Ow vandaag lag er trouwens een briefje in de brievenbus met op een winnie the pooh blaadje geschreven dat er bloemen bij de buren bezorgd waren. Ik dacht dus, nou laat maar dat zal ons overbuurmeisje wel gedaan hebben als grapje (leek op ene kinderhandschrift). Djurre is toch naar de buren gegaan en het bleek wel een bos bloemen van de bloemist te zijn Van de kopers van ons huis met gelukkig nieuwjaarswensen en dat ze hoopten dat we nog even geduld hadden en schot achter de zaak gingen zetten. Hun tussenpersoon had nog helemaal niets aangevraagd qua hypotheek. De kopers gingen er nog meer druk achter zetten dat alles snel in orde kwam.
Ik denk dat Lieke dr kamer toch wel veel roze tinten zal krijgen maar niet too much. Twijfel nog of ik de muren een andere kleur ga geven of dat ik ze gewoon creme laat. Misschien maar eerst leuke gordijnen en accesoires en als ik dan toch iets mis dan kunnen we altijd nog schilderen. Kan me voorstellen dat je het dekbedovertrek rustig houdt met een autobed. Grijs is prima toch!
Ja die zag ik ook in de folder staan! Wij hebben net het weekend een dekbed gekocht, dus hier niet meer nodig. maar die van 140x200 is idd prima hoor, hebben we hier ook! Het is alleen geen 4 seizoenendekbed he. Heb voor Kyllian een 4seizoenen gekocht, scheelt weer ruimte in de kast (naja alleen in de winter haha).
Lief van die mensen zeg! Maar er was toch een bankgarantie gesteld? Dat gebeurt toch volgens mij alleen als er al een aanvraag is ingediend en de meeste gevraagde stukken zijn aangeleverd bij de geldverstrekker?
Nee die bankgarantie was dus nog steeds niet bij de notaris, dat bericht kregen we een paar weken geleden al.
Behangen vinden we teveel werk . We hebben structuur op de muren en moeten dan dus eerst alles egaliseren. Zijn niet van die klussers, haha.
Of gewoon een leuke band op de muur plakken of van die muurstickers op Lieke dr kamer,dan ziet het er al heel anders uit.
Hmmzz nee als er al structuur op zit zou ik het ook niet doen haha. Wij laten behalve de slaapkamers ook alles spuiten, verfje erover en klaar Voor het eerst gaan we eigenlijk behangen, ben benieuwd haha.
Wij hebben op de zolder ook met sjablonen gewerkt. De muur hebben we donkerpaars gemaakt en daar dan Creme kleurige zwanen op gedaan met die sjablonen.
Zal ook ff paar dingen spammen die dus in Kyllian zn kamer komen, heb het bed ooit weleens gepost en kast kennen jullie al. Hoop dat het allemaal in het echie ook goed bij elkaar past.