Sap ben jaloers. Hier is geen sneeuw gevallen. Ja een heel dun laagje en dan alleen in de straat. Voor de rest is alles sneeuwvrij.
Goedenmiddag, Linda: ow ja, is ook zo, Jaime slaapt op zondag niet thuis. Heb je trouwens veel collega's die roken? Dat makat het stoppen misschien moeilijker, of vind je het op je werk wel meevallen? Kel: bij jullie ook helemaal geen ijs meer? Hoe is t op je werk? kom je de dag een beetje door? Sap: aaaaah, leuke foto's van Lieke in de sneeuw, wij willen ook sneeuw! Kom net als Zaph maar naar jullie toe! Staat Lieke goed zo'n kleintje op dr schoot Hebben alleen nog geen slee, dus denk vandaag maar ff eentje aanschaffen, want denk dat Jayna het ook helemaal geweldig gaat vinden. Leuke winterjas heeft Lieke trouwens ook, staat leuk samen zo met die muts. Brennie: heh bah, spruw.....oei.....ik weet t, dat kan zooo'n pijn doen. Heb t ook gehad in de eerste weken, die kleintjes hebben er vaak minder last van dan jijzelf. Wel goed van je dat je toch doorzet, want het is zeker geen pretje. Amy dus ook al zo'n makkelijk meisje, lekker is dat he! Ik heb trouwens de kolf van Ameda, heb m via internet besteld. Via de bv cursus hoorde ik dat die wel goed was. Is een electrische en kolft dubbel ( kun je ook enkel gebruiken) mij bevalt ie erg goed. Dit is de link: http://www.borstkolfwinkel.nl/product_i ... cts_id=229 , ze bezorgen m gratis thuis, dus vond dat toen wel handig. Weet niet hoeveel jij een kolf gaat gebruiken, want die electrische zijn wel aardig prijzig, deze is wel voor veelvuldig gebruik ( bijv. als je ook op je werk gaat kolven ) Lydia: goed zeg dat Jesse nu al beter begint te praten. Je zult zien dat het straks ineens heel snel gaat. Buurmeisje van ons praatte een maand terug ook alleen maar 2 woordzinnetjes, maar gaat nu ook als een razende. En ik snap je helemaal wat betreft het laten huilen van Marijn, dat doen wij bij Faya ook niet zo gauw, omdat ze dan Jayna weer wakker maakt, dus dan nemen we Faya ook bij ons in bed bijv. na de ochtendvoeding als Jayna nog slaapt. Zo is het toch ff op elkaar afstemmen met 2 kleintjes he. Zap: geniet nog ff van je laatste vrije dagje. Nog schaatsplannen vandaag? Mooi dat het gister zo gezellig was tijdens het borrelen, appelsapjes zullen vast heerlijk gesmaakt hebben. Monqiue: hoe gaat het nu met Kyllian? Is hij gewoon naar het kdv gegaan? Hier een kort nachtje gehad. Jayna werd om 00.00 uur wakker, wou niet meer in dr bed, heeft tot 02.00 bij ons liggen woelen en viel in slaap, dus maar terug gelegd. Werd ze om 05.30 uur weer wakker en was echt klaar wakker. Nog tot 06.30 weten te rekken bij ons op bed, toen wou ze tv kijken. Weet niet waar ze de energie vandaan haalt zeg. Heb haar nu wel om 11.45 uur met Faya tegelijk op bed gelegd. Ze wilde eerst niet, maar geloof dat het nu toch helemaal stil is boven, dus heeft mama ff rust....haha Ow ja, had gister nog een foto gemaakt van Len en Jayna in haar bed En ben net nog bezig geweest om de meiden op de foto te zetten voor een canvas voor mijn vader op zijn verjaardag. Is wel gelukt denk ik, zal zo ff spammen. Nou ga ff bammetje eten, tot later! Liefs Sem
En Len en Jayna in t prinsessenbed...hihi....Jayna was op een gegeven moment toch maar op haar favoriete zij gedraaid...
hoi hoi, Zo het is alweer 13.00 uur. De tijd gaat hard zeg. Niet normaal. Ben ook wel lekker bezig, dus dat scheelt. Is de maandag weer snel voorbij Zap: En is er nog sneeuw gevallen bij jullie? Jill dus ook nog steeds zo'n slechte eter. Gek toch. Nou het zal wel goedkomen toch. Monique: Hoe is het nu met Kyllian? Niet meer gespuugd? Lin: Jij geen zin in het werk? Jij heb toch altijd zin in werken.... Sem: Wat een leuke foto Sem en die laatste van Len ook...hahahahahaha. Morgen alweer werken voor je, dan begint voor jou het normale leven ook weer. Zal best wel wennen zijn. Komen je ouders weer oppassen? Lydia: Goed zo Jesse. Praten komt vanzelf wel. Daynah kan ook nog niet zo goed praten hoor. Ik ga me er niet druk om maken ze kan dadelijk genoeg praten. Brennie: Heh dat is niet leuk dat Amy en jij spruw hebben. Ik hoop dat het snel overgaat. Lijkt mij ook erg pijnlijk als ze dan aan borst zit. Wel fijn dat ze al zo goed doorslaapt. Geniet er lekker van. Sap: Wat een leuke foto's van Lieke en die muts is echt super leuk wat ze op heeft. Het zal idd wennen zijn voor Lieke als ze morgen weer vroeg op moet. Ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan en er zit 3 kilo bij, dusssssssssssssssssssssssss die gaan er weer af en meer kilo's ook. Vandaag dus weer begonnen met de WW en deze week ook maar weer gaan sporten. Wil minimaal 8 kilo kwijt. Hoop dat het gaat lukken. We zullen zien. Ik ga nog ff mijn vriendin in het zkh bellen en dan maar weer aan het werk. Lfs kelly
Kelly, ah jullie dus geen sneeuw, hier volop erg leuk hoop dat morgen ook nog ligt dan ben ik lekker vrij en lekker genieten. Succes met de maandag! Sappie, erg leuke foto´s van Lieke, leuk met die slee (word tijd dat ik ook eens 1 haal) Semmi, wat een mooie foto van je meissies, faya kijkt ook al zo mooi in de camera. En die met Len samen, echt schattig Vanmorgen mijn urine weggebracht en ze belt me straks...zit al vanaf 10uur te wachten Ik heb 2 testen meegenomen en ze zag ook duidelijk 2 strepen.... Nou maar ff afwachten voordat ik van allerlei senario's in mijn hoofd haal. Ik laat vanmiddag nog weten en anders vanavond later want moet straks werken tot 22.00. Fijne dag!
Kelly; dat is fijn dat je lekker bezig bent en dat de maandag dan weer snel voorbij is! 3 kilo valt toch nog reuze mee! Je ziet er echt supergoed uit hoor dus 8 kilo is best veel. Sem: aaaah geweldige foto's,denk dat je vader de foto van de 2 meiden prachtig zal vinden. Die met Len is ook erg cute. Vervelend zo'n gebroken nacht, mss als het kan straks even met de meiden mee slapen. Ik heb vanochtend eindelijk de kerstboom opgeruimd , ding stond er nog steeds. Steeds maar uitstellen, rotwerk is het gewoon, maar nu MOEST het echt . Ziet er weer netjes uit! Lieke ligt nu lekker te slapen dus ik ga ook maar even liggen denk ik. Of ik ga nog maar wat klusjes in huis doen, ik kan niet zo goed stil liggen als ik weet dat er eigenlijk nog van alles te doen is. Laterzz, Sap
Charissa: snel een slee kopen! Nu de zon volop schijnt is het maar afwachten hoelang de sneeuw nog blijft liggen. Spannend zeg je zwtest....wachten duurt zoooooo lang! Ben heel erg benieuwd.
Kel: vind het knap van je hoor dat je weer gaat sporten en aan de ww begint.....ik moet ook nodig gaan sporten, maar blijf t maar uitstellen. Mijn ouders komen idd weer oppassen morgen. Sinds de kerstvakantie is de vriendin van mn broer uit Poortugaal ( die een jaar geleden bij m weg ging ), weer bij hem komen wonen met de kids, dus heeft mijn broer geen oppas meer nodig. Jayna en Faya dus alle aandacht van opa en oma. Charissa: ow jeee, wat spannend zeg, ben zo benieuwd! Wat hoop je nu zelf eigenlijk? Misschien toch stiekem wel dat er een derde op komst is? Succes met wachten! Sap: haha....kerstboom eindelijk de deur uit dus. Ach mag nog t/m morgen toch......6 jan laatste dag. Lekker opgeruimd lijkt je huisje dan weer he. Ik ken het wat de klusjes in huis betreft. De meiden slapen nog steeds allebei, maar heb nog teveel dingen te doen en kan mijn rust dan toch niet vinden. Vanavond er maar weer vroeg in. Nog steeds rust hier in huis, meiden slapen lekker. Wel fijn als ze allebei tegelijk naar bed gaan, zo komt t niet elke dag uit. Ga nog ff verder met het fotoalbum van Faya. Liefs Sem
Charissa: nou, ben benieuwd bij jou. Maar als de testen al wat ouder zijn, zijn ze niet meer betrouwbaar he. Werkze vanmiddag/avond. Laat je nog even weten he. Sap: wat een lieve foto's van Lieke in de sneeuw! Hier ligt niets hoor. Sprak vanochtend mijn moeder en daar lag ook sneeuw. Jammer dat het hier niet ligt. Voel je je goed? Kel: lekker he, als de dag zo snel gaat. Hier ook, maar was er pas om half 11. Wes had nieuwjaarsontbijt, dus ik ben wat later naar mijn werk gegaan omdat hij normaal op maandag thuis is. Om 11 uur had ik MT en dan gaat het al snel he. Sem: hihi, die Len. Lief hoor, in het prinsessenbed van zijn dochter! En mooie foto van Faya en Jayna voor je vader. AM: Kyl nog naar kdv gebracht vanochtend? Brennie: ik heb ook de Ameda kolf, net als Sem. Was toen aanbieding voor 200 euro, met rugzak en tasje met koelelement en flesjes. Wel fijne kolf. Ik had eerst een andere, maar die vond ik op mijn werk niet fijn. Keihard, moest ik eerst luisteren of er iemand door de gang liep en dan deed ik pas de deur open om snel weg te rennen, zodat niemand had gezien dat ik had zitten kolven En die was enkelvoudig. En wat vervelend die spruw. Ik heb het ook 2 keer gehad bij Marijn. Erg pijnlijk Nou meiden , ik ga nog even aan het werk.
Werkse Lydia! Wat toevallig dat je dezelfde kolf hebt....nou Brennie......2 goede ervaringen met dezelfde kolf....bestellen maar....haha
Boehoeoheohoe hier weer geen sneeuw. Ben zooooooo jaloers op de leuke foto's van Lieke in de sneeuw! Kel: 3 kg erbij en dan 8 eraf!?! Doe normaal! Je ziet er prima uit en als die 3 er dan af zijn ben je toch weer op gewicht zoals je al bijna een half jaar was? Succes hoor. Ik ga vanavond ook weer sporten, heb er gewoon zin in Sem: Ahhhhhh wat een lieve foto's van je twee meisjes en je mannetje en Jayna. Echt heel leuk cadeautje voor Len zn verjaardag, zal ie vast heel blij mee zijn. Charissa: En en en? Spannend! Ben wel erg benieuwd hoor! Brennie: Ahhhhhhhhh allebei spruw! Wat naar zeg. Hopelijk is t bij jullie snel over en kan je gaan genieten van t voeding geven aan Amy. Wat fijn dat ze zo goed doorslaapt al. Heerlijk. Lekker nog ff genieten van die kleine meid, voor je t weet gaat ook zij weer naar kdv toe. Hier koud en droog Vanmorgen flink boodschappen ingeslagen, was wel weer nodig na de kerst en nu ligt Jill lekker in bed. Vanmorgen sliep ze gewoon nog van 7-10 uur samen bij mij in bed. Heerlijk is dat toch. Vandaag laatste dagje samen, want ook ik moet morgen weer aan de slag, bah. Geen zin in. Kijk nu al uit naar mn verlof al duurt dat nog heel lang! Kreeg nog leuke foto's toegestuurd van afgelopen zaterdag in Ballorig. Zal dr zo ff spammen. Tot laterz