Nou meiden, voor mij nu even helemaal geen eten, word al misselijk bij de gedachte...bleeeegh..... Len en ik hebben allebei vanaf gisteravond 21.30 uur tot een uur of 04.00 boven de wc pot gehangen....om het kwartier liep er wel 1 van ons naar de badkamer. Waarschijnlijk iets verkeerds gegeten gister. Gelukkig Jayna geen last, maar die hebben we uit ellende vanmorgen maar op laten halen door mn ouders. Zijn beide zo brak als wat. Zo balen, had haar liever bij ons huis gehad zo in de vakantie.... Linda: jeetje wat een bizar verhaal zeg, zou ook echt doodsbang zijn! Heb je een beetje kunnen slapen? Sap en Kel werkse he! Ik ga weer plat op de bank, gelukig is Faya zo'n makkelijk meisje, die ligt tevreden in de box en zal straks vanzelf wel weer in slaap vallen. Liefs Sem
Ow jee vervelend Semmi....beterschap! Hier ook geen oliebollen fan, appelflapje is wel lekker Eigen gemaakte oliebollen vind ik trouwens wel redelijk. Allemaal nog aan het werk? Zeker rustig daar Ben vanmorgen naar het tuincentrum geweest om kerstballen in te slaan haha. Altijd leuk met die 40% korting, dure dingen zeg... We nemen een andere accentkleur in ons nieuwe huis, dus van oranje en champagne ballen gaan we naar turquoise/wit/zilveren ballen. Wie dus die oranje/ champagne ballen kan gebruiken mag ze op komen halen haha.
Net nog een test gedaan en helemaal niets te zien...ach weet het ook niet meer en wacht gewoon maandag af.. Sappie, rick niet gepakt voor vuurwerk? Dennis moet gisteren naar Groningen en ging over Duitsland terug en wel aangehouden door politie, moest meteen aan jullie denken. Lekker je laatste dagje...geniet er lekker van! Kelly, jij ook werk ze nog ff.. erg he als dan iedereen vrij is om je heen he. Morgen en overmorgen mag ik weer hihihi mss een troost Linda, gatsie wat eng..wat een gekken he op deze wereld! Semmi, beterschap en ook nog allebei tegelijk! Hopen dat het snel over is. Vanmorgen ff lekker met de jongens naar dorp gelopen...ff kop koffie gedronken met mijn zusje en Aymee, erg leuk. Vanmiddag afgesproken met een vriendin..ff lekker bijkletsen, ze is 34 weken zwanger van de 2e. Nou tot later
Charissa: jeetje wel apart dat we beiden gewoon hetzelfde hebben.... Nog steeds zwanger gevoel? Gezellig dagje, veel plezier vanmiddag! Dennis een boete gekregen voor iets of gewoon controle?
Charissa: mss toch maar beter die negatieve test, niet dan? Of had je stiekem toch gehoopt op kindje nummer 3? Nee Rick is niet aangehouden, gelukkig maar want ze hebben echt onwijs veel vuurwerk ingeslagen (lees voor meer dan 400,- , idioot toch! Maar dan wel met zn 5en maar toch..) Monique: leuk is dat shoppen met zoveel korting. Leuk weer alles nieuw voor volgend jaar. Hier nog altijd op mn werk. Krijg om 16.00 uur nog een klant, dus kan ook niet eerder naar huis . Nou ja, tis verder qua telefoon lekker rustig. Op het forum ook trouwens . Laterzz Sap
Lin: gedsie wat een eng verhaal zeg. Je staat echt te kijken naar zoiets en later besef je t pas he. Bah wat naar. Hopelijk pakken ze die lui snel! Simone: Vreemd zeg, nu niks te zien. Zelfde test gehaald als de vorige keer? Nou ja, beter toch als t niet zo blijkt te zijn?(Niet lullig bedoelt hoor) Sem; beterschap voor jullie. Zijn de gebakken aardappeltjes en kipschnitzel toch niet goed geweest gisteren!? Knuffel. Kel en Sap: Lekker aan de oliebollen en appelflappen. Ik ga zo zelf flappen bakken. Heerlijk, uit de oven, appeltje, krentje,suiker en klaar. Kaneel deze keer maar achterwege laten. Net naar de vk geweest. Hartje gehoord. Klopte keurig, bm zit alweer 4cm boven schaambeen en loop 1 dag voor, dus ben op 4 juli uitgerekend. t Schiet al op he, uhum. Ze zei meteen, t is een lekker bewegend en druk kindje. Nu had toevallig Linda(John zn zus) laatst met een helderziende gepraat en die zei dat we een heel druk kindje zouden krijgen. Das lekker na Jill. Dacht dat t na haar alleen maar minder kon worden, hahaha. Oja en nekplooiuitslag was gewoon kans van 1 op 13000 nogwat. Nog meer dus dan bij Jill. Toen was t een kans van 1 op 12000! Dacht zal nu wel stuk lager zijn vanwege hogere leeftijd en dikkere nekplooi, maar ook bloed schijnt een nogal grote rol te spelen dus. Gelukkig maar. Morgen naar Sandra toe. Heb toch maar vuurwerkpakketje gehaald, altijd leuk. Gaan lekker tapas eten, spelletjes doen en 25 miljoen winnen. Zin in Vooral t laatste. Ga nu ff bammetje maken en flappen bakken. Mn zwangerschapsbroek zakt trouwens nog behoorlijk van mn kont af.......... En in navolging van trena: De kerstboom is weer in de doos voor volgend jaar Weg ermee dus.
Heh beterschap Sem. Klinkt niet erg leuk wat je heb. Hoop dat het morgen over is voor jullie. Sap: Doen we in Nijmegen zo'n wafel. Een echte Nijmegese wafel Monique: Dat scheelt idd erg veel. Ik had toevallig gisteren ook nog wat dingen gekocht. Scheelde de helft, dus dat is wel leuk. Simone: Wat raar joh dat die test nu niets aan gaf. Hou het maar goed in de gaten. En jij met oud en nieuw werken dat is idd niet leuk. Ach nog 3 uurtjes voor mij en dan is het weer weekend. Heerlijk ben echt aan het aftellen. Lfs
Fijn dat alles goed was Zap! Dat ze nu al kon voelen dat het een druk kindje is joh. En apart van die helderziende, dat belooft nog wat . Oh hoorde gister dat ik het winnende lot heb gekocht . Kel: lijkt me een heeeeeeeeeel goed en lekker idee!
Nee kon t niet voelen sap, maar wel gezien de snelle hartslag Lekker bezig kindje dus. gelukkig dat Rick niet gepakt is met zn vuurwerk. Heb zojuist een dom pakketje gehaald voor 27 euro, volgend jaar mag Rick voor mij meenemen
Robine: hihi er staat je dus wat te wachten! Gelukkig was alles goed! Kyllian was ook een druk kindje in mn buik hoor...nou die is nu ook niet megadruk. Meer eten jij, past je broek eerder Wow 400 euro aan vuurwerk Ik haal morgen wel sterretjes
Am, ja raar he allebei hetzelfde.. Robine, ach kan jij en je kindje nog lekker groeien voordat de broek goed zit hihihi. Heb allebei 3 keren verschillende test gebruikt. Sappie, nee hij moest werken in Groningen. Poeh voor 400euro, ik vind dat altijd zo zonde, Dennis doet ook wel hoor 100euro of zo.. Ja ben aan de ene kant erg blij dat het nu negatief is..moest er nu ook nog niet aan denken maar als het raak was was het meer al welkom! Quinten is alweer wakker, alleen maar gejengeld in bed..is nu met verwondering op mijn schoot aan het meekijken pfff zegt hij hihihih en een dikke boer whahahaha doeiiiiiiii
Zap: snelle hartslag duidt op een meid toch? . Charissa: whahahaha zie het voor me die Quinten pffff en dan een dikke boer, haha. AM: have fun met je sterretjes . Ik ga zo nog ff een oliebol eten, mmmm. Morgen zelf bakken, heerlijk! Deed ik normaal altijd ook met vriendinnen en dan een lekker borreltje erbij, moeten we nu laten staan. Dan maar een lekker kopje thee erbij
De eerste lading flappen zit in de oven. 10 stuks. Straks nog 5 erbij maken en morgen nog een paar. Moet genoeg zijn toch? Zakje oliebollen halen en oud en nieuw kan beginnen, ook hier met een kopje thee en Jip en janneke champagne Sap. Is dat zo, snelle hartslag een meisje? Nou zou leuk zijn, hoewel een jongen ook natuurlijk. ben reuze benieuwd wat jij in je buik hebt zitten. Denk een meisje........Allemaal dubbele kids hier, of 2 meiden of 2 jongens.
Goeiemiddag, Heb echt onwijs slecht geslapen vannacht, helemaal niks. tot overmaat van ramp, Jaime sliep natuurlijk uit, maar depolitie belde heel vroeg voor getuigenverklaring. Hoorde van die rechercheur dat de buit slechts 17 euro was. Toch bizar heh, zoveel mensen aan het schrikken brengen en al die agenten die er nu mee aan de slag moeten en die moeten ook betaald worden. Sap oh zelf je oliebollen bakken. Is dat niet veel werk dan? Met dat wachten? Idd zonde van het geld heh maar wel leuk hoor dat vuurwerk. Is duitsland goedkoper met vuurwerk of is dat ook het zwaardere te krijgen? Charissa idd raar hoor nu geen streepje. Misschien wat je zegt even afwachten en volgende week weer testen. Robine haha een druk kindje. Is een tweede niet altijd drukker? ik bedoel dan niet in de buik maar buiten de buik. En hoe maak je die flappen dan zelf met bladerdeeg ofzo? Fijn ook dat je zo'n goede uitslag had van de nekplooi. Kel lekker hoor nog ff werken en dan weer klaar. Las trouwens in de krant dat tickets heeeel veeeel goedkoper zijn. Jullie wilden toch ver vliegen volgend jaar? Er stond ook iets bij dat prijzen in boekjes aangepast zullen worden en dat ze naar verwachting nog verder zullen zakken. AM was je bij overvecht geweest? Ze hadden mooie turquoise ballen daar. Meeten lijkt ook niet echt te lukken meer of wel? Ik kon vandaag sowieso niet naar kerstland, Jaime is met Chiel mee naar zn ouders. Semmi getver wat vervelend zo op het einde van het jaar. Kruip maar weer snel onder de wol hopenlijk is het morgen beter! Hier dus avondje en ochtendje rijk voor mij alleen. Chiel rijdt morgen na het ontbijt terug.Zo nog maar ff wat schoonmaken. Morgenavond krijgen we bezoek. lfs
Robine wil je weten wat het wordt of deze keer niet? En als je het weet of wil weten ga je het dan vertellen?
Ook een keer lekker he, man en kindloos. Heerlijk. Kan je morgen uitslapen! Balen dat je zo slecht hebt geslapen van t incident gisteren en dat voor 17 euro! Flappen maak ik idd met bladerdeeg. Appels schillen, stukjes snijden, suiker, kaneel, rozijnen erdoorheen. Driehoekjes vullen met appelmengsel en 15 min in de oven. Ze zijn heerlijk! Heb er nu nog maar 14 ipv 15, hahaha Ennuh je 2e vraag: tot aan vorige week wilden we t niet weten, nu twjfelen we weer en willen we t ws toch wel weer weten. Als wij t weten weet iedereen het! Behalve de naam, die houden we weer tot t eind voor onszelf.