November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hier ook nog een berichtje op de laatste dag van het jaar 2008.

Het is hier ook mistig en allemaal wit van de dauw/ijzel/sneeuw, weet ik t. Ziet er wel mooi uit. Geschaatst wordt er hier eigenlijk nog helemaal niet. Heb nog niemand op de slootjes gezien. Vanmorgen even naar t winkelcentrum gewandeld met Jill om oliebollen te kopen en nog een cadeautje voor een kindje zaterdag. Hebben een uur gewandeld door de mist en de knallen van t vuurwerk. Prachtig vond ze het. Daarna kwam mn moeder Simba brengen die ik straks naar mn schoonzus breng op de boerderij. Kan ze in de paardenstallen blijven vannacht, ze is nl ontzettend bang voor vuurwerk, althans ze blaft er van. Volgens mij vindt ze t nog niet eens eng, maar t blaffen word je gek van. Als John uit zn werk is gaan we dr wegbrengen en door naar Sandra.

Jill wil niet slapen :( zal gezellig worden vanavond........ga dr er maar uit halen en wandelen met de hond ofzo.

Meiden voor jullie allemaal een goed uiteinde gewenst, doe voorzichtig met vuurwerk, drink lekker veel(ook een glaasje namens Sap en mij ;) en tot in t nieuwe jaar!

Liefs

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Charissa: gelukkig vallen je diensten dit jaar mee! Wel slecht gepland hoor als er sommigen laat/vroeg hebben (mocht op mn vorige werk nooit).

Sens: jullie 3 loten, hier helemaal niets. Maar als jullie het winnen zijn wij toch hele goede vrienden ;)
    Heb geen ovutesten, ga ik ook niet doen. Wil er echt niet zo mee bezig zijn.
    Ik ken ook niet alle kinderliedjes hoor. Kyllian komt af en toe met drukjes van liedjes thuis van het kdv die ik echt niet ken. Zoek nog steeds een boek met liedjes van deze tijd.

Kelly: bij jullie de kerstboom ookal weg hihi. Veel plezier vanavond en vannacht!

Fajah: agos arme Yorben. Hoop dat hij straks weer opgeknapt is zodat jullie vanavond wel weg kunnen. Ook arme jij natuurlijk na zo'n nacht pfff.

Robine: bij jullie niemand op het ijs. Hier wordt op alle slootjes gegleden en geschaatst. Mistig is het hier nog niet.
    Mooie oplossing Simba in de paardenstallen :D Vindt ze het daar niet erg?

Ik kon het niet laten en heb nog een testje gewaagd....weer een heeeel licht streepje (Djurre zag het ook). Zat ff te rekenen en dan zou de mogelijkheid er zijn dat vorige week mn eisprong is geweest (we hebben die week maar 1x geklust, dus dan weet je natuurlijk ook ongeveer je eisprong als het wel raak zou zijn). Aangezien ik vanaf donderdagavond het in mn buik voel en ik dat de vorige zwangerschap ook na de eisprong had, zou ik dus volgende week nog een test kunnen wagen (want dan zou over een week mn NOD zijn).
    Andere mogelijkheid is natuurlijk dat het nog steeds wat hcg van mn miskraam is.
    Naja we wachten het wel af en ik wacht dus met Charissa mee....

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Monique: Dan heb je t nu dus over een eventuele andere bevruchting dan eergisteren? Want als t diezelfde was geweest zou je streepje nu al duidelijker moeten zijn toch!? Ik blijf voor jullie duimen.........test idd over een paar dagen nog eens, en geloof me, ik weet als geen ander hoe makkelijk dat gezegd wordt door een ander en hoe moeilijk t wachten is. Spannend! Hou nogsteeds mn fingers crossed voor je!

Goed uiteinde!

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Allemaal van ons ook alvast een fijne jaarwisseling en een gelukkig 2009!!

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: ja dan idd een andere bevruchtiging, weekje later en zou ik nu dus pas max 3 weken zijn (klinkt raar om dit zo te zeggen aangezien ik natuurlijk (nog) niet zwanger ben).

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ow ok, dus over een weekje kan je pas off testen zeg maar!? Dan is je NOD dus pas. Zou wel heel vroeg zijn al die verschijnselen, maar wie weet.............

7. Ik vind het wel heel spannend hoor Monique. Ik gun het je echt van harte. Over een weekje nog een keer testen en dan weet je het heel zeker. Wat kan zo'n week lang duren dan heh.

Ach arme Simba. Ik vind dat wel heel zielig dat heel veel dieren bang zijn voor al dat vuurwerk.

Daynah vindt het ook maar prachtig dat vuurwerk, iedere keer zegt ze BOEM! hahahahahahahaha

kerstboom is inmiddels opgeruimd en alles daarom heen ook. Ga morgen wel schoonmaken. We zouden om 17.30 uur bij mijn stiefbroer zijn, dus ga zo lekker badderen nog.

lfs

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Die verschijnselen had ik vorige x ook gelijk na de eisprong al...ja ben een btje vreemd ;)
    Maar ik ga nergens vanuit hoor, enige wat ik een x wil is duidelijkheid.

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hihi Daynah ook van de BOEM BOEM. Hier ook!

Trouwens wel een korte nacht gehad hier. Kyllian was na 4 uur klaar wakker en is na wat drinken hooguit nog een half uurtje stil geweest. Kwart voor 5 lag hij bij ons in bed lol te trappen.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    AM jeetje das vroeg :confused: . Hou je het dan wel vol tot 12 uur vanavond ;) . Nee maar zonder meer ik zou erg moe zijn.
    En idd duidelijkheid zou wel heel fijn zijn.

Kel oh lekker je kerstboom weg. Hier gaat ie dit weekend de deur weer uit. Doe maar voorzichtig vanavond met terugrijden. En schattig dat ze steeds boem zegt. Veel plezier vanavond.

Robine ja hier nu ook mist. Ah arme Simba, idd op een boerderij is ze beter dan even. Heeft Jill nog wat geslapen? En misschien slaapt zestraks wel in de auto als jullie weggaan?

FAjah bij jou ookal schaatsen.Heh getverYorben niet lekker.Volgens mij heerst er weer een grieppie. Heb je nog lekker kunnen slapen?

Panda ik heb hier nog geen schaatsers gezien. Las wel van veel ongelukken met mensen die door het ijs zakken...brr moet er niet aan denken.

Zo hier alles aan kant. Chiel en Jaime zijn ook weer thuis en Jaime ligt nu even te slapen. Logeerkamer is in orde, kacheltje al lekker voor ze aangezet. Mn zwager en schoonzus zijn dus rond 12 uur geland....Waren 2 weekjes naar Florida geweest . Zullen wel een jetlag hebben ook verwacht ik zo. Nou we zien het wel. Als ze even willen slapen kunnen ze dat straks ook nog ff doen.
    Nogmaals iedereen veel plezier vanavond!
    XXXX

11. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He allemaal,

Had gistermiddag nog een heel stuk zitten tikken, maar dat was opeens allemaal weg.

Wij zitten nu bij mijn ouders in Terneuzen.
    Zojuist oliebollen gehaald. Ik vind ze heerlijk!

Voor jullie allemaal: een heel goed uiteinde!
    Veel plezier vanavond allemaal.
    En dat we in 2009 maar weer net zoveel met elkaar mogen forummen en beleven!

Liefs
    LIS

12. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Zaph: fijn hoor dat alles goed is met jullie ukkie. Zo mooi altijd weer om het hartje te horen. En weer een druktemakertktje....ach....gezellig toch ;) Veel plezier bij Sandra! Zielig dat Simba trouwens zo bang is voor het vuurwerk. Luca is echt een uitzondering, want is er helemaal niet bang voor en loopt er al kwispelend langs en slaapt er doorheen.

Kel: haha.....weer een jurkje gekocht.....ben benieuwd of dat gaat goedkomen met je voornemen voor het nieuwe jaar ;) ;) Vanacht voorspellem ze idd niet al te best weer, anders maar blijven slapen toch, of idd iets langer doorfeesten.

Monique: jeetje wat spannend weer meid. Misschien over een week dan maar weer testen ja, dan zul je als het wel raak is een duidelijkere streep moeten hebben. Wel lastig he om weer te wachten, hoop dat de eerste week van het nieuwe jaar voor jullie heel veel geluk gaat brengen!
    Erg lief filmpje van Kyllian. Jayna vond het ook erg leuk en ging meezingen...en toen " nog een keer mama!".

Sap: Rick dus flink ingelslagen met vuurwerk, maar valt op zich nog wel mee dan toch, nu ze het ,et zn 5-en konden doen. Ik ben t van Len wel gewend dat ie tegen de 100 euro uitgeeft aan vuurwerk, die mannen willen dan ook goed spul he....en idd.....dan soms weer net een klein kind. Len had dit jaar een dieptepunt wat vuurwerk kopen betreft: 1,70 uitgegeven aan sterretjes voor Jayna...verder nix. Hij vond zn tattoo nu wel ff genoeg voor t einde van het jaar... haha :)
    Geniet van de jip en janneke champagne....doe ik ook ;)

Linda: balen zeg dat je ook nog eens zo rot hebt geslapen na die overal in de winkel. Huisje weer lekker aan lant en klaar voor het bezoek dus. Heel veel plezier met elkaar!

Simone: wel zo lekker he om met de kids thuis te zijn. Hebben wij dit jaar ook wel. Veel plezier met zn 4-en en lekker smullen van alle lekkere dingen!

Trena: hoe gaat het nu met Yorben? Hopelijk kunnen jullie wel naar je ouders toe. Komt er nog meer visite bij je ouders?

Lydia: heel veel plezier bij je ouders in Terneuzen, zal vast gezellig worden!

Panda: hier wordt ook volop geschaatst, en koud dat het is...brrrrrr......

Brennie: jullie ook een heel goed uiteinde toegewenst met zn 4 tjes! Hoe gaat met veder met jullie? Milou al helemaal gewend? Begin je je ritme wat te vinden met 2 kids?

Hier gaat het gelukkig weer iets beter. Len en ik hebben beiden nog niet zoveel energie, maar het scheelt een hoop met gister. Ook hier de kerstspullen allemaal opgeruimd vandaag, was het helemaal zat. Nu alles weer lekker opgeruimd. Buren komen vanavond gezellig. Jayna heeft net al sterretjes afgestoken met Len. Eerst durfde ze ze niet vast te houden, maar later wel, geweldig vind ze het nu. Hadden in de winkel ook nog wat.....we gingen oliebollen kopen, Jayna mocht daar een stukje proeven. Daarna schreeuwde ze steeds " oliebol" door de winkel, omdat ze er nog 1 wou. Komt er een aardig dikke mevrouw langs en zegt ze weer " oliebol!", zegt die vrouw ook nog hoi terug. Ik schaamde me rot :oops: Maar moest ook wel lachen van binnen. :)

Nou ga ff bakje thee drinken, hebben nog wat vlees uit de vriezer gehaald voor de fondu, gaan zo samen met Jayna fonduen.

Ik wens iedereen alvast een heel goed uiteinde, een heel veel geluk en gezondheid voor 2009 toe!

Liefs Sem

13. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hahaha die Jayna, oliebol roepen :)

Blijft wel spannend Monique! Ik had ook direct na de bevruchting al klachten (hallo wc-pot!), kan echt wel. Zou een fantastisch begin van het nieuwe jaar zijn!

Ik ga even eten maken voor mijn kleine mannetje. Hij roept ook steeds boem dus misschien slaapt hij wel gewoon door het vuurwerk heen vannacht. Hoewel de kans groot is dat er vlak onder zijn raam van alles wordt afgestoken. :( Naja, we zien 't wel.

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Iedereen een hele fijne avond en alvast een gelukkig 2009!

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ik wil iedereen een hele fijne avond wensen en vast een heel gelukkig, gezond, vruchtbaar en liefdevol 2009! Dat we nog maar veel met elkaar zullen forummen :)

Hier een rustig avondje. De meiden liggen te slapen en mijn ouders komen zo. We hebben allemaal lekkere dingen gehaald en een pakketje vuurwerk (ja wij houden er allebei wel van ;) )

Tis hier nog ff zoeken naar een ritme maar gaat de afgelopen 2 dagen aardig goed. Vandaar dat ik ook zo weinig hier ben...waar moet ik die tijd vandaan halen ;) Maar komt goed.....ik mis jullie wel en zag dat ik ook weer veel pagina's achterloop :( Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en hopelijk tot snel! x

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Joepie ben ik de eerste die hier in 2009 post :D

Allemaal een gelukkig en gezond 2009!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sens: veel plezier met je zwager en schoonzus!

Semmi: hihi Jayna en dr oliebol :D Wat knap dat ze sterretjes vast durfde te houden!

LIS: bedankt voor je sms! Volgens mij kon er om 12 uur niet meer gesmst worden, is elk jaar weer lastig, dus ben er vannacht maar niet aan begonnen ;)

Panda: en is Bastian wakker geworden?

Brennie: is ook logisch dat je eerst in een ritme moet komen toch, daarna krijg je vast weer iets meer tijd! Doe maar rustig aan! Leuke avond en nacht gehad?

Kyllian werd om 11 uur wakker en was echt klaar wakker toen hij merkte dat er een uur later vuurwerk zou komen. Hij heeft lekker staan dansen en om 12 uur meegeproost ;) Papa ging naar buiten, dus Kyllian wilde met mama ook naar buiten. Nou hij heeft zn ogen uitgekeken :D Hij ligt net weer op bed en slaapt hopelijk wel door tot iig 7 uur ofzo.

18. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Dames de beste wensen voor jullie allen in 2009!
    Dat het maar een mooi, gelukkig en gezond jaar mag zijn voor allen.

Liefs Angela, Linsey, Kaily en natuurlijk Jordy ;)

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Iedereen een heel gelukkig en gezond 2009 toegewenst!!!

Monique: Kyllian ook ff op geweest vanacht dus. Ze weten ook niet wat ze overkomt he zo met al dat vuurwerk. Heeft ie nog lekker geslapen?

Angela: jullie ook een gelukkig nieuw jaar toegewenst!

Hier een gezellige jaarwisseling gehad samen met de buren. Er werd in de avond al behoorlijk wat vuurwerk afgstoken achter ons huis, echt harde klappen waar Jayna bang voor was en daardoor niet wou slapen. Uiteindelijk met Len naast haar in dr bed om 22.00 uur in slaap gevallen. Om half 1 ´s nachts weer wakker geworden van alle knallen. Toen was ze echt kaar wakker en heeft nog van de oliebollen, chippies en toostjes zitten smullen. Om half 3 vannacht is ze tussen ons in in slapa gevallen. We dachten dat ze misschien wel uit zou slapen, maar nee hoor, gewoon weer 7 uur :confused:
    Faya heeft het super gedaan. Na voeding van 23,00 uur doorgeslapen tot 06.30 uur, na voeding weer tot 09.30 uur. Jayna heeft filmpje gekeken bij ons op bed vanmorgen, dus toch nog een beetje uitgeslapen.

Jayna gaat straks eerst weer naar bed, al is ze zo vrolijk als wat, dat valt me alles mee. Vanmiddag ff langs mijn ouders.

Tot later!

Liefs Sem

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Semmi: jeetje dat ze dat korte slapen aankunnen he! Kyllian werd om 6 uur weer wakker, daarna nog ff tot 7 uur geslapen maar toen wilde hij echt niet meer.

Hij was vannacht wel heel gezellig...heb nog een filmpje van 12 uur vannacht ;)
    http://www.youtube.com/watch?v=ZwL_ABPlNv4

Uurtje geleden ging hij naar bed maar een minuut later hoorden we hm krijzen...heel zn bed onder gespuugd en toen ik hm eruit haalde kwam er nog een lading. Hij heeft niet eens veel gegeten, juist weinig. Naja hoop dat het eenmalig was.

Deel Deze Pagina