Zo ook weer thuis,heb de hele middag bij Lucinda gezeten,was gezellig. Sap:Lekker aan de oliebollen mmmm lekker hoor. Alleen ik word er altijd misselijk van,wss door het vet ofzo? Sem:Beterschap voor jullie,niet ziek zijn met de jaarwisseling he? Zap:Gelukkig was alles weer goed bij de vk. Ben erg beneiuwd naar het geslacht,denk een meisje en sap een jongetje. Lin;Jeetje dat zal wel schrikken geweest zijn gister,op zo´n moment sta je echt aan de grond genageld he en besef je pas erna wat er gebeurd is.Maar wat belachelijk voor 17 euro ,moet niet gekker worden. Am:Nieuw kerstballen gekocht,leuk hoor.Ik wil er ook weer eens nieuw,ik heb deze nu al 8 jaar en ben ze zoooo beu,tijd voor wat anders. Panda:Gelukkig alweer een beetje beter.
Ik hou niet zo van oliebollen. Wel jammer, ziet er altijd zo lekker uit en ruikt heerlijk. Gunstig van de nekplooi Robine. Druk kind in buik zegt niet alles. Bastian was ook ontzettend druk maar hij heeft echt geen adhd ofzo. Hoewel, aan tafel kan hij geen seconde stil zitten... Sens, de buit was 17 euro? Lekker, een avondje alleen. Charissa: toch geen streepje? Wel rare reactie van je ha, tuurlijk kun je wel zwanger worden met spiraal. Is toch nooit 100% veilig. Beterschap Semmi. Is vast gauw over. Monique: hier ook sterretjes. Kelly, die wafels zijn lekker! Fijn weekend. Hoef geen oudejaarslot meer te halen zie ik, win dan toch niets. Heb een vriezer gekocht (zo'n 3-ladending), is vanmiddag bezorgd. Morgen ijs kopen dus.
Klopt! Wij hebben t winnende al, maar je kan nog voor een troostprijsje van een paar duizend eurie gaan!? Lekker zo een vriezer, alsof t nog niet koud genoeg is buiten! En jij denkt aan ijs, hhahahaha. Hij ook een die 5 minuten aan tafel kan stil zitten en dan hopla, is ze er weer uit.
Panda: heerlijk een vriezer, altijd handig. Nu maar flink inslaan dus. Zap: jullie zijn denk ik veel te nieuwsgierig en gaan toch wel vragen naar het geslacht. Ben echt heel erg benieuwd! Vond John je flappen lekker? Sens: vervelend dat je vannacht zo slecht hebt geslapen. Politie was er dus vroeg bij vanochtend, helemaal te bizar toch, zo'n gedoe weer voor 17,-. Maar jah, een volgende keer loopt het mss slechter af, dus zou natuurlijk wel beter zijn als ze die gasten pakken. Vuurwerk im Duitsland is idd goedkoper en ook mooier volgens Rick. Ik ben moe meiden en kruip denk ik lekker op tijd mn bed in. Lieke vond het vannacht grappig om om 01.00 wakker te worden en te vragen of ze in het grote bed mocht bij papa en mama. Oke, eventjes dan zei ik. Ligt ze bij ons, gaat het " mama, mee naar beneden toe?" NEE DUS! "Papa, filmpje op tv" NEE DUS! Toen "papa, flesje pap?, OKE. En daarna, "papa, eigen bed toe? JAAAAAAAAAAAAAAA! . En toen heeft ze doorgeslapen tot 08.45. Grapjas. Tot later, Liefs Sap
Hahaha sap die Lieke,Slaap lekker. Ik ga dr ook in ,morgen een lange dag he,wachten tot het 12 uur is En dan ..... alweer 2009 !
Allemaal vroeg naar bed Truste voor degenen die gaan slapen! Die Lieke, wat een boef Gelukkig wilde ze toch wel weer naar bed
Sorry voor mn geklaag, maar ik word zo gek van mn buik Heb steeds dat weeige gevoel en af en toe ongi-gevoel...vanaf donderdag dus al. Ben nog ff filmpje van vorige week aan het uploaden en dan ga ik ook maar mn bed in.
Sens: jeetje jij helemaal niet geslapen. Je zal nu wel bekaf op bed liggen...sterkte ermee. Ik was idd naar Overvecht. Meeten lukt idd niet zo he. Morgenochtend ga ik naar een vriendin en 's middags zou Djurre al vroeg thuis zijn. xtje op een vrijdag dan maar! Robine: kom op je wilt toch wel van te voren weten of je de buggy weg kan doen Dan hoop ik dat ik in die 9 maanden ook weet wat ons eventuele kindjes wordt (er vanuit gaande dat het wel binnen een half jaar raak is). Heb hier nog genoeg jongenskleren voor je
Filmpje van vorige week...kerstliedjes zingen: http://s127.photobucket.com/albums/p145 ... V05717.flv
Irritant Monique, dat weeige gevoel. edit: lief, dat filmpje! Hihi, die Lieke. Ze heeft wel lekker lang geslapen daarna. Robine: jaaa, ijs lekker! idd beetje slecht getimed om nu een vriezer te kopen, nergens voor nodig. JP komt er net achter dat ie morgen eerder naar huis moet anders rijden er geen treinen meer.
Werkt JP niet thuis? Dacht dat jullie vanuit huis een eigen bedrijf hadden. Wist ook niet dat er geen treinen meer reden na een bepaalde tijd. Hoelaat stoppen ze ermee?
JP werkt meestal op locatie, ik thuis. Ik geloof dat de treinen er rond half 10/10 uur mee stoppen. En hij neemt natuurlijk niet de laatste
Jeetje zou hij dan pas 's avonds laat naar huis komen op oudjaarsavond! Gelukkig maar dan dat de treinen eerder stoppen met rijden
Panda, jahhh hier ook ijs hoor..heerlijk ben verslaafd aan die waterijsstaafjes mmmhhh heb er net wat op hihihi. Boodschapjes voor morgen zijn binnen..ga lekker varkenshaas met champignonsaus, salade en krieltjes maken heerlijk en dan met ons vieren lekker avondje van maken met lekkere dingetjes. Met kinderen kun je haast niet weg en ik ga ook niet met ze trekken vooral niet uit bed halen of na 12uur...dus blijven we heerlijk thuis...nog nooit alleen met ons gezin gevierd of dennis en ik. Morgen werken tot 1uur en nieuwjaardag 3uur s'middags pas beginnen..ze hebben me mooie diensten gegeven dit jaar.. Sommige collega's hebben morgen laat tot half11 en volgende dag weer 7uur beginnen. Nou ga slapen, mijn wekker gaat 6uur weer af
Wowie ben ik echt de eerste . Charissa hmm heerlijk wat je gaat maken. En wat je zegt weggaan is wat lastiger of ze moeten er kunnen slapen, maar kan mij voorstellen dat het met 2 al lastiger wordt dan met 1. Je diensten zijn idd wel gunstig! Panda dan mag je vriend idd wel op tijd de trein nemen! Ah vandaag wat eerder stoppen is toch geen probleem? Wel raar eigenlijk na bepaalde tijd geen treinen meer.. AM Kyllian kan goed zingen! Maar dat jij die liedjes allemaal zo goed kent joh. Misschien moet ik eens een boek aanschaffen met kinderliedjes ofzo..hihi. En je zeurt niet joh, is toch ook irritant. Hopen maar dat ze snel weer in je normale cyclus zit. Had je nog ovu testen geprobeerd? Sap ik moest wel hard lachen om Lieke..hihi. Ook zeldzaam bij jullie dat ze in de nacht wakker wordt toch? Fajah wat ging jij ook alweer doen met oud en nieuw? Ik heb gister lekker chickflicks op tv gekeken. Heerlijk van die suffe emo vrouwen films. Michiel vindt daar nooit iets aan heh. Uitgeslapen vanochtend maar normale tijd. Ben slechts 2 keer wakker geworden vannacht. Nog over de staatsloten, ik las idd ook iets dat de prijs ook kan vallen op een lot van de staatsloterij, maar dat gaat nu ze zijn uitverkocht toch niet op? Volgens mij moet er gegarandeerd 2x25 miljojen vallen. 1 keer gewoon en 1 keer op de jackpot. Wij hebben 3 loten. Chiel heeft maandelijks een abonnement op een lot. Ik had er een voor sint gekregen en hij van mij 1 voor kerst....hihi. Nou meiden mocht ik niet meer online komen...(druk voorbereiden bezoek schoonmaken eten voorbereiden etc). Allemaal hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2009. XXX
Zo hee wat een stilte hier! Stilte voor de storm? Ik schiet lekker op met schoonmaken zeg heerlijk als het zo rustig is in huis! Keek net op mn temperatuurklok op de laptop, staat hier dat het -8 graden is in Utrecht... . Het is hier trouwens bewolkt eigenlijk hoop ik dat het nog even gaat sneeuwen. Zou wel leuk zijn voor Jaime. Nou ik ga weer verder! lfs
Geen idee hoe koud het hier is maar er wordt nu wel bij ons voor de deur geschaatst op het kanaal. Dus het zal wel flink vriezen. En het is helemaal wit!
Hier ook al schaatsers op de plas. Wij gaan vanavond naar mn ouders,althans als Yorben niet meer spuugt. Hij heeft ons de hele nacht wakker gehouden ,4 keer alles onder gespuugd en gepoept,heerlijk hoor. Nu is er niks meer aan de hand dus hoop dat het zo blijft. Lekker veel was dus nog op de laatste dag vh jaar. Vanmorgen om half 7 de wekker want moest gaan werken,ik ben echt gebroken nu,dus ga samen met de jongens nog een dutje doen. Chris is pas rond half 7 thuis vanavond,daarna gaan we naar mn ouders. Veel plezier iedereen vanavond en alle goeds voor 2009 gewenst en dat we nog maar heeel lang samen mogen kletsen hier. Dikke kus XXX
hoi meiden, Zo de laatste dag van het jaar alweer. Er wordt hier al heel de tijd vuurwerk afgestoken. Daynah slaapt er gewoon doorheen, dus dat is wel mooi. Ben benieuwd of ze vanavond wakker wordt van het vuurwerk. Als ze door blijft slapen dan laat ik haar wel gewoon liggen denk ik. Vanmorgen boodschappen gehaald, alleen brood en beleg hoor en nog wat vuurwerk wilde Sabino halen. Ik heb weer een leuk jurkje gekocht. In het nieuwe jaar ga ik niet meer zoveel kopen hoor. Ook een goed voornemen Trena: Heh yorben dus niet zo lekker in zijn velletje, dat is niet leuk nu. Je heb gelijk om nog even een dutje te doen, het wordt een lange avond. Mirjam: Hier is het ook heeeeeel koud. Er wordt hier ook geschaatst op de sloot zie ik. Ik ga morgen wel even op het ijs met Daynah als ze durft Lin: Lijkt mij ook dat de 2x25 miljoen moet gaan vallen. Zal ws wel op een lot van mij zijn. Wij hebben een straatje samen met mijn moeder, broer en schoonzus, dus dan moet ik nog delen ook. Ach als het zoveel is maakt het ook niet uit. Simone: Lekker hoor varkenshaasjes. Jullie lekker thuis. Ook lekker toch samen met het gezinnetje. Veel plz iig. Monique: Wat leuk dat filmpje zeg. En je klaagt toch helemaal niet. Ben je gek. Het is gewoon irritant. je weet helemaal niet waar je aan toe bent zo. Ik hoop dat er snel duidelijkheid is hoor. Sap: hahahahahahahahahhahahaha die Lieke, wat een grapjas. Is het vannacht beter gegaan? En jij ook lekker weekend nu. Is jullie kantoor vandaag dicht of heb je vrij genomen? Zap: Ook lekker zelf appelflappen maken. Stuur er eentje naar Capelle toe. Ik vind ze zooooooooooo lekker. Nou meiden ik ga mijn kerstboom opruimen. We zijn toch niet thuis. Hier is het btw erg mistig en het lijkt alleen maar erger te worden. Nou zei mijn buurman dat de anwb een waarschuwing voor vannacht heeft afgegeven voor ernstige mist en ijzel. Lekker is dat zeg. Nou ja als het erg gevaarlijk is.....feesten we wel even door tot de vroege uurtjes Als ik jullie niet meer spreek een hele fijne jaarwisseling en uitkijken voor de vingertjes en oogjes. Hoop dat er voor ons allemaal een mooi en gezond nieuw jaar staat te wachten. Liefs Kelly