Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Heel veel geluk, voorspoed en gezondheid toegewenst voor 2009 Wij hebben ook een gezellige avond gehad. Waren rond 6 bij Sandra, lekker gedronken en de meisjes op bed gelegd. Daarna tapas gegeten( de man van San had de hele dag staan kokkerellen, mmmmmmm), toen werd Jill hysterisch wakker van ws vuurwerk en donkere kamer die ze niet kende. Heb dr nog nooit zo hard horen krijsen en huilen, echt heel zielig. Na ff knuffelen en meeeten is ze gelukkig om 2100 weer in slaap gevallen. Wij hebben kolonisten gespeeld, leuk spel!(Voor t eerst gespeeld) tot 2345 en daarna vuurwerk afgestoken. Om 1 uur Jill meegnomen naar huis, heeft de hele weg naar viirwerk gekeken en lag er om 2 uur weer in. Om 4 uur was ze klaarwakker! Grrrrrrr Tot 8 bij ons gelegen en tja toen moesten wij er helaas ook weer aan geloven omdat ze echt te wakker was. Nu ligt ze in ieder geval weer heerlijk te slapen. Vanmiddag langs overgrootoma en dan naar schoonoudes voor de nieuwjaarsborrel met een huiskmaer vol mensen. Altijd gezellig weer, afgezien wederom van de rook.....(heb je die zeikerd weer he ) December is echt een hel maand wat dat betreft. Nou ja, lang verhaal weer. Hoop dat we nog heel lang met elkaar blijven forummen! Liefs
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!!!!! Hier ook een gezellige oudejaarsavond gehad bij mn ouders. Yorben was niet meer ziek gelukkig. Ik ben om 19 uur gister nog wel eventjes naar mn tante geweest samen met mn zus. Ze was goed bij weer en huilde toen ze ons zag. Ze heeft een gat in haar keel met zo´n buisje voor de amemhaling,dus ze kan niks zeggen. Ze wou steeds wat zeggen,maar er kwam geen geluid.Toen we weggingen deed ze haar gezicht scheef en ze bedoelde dat ze nog een zoen wou van ons. Ik vond het wel zielig toen we weggingen,want lijkt me vreselijk om daar alleen te liggen met de jaarwisseling. Toen we de IC uitliepen,was er net iemand gestorven,je hoorde zo´n apparaat wat de hartslag aan geeft en die gaf een toon waarop je dood bent,heel akelig was dat.We liepen gauw door,die familie zat daar allemaal te snikken Toen terug naar mn ouders en om 12 uur mochten de kids op tafel staan om naar het vuurwerk te kijken. Om 2 uur waren we thuis en hebben tot 11u15 heerlijk geslapen vanochtend. We hebben net nog een wandelingetje gemaakt,maar wat is het koud. Even gekeken naar kindjes die aan het schaatsen waren.Ik en de kids ook even op het ijs gestaan,Yorben vond het geweldig.Ging wel geregeld op zn snuit Nou ga me nu klaar maken en dan naar chris zn oma nieuwjaar wensen en daar eten.En dan is alles gelukkig voorbij en weer de gewone dagen. Liefs XXX
He meiden, voor jullie allemaal een heeeeeeeeeeeeeel gezond en gelukkig en natuurlijk lollig 2009 ! Liefs Sabine en Lieke
Zo ik ben blij dat deze dagen weer voorbij zijn, al moet ik zeggen dat het gisterenavond echt onwijs gezellig was! We waren met 10 vrienden en hebben heerlijk gegeten (ik had een soort van buffet gemaakt met salades, varkenshaassate en stokbrood e.d.) en genoten van het prachtige vuurwerk. Heb zelfs stiekem een klein glaasje champagne meegedronken , moet kunnen voor 1 keertje toch. Lieke heeft het prima gedaan, geslapen van 19.30 tot 00.30, daarna weer tegen 02.30 gaan slapen en vanochtend wakker om 09.00. Wij lagen rond 03.00 uur op bed. Vandaag even bij mn ouders en schoonouders langsgeweest om een nieuwjaarsborrel te drinken. Lieke ligt nu alweer lekker te slapen. Morgen gaan we haar bed bestellen en alle kerstversieringen weer opruimen. Kan het normale leven weer beginnen . Vanavond kijken naar The Mentalist, lijkt me een leuke serie. Fijne avond en tot gauw, Liefs Sap (sorry dat ik er gisteren niet was om jullie allemaal een fijne jaarwisseling te wensen, had de hele dag bezoek dus is er helaas niet van gekomen)
Ook van mij een goed 2009! Bastian heeft de hele avond door het vuurwerk heen geslapen. Ik kon met veel koffie net wakker blijven tot 12 uur dus heb niet veel aan de avond gehad. Om 3 uur kwam meneer bij ons in bed, waarschijnlijk wakker geworden omdat het zo stil was. Hij heeft vervolgens tot 8 uur geslapen. Vanmiddag bij mij moeder geweest, nieuwjaarsrolletjes eten. Zometeen proberen Bastian op bed te krijgen, die was op de terug weg in de auto in slaap gevallen.
IEDEREEN EEN HEEL GELUKKIG EN GEZOND 2009 EN DAT WE NOG MAAR LANG MOGEN FORUMMEN MET ELKAAR. XXX Hier ook een hele gezellige avond/nacht gehad. Daynah werd alleen wel een beetje bang van al die harde klappen en wilde dus niet gaan slapen in haar campingbedje. Hebben haar op de bank gelegd en daar heeft ze wel 1 hele uur geslapen Ze is verder heel de tijd wakker geweest. Gelukkig was ze niet vervelend en is ze lekker op de bank blijven liggen, maar die knallen hier. Jeetje ik schrok er wel van hoor. Sterretjes vond ze wel prachtig. We waren om 2.30 uur thuis en toen is ze als een blok in slaap gevallen, maar uitslapen.............welnee. 6.30 uur kwam ze voor een flesje toen nog geslapen tot 09.00 uur. Ongekend toch. Vandaag langs mijn schoonmoeder en moeder geweest. Hebben we dat ook maar gelijk gehad. Nu nog lekker 3 dagen vrij. Heerlijk hoor. Zo te lezen hebben jullie ook een gezellige jaarwisseling gehad. Ik ga dit weekend proberen te spammen. Ik moet ze nog steeds op de pc zetten maar komt er gewoon niet van. Maar wat ben ik blij dat deze dagen voorbij zijn, echt waar. Ik ga nog ff op de bankhangen en daarna lekker op tijd naar me bedje. Slaap inhalen en heb al heel de dag hoofdpijn, maar goed eigen schuld als je teveel wijn drinkt. lfs Kelly
ALLEMAAL GELUKKIG EN GEZOND 2009! Zo te lezen is iedereen goed doorgekomen. Jayden heeft gewoon door alles heengeslapen..Quinten lag met open ogen en pruillipje in bed..dus die heb ik ff meegenomen naar beneden. Vandaag lekker dagje vrij en weekend weer werken. Ga ff naar een hysterisch kind, Jayden is zo van slag...steeds overal aanzitten en uittesten dus heb hem ff in de kinderstoel gezet en is aan het schreeuwen. Moeilijke leeftijd soms hoor Ik ga ff douchen met de jongens..zitten nog in de pyama en ff stofzuigen straks.
Allemaal de beste wensen voor 2009! We hebben een leuke avond gehad, lekker paella gegeten. Mn schoonzus en ik veel wii gespeeld..hihi. Ik was alleen ineens heeeeeel erg dronken niet normaal zeg . Had 3 glazen wijn op bij eten en over de avond en toen had ik 1 glas champagne en dat ging helemaal verkeerd. Nou ja verkeerd, ik weet gewoon niks meer van daarna . Schaam me echt rot. Jaime heeft zoals wel verwacht gewoon doorgeslapen. Ze ging er wel iets later in, maar ze vond het ook zo leuk met haar peetvader en peetmoeder. Gelukkig besloot de dame lekker uit te slapen dus half elf werd ze wakker. Gister eigenlijk helemaal niets gedaan, beetje zitten puzzelen en spelen met Jaime. Ze lag er op tijd in en wij ook! Vandaag naar Burgers Zoo. Jaime heeft er zin in, zit al de hele tijd n aar de leeuw kijken en dan grrrraaaauuuuwwwwww... lfs
Hahahah die Linda,toch geen gekke dingen gedaan he toen je dronken was? Hier eigenlijk ook net iets teveel gedronken hoor met oud&nieuw. Maar geeft toch niet voor een keertje. Veel plezier in Burgers Zoo.
Hey meiden, Allemaal dus een goede jaarwisseling gehad! Wij ook..rustig maar wel lekker. Milou werd om 23 uur wakker en is opgebleven tot half 2. Vuurwerk vond ze wel leuk, maar wel binnen. 'hoef niet buiten mama' zei ze Amy ging om 23 uur k.o. en werd 's ochtends om 7 uur weer wakker, ideaal kind! Morgen komt een lactatiedeskundige kijken bij het aanleggen. Mijn kloven zijn dicht maar het doet gewoon nog wat pijn met het voeden. Zij zal me kunnen helpen, hoop ik. Gerard is met Milou even de deur uit, ik heb met Amy gewandeld en die slaapt nu lekker in de wandelwagen. Sens: ojee....beetje dronken geweest Ach moet kunnen hoor, Jaime laat jullie toch lekker uitslapen! Veel plezier bij Burgers Zoo Fajah: ook teveel gedronken Erg zeg van je tante dat ze niets kan zeggen. Hoe gaat het met yorben, is ie weer helemaal beter? Ik ga er weer vandoor, gerard komt net thuis met MIlou. En ze slaapt.......da's heel wat voor haar tegenwoordig
Zo hier net terug van de zoo. Burgers zoo toch maar niet gedaan ivm glad en ijzel. Dus zijn naar Amersfoort geweest, al die dieren zijn toch hetzelfde heh..hihi. Al hebben ze bij burgers zoo wel mooi aquarium en in Amersfoort niet. Het was erg leuk maar zoooooooo koud zeg, niet normaal. Jaime ligt nu net in dr bedje, vanavond met zn drie uit eten bij de Griek! Brennied zooo wat een mooie tijd zeg dat Amy slaapt. En vervelend nog van die pijn bij het voeden. Hoop idd dat ze je kan helpen ermee. PIjn is niet ok, vooral niet als je zo vaak per dag eten geeft heh. Fajah oh jij ook teveel gedronken...haha. Hier was het niet echt veel tenminste ik vond van niet. Bij het eten een glas wijn, daarna koffie. Daarna had ik water (want voelde me al niet zo lekker ofzo, dacht dat komt door die stoppen met roken pillen ofzo, beetje gekke maag zeg maar). Daarna nog 2 glazen wijn en toen een glas champagne.... Maar ik weet dus niet of ik gekke dingen heb gedaan. Volgens michiel niet. Had wel mn ouders 2 keer gebeld, om te zeggen dat ze altijd zo lief zijn en dat ik zoveel van ze hou. En dan had mn moeder gezegd, wij houden ook van jou lin en dan zei ik weer ja ik hou zoveel van jullie... Nou ik ga even wat foto's op pc zetten en wat spammen! lfs
Nou het zijn er niet veel. Mn schoonzus heeft er meer gemaakt, ook van Jaime met sterretjes. Heb wel gefilmd maar dat is zo'n rotwerk om over te zetten dus die houden jullie nog tegoed. Hier een paar foto's. Van deze bv..........ik wist dus niet dat ik mn baretje opgezet had....
MEIDEN, VOOR JULLIE ALLEMAAL EEN HEEL GOED 2009 MET HEEL VEEL LIEFDE, GELUK EN GEZONDHEID. EN DAT WE NOG MAAR LANG MOGEN FORUMMEN MET ELKAAR!!! Wij hebben een hele rustige oud en nieuw gehad. We waren bij mijn ouders. Maar het was wel gezellig. Ik heb helemaal niet veel gedronken, maar 1 glaasje witte wijn en 1 glaasje champagne. Had er helemaal geen zin in. Jesse en Marijn zijn na 12 uur wakker geworden, dus hebben we eruit gehaald. Samen naar het vuurwerk staan kijken en om 1.30 uur lagen ze weer in bed. WIj om 2 uur. En de jongens hebben redelijk uitgeslapen (tja, we sliepen met zijn vieren in bed, maar wel gezellig). Gister weer naar huis gereden en toen naar de borrel bij mijn schoonouders. Daar waren we met zo'n 30 man van de familie. Gezellig. Ik was alleen begonnen met mijn dieet, dus kon niet van de lekkere hapjes mee-eten. Brennie: tjeetje, Amy alweer 2 weken en 2 dagen. Wat gaat het hard. En wat fijn dat ze al van 23 tot 7 uur heeft geslapen! Milou nog steeds in haar nopjes met haar zusje? Ik denk dat Jesse nog wel erg klein was en dat het bij hem misschien wat minder invloed heeft gehad. Voor hem was het een feit dat Marijn er bij was. Hoewel hij natuurlijk wel in een bijtfase heeft gezeten he. Dat gaat nu trouwens wel goed hoor. Sens: leuke foto's van de zoo. En van zo weinig alcohol zo dronken. Hahahaha. Moest er wel om lachen, ook dat je niet meer wist dat je je baretje had opgezet. Fajah: hahaha, jij ook iets teveel gedronken. Ach, tis maar eens per jaar nieuwjaar he. Wel gezellig gehad? Kan me voorstellen dat het wel emotioneel was om naar je tante te gaan. Was ze alleen met oud en nieuw of was er nog familie? Dat zal misschien niet mogen in het ziekenhuis en ze zal ook wel hebben liggen slapen he. Charissa: jij nog getest? Jayden weer aan het uittesten? Vervelend is dat he. Kan Quinten al een beetje zitten eigenlijk? Kel: ach gos, Daynah bang van alle klappen. En zo weinig geslapen. Balen dat ze dan niet eens lekker uitslapen he. Moest Jaime onze kinderen allemaal eens leren zeg. En ook de familiebezoekjes weer gehad. WIj ook hoor, gelukkig. Ben echt blij dat het weer voorbij is. Alles weer gewoon, hoewel ik nu echt geen zin heb om te gaan werken. Panda: wow, Bastian gewoon doorgeslapen! Das knap zeg. Gelukkig was ie niet supervroeg wakker. Heb je ook nog moeten werken of had je ook nog even vrij? Sap: je buffet klinkt wel erg lekker hoor. En ach... een glaasje champagne moet kunnen hoor. Bij de zwangerschap van Marijn heb ik ook weleens een glaasje wijn gedronken (misschien 3 keer maar hoor) en dat moet wel kunnen denk ik hoor. De kerstversieringen weer opgeruimd? Hier hebben we vandaag alles weggedaan. Alleen de kaartjes laat ik altijd hangen tot in januari. Hoe was THe Mentalist? Zap: had je je slaapspullen wel bij je? Dat hadden ze geadviseerd he. Kolonisten heb ik ook een keer gespeeld en vond het ook erg leuk. Balen dat ze gewoon door blijven roken binnen bij jullie zeg. BIj ons gaat iedereen buiten staan roken hoor. Zeker als er kinderen bij zijn. Gelukkig maar. AM: lieve foto's van Kyllian. Die zal vast zijn ogen hebben uitgekeken, hem kennende. Jullie waren met zijn drietjes toch? Ook lekker hoor. Misschien dat wij dat volgend jaar ook maar weer doen, alleen ons gezinnetje. Sem: bij jullie ook geslaagd dus. Wel lekker dat de kids dan in hun eigen bed kunnen slapen he. Bij mijn ouders gaat dat ook wel goed. Hoe zwaar is Faya nu eigenlijk? Wij hebben vandaag rustig dagje gehad. Beetje schoongemaakt en opgeruimd. Ik ging pas om 15 uur douchen. De deur niet uit geweest dus. Zo nog maar even op de WII fit, als Jesse slaapt en Marijn ook weer. Die was net weer wakker geworden. Marijn slaapt echt zo weinig, echt wel vervelend hoor. Alleen maar van die hazeslaapjes. Alleen als je plannen maakt om weg te gaan, dan slaapt ie wel 3 uur. Misschien maar vaker plannen maken Wes is nu aan het voorlezen. Jesse is helemaal gek van Jip & Janneke. Enne... Jesse heeft gisterochend de fles aan Marijn gegeven. Zo schattig. Zal zo even foto spammen. Nou, ik ga de WII FIT maar even tevoorschijn halen.
Wat schattig Lydia hoe Jesse zn broertje de fles geeft. Ik had niet echt veel gedronken hoor,wijntje of 3 en een glas champagne,maar kan er niet meer tegen geloof ik.Niet veel vuurwerk in Terneuzen? Mn tante had met de jaarwisseling geen bezoek,mag niet op de ic ,alleen op bepaalde uren.En iedere keer maar 30 min.
Whahaha stelletje zuipschuiten Ik kan er ook niet meer tegen hoor, wil na 2 glazen alleen nog maar slapen. Wat schattig LIS, die foto. Marijn lijkt bijna net zo groot als Jesse, groeit goed zo te zien. Vandaag beetje gewerkt en cadeautjes gekocht. Morgen twee verjaardagen waaronder mijn moeder. Ben nu een chocoladetaart voor haar aan het bakken, ruikt heerlijk!