November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou, stil hier. ALlemaal vroeg naar bed omdat het met oud en nieuw wat later is geworden. Nu nog even van het weekend genieten.

Ik heb net een tijdje op de WII fit gestaan. Ik zweet er gewoon van joh. Geen conditie he. Mag allemaal wel wat sneller van me.

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Mmmm Panda chocolade taart,en wat voor kadootje krijgt ze?Of is de taart het kadootje? :)
    Ik wil ook alleen maar slapen als ik alcohol drink hahaha.

3. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He Panda, jij ook nog hier ;)

Ja, Jesse en Marijn schelen nog maar 18 cm hoor. Jesse was bij de laatste meting 88 cm en Marijn 70. Moet volgende week weer met Marijn, dus misschien is het verschil nu nog kleiner. Marijn is wat langer dan het gemiddelde.
    Hij heeft het kruipen nu trouwens ook ontdekt. Kruipt de hele kamer alweer rond. En staat graag.
    Wat gaat het toch snel. De box staat alweer op de lage stand :(

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Goed zo Lydia op de wii,wat voor spel is dat dan?Heb er geen verstand van,hier geen wii nml.

5. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wat leuk trouwens Trena, die foto van je jongens in dezelfde kleren.

6. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Heb net gestept, gehullahooped, beetje yoga... Dat soort dingen.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Whahaha gehullahooped ,staat er wel grappig.
    Ja die foto was gister met nieuwjaar,allebei een zwart stropdasje eronder hahaha,beetje kak he ;)
    Was wel leuk voor een keertje,maar die stropdas doe ik ze niet meer om,Jelte vond het vervelend aan zn nek hahahha

8. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Is toch ook vervelend om je nek ;)
    Jesse had een stropdasje om met kerst maar dat vond ik ook leuk voor een keertje. Hoeft ie nu niet meer hoor. Tenzij we nog es een bruiloft zouden hebben, maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren.

9. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou, ik ga nog ff steppen hoor en daarna lekker slapen.
    Wes zit op de PS3. Gezellig hier thuis :D

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Spelletjes freaks daar in Nieuwegein ;)
    Ik ga ook mn bed in.

Ow morgen een nieuw goudvisje halen die van Jelte is overleden net op oudejaarsdag,arm beest heeft het nieuwe jaar niet gehaald.Jelte helemaal verdrietig,dus morgen een nieuwe Bluppie kopen ;)

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Goudvissen gaan toch altijd snel dood?
    Haha nee taart is niet het cadeau, heb schilderspullen gekocht.

Wat goed LIS, actief hoor. Marijn alweer aan het kruipen, gaat echt snel.

Nou, ik kruip er ook in. Heb een half glas bubbelwijn op dus lig al half onder zeil.

12. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zo, mijn uur sporten zit er ook weer op.
    WEltrusten!

13. Goodmorning,

Ben de eerste vandaag!

Lydia: Zo jij bent gelijk actief in het nieuwe jaar! Goed zo. Kan ik een voobeeld aannemen zeg ;) Ik wil dadelijk als Daynah op de psz zit gaan spinnen weer.
    Jullie dus een lekker rustig avondje gehad met oud en nieuw is ook lekker toch.
    Leuke foto's ook.

Lin: hahahahahahahahahahaha was het zo erg met je dat je niet meer weet wat je heb gedaan. Ik heb dat ook weleens gehad en dat komt volgens mij echt door de champagne.
    Leuke foto's van Jaime en de chocolademelk.

Trena: Leuke foto zeg in je onderschrift. Is ie van de kerst?

Mirjam:Jummie chocoladetaart, dat klinkt erg lekker zeg. Veel plz dit weekend met de verjaardagen.

Vanmorgen heeft Daynah voor de verandering weer eens alles ondergespuugd na haar fles. En dat was dus al om 8.00 uur, daarna ook nog eens diarree, maar er lijkt niets aan de hand met haar, dus hoop dat eenmalig is geweest. We gaan zometeen even wat brood aan de eendjes geven. Voor de rest geen plannen vandaag en morgen ook niet. Maandag weer het normale leven.

Lfs Kelly

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jaaa ik ben er weer! Mn internet lag er weer eens uit maar ik heb het (dit keer) zelf gemaakt :) .

Kel heh nee weer aan het spugen, arme Daynah. Laatst dacht ik er nog aan want mijn zusje had vroeger ook altijd dat ze zoveel moest spugen, ook altijd alles eronder, ook 's nachts. Bij haar weten we eigenlijk niet waarom dat zo was. Heb je zin in deze maandag? Is nog erger dan de andere of niet? Hier echt geen zin...bleh.

Lis heb jij de fit met die plaat? waar heb je die gehaald joh? Ik wil die ook zo graag maar die worden bijna niet geleverd. Werkt wel heh die plaat. Mn schoonzus zegt altijd dan voel ik de volgende ochtend spieren waarvan ik niet wist dat ik ze had..haha. En die Marijn zo'n lange..hihi. Straks zijn ze nog even groot joh!

Panda feli met je moeder! Wat vond ze van het kado en de taart? En wat voor schilderspullen, om zelf te schilderne op doek?

Fajah nog nieuws over je tante of heb ik erover heen gelezen? En idd leuke foto van de jongens met beide hetzelfde aan. Hoe oud worden goudvissen dan meestal trouwens? En noemt Jelte hem dan weer bluppie of gaat hij anders heten? JIj hebt geen katten of wel?

Hier vandaag naar Ballorig geweest. En was er al even niet geweest maar jee zeg wat een verschil met wat ze doet en durft :confused: . Dat tot en met 5 jaar speelgebeuren was effe leuk maar toen ze de springkussens had ontdekt, de hoge glijbaan....nog een keer nog een keer. Chiel en ik bleven aan de gang met haar. Ze kan nl. nog niet zelf bij die hoge glijbaan komen heh dan moet ze dat hele doolhof door en ze is net iets te klein om er goed op te klimmen (bij sommige doet ze haar voet in dat net, maar vind dat zo'n risico).
    Bij de laatste glij ging ze helemaal scheef zitten en dat ging dus niet goed. Aan het einde van de glijbaan viel ze om met haar wang op de baan. Brullen maar wel zeggen nog een keer.
    We zijn maar gegaan. Voorzag al dat het drama zou worden en zooooo zeg....die was pissig dat we naar huis gingen :confused: :confused: . We hebben doorgepakt en haar thuis meteen in bed gelegd, ze was ook beetje moe.

Nou ga ff verder en ff mn mail checken.

lfs

oh ja kel idd ik denk ook dat het van de bubbels komt dat dronken.

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Fijn dat iedereen een goede jaarwisseling heeft gehad. Meeste kindjes dus wel even wakker geweest dus, behalve Jaime en Jayden, lekkere slaapkoppies ;)

Linda: leuk he dat ze dan zo ineens vele meer durven. Jayna had dat in Ballorig ook hoor, die klimt nu overal op, alleen soms komt ze er dan niet meer af en schakelt ze ons nog ff in voor hulp..haha...Leuke spam van Jaime in de dierentuin!

Lydia: aaaah, leuk hoor, Jesse die Marijn de fles geeft, Marijn is echt al een flinke knul zeg! Faya was de laatste keer 5300 gram op het CB, ik gok nu tegen de 5800 gram ongeveer en 60 cm.

Trena: erg leuke foto van de boys in dezelfde kleding. Leuk is dat he dat je dat af en toe kunt doen. Lijkt me met Jayna en Faya ook zo leuk bij speciale gelegenheden. Hoe gaat het nu met je tante? Idd naar om dan met de jaarwisseling op de IC te liggen.

Sap: klinkt als een gezellig jaarwisseling. Lekker hoor, stiekem glaasje champagne ;) En nu in t nieuwe jaar aftellen tot je mag bevallen...haha

Zaph: gezellig spel gespeeld dus met oud en nieuw. Moet wel een goed spel zijn heb ik gehoord, maar wel ingewikkeld lijkt mij, of valt dat mee? Over 6 weekjes de 20 weken echo he....ben zoooo benieuwd!

Kel: aaah, arme Daynah weer alles onder gespuugd. Gelukkig dat ze nu geen last meer lijkt te hebben. En idd ongekend he hoe weinig slaap die kleintjes dan soms kunnen hebben.

Mirjam: hoe waren de verjaardagen vandaag? Heeft de taart lekker gesmaakt?

Simone: hoe is het nu met jou? Hoe voel je je verder? Nog steeds zwanger gevoel?

Monique: bij jou ook nog steeds spanning? Blijf voor je duimen hoor!

Brennie: heerlijk zeg dat Amy nu al zo goed doorslaapt, echt snel! Geniet lekker van je 2 meisjes, want het gaat weer zoooo snel!

Hier alles zn gangetje. We genieten van onze laatste vrije daagjes voordat het gewone leven echt weer gaat beginnen.
    Dinsdag weer werken. Tot de zomer 2 dagen per week, di en do, dus dat is wel lekker.
    Vandaag Faya ook alweer 3 maanden, waar blijft de tijd he!

Ga ff verder surfen.

Liefs Sem

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Nog ff een fotootje net gemaakt van de 2 meiden. Jayna blijft echt de trotse zus....

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Leuke foto van je meiden Sem. En wat lijken ze niet op elkaar zeg. Echt hele andere dametjes hoor. Ze hebben wel dezelfde neus, of niet?

Ja, Marijn ook alweer een flinkerd he. Maar ja... nog 4 maandjes en dan is ie alweer een jaar! Dit eerste jaar van hem lijkt echt zoveel sneller te gaan dan bij Jesse.
    Heb je wel weer zin om te gaan werken? Twee daagjes valt wel mee he.

Sens: Ik heb de fit bij de Bart Smit besteld, online. Toen had ik 'em na 2 dagen. Misschien daar eens proberen.
    http://www.bartsmit.com/shop/productSea ... =wii%20fit

Oh, ik zie dat je 'em daar ook moet bestellen...
    EN nog lekker even naar Ballorig geweest dus. Ben je nog nooit naar Kids City geweest? Ook leuk hoor.

Kel: Daynah dus weer aan het spugen geweest? Toch gek hoor. Die wil natuurlijk alleen maar snoepjes en koekjes enzo ;)
    Nee hoor, maar het blijft vervelend.
    Morgen weer laatste vrije dagje voor het werkende leventje weer gaat beginnen he. Ik heb er helemaal geen zin in.

Vanmiddag even boodschappen gedaan met Jesse. DIe vindt het geweldig (normaal doet Wes eigenlijk altijd boodschappen). Nu is ie weer aan het koken met papa. Echt kokje hoor.
    Ik ga Marijn even potje geven.

TOt later.

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Lydia: inderdaad heel verschillende meisjes. Wel dezelfde neusjes en beide grote ogen, maar verder lijken ze niet op elkaar.
    Ik denk dat dat eerste jaar bij een tweede idd nog sneller gaat ja. Jeetje straks gewoon alweer die eerste verjaardag van Marijn :confused: Leuk hoor dat Jesse zo graag helpt in de keuken. En op zich heb ik best wel zin om weer te werken. 2 dagen is goed te doen, ook weer even wat anders als voeden, luiers verschonen en knuffelen met de meiden..haha :)

Zo, hiet staat een ovenpasta in de oven. Hoop dat ie lekker is, heb m nog nooit gemaakt.
    Vanavond lekker samen filmpje kijken. " Jarhead " komt op rtl7, es kijken of dat wat is.
    Vandaag lekker lui geweest en filmpjes gekeken met Jayna. Pietje Bell deel 1 en 2, ze vond ze erg leuk en grappig.

Tot later!
    Liefs Sem

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lis ik had ook bij bartsmit gekeken, want heb daar een bon van voor 50 euro...maar helaas. Die jongen in bartsmit zei het duurt wel 6-8 wkn voor ze er zijn als ze er al komen...jammer heh maar denk dat ik hem maar haal in Duitsland ofzo. Half januari weer naar mn schoonouders dus zijn dan toch in de buurt.
    Speel jij er dagelijks op of niet? T'is wel echt goed voor de lijn. Mn schoonzus was afgevallen. En was jij al begonnen met dat weetwatjeeet verhaal?

Kidszity nog nooit geweest. Is het veel anders dan ballorig? Ik vind het zo stom dat je bij kidszity voor de volwassenen moet betalen (we zijn zuinige hollanders als het erop aankomt :) ).

En Marijn idd over 4 maanden alweer een jaar. Waar blijft de tijd wanneer je kids hebt heh...het gaat echt sneller vind ik.

Sem ik vind jouw meiden ook totaal verschillende koppies hebben zeg :confused: . Als je ze samen op kdv ofzo zou zien zou je echt niet weten dat het zusjes zijn. Heel andere ogen en blik ook in ogen, vorm van gezicht en mond. En wat lekker zeg dat je tot aan de zomervakantie nog 2 dagen in de week werkt :confused: . Normaal werk je 3 dagen toch?
    En neem je dan je ouderschapsverlof op?
    Ik heb mn ouderschapsverlof nog steeds staan. Kan het opnemen tot Jaime 8 jaar is volgens mij. Wil het ook nog steeds opnemen, maar denk als ze een jaar of vier is zoiets. Kan dan volgens mij max 2jaar 4 uur per week minder werken. Lijkt me heerlijk.

Ik ga ff eten maken kom vanavond nog wel ff langs.
    Rustig hier trouwens.

lfs

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Linda: idd rustig hier ja....Gelijk heb je dat je je ouderschapsverlof van Jaime alsnog op gaat nemen, lekker vooruitzicht heb je dan nog. Ik werk normaal gesproken idd 3 dagen, dus neem 1 dag ouderschapsverlof op.

Overpasta bijna klaar, ruikt al lekker...mmmm..

Deel Deze Pagina