November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: jij dikkertje ;) Alleen maar leuk toch, straks lekker je buik showen :D Gelukkig geslaagd voor kleren!

Semmi: leuk naar Ballorig geweest. Was je alleen met Jayna? Was het niet druk?

Sap: die kast ziet er degelijk uit! En zal idd wel goed bij het bed passen! Wij hadden deze bij de ikea gezien: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90121762 Maar ik twijfelde over de kwaliteit, is ook wel erg goedkoop en zag er in het echt wat minder uit. Wilde een kast waar hij wel langer mee zou doen.
    In maart over naar andere kamer moet lukken toch :) Kyllian mag hopelijk 2 maandjes later ;)

2. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Nou dokter heeft teruggebeld...hij vond dat dat niet kon zwanger worden tijdens spiraaltje en omdat ik ongi bent geweest 2 a 3 weken geleden.
    Ook de test die later 2 streepjes had kon niet..nou hij heeft het vaak fout!
    Ik heb vanmiddag nog wel test gedaan...zelf zie ik weer een heeeeeelll dun streepje (mijn schoonzus zag het ook) en nu is die verdwenen.
    Weet het ook niet meer.
    Moet volgende week maandag ff testen bij de dokter.
    Ik ben er gewoon zelf nog van overtuigt dat ik zwanger ben of mijn lichaam houd me erg voor de gek maar we zien wel.

Am, ah jammer...zag toch echt een dun streepje!

Vanmiddag lekker geshopt, 2 leuke shirt met vleermuismouwen bruin en wit, paarse col en bruine gebreide jurk, heerlijk ff op andere gedachten

Ik ga ff gtst kijken.

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo ben weer trots op mezelf, al gaat t minder makkelijk dan een tijdje terug. rechte buikspieren slaan we over en van die opvouwoefeningen(stretchen) is ook niet zo fijn meer. Maar goed, ben weer geweest :)

Zo een nieuw seizoen ANTM kijken, altijd leuk.

Sap: Leuke kast voor Lieke dr kamer. Welke kleuren ga je t aankleden? Ik wil boerenbont/ruit en dan ws roze/wit. Simone had ooit een leuke site op t forum gezet, deze. heb em toen bewaard. Leuke lakens etc.http://www.misslittle.nl/gesloten.php

Ow tot 1 januari dicht, wel een aanrader vond ik. De babykamer van Jill wordt vernieuwd door nieuwe klamboe, kussenhoes, gordijntjes, lampje etc. Afhankelijk van t geslacht blauw of roze.We zullen zien de 16e feb.

Ga nu thee maken en ANTM kijken.

Tot morgen allemaal!

4. Goed gedaan Zap om weer te gaan sporten. Ik ben trots op je.
    Jill d'r nieuwe kamertje wordt vast wel leuk vooral met die bedstee.

Simone: Lekker makkelijk om te zeggen van je ha. Hij zal gek op staan te kijken als je wel zwanger bent. En waarom moet je nog zo lang wachten dan?
    Goed van je om je zelf een lekker te verwennen.

Sap: leuke kast voor Lieke zeg. Lieke zal het vast wel helemaal geweldig vinden als haar nieuwe kamertje klaar is.

Sem: Jayna heeft zich dus lekker uitgeleefd in Ballorig. Was het niet druk nu in de vakantie? Hier hebben we ook boontjes gegeten met gebakken aardappels.

Ik ga ook naar ANTM kijken.

Fijne avond.

Lfs Kelly

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Charissa: jeetje wat een onzekerheid he. Doe je van de week zelf nog een x een test?

Robine: goed van je dat sporten hoor ;) Ben benieuwd hoelang je het vol gaat houden :D

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Sap: leuke kast voor Lieke, succes met het uitzoeken van de rest van Lieke haar kamertje!

Monique: jullie zijn er dus nog niet uit welke kast Kyllian krijgt? Ik was niet alleen met Jayna, we waren met zn viertjes naar Ballorig, al heeft Faya er weinig van mee gekregen, want die sliep..haha ;)

Simone: heh bah, wat een onzekerheid voor je zeg. Hopelijk is t snel maandag voor je en heb je snel meer duidelijkheid. Lekker hoor ff shoppen, gelijk heb je!

Zaph: zo, goed zeg van je, toch weer gesport! Enne....laat t maar snel 16 feb zijn.....dan weet je zeker dat Jill een broertje krijgt ;)

Kel: jullie ook gebakken aardappeltjes en boontjes, toevallig. Het was aardig druk ja in Ballorig, maar in het gedeelte voor de kleintjes viel t nog mee en dat is mooi overzichtelijk.

Ik ga lekker mn bedje in, ben bek af de laatste dagen, totaal geen energie. Misschien nog ff stukje ANTM kijken en als ik t niet volhoudt, dan maar wekker zetten voor de laatste voeding van Faya.

Trusten alvast en tot morgen!
    Liefs Sem

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: Rust lekker uit, verstandig op tijd naar bed gaan (kan ik nog wat van leren).
    We zijn er wel uit hoor, van het weekend hadden we die eerste kast besteld ;)

Begin nu meer buikpijn te krijgen, duimen jullie voor rood ipv al die witte zooi ;)

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee meiden,

AM nou je hebt iig duidelijkheid en dat lijkt mij het meest fijne toch?

Simone wat raar van je huisarts. Ik zou gewoon nog ff testen over een paar dagen.

Verders hoop ik dat het met iedereen ok is.
    Hier iets bizars meegemaakt. Ging boodschappen doen vanavond met Jaime. Chiel was ook mee maar die ging eerst lege flessen wegbrengen, zit iets verder bij die supermarkt.
    Ik liep richting deur, hoorde een hard brommend geluid. Jaime zat in de kar (nietin zitje maar zo voorin zeg maar) dus dacht nog wat komt eraan. Zag een scooter heel langzaam rijden (achteraf zonder licht, helemaal zwart). Denk ok ik steek over, liep richting deur, anderhalve meter er vandaan, komen er twee (ik vermoed naffers) naar buiten erg klein jaar of 15, helemaal bedekt alleen ogen te zien. De voorste had een lade van de kassa in zn arm en een pistool. Keek gelijk naar de zijkant waar die scooter stond, kwartje was al even daarvoor gevallen maar toen nog een keer. Ondanks ik in mij afvroeg wat kan ik doen, is dat pistool echt, ben ik gewoon stil blijven staan, met fucking gewoon mn kind van 2 in de winkelwagen, vrolijk kletsend etc.
    Stond te trillen op mn pootjes toen Chiel weer de super in kwam.
    Kort verhoord door politie, recherche belt ws nog terug.

Wil weg uit de stad dat is zeker. Was wel in overvecht maar toch. Zo wil ik niet dat mn kind opgroeid.

Verder dan dit niet veel te melden. Maar lijkt me ook genoeg.
    lfs

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Owwww Sens wat eng! Mn hart zou ook te keer gaan.....jeetje het zal je maar overkomen.....
    Beetje van de schrik bekomen.

Ik wilde morgen naar Overvecht gaan (tuincentrum en wc), kan natuurlijk overal gebeuren maar ga wel twijfelen. Was het in de C1000, AH of Liddl?

Toen ik bij de Makro werkte (was ik 16) werden we gewaarschuwd dat er een auto voor de deur stond met verdachte overvallers. Ik stond meestal bij de sta-kassa, dus de kassa met de hoogste bedragen....ik vond dat al doodeng want we moesten gewoon verder gaan, maar goed opletten. Was blij dat de auto op een gegeven moment weer weg reed.

Dit soort dingen wil je niet mee maken! (zeker niet met een kind bij je)

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nee idd alleen wil je het niet meemaken maar helemaal niet met Jaime in de kar. Ze zat gelukkig andersom in de kar, dus met haar rug tegen het begin van de kar dus ik denk dat ze niks doorhad. Winkelpersoneel was erg lief, kwamen naar ons toe met Jaime praten en ze kreeg extra madagaskar magneetjes (super de boer).

en het stomme is ik had het gewoon al door heh door die maffe scooter die zo raar daar rond ik vond het al 'verdacht'. Maar zodra ik die gasten uit de winkel zag lopen wist ik het zeker, dit is gewoon een overval.
    Er was ook daarna zoveel politie niet normaal.

maar de pest is, ik heb ze van erg dichtbij gezien, stond van mijn standpunt nog geen 2 meter van ze vandaan, zag ze zo naarbuiten lopen, maar weet je je kan gewoon geen goede beschrijving geven. Ze zeiden niks die scooter had vlgs mij geen kentekenplaat, ze waren tot aan hun ogen in de sjaals en mutsen... Hoop dat mensen binnen wat meer hebben gezien.
    Mn vader had natuurlijk nog veel meer dingen, daar moest je op letten en daarop etc, heb echt op veel dingen gelet, maar sommige dingen vergeet je gewoon heh.

Ik denk dat ik er vannacht wel over droom. T'zit erg hoog zeg maar.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En wc overvecht en tc overvecht doen ze het niet zo snel denk ik, daar komen ze niet zo snel weg. Bij die wel.

Liddl weet ik niet waar die zit. Ken wel de jumbo daar zat vroeger de aldi, ga ik niet heen om de naffers......

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Jeetje Sens wat een bizar verhaal joh! Kan me voorstellen dat je op je benen stond te trillen. Idioten zeg.

AM: ik hoop voor je op rood! Nieuwe kansen.

Sem: je zal wel al slapen, maar alsnog slaap lekker ;) .

Robine: ben trots op je!

Simone: wat een rare huisarts joh! Ik zou er over een paar dagen zelf nog weer een ff een testje tegenaan gooien.
    Klinkt erg leuk wat je allemaal hebt geshopt!

13. Jeetje Lin wat een verhaal zeg. Moet je toch niet aandenken. Wat een idioten zeg. Gelukkig heeft Jaime er niets van meegekregen.
    Mare wat zijn naffers :oops: :oops: .

Ik zit weer op mijn werk. Gelukkig laatste dagje en dan hebben we alweer weekend. Ga dus weer lekker aftellen ;) . Echt deze week heb ik er echt geen zin in. Komt gewoon omdat iedereen vrij is.

Lfs Kelly

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wow Sens, wat een verhaal. Wat eng dat je het al doorhad en toch bleef staan. Zou denk ik hetzelfde hebben hoor, gaat ook allemaal zo snel dan. Gelukkig had Jaime niets door.

15. sappie

sappie Fanatiek lid

Hello,

Hier ook laatste dagje werken en dan lekker lang weekend! Het is ook echt onwijs rustig met de telefoon, maar er ligt verder nog werk genoeg (eigenlijk veel te veel) dus maar snel weer aan de slag!

Tot later!

Sap

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Oh ja, ik ken de term "naffers" ook niet hoor Kel :oops: :)

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Zap: Rick gaat ook niet mee naar de vk hoor, ga eigenlijk altijd alleen met Lieke. Echo's gaat hij natuurlijk wel mee.
    Bezoekjes aan vk zijn ook altijd van die flitsbezoekjes, je staat zo weer buiten.

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Jummie we hebben net oliebollen gehaald en lekker opgegeten! Erg lekker!

19. Heh gatsie Sap. Ik lust geen oliebollen. Geef mij maar een appelflap of zo'n Belgische wafel met chocolade en om het helemaal af te maken met slagroom :D

20. sappie

sappie Fanatiek lid

Voor mij geen appelflappen, bleghhhh, maar die wafel klinkt wel heeeeeeeeel erg lekker! :D

Deel Deze Pagina