Die Jill,frietjes eet ze wel Sap:Heerlijk fotos van Lieke in de sneeuw. Sem:Hihihih Len in slaap gevallen bij Jayna,schattig. Hier ook geen sneeuw helaas.Maar moet er tig keer doorheen om Jelte te brengen en halen dus aan de ene kant vind ik het niet zo heel erg hoor. Yorbentje is nog steeds ziekjes en erg zielig.Hij heeft lekker geslapen in zn bedje op zn oude kamer.Zal wel een foto maken als hij er vanavond in ligt.
Hoi hoi, Allereerst allemaal kei bedankt voor jullie lieve kaartjes! Echt erg leuk, hangen mooi aan de draad in de kamer Sem en Lis, bedankt voor de tip. Heb de link meteen opgeslagen en denk dat ik idd voor die kolf ga. Ik zat aan de medela te denken (swing) maar voor datzelfde geld hebben jullie een dubbele kolf Jullie dus ook allebei spruw gehad Hoelang duurde het bij jullie voordat de pijn bij jezelf afnam? Sap, wat een leuke foto's van Lieke in de sneeuw, hier ligt ook zoveel. En sleeen vindt ze echt heel erg leuk zo te zien! Charissa, wat spannend zeg...phoe gewoon mss wel een derde op komst! Sem: wat een lieve foto..len en jayna in bed! Gebeurd hier de laatste tijd ook erg vaak Robine, Jill lekker aan het smullen van de friet Staat haar erg leuk die 2 staartjes. Nou hier een drukke ochtend gehad...ofja...Gerard heeft milou weggebracht naar kdv. Ze vond het erg leuk om er weer heen te gaan en te mogen trakteren. Ze hoefde niet te huilen en ging gelijk met de kindjes spelen. Gelukkig...we dachten al wel dat het haar heel goed zou doen weer in d'r eigen ritme te komen. Rond 12 uur wezen wegen met Amy..nou mevrouwtje groeit dus niet Was nu 3460 gram, geboorte 3640. We hebben zelf de knoop doorgehakt (wel in overleg met de lactatiedeskundige) dat we Amy nu bijvoeden met flesvoeding en dat ik de komende dagen alleen ga kolven (heb een kolf gehuurd). Net een volledig flesje flesvoeding gegeven en ze dronk het in eens op Ook gekolft en heb nu 50cc, toch best aardig voor de eerste keer. Kolven is minder pijnlijk en hopelijk komt amy nu snel op gewicht. Het cb gaf als tip: iedere 2 uur aanleggen.........ja doei, zit ik de hele dag te janken van de pijn :x Maar het is dus de vraag waarom Amy niet aankomt, voeding lijk ik toch genoeg te hebben. Ach weet het ook niet, komt wel weer goed! En anders maar helemaal op de fles, wordt ze vast ook groot van
Fajah: wat fijn dat Yorben lekker heeft geslapen op zn eigen kamertje, misschien toch wel ff beter. Zap: aaah die Jill aan de frietjes, jummie! Leuke foto's. Jullie hebben wel pech he, alle sneeuw valt telkens hier . Terwijl ik helemaal niet zo dol ben op sneeuw, maar het ziet er wel leuk uit. LIS: jammer dat er bij jullie ook geen sneeuw ligt. Nou ja, je bent toch aan het werk, kunnen de straten maar beter schoon zijn . Ik voel me prima hoor, ben soms alleen een beetje bang dat ik zwangerschapsischias heb ofzo. Het schiet me af en toe in mn bil en dan kan ik echt wel janken van de pijn. Maar zo snel als het komt zo snel kan het ook weer over zijn. En als ik teveel doe dan voel ik mn bil ook. Ach ja nog 17 weken, haha. Sem: jij dus ook geen rust als je weet dat er nog dingen te doen zijn. Lukt het een beetje met het fotoalbum van Faya? Ik ga nu echt even op de bank liggen. Tot later, Sap
Brennied: van de fles wordt Amy ook zeker groot hoor! Is bij Lieke ook gelukt, haha . Ze gaat vast snel groeien joh, en kolven is voor jou misschien nu wel even prettiger als het minder pijn doet. Fijn dat Milou het leuk vond om weer naar het kdv te gaan. Ritme is denk ik heel belangrijk voor kindjes.
Brennie: wat heb je gekregen voor de spruw? Marijn kreeg nystatine of zo en ik had dactarin geloof ik. Dat hielp best snel, maar wel blijven smeren! En van flesvoeding worden ze ook groot he. Het moet wel leuk blijven. Ik vond het nog weleens moeilijk omdat Jesse dan minder aandacht kreeg. Dus Amy slaapt wel door, maar komt niet zo goed aan. Idd maar even goed in de gaten houden. Ritme is ook belangrijk voor kindjes. En voor jou is het nu lekker dat je even alleen met Amy hebt. Sap: hier was het wel onwijs glad op de parkeerplaats op mijn werk. Ik gleed in een bocht een beetje door, zat bijna op een andere auto Gelukkig ging het net goed, maar ik zat te trillen in de auto. Zap: leuke foto's van Jill in Ballorig. En de frietjes wel opeten, hahahah. Die eet Jesse dan eigenlijk weer niet. Die heeft liever pasta. Voor jou duurt je verlof nog wel even, maar voor je het weet is het zover hoor.
Brennie: pijnklachten van spruw was bij mij na een dag of 3/4 wel weer over. En Amy dus niet echt geroeid. Hoeveel was ze na de geboorte afgevallen dan? Zat ze na de kraamweek alweer op geboortegewicht? Faya zat na 3 weken pas weer op geboortegewicht, doordat ze eerst dus zoveel afgevallen was. Met bijvoeding via sonde was ze er zo weer bovenop en pikte de bv daarna heel goed weer zelf volledig op. Wie weet doet Amy dat ook na een paar keer bijvoeden met flesje. En wat je zegt.....met de fles worden ze ook groot hoor. Ik heb ook echt zoiets als Faya bijv aankomende keer bij het CB te weinig gegroeid zou zijn, dat ik dan gedeeltelijk of volledig overstap op de fles. Het moet wel leuk blijven en je hebt er ook nog 1 rondlopen die de nodige aandacht nodig heeft. Succes ermee! Sap: lekker rusten op de bank nu het ff kan! Zaph: leuke foto;s hoor van Jill in ballorig. Zo lief al die kindjes bij elaar op het feestje! En wel lekker smikkelen van de patatjes....hihi....ze weet wel wat ze lekker vindt! Ow ja, die foto is voor de verjaardag van mn vader....Len is al jarig geweest Trena: beterschap en een knuf voor Yorben, arm mannetje! Nou ga ff verder met Jayna spelen, de klei is erg favoriet momenteel. Liefs Sem
Brennie: ja, ik zou hetzelfde hebben kunnen schrijven als Sem. Over de spruw en de bv en fv. Sem: bij mijn moeder heeft Jesse zitten knippen met een kartelschaartje. Moet je ook eens proberen. Vindt Jayna ook vast helemaal geweldig! Wordt wel een zooi met papier, maar dat vind ik met klei soms ook wel hoor. Wij hebben de klei even in de kast gezet, dus die is Jesse even vergeten.
Lydia: hihi, heb de klei net weer opgeruimd, want het lag al overal terwijl ik ff aan t posten was. Goed idee van zo'n kartelschaartje, zal Jayna idd vast leuk vinden. Jesse dus k wel een creatief mannetje dus,leuk hoor.
Sorry Sem, d8 voor Len. Verkeerd gelezen dus. Maar ach, je paps zal er vast ook erg blij mee zijn Brennie: Hopelijk neemt de spruw nu snel af nu je aan t kolven bent. Is dat niet pijnlijk dan? Jill is ook groot geworden met alleen de fles, dus als Amy die ook nodig heeft, schroom niet........ Balen dat ze nog niet is aangekomen. Hopelijk gaat dat snel gebeuren. Lydia: Kijk je uit, brokkenmaker. Wat een schrik he als je auto ineens wegglijdt. Ik heb weleens een rondje van 360 graden gedraaid dankzij de sneeuw en gladheid, je schrikt je dan echt wezenloos. Sap: Wow, jij gaat echt snel. Over 17 weken al bevallen. Jullie kindje is gewoon al levensvatbaar nu........al is t niet te hopen dat hij/zij nu gebroen zal worden. Kel: Hoe is t eigenlijk met je vriendin in t ziekenhuis die ook al op t punt stond om veel te vroeg te gaan bevallen? Kan ze t kindje nog binnenhouden!? Ligt zeker hele dagen plat? trena: Bij jullie ook geen sneeuw? Wat uniek. Meestal maak jij me ook jaloers met mooie sneeuwfoto's.. Ik heb gewoon nogsteeds geen enkele foto van Jill in de sneeuw Hopelijk komt koning winter hier ook nog een keer langs hoor. Fijn dat Yorben lekker geslapen heeft in zn eigen vertrouwde bedje en kamertje. Houden zo!
Arme Brennie en Amy met spruw,lijkt me idd niet zo fijn. Ik vind BV zoiezo een hel,Jelte dronk echt niks en het deed bij mij zo´n zeer dat ik ermee gestopt ben. Kolven ging helaas ook al niet.BV is niet aan mij besteeds.Bij Yorben ben ik er niet eens aan begonnen. Zaphra:Hier sneeuwt het helemaal niet zo vaak hoor.Meestal een paar kilometer verderop wel ,hier waait het meestal over hahaha. Die sneeuw komt vast nog een keer in Leiderdorp,geduld hebben.
Joehoeeee de maandag zit er alweer op. Deze dag is wel ontzettend snel gegaan zeg. Niet normaal meer. Zap: Mijn vriendin ligt nog steeds in het zkh. Ze is nu 29 weken zwanger en moet blijven tot aan de bevalling. Ik ga vrijdag weer ff langs bij haar. Het kindje kan wel met een infectie geboren worden omdat nu al 3 weken geleden haar vliezen zijn gebroken. Ik hoop dat ze snel de 32 weken gaat passeren want dat laten ze het gewoon geboren worden zonder het tegen te houden. Ik hoop dat hier ook nog sneeuw valt hoor, maar dan lekker in het weekend zo heb je er nog wat aan. Leuk foto's van Jill en zo te zien geniet ze van haar frietjes. En ze gaat echt steeds meer op jou lijken zeg. Niet normaal meer zeg. Sap: En ben je nog ff lekker gaan liggen. Brennie: Zoals de andere meiden al zeggen....van de fles worden ze ook groot. Ik heb 5 weken bv gegeven en ik moest daarbij kolven en bijvoeden, omdat ik niet genoeg had. Ik vond dat best zwaar en had geen tijd meer voor mezelf, dus heb toen de knoop doorgehakt om volledig over te gaan op de fles. Je moet ook aan jezelf denken en wat Sem zegt je heb nog een kleintje rondlopen. Milou dus helemaal als trotse zus naar het kdv. Leuk hoor. Trena: Bij jullie dus ook geen sneeuw. Volgens mij sneeuwt het in het westen altijd minder. En Yorben dus nog steeds niet helemaal in orde. Gelukkig is het slapen wel goed gegaan vannacht. Lydia: Ooow dat is wel lekker om de maandag zo te beginnen. Heerlijk toch om later te beginnen. Heb tenminste ook geen files. Hier is Daynah ook nog niet helemaal lekker. Ze heeft constant diarree en niet 1 luier nee minimaal 5. Het is echt net water. Hoop dat het voor woensdag over is want dan gaat ze voor het eerst naar de psz. Ik ga ff lekker in bad. Kom later nog ff kijken. lfs
En nu was bij mij alle tekst weg.....gaan we weer.... LIS: wat leuk dat Jesse meer gaat praten! Wacht maar hoor die lult je zo de oren van je kop Wow jij al 2,5 kilo afgevallen, wat goed zeg! Brennie: owww wat vervelend zeg spruw Hoop dat het voor jullie beiden snel over is, want lijkt me idd pijnlijk! Sterkte ermee. Amy niet gegroeit Idd als het niet gaat dan maar flesvoeding toch. Sappie: Lieke is klaar voor een zusje of broertje zo te zien hoor, wat houdt ze Elin lief vast! En die sneeuwfoto's, ik ben jaloers! Erg lief Lieke in de sneeuw! Semmi: bleghh wat een rotnacht. Die lieve koppies maakt het wel weer een beetje goed he En die foto van Lenhard is gewoon geweldig Wat vond hij er zelf van? Kelly: die 3 kilo heb jij er vast zo weer af! Suc6! En de maandag zit er weer op Charissa: en en en? Robine: heerlijk zeg nog samen in bed geslapen vanmorgen. Die Jill dus wel lekker patatjes aan het eten Wat lijkt ze daar ineens groot! Lief zo al die kindjes bij elkaar! Fajah: achjee Yorben nog niet opgeknapt. Gelukkig heeft hij wel goed geslapen, is misschien een begin. Hier vanmorgen op mn werk ineens naar de wc gerend en jawel hoor...duidelijk niet zwanger Maar ben opgelucht! 32 dagen na de curettage weer ongi is erg netjes na die vorige x van 9 weken. Nu kan mn cyclus hierna nog wel een paar dagen afwijken van mn normale van 28 dagen denk ik, maar een richtlijn heb je iig wel haha. Kyllian is gewoon naar kdv gegaan, die was niet ziek, spugen doet hij altijd wel zo af en toe. Heb voor mezelf neusspray en paracetamol gehaald, wat een opluchting geeft dat!
Monique: Waar zijn je foto's en banner plaatjes? Saai zonder iets bij je naam. Gelukkig weer lekker ongesteld, kun je er weer voor gaan en in t normale ritme komen. Ik duim voor jullie dat t snel raak mag zijn. Simone: Al nieuws? Ben razend benieuwd. Kelly": Jeetje dat schiet niet op met Daynah aan de dunne. Lekker zeg 5 luiers per dag vol. Drinkt ze wel goed? Geef dr anders ontbijtkoekjes, dat verstopt een beetje. Hopelijk is ze woensdag de oude voor dr eerste schooldagje. Jeetje die vriendin van jou, das ook zielig zeg zo met de feestdagen in t zkh. Maar ja, alles voor de baby he. Hopelijk wordt t kindje gezond geboren. Begint Jill op mij te lijken? Heb ik de laatste tijd bijna niet meer gehoord, grappig dat je dat ziet. Nou ja, wordt ze in ieder geval erg knap Whoehahaha. Ik ga thee maken en een wafel eten. Heb ze verstopt voor John, anders gaat ie weer lopen zaniken dat ik zoveel snoep. Maar ja, ben 12 weken ziek geweest van t zwanger zijn en nu heb ik ineens weer trek in vanalles. Moet t wel in de gaten blijven houden van mezelf hoor Hahaha. Maar dit geheimpje hou ik voor mezelf. Lol. Sporten was ook niet meer te doen vanavond, was te laat voor mn lesje. Donderdag maar extra hupsen dan.
Had nog een kerstavatar, dus die moest weg De banner was al weg na de miskraam en had toen geen zin een nieuwe te maken. Nu zou dit weekend het forum er toch uitliggen en daarna moet je toch ws alles opnieuw erop zetten, dus voor deze week dan maar ff niets
Is John dan niet thuis? Anders ziet hij je alsnog snoepen Ach zoveel ben je toch nog niet aangekomen tijdens je zwangerschap. Geniet er maar lekker van hoor
John is sporten, hahaha. Ik ga schransen Warme chocomelk met slagroom(moet op is nog van de kerst ) en een wafel.........mmmmmmmmmm
Monique: Wel weer fijn dat je ongi bent geworden weet je teminste waar je aan toe bent. Willen jullie er nu wel weer voor gaan? Idd Simone ik ben ook benieuwd