Ken t helemaal dat excuses zoeken. Hier geen ziek kind maar een die vandaag 3/4 boterham pindakaas op heeft, 1 flesje fristi, 3 flesjes melk en dat was ie weer voor vandaag! Niet normaal toch zo weinig?Oja, en 1 koekje(ontbijt koekje bibaboerderij, dus mini)
Yorben heeft ook weer een periode van weinig eten hoor. Maar komt echt weer goed meiden. Jelte heeft heel vaak van die fases gehad en eet nu weer heel goed. Moed houden
Fajah: slim om Yorben even apart te leggen. Misschien is hij idd nog iets te klein, komt later vast wel (als ze nog willen ). LIS: hihi goed bezig jij met de WII Geen idee of het aan de bv ligt, kan natuurlijk ook een slechtere slaper zijn. Misschien ook gewenning? Charissa: jij nog in spanning dus. Enig idee hoever je nu zou zijn als je zwanger zou zijn? Hoop dat je morgen duidelijkheid krijgt. Sappie: lekker nog eend agje vrij! En in maart alweer met verlof wauww. Robine: je ligt nu dus al in bed, hoop dat je wat uit kunt rusten. Deze week ook weer werken he. Kelly: Daynah dus ook zo hangerig. Misschien idd door de feestdagen, toch een ander ritme enzo. Ben benieuwd of ze weer in hun eigen ritme komen deze week. Kyllian was vanmiddag hangerig, gewoon door zn moeheid...maar niet naar bed willen. Valt dan ook steeds ergens tegenaan door zn moeheid en dan is het natuurlijk weer huilen en hangen. Vanavond is hij vroeg naar bed gegaan (zonder te spugen). Hoop dat het morgen op het kdv een btje gaat. Vrijdag eindelijk naar het CB, ben nu ook wel benieuwd
Herkenbaar hoor met dat eten. Vooral brood wordt hier nu amper gegeten, van koek ofzo meestal 1 hapje, avondeten paar hapjes. Enige wat er meestal wel in gaat is fruit en drinken doet hij meestal wel veel.
Hallo allemaal, Hier lekker mexicaans besteld..was heeerlik . Am kyl nog niet helemaal ok dus...dat hangerige van moe zijn is vervelend heh. Hoop wel dat het morgen goed gaat op het kdv met hem. Niet dat hi daar hoeft te spugen. Had ik nog gezegd trouwens dat er een kind was bij ballorig die onwijs over dr nek ging...bleh. en die moeder schoof zo die krant opzij...ik zou dat ding er mooi onder schuiven..haha. Fajah ah stapelbed nog geen succes. Zou ze dan idd nog even apart leggen. Yorben kan zn slaap wel goed gebruiken volgens mij. Hopen dat de koorts nog lager wordt en hij snel weer ok is! Kel lekker in je pyama op de bank. En een lege doos een dootje...oh erg eigenlijk heh (zie Jaime het ook zo doen hoor). Wat worden ze toch verwend. Robine je buik is prima toch? Niet te groot volgens mij gewoon goed. Jill eet idd ook niet veel nee. Charissa denk ook je streepje een indrooglijntje, maar zou gewoon morgen even afwachten nog. Late dienst en dan vroeg ...hou je volgens mij ook geen tijd over en nog 2 kids.. Laat je weten morgen van je test? Lis you go girl weer een uur op de wii fit! Kan je hem niet een soort speen geven dathij beter slaapt? Op kdv hadden ze ook wel eens een soort fles en dat was een neptiet (dat kindje wilde niet uit de fles drinken). Het zal hem toch wel een fijn gevoel geven ofzo dat hij daardoor dan snel slaapt. Die scharrel van mn zus is niet naar dat voorkomen gweest. Hij moest in januari weer voor een zwaarder iets en dat was wel verplicht om te komen ofzo (ik heb er ook geen verstand van) en dan ws in de bak. Want hij heeft dus inmiddels ook nog dat akkefietje met drinken gehad. Hij had 570 ugl ofzo, je mag maar 400 (?) hebben. Hier verder rustig dagje. Met Jaime met klei gespeeld vanmiddag, bij mijn ouders op bezoek. Oh en hebben gprobeerd de wc te maken maar helaas....morgen dus maar loodgieter bellen. Ik ga nog ff bankhangen en dan op tijd mn bed in. Slaap zo slecht door die pillen voor het stoppen met roken. Ben ook erg veel misselijk de hele dag door echt irritant. Nog 2 dagen de pillen en dan stoppen, al merk ik nu al dat ik minstens de helft minder rook omdat ik gewoon geen trek heb, en misselijk ben. Morgen weer werken en heb er zooooooooooooo geeeeeeeen zin in. Zal weer druk worden. lfs
Goedenavond meiden, Trena: arme Yorben toch, gelukkig is de koorts weer wat gezakt. Nogmaals veel beterschap voor hem! Kel: mmmmm roseetje, zou er graag eentje met je mee drinken Werkse morgen, hopelijk is die eerste dag van de week weer snel voorbij voor je. Sap: gezellig dat je ouders nog even langskwamen voor een nieuwjaarsborrel. Ben ook erg benieuwd naar jouw buik! Lekker he zo'n avondje vroeg in de pyama op de bank. En Lieke een echte uitslaper...ben jaloers! Monique: heh, balen meid dat de test toch weer negatief is, laat die ongi dan idd maar snel komen. En die Kyllian op t ijs...hihi.....hij moet ff nadenken of ie het wel leuk vind he. En Jayna eet momenteel niet veel beter als Kyllian.....overal paar happen van, wel drinken en fruit, maar dat is het. Lydia: lastig hoor dat Marijn niet zelf in slaapt in zn bedje. Ik weet niet of het met de bv te maken kan hebben. Wij hebben het in t begin wel ff met Jayna gehad weet ik nog, omdat die echt gewend was aan de borst in slaap te vallen en legden we haar weg. Maar nadat we haar een paar keer in slaap hebben laten huilen, was dat wel over. Faya is een stuk makkelijker als Jayna, die leg ik klaar wakker na laatste voeding weg en gaat uit zichzelf slapen. Jesse in de box en Marijn er naast...hihi....had je foto moeten maken Simone: hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt meid. Maar wat anderen ook zeggen, test volgende dag aflezen is volgens mij niet echt betrouwbaar. Succes ermee! Hier vanavond lekker chinees gehaald. Had geen zin om te koken. Jayna stuk of 6 happen op en mini loempia + toetje. Dat was echt veel voor haar momenteel. Vanavond wou ze niet slapen, Len bracht haar naar bed en bleef een uur weg. Ik gaan kijken om 20.30 uur, en ja hoor, lag papa lekker samen met zn dochter in t prinsessenbed te slapen...haha... Wou nog ff genieten van zn meissie op zn laatste vrije dag denk ik. Nou ga ff wat drinken en op tijd naar bed,zet mn wekker wel voor laaste voeding, kan ik vast wat uurtjes pakken. Liefs Sem
Zet m op Lin, je kunt stoppen met roken! Knap dat je t in ieder geval wel probeert. Lekker mexicaans gegeten dus...mmmm...heeft Jaime weer meegesmuld?
Nee Jaime heeft niet hier gegeten, meestal niet heh op zondag. Ze slaapt dan bij mijn ouders en eet daar ook meestal. Maandag is ze dan de hele dag bij mijnouders. Ik vind 4 dagen kdv nl teveel. 3 dagen is goed en dan 4 dagen in thuissituatie. Lief dat je man zo bij Jayna in bed lag. Was hij zelf ook in slaap gevallen? Wel voordeel trouwens van een groot bed van Jayna! Chinees ook zo lekker...hmmmm.
Zitten trouwens te kijken naar dart, maar is weer erg spannend......die v. barneveld is ook wel heel goed heh.
Sens: he bahh lekker die spuug in Ballorig, maar kan natuurlijk altijd gebeuren. Weet nog dat Kyllian een x helemaal onder de diarree zat, vond het ook vreselijk dat dat juist bij Ballorig gebeurde. Was toch met jou? Ben benieuwd hoe je zus reageert als haar lover vast zit. Balen dat je slecht slaapt door die pillen, mar je kan het he! Roken is gewoon zo smerig moet je maar denken Semmi: ahhh wat lief Lenhard en Jayna slapend in haar bed. Stiekem foto gemaakt? Truste en suc6 met het weer werken!
Oh als dat met mij was ben ik dat al weer vergeten. Maakte ook niet uit hoor dat spugen, maar ik vond dat mens zo stom reageren. eerst kwam er een klein beetje uit bij dat meisje, maar je zag dat koppie spierwit die ogen tollen, legt ze dr krantje opzij
Tja je krantje zal maar vies worden he Hier gebeurd het eigenlijk altijd door gehoest en meestal in zn bed. Hoevaak er hier wel niet een was draait
Nou voor wie sneeuw wil, kom met zn allen naar Enschede.....jeetje het sneeuwt hier volop, er ligt nu echt al een behoorlijke laag! Ik duik mn bedje nu in, slaap lekker!
Shit, weer de tekst weg! Nou, even opnieuw dan. LEkker Sap. Sneeuw. Kun je morgen weg met de slee met Lieke! Wel mooie foto's maken hoor. Heb je gelijk een mooie foto voor eind van het jaar om te versturen. En tjeetje... in maart alweer met verlof. Ja, zo snel gaat het he. Dat is vanaf nu aftellen geblazen voor jou. Stop je 6 weken van tevoren? Sens: niet normaal zeg, die vrouw bij Ballorig. Heeft ze 't nog wel opgeruimd? En lekker Mexicaans gegeten! Hmmm! Ik had een kipfiletje met spruitjes. Mocht in het dieet, want vanaf vandaag mag ik weer groenten. Maar na 3 dagen was ik al 2,5 kilo afgevallen, dus het is wel leuk om op de weegschaal te gaan staan nu. Kijken hoeveel er elke dag af gaat. Kel: WW heb jij toch niet nodig? Je ziet er hartstikke goed uit! Of was je aangekomen na de feestdagen? Zal wel meevallen toch? Daynah nog lekker gaan slapen? Daynah eet idd wel erg weinig, maar ik heb ook geen idee hoe je dat zou kunnen verbeteren. Hier gaat het met momenten ook erg slecht, vooral het avondeten. Jesse is nu opeens wel heel erg gek op koekies. Maar snoepjes noemt ie ook koekies. AM: Kyllian nog gaan slapen? Vervelend als ie niet naar bed wil. Had Jesse gister ook. EN toen gingen we nog even naar de woonboulevard, staan we bij Prenatal voor en jawel hoor... meneer slaapt! Wel onhandig dan he. Trena: kan me voorstellen dat je de jongens toch weer even uit elkaar hebt gehaald. Komt wel weer, dat samen slapen. Ben je er trouwens al uit of je nog een derde wil? Charissa: wat de andere meiden al zeggen: ik denk toch ook dat het een indroogstreepje is. Dat zie je wel vaker. Zap zei het al geloof ik: eigenlijk moet je dan zo'n digitale test doen. Weet je het gelijk zeker. Ik zag trouwens op de reclame dat er nu al een test is dat je kunt zien hoelang je zwanger bent... Weet verder niet meer. Jesse praat trouwens al een stukje beter. Eigenlijk sinds een week of 2. Hij probeert je elke keer na te zeggen met alles. Echt leuk! Nog niet hele zinnen zoals jullie kids, maar zo lief. Zegt ie "mama.... (hele lange pauze).... nou"? Dus die pauze moet ook nog iets korter gaan worden, anders luistert later niemand naar hem. Zo, ik ga afsluiten en duik ook lekker mijn bedje in. Hopelijk slaapt Marijn door. Ben net al 3 keer bij hem geweest, omdat ie dan aan het huilen is. Doet ie trouwens wel vaak in zijn slaap. Bedankt trouwens voor jullie reacties op het slechte slapen. Ik hoop dat het een sprongetje is. En Sem... wat jullie dan hadden met Jayna hebben wij nu vast met Marijn. Wij durven hem alleen niet zo lang te laten huilen, omdat we dan bang zijn dat Jesse weer wakker wordt. En hij gaat op een gegeven moment echt onwijs krijsen! Maar hij speelt wel met ons hoor. Want als hij lekker in je armen ligt, is ie stil. Nou ja... voordat ie 16 is, zal ie toch wel in zijn eigen bed slapen he
Hoi meiden, Even kort (ego) berichtje van mij....Amy en ik hebben spruw Gisteren is de lactatiedeskundige geweest omdat ik pijn bleef houden bij het voeden. Zij zag het overduidelijk. We hebben nu allebei medicatie maar fuck wat doet dat zeer met voeden zeg Bij amy is het al stukken beter, tongetje en wangetje is niet meer wit. Maar bij mij doet het echt nog zo zeer. Hoop dat het snel overgaat, want dit is niet echt genieten tijdens de voedingen. Heel veel beterschap voor Yorben (het zit hem echt niet mee heh ), Kyllian en Daynah! Milou komt weer aardig in d'r ritme, 's middags slaapt ze weer. Vandaag was ze bij mij gekropen zonder dat ik het wist maar ze heeft wel anderhalf uur geslapen. 's avonds gaat ook beter. Er moet wel iemand boven blijven, dan valt ze snel in slaap. Ach dat wordt de was en strijk ook nog eens gedaan Hier nog geen sneeuw maar komt eraan heb ik gehoord. Ik hoop komende week weer vaker hier te komen posten. Milou gaat weer gewoon naar het kdv (morgen trakteren) dus dan heb ik weer meer tijd Gerard heeft nog wel een week vakantie, heerlijk! Oja Semmi/LIS...vraagje. Wat voor kolf hebben jullie? En wat zijn jullie ervaringen ermee? Ik ga er deze week een aanschaffen maar weet niet goed welke in moet nemen. Vast dank je wel! O...niet te vergeten: AMY is zoooo lief! En ze slaapt gewoon iedere nacht al door Huilt vrijwel niet..alleen na het voeden nu door de spruw maar wordt ook minder nu. En Milou is ook nog steeds errrug lief! Zo dat was ik weer........ik ga nu maar ff m'n mannetje aandacht geven want dat heeft ie de laatste weken ook maar amper gehad
Goodmorning, Zap: fijn dat het zo gezellig is geweest gisteren! En en en en en .....bij jullie ook sneeuw gevallen? Hoop het echt voor je! AM: hoe ging het vanochtend met Kyllian? Niet te ziek voor het kdv? Linda: lekker gisteren zo een rustig dagje. Wel balen van je toilet, vandaag dus de loodgieter bellen, beter dan zelf lopen te klooien . Knap van je dat je nog niet weer hebt gerookt! Doorzetten heh! Sem: aaaaaah papa die bij Jayna in bed in slaap is gevallen, zoooooo liefffff. Lekker chinees! LIS: wow wat goed dat Jesse nu ook echt begint te praten. Gaat straks vast razendsnel! Ik ben wel van plan 6 weken van te voren te stoppen, maar als ik echt denk van ik voel me nog prima dan werk ik mss nog wel ff door. Brennied: oooh wat shit zeg dat jullie beide spruw hebben! Gelukkig slaat de medicatie iig bij Amy al aan. Kan me voorstellen dat je nu niet echt kan genieten van de voedingen. . Wat knap dat Amy al zo goed doorslaapt, heerlijk hoor! Lieke heeft vanochtend weer geslapen tot 09.00 uur, heerlijk. Wat zal het haarmorgen tegenvallen als ze om 07.00 uur op moet staan. Hier nog altijd flink wat sneeuw en we zijn er net ook lekker op uit geweest met de slee, ze geniet daar echt van. Ik zal zo ff spammen! Fijne dag en tot later, Liefs Sap