November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mooi buikje hoor Zap. Het is echt al een beginnend zwangerbuikje.
    En je heb gelijk om maar 1 dag te doen bij de psz zeker als ze al zo lang gaat op 1 dag.

Monique: Beterschap meid. En ook nog eens een negatieve test, dat is wel jammer hoor. Laat de ongi maar snel komen dan.

Sem: Het is idd vlakbij. Als ik nu buiten kijk, kijk ik op de sloot....hahaahahaha het is precies voor de deur, dus dat is wel makkelijk.
    Jij heb weer een schoon huisje enne schiet nou eens op met het album....

Ik ga nog ff rommelen voordat Daynah wakker wordt. Mss zo nog ff naar buiten om te wandelen.

lfs

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Kelly: wat een leuke schaatsfoto's en ideaal dat het zo lekker dichtbij is!
    Balen dat Daynah vannacht ziek werd, en ieder uur van de klok zien is zeker niet leuk. Je zal zelf ook wel helemaal moe zijn nu. Gelukkig lijkt Daynah wel weer opgeknapt!

Faya: wat fijn dat het weer beter gaat met je tante, kan dan toch raar lopen he!

Panda: fijn dat de taart en kado geslaagd waren! De "is van mij" fase komt me erg bekend voor. Lieke kan dat soms ook op een hele kattige manier duidelijk maken :confused: .

Sens: hier gaat het wel weer oke hoor! Raar hoe "makkelijk" je het normale leven weer oppakt. Als Lieke dr kamer af is zal ik zeker spammen hoor!
    Je zus dus verliefd op haar "foute" scharrel. Draait hij de bak nog in? Goed van je dat je matig reageerd, hoop dat het toch snel overwaait.

Sem: wat lekker dat Faya de hele ochtend al slaapt. Wat je schrijft ook wel ff lekker voor Jayna, even alle tijd voor haar. Hahahahaha, shrek en ezel dus mislukt, zie Len al helemaal voor me.

Zaphra: ik vind je buik nog mooi bescheiden hoor! Maar het is zeker al een mooi beginnend zwangerschapsbuikje! Rick vroeg nog om een foto die van de achterkant is genomen ;) :) .
    Heel veel plezier in het park! Wordt vast erg gezellig ondanks de appelsap, haha.

Hier alles oke, Lieke slaapt al voor de 3de nacht op rij tot 09.00/09.30 heerlijk dus voor papa en mama.
    Vanochtend waren mn ouders hier ff voor een nieuwjaarsborrel, was gezellig.

Hier sneeuwt het trouwens al de hele ochtend en alles is weer wit. Zag al heel wat sleeen voorbij komen, dus gaan wij vanmiddag ook maar ff denk ik. Lieke vindt sleeen ook leuk!

Ik zal binnenkort ook weer eens een buikfoto spammen. De mijne begint ook best hard te groeien geloof ik.

Ik ga ff verder surfen...

Tot later,

Liefs Sap

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sap wat slaapt Lieke goed zeg! Dus het kan hier ook ooit nog eens zo goed worden ;) Ben ook heel benieuwd hoe haar kamer gaat worden en natuurlijk naar de babykamer.
    Sneeuw bij jullie, leuk! Hier begon het te regenen vanmorgen en daardoor ging het ijs dus ook ontdooien.

Sem: Shrek en Ezel namaken hihi. Grappig dat ze die kent.

Kelly: lekker makkelijk zo'n sloot achter haha. Zometeen weer glijden? ;)

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd, ga ik vanaf nu weer doen goed ;) Zat er echt ff doorheen afgelopen dagen....en heb al helemaal geen zin om morgen weer te werken...

Ik weet niet of ik dit wel zo leuk vind hoor... "mamaaa tillennnn"....

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dit is veel leuker!

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Veel beterschap Monique! En geen zorgen maken om het reageren, ik heb ook een tijd gehad dat het er gewoon niet van kwam (geen tijd/energie/puf/zin, haha) Jammer van de negatieve test. Laat de ongi dan idd maar snel komen, beter dan alleen maar te moeten wachten.
    Leuke foto's van Kyllian.

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap: Whoehahhahha achterkant foto. Nou nee hoor, die past niet op 1 foto zo groot is ie ;) Hahaha. Leuk sneeuw bij jullie. Als t goed is komt t deze kant op in de namiddag! Cant hardly wait!

AM: Ah die Kyllian staat echt een beetje beteutert te kijken op dat ijs. Lol.

8. Sneeuw! Nou hier echt niet hoor. Gewoon van dat saai, grauwe Nederlandse weer....bleghhhhhh.
    Zou het hier dan ook gaan sneeuwen? We wachten maar af.

Hier is het flink aan het dooien.

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Net bij Yorben bij HAP geweest ,41 gr koorts alweer.
    Hij heeft weer AB gekregen.
    Is toch echt zo gek steeds die koorts.
    Maar het kwam toch weer van zn longen zeiden ze,nog niet helemaal genezen dus.
    En 4 keer per dag puffen.

Ga weer teru naar hem,hij is echt zo zielig met een hoofdje zo rood als een tomaat.

10. Ach gossie arme Yorben. Dikke knuffel voor hem.

Monique: Je hoeft je toch niet te verontschuldigen. We hebben allemaal weleens van die momenten dat we even geen zin/puf hebben.

Ik ga ook ff bij mijn meisje kijken, die is nu toch weer niet zo lekker. Weer hangen en huilerig. Ze ligt nu bij ons op bed en kijkt naar Bumba. Ze blijft nooit zo rustig liggen. Hoop wel dat het vannacht beter gaat. Morgen weer werken en vroeg op...bleghhhhh

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Arme Yorben en Daynah, allebei ziek.
    Niet leuk!

Hier nog geen sneeuw helaas :(............Jill slaapt nogsteeds, dus kunnen nog niet weg naar t Park. Zal zo wel wakker worden. Heb t trouwens al de hele dag steenkoud. Brrrrrrrrr

Laterz

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jeetje wat sneu voor Yorben :( Geef hm maar een dikke knuffel.

Daynah ook niet lekker, hoop ook voor jullie dat het vannacht beter gaat. Ook beterschap voor haar.

Kyllian heeft vanmiddag niet geslapen vanwege het spugen, maar hij is de laatste dagen zo druk en vraagt veel aandacht.
    Hier ook morgen weer aan het werk, alleen de woensdag vrij, maar wel ook 4 dagen avond en nacht bereikbaarheidsdienst...dus eigenlijk hele week werken.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Koorts is gezakt nu een beetje,nu 38,6.
    Hij heeft even geslapen net.
    We hebben Jelte zn oude 1-persoonsbed van zolder gehaald en op Yorben zn oude kamertje gezet,hij gaat daar voorlopig terug slapen.
    Het samen slapen in het stapelbed is de laatste 2 weken geen succes meer.Ze houden of maken elkaar wakker.
    Als Jelte smorgens moet plassen en hij klauterd uit zn hoogslaper dan doet hij het licht aan en dan is Yorben ook gelijk wakker.
    De laatste tijd slaapt yorben door dat ziek zijn ook al zo weinig dus nu gaan ze maar een tijdje apart slapen.Tot hij weer een beetje is opgeknapt.
    Dan zien we wel weer verder.
    Dat Derde kindje is er toch nog lange niet ;)

Zap:Mooie buikfotos hoor,en ik vind je buik echt nog niet dik.Je bent mooi zwanger.

Kel;Arme Daynah ook niet lekker,dikke knuffel voor haar.

Am:Hihihih die Kyllian op het ijs is wel grappig,hij vond het niet zo leuk he?

14. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Trena: ach gos, die Yorben, alweer zo ziek. Wat zielig. Wat zeiden ze bij de Hap dan? Last van de longontsteking en maar weer ab? Heeft ie dat al vaak gehad, want eigenlijk is ab helemaal niet zo goed he. ALthans... voor even wel natuurlijk. Nou, hoop dat ie snel weer opknapt.

AM: geeft toch niet als je niet op iedereen reageert. Hebben we allemaal wel eens. Ik kom er ook niet altijd aan toe, zeker niet als je niet zoveel achter de pc zit. Gaat het verder wel goed met je? Of misschien even een terugval van de mk of niet?
    Leuke foto's van Kyllian hoor. En beterschap voor hem. Je zou toch zeggen dat ie dan wel lekker gaat slapen he, als ie niet zo lekker is.

Sens: ooops... dus je zus misschien wel in love met die scharrel? Zou er maar niet teveel aandacht aan besteden hoor. Hopelijk gaat het vanzelf over. Maar wat Sap al vroeg: moet ie nou nog de bak in?

Kel: Daynah ook alweer ziek... Wat vervelend, zeker dat vele spugen. Beterschap en een dikke knuffel voor haar.
    Niet meer naar buiten geweest zeker? En? HEeft het nog gesneeuwd? Hier niet hoor.

Zap: mooi buikje hoor. En met je blote buik zie je het idd nog niet echt hoor. Jullie nog naar buiten geweest?

Brennie: hoe is het bij jullie? Lekker aan het genieten van je kleine meisjes? Nah.... een grote en een klein meisje nu he. Vind je Milou nu ook niet erg groot?

Charissa: laat jij nog even van je horen? Voel je je nog zwanger en heb je nog getest?

En waar zijn Irisnaomi en ... eh... ik ben even haar naam kwijt? Ik zag dat ze nog wel online zijn geweest, maar niet meer hier geschreven?
    En hoe zou het met Jacq zijn?

Nou, daarnet weer even op de Wii fit gestaan, uurtje. Nu is Wes bezig. Jesse zat net IN de box en Marijn stond ernaast :confused:
    Omgekeerde wereld. De box is alweer naar beneden. Het bed nog niet, want als meneertje wakker is, gaat ie alleen maar brullen.
    Wat dat betreft is hij echt een enorme slechte slaper hoor. Ook overdag... Jesse slaapt meer dan hij. Terwijl hij hartstikke moe is.
    Ik kan hem ook niet in zijn bed leggen als ie wakker is, want dan is het alleen maar brullen geblazen. Echt enorm onhandig. Nu krijgt hij de laatste nachten nog even een fles en dan kan ik hem wel weer in zijn eigen bed terugleggen. DUs de laatste 2 nachten heeft ie al tot half 7 en half 8 in zijn eigen bed geslapen :D
    Zou dat nou door de bv kunnen komen? Het liefst sabbelt hij maar een beetje aan de borst, dan komt ie wel in slaap. Of Wes gaat 'em wiegen.
    Nou, Jesse zit te klooien op de pc dus ik ga ermee stoppen.

15. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi dames,

Wilde steeds online komen maar kwam telkens wat tussen en heb veel gewerkt afgelopen dagen...ig late dienst en dan weer vroeg.

Heb eergisteren nog getest, eerst instantie negatief, maar kijk ik gisterochtend en dan staan er gewoon 2 strepen...
    Ben ook erg misselijk en zo moe...kan mijn buik ook erg moeilijk inhouden, beetje weeig gevoel.
    Morgen igg bij de huisarts test doen en anders afwachten tot eind van de week of ongi komt.

Kom snel weer reageren op iedereen, morgen nog 1 late dienst en dan lekker 2 dagen vrij!

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Charissa: ik denk dat je de test niet de volgende ochtend moet aflezen, zou dat dan geen indrooglijntje zijn? Je moet een test toch meestal binnen 15 minuten aflezen? Ben erg benieuwd naar de huisartstest, spannend.

LIS: hahahahaha, Jesse zit in de box en Marijn staat ernaast :) , inderdaad de omgekeerde wereld.
    Wel vervelend joh dat Marijn zo'n slechte slaper is, hoop dat hij snel ontdekt dat slapen heerlijk is ;) , zou ook fijn zijn voor papa en mama.

Fajah: arme Yorben, zooooo ziek. Gelukkig is de koorts nu gezakt. Veel beterschap voor hem. Misschien inderdaad even beter als de kids nu apart slapen, al is het samen natuurlijk wel heel gezellig.

Monique: voor jou dus een drukke week voor de boeg. Hoe gaat het nu met Kyllian? Ook al gespuugd, jeetje is wat met de kindjes hier.

Zap: gezellige middag gehad?

Lieke ligt al lekker te slapen en ik lig lekker in mn pyama op de bank, heeeeeerlijk vind ik dat. Straks ff kopje thee en dan lekker op tijd naar bed.

Morgen nog lekker vrij en dan dinsdag weer aan het werk. Begint het "normale ritme" weer.

Fijne avond.

Liefs Sap

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo we zijn weer terug van t Park. Was druk, maar gezellig.

Jill zit nu in bad, ga haar er zo inleggen en er daarna snel zelf achteraan. Blijf moe. De sneeuw is hier helaas nog steeds niet gearriveerd :(, hopelijk worden we morgenochtend wakker van een dik pak sneeuw, maar denk t niet.

Tot morgen allemaal

Trena: Beterschap voor Yorben. Slim idee om ze uit elkaar te laten slapen. Wat was eigenlijk je beweegreden om de jongens samen op een kamer te laten slapen? Jullie hebben toch ruimte zat in huis? Denk dat dit wel beter is zo, kunnen ze allebei ff bijtanken!

Kel: Hoe is t met Daynah? Spugen nog doorgezet? Of alleen hangerig?

Simone: Ik denk t zelfde als Sap. Als je t 2e lijntje meteen ziet verschijnen(zeker nu na 3 dagen) zou je zwanger moeten zijn. Is t nu nog licht en vaag en ook een dag later dan kan t idd een indrooglijntje zijn. Doe anders ff zo een digitale clearblue, dan weet je t zeker. t Blijft wel spannend.

Lydia: Marijn zit vast weer in een sprongetje of niet? Moet ie niet weer ff alles op orde krijgen een paar daagjes? Daar kan ie ook wel van slag door zijn. Je We Fit wat af jij! Ben je al met je dieet begonnen?

Ga eraf. Tot morgen meiden.

18. Sap: Heerlijk heh zo'n avondje. Ik kom net uit de douche en heb mijn slaapkleren ook al lekker aan. Ook lekker hangen op de bank dadelijk.

Charissa: Zoals Sap al zegt volgens mij moet je zo'n test binnen 15 min aflezen anders is ie niet betrouwbaar. Ik zou morgen gewoon de ha even afwachten, dat geeft meer duidelijkheid aan. Spannend hoor!

Lydia: Je bent echt goed bezig met sporten heh. Ik ben trots op je. Ik begin morgen weer met de WW. Wil er nog wat kilo's af. Morgenochtend ga ik me gelijk wegen en dat zal wel weer schrikken zijn.
    hihihihihihihi die Jesse en Marijn. Idd de omgekeerde wereld.
    Wel balen hoor dat Marijn zo'n slechte slaper is. Af en toe moet dat je wel opbreken lijkt mij.
    Ik ben nog wel even naar buiten geweest. Even een blokje gelopen. Ik vind het altijd wel even lekker om naar buiten te gaan. Heb Daynah d'r fietsje meegenomen, zodat ze lekker kon "fietsen".

Trena: Gelukkig is de koorts gezakt. Goed idee om ze even apart te laten slapen. Zo houden ze elkaar ook niet wakker.

Monique: Mss is Kyllian wel uit zijn doen door al die feestdagen. Ik merk het Daynah ook wel een beetje. Vanmiddag liep ik met een lege doos en zegt Daynah "dootje", dacht ze dat ze weer een kadootje kreeg :confused:
    Spugen is niet leuk. Is ie vanavond wel op tijd gaan slapen?

Zap: Jullie nog een leuke middag gehad, met sneeuw?

Hier heeft het nog niet gesneeuwd hoor.

Daynah ligt ook inmiddels op bed. Heeft even geduurd voordat ze wilde gaan slapen. Ze wilt momenteel alleen maar hangen. En eten doet ze al helemaal niet. Vandaag heeft ze 3 happen van een boterham op en 2 happen van een banaan....dat is het. Gisteren ook al zo'n dag. Ik word er toch wel moe van hoor. Nu komt het mss wel doordat ze zich niet zo lekker voelt, maar ik zoek iedere keer wel een excuses ervoor.

Ik ga lekker op de bankhangen met een roseetje. Hadden we nog openstaan. Moet dan op natuurlijk ;)

lfs

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zap:Reden dat de jongens in een stapelbed gingen was omdat jelte dat zooooooo graag wou,maar het werkt dus nog niet helemaal,komt wel als ze wat groter zijn. :)

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Simone:Denk ook niet dat je zwanger bent,als je de vorige keer een vaag streepje zag zou die nu dan toch al veel duidelijker moeten zijn en vlugger tevoorschijn komen lijkt mij?

Deel Deze Pagina