November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hoi hoi,

Ben dr ook weer ff. Drukke dagen gehad. Nieuwjaarsdag langs de overgrootoma van Jill, daarna borrelen bij John zn ouders met een hele boel visite. Gisteren naar de bioscoop geweest overdag met John, schoonpa en Kim, naar Oorlogswinter en daarna meegegeten daar en vandaag kinderverjaardag in Ood Beijerland, toevallig ook in Ballorig. Was erg leuk en ook Jill had t geweldig naar dr zin. Ze hadden een kinderrodelbaan waar ze niet af te krijgen was, echt een leuk ding. Zou je eigenlijk in je achtertuin moeten hebben ;). Verder net als Jaime op de hoge glijbanen, rennen over de trampolines en met de grote kinderen mee in de netten etc.

Morgenmiddag borrel in t park met John zn vriendengroep en morgenochtend gaan we schaatsen. Heb vandaag nieuwe kunstschaatsen gekocht, want op mn noren is niet zo leuk op de ijsbaan. Morgen gaan we dus echt aan de schaats met Jill :) Ben benieuwd hoe ze t vindt.

Mn buik is mega aan t worden! Sta dr echt van te kijken in 2 weken tijd. Maak straks of morgen weer een nieuwe foto. De laatste was bij 11 weken, morgen alweer 14. Time flies.

Sem: Wat een geweldige foto van je twee meisjes. Zag ze ook al op Hyves, echt moppies.

Lydia: Die van Jesse die Marijn de fles geeft is ook erg lief!

Kel: Weer aan t spugen!? Daar word je vast gek van. Elke week spuugt Daynah wel een keer he. Arm kind. Hopelijk wordt ze niet ziek.

Lin: Lekker in Ballorig gespeeld dus?! ben jij ook altijd net zo verrot als Jaime als je daar vandaag komt!? Ik wel, ben onwijs moe na een uurtje ravotten daar in die kinderherrie.jammer dat dat board nergens te koop is. Idd mss ff in DL kijken.

Sap; Een glaasje champagne op? Foei toch! Ik een glaasje shandy ;) Hahaha, 0.5% alcohol en voel me er nog schuldig over ook!

Trena: Lieve foto van je mannen in oudejaarskleding. Je tante wordt ook maar niet beter he!? Echt zielig. is Yorben zn longontsteking helemaal weg?

Monique: Alles goed? Al meer duidelijkheid? Nog ene test er tegenaan gegooid? Spannend!

Simone: Weet jij al meer of tot nog toe alles negatief? Spam weer eens een nieuwe Quinten foto. LeuK!

Brennie: Hoe is t met de kleine Amy? Gaat alles goed? Is ze lief en hoe vindt Milou t? Trotse ,grote, zus zeker?

Mirjam: Alles verjaardagen weer overleefd? Hier ook alweer een druk begin van t nieuwe jaar. Nog geschaatst ;) hahaha

Heb t koud. Ga lekker met mn meisje in bad, heerlijk! vanavond vroeg onder de wol. ff bijtanken van alle rare dagen, ben dr echt een soort van gesloopt door. Voel de beeb trouwens continue. Echt weer leuk en lief om te voelen. Zo speciaal weer. :)

Nou meiden, we zijn weer up to date geloof ik. Tot gauw!

Liefs

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi meiden,

Zap: niet schuldig voelen hoor over het inimini beetje alcohol dat je hebt gehad, doe ik ook niet hoor! Nergens voor nodig, nemen we normaal gesproken toch niet.
    Veel plezier morgen met borrelen in het park, wordt vast gezellig!
    Ben heel erg benieuwd naar je buikfoto! En zo leuk dat je de beeb zo goed kan voelen, echt mega snel, ik had dat echt niet. Geniet er maar lekker van.

Sem: aaaaaaah wat een ontzettend lieve foto van je meiden, maar zoals iedereen al zegt, ze zijn echt best verschillend hoor!
    Hoe was je pasta-ovenschotel?

Sens: whahaha ik moest ook lachen om je post dat je oudejaarsavond dronken was van relatief weinig alcohol. Ach ja, kan gebeuren he, engeltje in bed zeker ;) .
    Leuke spam ook! Fijn dat ballorig leuk was. Ze worden echt snel groot he? Kunnen al zo ontzettend veel!

LIS: wat leuk dat Jesse papa helpt met koken. mss wel een chef-kokje in spe!
    Wat goed van je dat je niets van de lekkere hapjes hebt genomen! Ik begin maandag weer met opletten op wat ik eet. Deze maand weer veel te veel lekkers naar binnen gewerkt.

Fajah: hoe gaat het met je tante? Moet de familie nu nog een beslissing nemen of hoe gaat het nu verder? En met je oma?
    Ik vind de foto ook erg schattig van je jongens in dezelfde outfit!
    Arme Jelte, visje dood op oudejaarsdag.

Panda: gefeliciteerd met je mama's verjaardag! Is de taart lekker geworden?

Kelly: he vervelend dat Daynah weer moest spugen. Was het leuk bij de eendjes? Lekker rustig weekend dus. En dan is het zo weer maandag heh, bleggghhhh.

Hier verder alles oke, wij zijn vandaag echt onwijs druk geweest met opruimen. Lieke dr nieuwe kamer is nu helemaal ontruimd. Nu kunnen we beginnen met schilderen en daarna inrichten. Lijkt me echt onwijs leuk als haar kamer straks klaar is, wordt vast prachtig.

Vanavond en morgen hebben wij gelukkig ook geen plannen en gaan lekker niets doen, heerlijk!

Dinsdag weer aan het werk. Volgens mij krijg ik 23 maart al verlof! Kijk er nu al naar uit, haha, heerlijk weer.

Fijne avond meiden en tot snel!

Liefs Sap

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Zaph: spammen maar die buik, ben benieuwd! Was oorlogswinter een leuke film? Leuk dat jullie morgen gaan schaatsen, ben benieuwd wat Jill er van vindt. Kan me voorstellen dat je gesloopt bent na die drukke dagen. Nu maar ff lekker rustig aan. En geniet van die uk die zo aan t bewegen is, leuk hoor!

Sap:leuk hoor om aan de nieuwe kamer van Lieke te beginnen! En 23 maart alweer verlof, jeetje wat gaat dat snel zeg. Heerlijke tijd is t meid, ga er straks echt van genieten! En ook lekker genieten van jullie vrije avondje en dag morgen.

De ovenpasta was heerlijk. Jayna vond van niet " deze is niet lekker zo" zei ze.....paar happen toch naar binnen gekregen, toetje en maar een banaan nog gegeven. Avondeten gaat niet zo super momenteel, maat ach, komt vanzelf weer.

Nou ga nu lekker bakje koffie zetten. Meiden slapen allebei, gaan wij filmpje kijken!

Thnx trouwens voor de complimentjes voor mn meissies......ben een erg trotse mama...als ik naar die 2 kijk voel ik me zo gelukkig! :)

Liefs Sem

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:Die foto van je meisjes is zooooo schattig,Jayna ziet er erg trots uit.
    Ja met speciale gelegenheden vind ik het ook wel leuk om de jongens eens hetzelfde te kleden.Maar niet elke keer hoor,ze zijn erg verschillend dus ook een eigen smaak wat kleding betreft.Jelte houd echt niet van overhemdjes en spencertjes,Yorben juist wel hahaha,begint nu al.

Sap:Owww wat een lekker vooruitzicht op 23 mrt al verlof.
    Ben echt benieuwd naar het geslacht.Voel je je goed verder?

Panda:Hoe vond je mams het kado?En de taart?

Linda:Nee wij hebben geen katten.Alleen maar goudvissen.We hadden altijd een Cesar hondje,maar die heeft Jelte eens in het gezicht gebeten toen hij klein was,dus toen is hij naar mn tante gegaan.Wel jammer,maar niks aan te doen.

Zap:Hoe is het met jou buikje?Tijd voor een buikfotootje weer vind je niet?

Yorben heeft alweer koorts n volgens mij heeft hij dus nog steeds ergens een ontsteking.Is toch niet normaal steeds om de paar dagen koorts?
    Ga vd week een afspraak maken met een kinderarts in Belgie,daar heb je geen verwijskaart nodig vd huisarts.Ben het spuugzat nu om telkens maar een zetpil of drankje te krijgen.Ze onderzoeken hem nu maar een keer goed.Bloed en urine enzo,dan hebben we mss eens duidelijkheid.

Met mn tante gaat het ongelofelijk maar waar erg goed.
    Praten gaat niet met dat buisje in dr keel,maar ze gaat stap voor stap vooruit.
    Als het zo blijft gaan,mag ze over 14 dgn heeeeeel mss vd IC af.
    Geweldig toch,maar dan heeft ze nog wel een lange weg te gaan natuurlijk.
    Weer leren praten,lopen en ook eten,want door die operatie aan dr maag zal dat ook tijd nodig hebben.
    Maar wel een geweldig begin vh nieuwe jaar.

XXX

5. hoi hoi,

Trena: Dat is zeker niet normaal als Yorben zo vaak koorts heeft. Goed idee om even langs de kinderarts te gaan van de week.
    Wat fijn dat het een stuk beter gaat met je tante. Mss heb ik wel wat gemist hoor ofze, maar ik dacht dat de familie de app uit wilde zetten. Gelukkig dan maar dat ze dat niet hebben gedaan als het nu beter gaat.

Sem: hihihihihihihi die Jayna met "deze is niet lekker zo", hahahaha daar sta je dan in de keuken voor. Jayna was altijd wel een goede eter toch. Wat je zegt het komt vanzelf weer. Leuke foto van je meisjes en wat een verschil zeg! Faya is echt een papa's kind en Jayna is mama's kind.

Sap: Jullie dus lekker opgeruimd vandaag. Als je begint met het opknappen dan is het leukst, tenminste dat vind ik. Ben benieuwd als het dadelijk af is. En 23 maart al met verlof. Heerlijk vooruitzicht toch. Stop je 4 of 6 weken van tevoren?

Zap: Jullie dus drukke dagen achter de rug. Wel gezellig zo te lezen. Jill heeft zich dus weer lekker uitgeleefd in Ballorig. Veel plz morgen met schaatsen. Moet vast wel lukken. Wij zijn ook vandaag op het ijs geweest. Daynah vond het wel raar hoor al die mensen op het ijs.
    Kom maar op met die buikfoto!

Lydia: jeetje Marijn alweer over 4 maanden een jaar. Wat gaat het hard zeg. Ik heb ook geen zin hoor om te gaan werken, maar ben wel blij dat al deze feestdagen voorbij zijn.

Lin: Leuk om te zien heh dat ze opeens zoveel durven. Ik moet zeggen dat Daynah ook niet zo bang is om te glijden hoor. Ik ben eigenlijk banger ervoor dat ze valt.
    En toch door de bubbels heh...hahahahaha. Is eigenlijk ook helemaal niet goed na wijn.

Hier een relax middagje gehad. Alhoewel relax ook niet, want Daynah is toch ziek geworden. Ze werd opeens huilerig wakker om half 3 dus heb ik haar even bij ons op bed gelegd en de tv aangezet. Ze kwam helemaal tegen mij aan liggen en ze zei maar auw auw en de handjes op haar buik, dus ik denk dat ze last heeft van haar darmen ofzo. Geen idee. Ze heeft ook heel de dag niets gegeten en heeeeeel weinig gedronken. Hoop dat het morgen weer over is. Ze was om 18.15 uur in slaap gevallen bij mij op schoot, dat is dan wel weer lekker hoor als ze zo bij je liggen. Heerlijk even knuffelen ;)

Ik ga zo naar hostel kijken.

Tot morgen.

Lfs Kelly

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Zo, alweer thuis. Was leuk vandaag maar ben nu wel behoorlijk gesloopt. Taart en cadeau vielen in de smaak (idd om zelf te schilderen Sens).

Goed nieuws Trena. Wat kan het toch raar lopen. Wel een goed idee om Yorben eens goed te laten nakijken.

Semmi: dat eten komt vanzelf wel weer. Hadden jullie extra veel, haha. Mooie foto hoor, van je twee meisjes.

Ja Robine, buikfoto! Veel plezier met schaatsen. Hier nog steeds niet, nee nee nee.

LIS: echt waar joh, alweer bijna een jaar :confused: Gaat echt sneller dan een eerste he.

Kelly: beterschap voor Daynah. Klinkt idd als last van de darmen. Vind het trouwens wel heel handig dat ze nu op een leeftijd zijn dat ze min of meer kunnen aangeven waar ze last hebben. Hoop dat ze gauw opknapt.

Ik ga lekker slapen. Morgen is mijn uitslaapdag, mmm...
    Bastian zit nu in een 'is van mij'-fase. Erg komisch.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Gelukkig dat je moeder blij was met het kadootje Panda :)

Kel:Ik heb Hostel al een keer gezien,begint leuk ,maar word erg goor en bloederig op het einde BRRRrrrrr....!

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Helleu,

Kel dan zijn ze ook wel weer echt baby even heh. Zo knuffelig en niet dwars, maar echt rot dat ziek zijn dan de reden is. Hopelijk is ze snel weer opgeknapt. Wat panda zegt wel handig dat ze het nu kunnen aangeven.
    Ik ben hier ook altijd bang hoor met die hoge dingen, maar eigenlijk zo stom want bij ballorig is alles van dat zachte spul...

Panda oh leuk zelf schilderen! Wat had je gegeven (schilderspullen is vrij breed)? Uitslaapse morgen, lekker hoor zo'n dag. Hebben jullie dat ieder weekend? En kun je dan goed uitslapen of nog vroeg wakker?

Fajah haha je leert het ze ook zelf heh wat ze leuk vinden of niet, of tenminste leren, denk wel groot deel gewenning ofzo. Ik zou idd even met Yorben naar de arts gaan als hij alweer koorts heeft, dat is niet goed zo vaak. Kan me niet meer herinneren wanneer Jaime koorts heeft gehad...zal wel vakantie geweest zijn zoiets. Iedere keer een zetpil is gewoon niet goed volgens mij, zijn toch medicijnen heh. Waren zijn amandelen er nou wel of niet uitgehaald jawel toch? En alleen neus amandel toch want misschien heeft de keelamandel nog wel wat ofzo? Bizar joh dat je tante mss over 14 dagen van ic afmag. Lijkt me wel een zwaar herstel.

Semmi die Jayna deze is niet lekker zo...ah komt wel weer het eten hoor. Jayna heeft toch altijd goed gegeten?
    Lekker hoor 2 dagen werken met ouderschapsverlof. Ik zou als ik het neem dan bv dus 2 jaar lang 28 uur kunnen werken, als we dichterbij wonen dan tzt zou dat veel schelen. Of natuurlijk gewoon 1 jaar lang 8 uur pw minder. Nadeel vind ik wel dat je dan wel ouderschapsverlof hebt, maar je takenpakket (bij ons iig) bijna niet wijzigt, je moet dus nog harder werken in minder uren. Mijzelf kennende ga ik dan weer thuiswerken en het is al zo druk. Maar even inplannen denk ik. Komend jaar nieuwe cultuurnota schrijven dus wordt m niet. Misschien jaar daarop. Behalve als er nog beeb komt. Kan het overigens ook in 1 keer opnemen, maar jij ook ws.

Sap engeltje in bed, heb ik mij laten vertellen ja..whaahaaa. Ben heel benieuwd naar Lieke haar kamer straks, ga je wel ff spammen? Leuk hoor dat ze een groot bed krijgt ook.
    En 23 maart alweer met verlof :confused: . Niet normaal hoe snel het gaat.
    :confused: Hoe is het verder bij jullie? Beetje alles kunnen verwerken van de afgelopen tijd?

Robine wat leuk een kinderrodelbaan. Meelopers zijn het ook heh die kinderen..hahah. Met de grote meedoen! Het begint nu al.
    En je voelt de beeb al snel joh! Wel erg leuk hoor, dat vond ik het meest mooie van de zwschap, voor de rest niks aan. Alleen dat voelen is en blijft zo wazig. Spam je buik even!
    En idd na ballorig ben je kapot..haha.

Mn zus was hier net. Ik denk dat ze verliefd is op dr scharrel. Heeft het steeds over hem. Heb er zo min mogelijk op gereageerd. Ging ze weer en weer bijna niet reageren, hoop dat het werkt zo.

Nou meiden ik ga zo lekker slapen, moet nog wat inhalen.

lfs

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Linda:Aan de amandelen van Yorben kan het niet liggen,want zn neus en keel amandelen zijn eruit.Zal denk ik ergens anders een ontsteking zitten,of die longontsteking is nog niet over.
    Niet normaal hoe vaak hij ziek is,terwijl Jelte bijna nooit wat heeft.

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Kel: heel veel beterschap voor Daynah. Zo zielig als ze zich niet lekker voelen. Wel lekker dat ze dan zo heerlijk tegen je aan komen liggen he. Hoe is de nacht gegaan? Heeft ze een beetje lekker geslapen? Ja leuk he Jayna een mama's kindje en Faya een papa's kindje :)

Trena: ook voor Yorben heel veel beterschap. Ik zou het idd nog eens laten onderzoeken als ik jou was. Elke keer weer koorts moet toch ergens vandaan komen? Dan zou je toch weer aan een ontsteking denken. Sterkte ermee! En de heren dus beiden echt al een eigen smaak...hihi....leuk hoor. Ik denk dat Jayna en Faya ook lang niet alle kleding hetzelfde zullen hebben, vind Faya sommige oude kleertjes van Jayna niet mooi staan.

Linda: balen dat je takenpakket niet aangepast wordt als je ouderschapsverlof hebt. Binnen ons team wordt daar wel rekening mee gehouden en is er voor die dag vervanging. Ik had het ook in 1 keer op kunnen nemen ja, maar vind dit fijner zo. Je zusje dus helemaal in love...o jeeee....dat wordt nog wat.

Mirjam: Bastian weet dus goed wat ie wil op t moment. Dan kunnen ze echt zo lekker eigenwijs zijn he!

Hier een heerlijk ochtendje. Lekker relax met zn 4 tjes. Al ligt Faya al de hele morgen te slapen :confused: Kwart voor 8 was ze wakker en half 9 heb ik haar terug gelegd. Zal haar zo maar voor een voeding wakker maken, slaapkoppie. Voor Jayna wel ff lekker, die is erg lief vanmorgen en al een hele tijd met de klei aan het spelen. Nu moet papa ff meehelpen en " Shrek en Ezel" maken....hihi.....Len moet nog ff bedenken hoe hij dat gaat doen.

Nou ga ff foto's van Faya uitzoeken en beginnen met haar babyalbum.

Liefs Sem

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Goede film he Hostel! Wij vonden em geweldig, hadden em al eerder gezien. Deel 2 is een stuk minder, maar wel net zo bloederig ;)
    Beterschap voor Daynah! ben je ook op t ijs geweest of alleen gekeken?

Mirjam: Lekker lang uitgeslapen? Zoiets zouden wij toch ook moeten invoeren hoor. t Is hier elke dag rond 730 feest en springen op papa en mama. :( Beetje jammer.

Lin: Balen dat je zus verliefd is op die kerel, maar ja, je kan er toch niks tegen beginnen als ze ''in love '' is.

Schaatsen hebben we maar ff overgeslagen vanmorgen, aangezien t onwijs dooit. Dacht als ze valt is ze zeiknat en wil ze helemaal niet meer proberen denk ik. Ga morgen wel met haar alleen, dan is John weer werken, maar anders komt t er weer niet van ben ik bang. Woensdag is ook nog een mooie ijsdag zeggen ze. Mss ga ik dan wel een tocht maken op mn noren wanneer Jill op de psz is. Vanaf dit jaar is de psz van 8-1330, dus wat meer tijd voor mezelf ;) Heerlijk!

Straks borrelen in t Park met zn allen. Heerlijk aan de appelsap ;) Hahaha. En dan is de vakantie op 1 dagje na weer om :( Helaas. Maar ja, ze voorspellen nog sneeuw voor vandaag en morgen, dus laat maar komen zo die laatste dag :)

Fijne zondag allemaal.

Liefs

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    SeM; Hahaha dat wordt lastig om Shrek en Donkey te moeten kleien ;) Lol. Misschien moet Len beginnen met een slang en een sneeuwpop? Das wat makkelijker. Lol. Succes/

13. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Uitslapen was wazig vanmorgen. Bastian was om half 6 wakker dus ben nog even in zijn bed gekropen in de hoop dat hij weer in slaap zou vallen. Helaas. Dus ben maar met hem opgestaan, eten gegeven en daarna kwam JP er uit en heb ik nog 2 uur geslapen.

Hier ook dooi, niks aan. Heerlijk Robine, psz zo lang! Hier van 8.45-11.45, echt te kort.

Lekker Semmi, zo'n relaxte ochtend. Is het gelukt met kleien? Moet dat ook maar 's kopen. Ben wel bang dat ik dan steeds auto's moet kleien.

Sens: idd zoveel mogelijk negeren, dat verliefde gepraat van je zus. :rolleyes: Wat zonde dat ze haar tijd daaraan verspild. Mijn moeder heeft schetsblokken gekregen, potloden en van die vierkante was-achtige staafjes (weet niet hoe ze heten).

Bastian is fanatiek rondjes aan het rennen. Da's zijn manier van dansen.

14. Goedemiddag,

Zap: Heh jammer dat het is gaan dooien. Hier ook hoor, maar vanaf vannacht zou het weer flink gaan vriezen, dus je kan best van de week gaan schaatsen met Jill.
    Ik ben ook op het ijs geweest, maar zonder schaatsen die heb ik niet meer. Was gisteren nog wel gaan kijken maar overal uitverkocht.
    Wat lang die psz bij jullie zeg. Hier is het van 8.45 tot 11.45, dus 3 uurtjes maar. Ging je Jill nou nog een dag op de psz doen of laat je het zo.

Sem: Die Faya wat een slaapkoppie zeg ;). Groot gelijk heeft ze. hahahahahhaha nou suc6 voor Len met zijn Shrek en Ezel. Ben benieuwd of dat het lukt.

Lin: Dat is wel handig van je om niet teveel erop te reageren. Je zus zal wel snel bij trekken. Ze moet toch inzien dat het een verkeerde gozer is. Maar ja ze zeggen dat liefde blind maakt.

Mirjam: En nog lekker kunnen uitslapen vandaag?

Hier hebben we een rotnacht gehad. Daynah werd tegen 23.30 uur wakker helemaal huilen en heel warm. Heb ik haar koorts opgemeten en ze was 39 graden, dus lekker tussen ons ingelegd in de hoop dat ze door zou gaan slapen, maar nee hoor. Iedere uur gezien en nu lijkt er niets aan de hand. Zo gek bij die kids. Ze ligt er nu net weer in, dus hoop dat ze wel even blijft slapen.

Ik zal nog ff wat spammen.

Sterretjes afsteken met oud&nieuw

15. [​IMG]

ja dit vind ik wel leuk

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nee hou t mooi op 1 dag, vind t eigenlijk wel best zo. Misschien als ze 3 is geworden dat ik er een dagje bij doe, maar volgens mij is 1 dag lang genoeg voor haar.

Leuke foto's van Daynah op t ijs! Jamme dat de schaatsjes ontbreken, lol. Hier was t ook moeilijk om aan schaatsen te komen hoor, maar ben uiteindelijk bij Piet Kerkhof geslaagd, daar hadden ze genoeg soorten en maten.

Mirjam: Helaas geen uitslaapdagje dus voor je. Dansen is hier ook hel;emaal favoriet en we moeten t ook niet wagen om mee te gaan dansen of klappen, want dan zegt ze NEE NEE NEE MAMA of PAPA.

Heb mn buik op de foto staan. Valt nog op de foto wel mee vind ik. In t echt is ie al huge.

Blote buik

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Met trui aan

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Mooie buikkie hoor Zap!

Zag ook nog een foto van 2 lieve zusjes! Wat zijn ze idd verschillend die Jayna en Faya!

Daynah op het ijs, lief hoor! Vond ze het niet eng? Kyllian wilde vanmorgen opgetild worden, maar eigenlijk vond mama het nog veel enger want het begon ineens te kraken.
    Balen zo'n rotnacht, maar gelukkig is ze weer opgeknapt.

Hier snotverkouden, een peuter die al dagen stronteigenwijs is en net weer zn bed onder gespuugd heeft. Ow en vandaag weer een negatest dus we wachten maar af wanneer de ongi gaat komen.

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Kel: leuke foto's van Daynah op het ijs. Is dat vlakbij jullie in Capelle? Jeetje wat een rotnacht voor jullie zeg.Apart dan he dat er overdag nix meer aan de hand is. Ze zal nu overdag vast bijslapen.

Zaph: veel plezier met borrelen! Enne....nog steeds bescheiden buikje hoor, maar idd wel meer zichtbaar, mooi beginnend buikje!

Mirjam: Bastian nog steeds lekker aan t dansen? Leuk he hoe ze zich lekker kunnen uitleven.

Hier net de dweil ff door t huis gehaald nu Jayna slaapt. Foto's voor het album van Faya uitgezocht, dus ga er nu echt aan beginnen, wou t af hebben voordat ik weer moet werken, dus mag dan nu wel opschieten...haha...

O'ja, Shrek en Ezel waren niet echt gelukt met de klei, maar Jayna was er blij mee....haha...

tot later!

Liefs Sem

Deel Deze Pagina