Brennied: wat fijn dat Amy zo goed heeft gedronken, geeft jezelf toch ook een fijn gevoel. En Milou heeft het ook naar dr zin gehad vandaag, wat wil een mama nu nog meer . Ooooooh beschuit met muisjes, heeeeeeeeeeeeerlijk, kan ik nu alweer naar uitkijken.
Zap die Dominique vind ik echt een lelijk wijf. Begrijp ook echt niet wat ze in haar zien. Het is net een travastiet
Ik ga ook zzzzzzzzzzz Tot morgen allemaal! brennie: Arme Amy, ze had gewoon steeds honger. Lekker flesjes geven hoor, daar groeien ze ook van!
Goedenavond meiden Zo wat een gezellige boel hier vanavond....jullie hebben er dus meteen maar kwartetjes van gemaakt....hahaha..... Monqiue: super stoer jongensbed hoor. Daar droomt toch elk jongentje van? Denk dat het een mooi geheel gaat worden hoor! En gelukkig dus weer ongi, wel fijn dat je er nu echt weer voor kunt gaan. Kel: eerste dag vd week weer overleefd dus. Hopelijk knap Daynah wel wat op voor woensdag. Ben erg benieuwd hoe ze het gaat vinden op de psz! Zaph: mmmmm warme chocolademelk met slagroom, geniet er lekker van meid! En ach, dat sporten komt wel weer joh. Vind het al lang knap dat je het nog steeds blijft doen tijdens je zwangerschap. Sap: erg mooi bed en kast. Geen geld toch voor zulk mooi spul. Leuk he om de kamer nu helemaal mooi te maken voor Lieke. Wat worden die meiden dan groot he. Het zal vast een plaatje worden die kamer van Lieke! Linda: succes met de boom morgen....als je er dan wel zin in hebt....haha Hier lekker rustig in huis. Len slaapt op de bank en meiden beiden in hun bed. Jayna vanavond weer strijd met naar bed gaan. Hebben echt doorgepakt en haar 20 min laten huilen, daarna viel ze als een blok in slaap. Niet leuk, maar wel ff nodig. Morgen dus weer werken.....jaja kan het normale leven weer beginnnen. Zie er niet echt tegen op moet ik zeggen, scheelt dat ik een leuke baan en collega's heb. Mn meisjes missen is minder,maar ja, voor die leuke's vakanties zal er toch geld binnen moeten komen he.... ga nog ff surfen tot de laatste voeding van 22.00 uur... liefs Sem
Nou he Kel. En die Amis is ook vreemd. Die Kim is ook lelijk, was net een varkentje, goed dat ze er zelf uit is gegaan. ben misselijk van de wafels....
het lijkt wel of ze ieder jaar lelijker worden. Als wij meedoen.............dan zullen ze nog zien wat mooi is
Werk ze morgen Zap......heerlijk is dat toch zwangerschapsverlof Is het voor jouw nadelig ivm de zomervakantie? Of houd je dan gewoon je vakantiedagen? Lief dat jullie allemaal zo meedenken met onze Amy. Zo te lezen gaat ANTM weer nergens over Heb het weleens gezien maar vindt ook dat er zulke dozen inzitten. Ik moet nog een uur wakker blijven voor de laatste voeding....zzzz
trouwens Len zag die foto van hem en Jayna vandaah en zei dat ie zich rot schaamde en ik m aan niet mocht laten zien....haha...oeps. ......jullie weten nix he meiden...
Semmi: werk ze morgen weer! Zal weer ff wennen zijn voor je maar komt vast goed. Jayna dus lastig met gaan slapen.....irritant is dat. Goed dat je haar hebt laten huilen, morgen zal ze het vast niet nog eens proberen als ze merkt dat het toch geen zin heeft. AM: leuke kamer krijgt Kyllian ook! Robine, je zou er toch ook maar 1 eten of is het toch de hele pak geworden............(zo ging het bij mij in mijn zwangerschap)
Zullen wij eens meedoen met ANTM Brennie:Gelukkig drinkt Amy wel goed vd fles,gewoon je erbij neerleggen,baby´s groeien ook echt goed met FV. Sem:Werk ze morgen. zap:Teveel wafels gegeten zeker?
Ja ik geen banner meer, jullie ook geen banner meer hoor (ze doen het wel, maar doe site is op het moment traag). Ow en leuk chantagemateriaal die foto van Len toch haha.
brennie: Ik ga t uit laten zoeken. Volgens mij krijg ik 16 weken net als iedereen plus zomervakantie van 7 weken erbij omdat t in de zomervakantie valt........zou dus mooi zijn. Maar ga t morgen voorleggen
Hmmzz ik zal maar niet mee gaan doen met een laatste voeding, niet goed voor me Ga zo mn bed maar in, kan eindelijk weer bijslapen met neusspray! Als ik niet wakker gebeld word, heb bereikbaarheidsdienst.