendje weg met spa,sem en kel.
    Pillow fight hahahaha,kijk je wel uit met je buik hahahah :)

Lis:Dacht dat je nog in terneuzen was,vandaar mn smsje.
    Leuk dat tandje van Marijn hij lijkt echt op Jesse nu.

Sap:Rick zo vroeg al om vuurwerk :confused:
    Hij liever dan ik .

Hier hebben we alledrie tot 10 uur geslapen vanmorgen en chris was om 3 uur al gaan werken Aaaah......!
    Vandaag niet veel doen.Boodschapjes halen en thuis hangen.

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Charissa: ik snap je gevoel heel goed hoor, het zou gewoon erg onverwachts zijn. Denk wel dat je het zou kunnen en overal is een oplossing voor!
    Eerst maar duidelijkheid he. Dikke knuffel van mij.

Fajah: jeehh wat heerlijk tot 10 uur geslapen! Ook lekkere handag dus vandaag ;)

Huis is weer gestofzuigd, dus ga zo boodschappies doen. Moet naar verschillende winkels, dus duurt wel ff voordat ik thuis ben, er komt dus nkog ff geen test ;) Ben bang dat ik niet eens durf te testen hoor, denk dat ik wel teleurgesteld zal zijn als mn lichaam me voor de gek gehouden heeft.

3. Monique: Ik ga zo voor je duimen dat het wel positief is voor je. Maar je moet wel vandaag ff testen hoor.
    Ik zie ook wel een lichte streep, maar goed dat zagen we de eerste keer ook bij Zap. Zo moeilijk heh.

Simone: Begrijp je gevoel heel goed hoor. Het is natuurlijk ook wel onverwachts, maar het is wel welkom bij jullie en dat is het belangrijkste toch.

Trena: Lekker uitgeslapen vanmorgen. Ben jaloers hoor. Ik ben gewoon aan de arbeid. Hoe is het met je tante?

Zap: Is het nog gelukt bij de Prenatal met nieuwe broeken. Mss wel een paar leuke in de uitverkoop kunnen scoren.

Lydia: Leuke foto's van jullie en Jesse dus al een echte kok. Jij ook werkse vandaag.

Sap: Rick dus al vroeg uit de veren voor het vuurwerk. Sabino is net zo hoor. Zijn net kleine kindjes dan met dat vuurwerk. Ik vind het zelf ook wel gezellig hoor. Hoort er wel bij, maar om er zoveel geld aan uit te geven hoeft nou ook alweer niet.

Kan verder niets meer gelezen.

Ik heb besloten om vandaag om 14.00 uur naar huis gegaan. Ik heb er geen zin in vandaag, dus lekker op tijd naar huis. Heb nog 3 weken staan van dit jaar, dus uren genoeg.

Lfs Kelly

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Met kerst. Samen met papa eten voorbereiden voor de kerst.

5. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Samen met mama

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Gelijk heb je. Kappen met dat stomme werken! Lol.

AM en Simone: Spannend, kom steeds ff kijken hoor.

Lis: lieve foto van papa en Jesse aan t koken!

Huis is weer aan kant, boodschapjes in huis, Prenatal was dicht(ma ochtend he) dus daar gaan we vanmiddag maar ff kijken.

Ga nu broodje eten en relaxen op de bank, heb weer genoeg gedaan vandaag.

Liefs

7. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Shit, staat ie op zijn zijkant... Nou ja, houden jullie je hoofd maar ff schuin ;)

AM: ik ga toch ook duimen dat het posi is hoor. Zou toch wel een mooi cadeautje zijn. Boodschap ze ;)

Charissa: Kan me je gevoelens ook heel goed voorstellen. Moet er nu ook nog niet aan denken, nog een baby over 9 maanden. Toen Jesse zo oud was als Marijn nu, was ik er al wel mee bezig.

Kel: lekker hoor om 14 uur weg. Ik ga ook op tijd, maar mijn collega zit morgen ook al alleen, dus vind het vandaag wel beetje lullig om al zo vroeg weg te gaan.

Trena: vind je Marijn nu op Jesse lijken? Ik vind het toch echt een ander kereltje hoor, hoewel je wel kan zien dat het broertjes zijn.
    Lekker joh, tot 10 uur slapen!

Zap: en... gelukt met je kleding? Gek is dat he, dat je broek nu nog zo groot is en zometeen je buik er nog maar net inpast. Maar dat duurt allemaal nog even. Hoewel je ook alweer 13 weken bent. En je 20 weken echo ook al gepland zag ik. Gaat snel zeg.

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik kom ook weer even spieken of er nieuws is vd testers .

Niet dus....!

Lis:Ik vind ze nu idd best op elkaar lijken,niet al 2 druppels water,maar toch duidelijk broertjes.Iedereen zegt dat mijn jongens nu ook op elkaar beginnen te lijken,zelf zie ik dat niet zo.

Kel:Heerlijk eerder naar huis,gelijk heb je.
    Waarom neem je de rest vh jaar ook niet vrij :)
    Met mn tante hetzelfde,nog in coma.Afwachten nog steeds. :(

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik kom ff melden dat ik hier toch echt een duidelijk negatieve test heb...dus helaas...
    Het was ook wel te bijzonder geweest als het zo was. Maargoed kan mn kwaaltjes niet echt verklaren nu.....misschien hele vroege mk geweest? had natuurlijk 1,5 week geleden bloedverlies (met btje weefsel erbij, maar dacht dat dat nog wel van de curettage geweest zou zijn).
    Naja daar kom ik verder toch niet achter, dus maar weer vergeten he en afwachten wanneer de ongi weer verschijnt.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Aaaaaah Am jammer zeg,maar nu weet je iig wel waar je aan toe bent,op naar volgende ronde en die is vast raak :)

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Uhm welke ronde? Mn ronde is nog niet afgelopen en geen idee wanneer dat wel gebeurd ;) Ben liever ongi nu!

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    De eerstvolgende ronde dan ;)

13. sappie

sappie Fanatiek lid

hello,

Monique: klote dat je test nu echt negatief is. Zou natuurlijk ook wel erg mooi zijn geweest als het gelijk weer raak zou zijn, maar had het zo voor je gehoopt! Hoop dat je ongi nu dan ook maar door gaat zetten en dat je je cyclus weer op orde krijgt. Dikke knuf.

Fajah; lekker zo'n dagje thuis hangen!

Kel: gelijk heb je om lekker naar huis te gaan, helemaal als je nog zoveel uren hebt staan.
    Hoe is met Daynah?

LIS: wat een ontzettend leuke foto van papa en Jesse samen aan de kook! Superleuk.
    Aaaaah schattig, Marijn zn eerste tandje. Wat gaat het weer snel he?

Zap: veel plezier met shoppen, hoop dat je iets leuks kan vinden.
    Ik vind loops ook heerlijk!

Simone: en en en al een test gedaan? Kan me best voorstellen dat je het even niet meer weet, maar mss maar eerst even duidelijkheid afwachten alvorens je zorgen te gaan maken.

Bij de vk was alles weer prima! Ze zei dat volgens de 20 weken echo het kindje iets voorliep qua groei. Hoop niet dat het een al te groot kind wordt, vind die kleine babytjes altijd zo schattig.

Rick en ik zijn flink aan het opruimen. Moeten nu echt met de nieuwe kamer van Lieke aan de slag. Vrijdag ff haar bed bestellen (wordt toch het trendhopper bed) en we hebben bij ikea een leuke kast gezien. Past prima bij elkaar.

Ik ga er weer vandoor, nog ff strijken.

Liefs Sap

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  15. Heh jammer hoor Monique. Ik had toch gehoopt dat de test positief was. Volgende keer dan wel. Ik blijf voor je duimen.
    Leuke kast ook.

Sap: Ik heb dat bed ook gezien bij de Trendhopper, met die rieten lades eronder toch. Ik wil die ook voor Daynah hebben. Hij is echt super leuk.
    Weet je al wat je wilt in Lieke d'r kamer?
    En alles weer goed bij de vk. En ach die groei zegt niets toch. Mss loopt de baby nu even vooruit en dan staat ie even stil.

Lydia: Leuke foto's weer van Jesse. En wat kan hij goed helpen in de keuken. Wel makkelijk toch ;)

Zap: Je bent weer actief geweest zeg. Nog kunnen slagen voor broeken?

Ben lekker om 14.00 uur weggegaan. Wel lekker hoor, maar wat is het overal druk zeg. Niet normaal toch. Morgen nog wel een hele dag werken en dan weer 5 dagen vrij. Heerlijk.
    Volgende week gaat Daynah voor het eerst naar de psz. Ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden.

Ik ga even met mijn meisje spelen.

Lfs Kelly

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Monique: Wat jammer zeg. Had t wel leuk gevonden voor jullie als t alweer zo snel raak zou zijn geweest.t Lijkt heel erg op wat ik de maand voordat ik deze zwangerschap had had.(Rare zin) Maar je snapt me wel. Ook positieve tests en toch geen zwangerschap. Hele vroege MK dus. Hoop dat t snel raak is voor jullie. Mooie kast voor kyllian straks Staat super bij zn Porsche bed.

Sap: Owjee je hebt een rues in je buik! Hahaha, joh zal allemaal wel goedkomen. Hartje weer gehoord? Gaat Rick steeds met je mee? John niet. Alleen naar de echo's, zelfs de nekplooi heb ik alleen gedaan :( Leuk is dat bed voor Lieke. Wij gaan eind januari/begin feb een plan de campagne maken. In Sliedrecht kijken bij Kinderbeddenland. Hopelijk slagen we daar, ik kan alleen de bedstee niet uit mn hoofd krijgen..........die zal t mss ook wel worden, is alleen zooooooo duur.

Kel: lekker uitgewerkt. Heerlijk. Ben benieuwd hoe Daynah de psz zal vinden. Ws ook drama de eerste keren net als bij Jill, ze is natuurlijk ook geen kdv ofzo gewend. Maar mss valt t mee.

trena: Jeetje t is wel op en af met je tante he. Sterkte hoor.

Ben net geslaagd voor een positiebroek bij Prenatal. Van Mamalicious ofzo. Wel mooi. Was 10 euro goedkoper. Verder nog een leuke gebreide jurk/trui in t paars, ook wel hip met een legging straks met oud en nieuw ofzo. Begin echt al een pens te krijgen. Heb mn sportkleding al aan voor vanavond BBBB. Men zal wel denken die moet nodig sporten met zo een buik, hahaha.

Simone: jij al nieuws/?

Spannend!

Ga ff eten maken, Dora macaroni voor Jill en gewone voor ons.

Laterz

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Idd die groei zegt zo weinig.....Kyllian liep altijd flink voor op de groei en werd heel groot geschat (zelfs tijdens de bevalling). Heb extra groeiecho's gehad...nou hij was 3100 gr bij geboorte. Geloof dat niet meer zo in.

Kelly lekker hoor om 2 uur naar huis. Nu nog 2 daagjes?
    Spannend Daynah ook naar de psz.

Ik ga snel Kyllian ophalen, is alweer later dan ik dacht, was nog aan het strijken.

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Monique: Wat jammer zeg. Had t wel leuk gevonden voor jullie als t alweer zo snel raak zou zijn geweest.t Lijkt heel erg op wat ik de maand voordat ik deze zwangerschap had had.(Rare zin) Maar je snapt me wel. Ook positieve tests en toch geen zwangerschap. Hele vroege MK dus. Hoop dat t snel raak is voor jullie. Mooie kast voor Kyllian straks, staat super bij zn Porsche bed.

Sap: Owjee je hebt een reus in je buik! Hahaha, joh zal allemaal wel goedkomen. Hartje weer gehoord? Gaat Rick steeds met je mee? John niet. Alleen naar de echo's, zelfs de nekplooi heb ik alleen gedaan :( Leuk is dat bed voor Lieke. Wij gaan eind januari/begin feb een plan de campagne maken. In Sliedrecht kijken bij Kinderbeddenland. Hopelijk slagen we daar, ik kan alleen de bedstee niet uit mn hoofd krijgen..........die zal t mss ook wel worden, is alleen zooooooo duur.

Kel: lekker uitgewerkt. Heerlijk. Ben benieuwd hoe Daynah de psz zal vinden. Ws ook drama de eerste keren net als bij Jill, ze is natuurlijk ook geen kdv ofzo gewend. Maar mss valt t mee.

trena: Jeetje t is wel op en af met je tante he. Sterkte hoor.

Ben net geslaagd voor een positiebroek bij Prenatal. Van Mamalicious ofzo. Wel mooi. Was 10 euro goedkoper. Verder nog een leuke gebreide jurk/trui in t paars, ook wel hip met een legging straks met oud en nieuw ofzo. Begin echt al een pens te krijgen. Heb mn sportkleding al aan voor vanavond BBBB. Men zal wel denken die moet nodig sporten met zo een buik, hahaha.

Simone: jij al nieuws/?

Spannend!

Ga ff eten maken, Dora macaroni voor Jill en gewone voor ons.

Laterz
    Ging niet helemaal goed, wilde fouten verbeteren en toen werd t een quote

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Sap: mooi dat alles weer goed was bij de VK. Ligt het kindje nu trouwens goed? Kan natuurlijk nog steeds draaien. Maar je gaat voor een gewone bevalling toch als het kindje wel goed ligt? Ben benieuwd hoe Lieke haar kamer gaat worden!

Monique: heh, balen voor je meid, had het zo gehoopt voor jullie! Laat die ongi dan nu idd maar komen, zodat je echt aan de volgende ronde kunt beginnen!

Zaph: mooi geslaagd voor positiekleding dus, buikje dus ineens hard aan t groeien. Ben benieuwd begin feb! Enne.....het zal idd die bedstee wel worden voor Jill....als jij iets in je hoofd hebt...haha! :)

Kel: Daynah dus ook al bijna naar de psz, leuk hoor! Kan niet wachte tot Jayna met 2,5 jaar ook mag gaan! Lekker om 2 uur naar huis gegaan dus, gelijkt heb je!

LIS: leuke foto;s van de boys. Vind Marijn wel op Jesse lijken. Grote knul wordt Marijn ook alweer hoor. En Jesse de kok....leuk hoor!

Trena: sterkte met je tante weer, wat een onzekerheid zeg.

Simone: weet je al wat?

Hier vanmiddag nog even met Jayna naar ballorig geweest. Vind ze heerlijk om daar lekker rond te rennen. Zo ff koken, opgebakken aardappeltje met spekjes, boontjes en een kipschnitzel.

Tot later!
    Liefs Sem

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Sem: klinkt lekker wat jullie hebben gegeten! Fijn dat Jayna lekker heeft kunnen spelen in ballorig.

Zap: fijn dat je bent geslaagd voor positiekleding. Klinkt trouwens erg leuk die paarse gebreide jurk/trui!
    Goed van je zeg dat je nog naar de sportschool gaat :thumup: .

Kelly: lekker dat je vanmiddag vrij was.
    Ik denk dat Daynah het volgende week hartstikke leuk gaat vinden op de psz!

AM: leuke kast voor Kyllian, lekker ruim ook lijkt me! Wij gaan deze kast kopen: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70141855

Wij willen eigenlijk graag dat Lieke in maart overgaat naar haar nieuwe kamer. Binnenkort ook maar even gordijnen en leuke accesoires zoeken.

Deel Deze Pagina