slaap lekker monique. Geweldig he die neussprays. Helaas mag ik ze nu niet gebruiken, alleen die kinderdingen maar die werken niet
Ja echt super, ik krijg weer lucht! En mn stemming is ook gelijk beter geworden Heb ooit in nood weleens die van Kyllian gebruikt, maar idd zo weer uitgewerkt.
Mijn stemming wordt steeds slechter met t naderen van mn werkdag. Nu ga ik dus echt tanden schrobben en naar bed. Doegie
Nou was een gezellig avondje hier op t forum, maar nu gaat Sappie dr bedje in! Slaap lekker meiden, Liefs Sap
Stelletje kletskousen zijn jullie. Wel gezellig hoor. Daynah had vanmorgen weer een ontzettende vieze diarree luier, dus ik ben bang dat het voor morgen nog niet over is. Wel balen hoor maar het is niet anders. Ik ga eens aan de slag. Hoop dat de dag weer lekker snel voorbij is. Het was wel weer koud hoor....brrrrrrr lfs
Zo, was effe gezellig gisteravond! Kel: ja, koud he. En balen dat Daynah nog steeds een diarree luier had zeg. En ze blijft vrolijk? Wat een bikkeltje! Ik ga efe MT-notulen uitwerken.
Wat een gebabbel Daynah nog steeds diarree? Naja, zolang ze maar geen koorts heeft. Hier alles ok. Tot half 7 uitgeslapen, hoera!
Panda: tot half 7? Ik werd wakker omdat Wes het licht aandeed na het douchen. Had de wekker niet gehoord. Lag zo vast te slapen. Jesse werd ook pas daarna wakker, was tegen half 8. Zat ook nog in vakantiemodus Marijn kwam weer om 1 uur, toen om 2 uur. Leek weer of hij verging van de pijn, dus zetpil gegeven, flesje en toen terug in bed gelegd... En jawel hoor. Weer janken. Toen toch maar bij ons in bed gelegd. Toen heeft ie natuurlijk heerlijk liggen slapen. Volgens mij toch ook wel beetje verwend, dat jongetje... Charissa: heb jij nog iets gehoord van de dokter?
Daynah was vanmorgen om 5.45 uur wakker. Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg dus. Heb dus ook niet meer geslapen. Mijn wekker gaat toch om 6.20 uur af. Mirjam: Waar je al niet blij mee kan zijn met 6.30 uur in de ochtend heh De ochtend is wel weer snel gegaan.
Sorry was gister op toen ik van de late dienst terug kwam. Maar de uitslag was negatief, ben ook echt wel opgelucht, had me al vanalles in mijn hoofd gehaald... Nu maar afwachten of de ongi komt. Ach als het positief was was ik er ook superblij mee en nu negatief valt er wel een last van me af en kan ik gewoon lekker genieten van mijn boys! Maar voel nog wel van alles en iets in mij denk het nog maar dat is gewoon een gevoel vanaf begin...en wat ik ook bij Jayden en Quinten gevoeld heb en toen zei de dokter ook dat het niet kon! Ik kom later ff weer....jongens slapen net, ga ook ff uurtje plat want ben zo moe en het is er heerlijk weer voor hihihi. Straks ff strijken bah anders stapelt het weer op. Doeiiii
Charissa: kan me voorstellen dat je opgelucht bent hoor! Nu maar even afwachten tot de ongi komt. Is het toch wel een indrooglijntje geweest op je testen. En nu maar lekker even slapen. Ik doe het ook nog weleens als ik op vrijdag alleen met de jongens ben hoor.
He meiden, Ben nog op mn werk, pffffffffff razend druk hier. Maar was ff nieuwsgierig naar Simone. Toch niet zwanger dus, aan de ene kant begrijp ik enigszins wel een beetje je teleurstelling maar anderzijds ook je opluchting. Maar toch raar dat je je lichaam voelt zoals bij Jayden en Quinten. Kijken of je ongi nog komt of toch alsnog uitblijft. Ik kom vanavond weer ff Liefs Sap
Hier mega koud zeg,Was -7 net. Morgen word het ijs gekeurd in Sluis op de vaart en dan kunnen we daar schaatsen.Hier in mn woonplaats word er al geschaatst ,maar das maar een klein plasje. Ga dus dit weekend schaatsen jippie is 13 jr geleden ofzo. Morgen moet Yorben ook weer naar Psz,hij heeft geen koorts meer en is verder niet echt ziek dus laat hem toch gaan,mocht het niet gaan,kunnen ze me bellen he. Verder weinig nieuws. Ga nu een Macchiatto drinken en dan slapen. XXX Kel:Beterschap met Daynah,en succes morgen op Psz,geef maar een pak luiers mee Word er bij jullie ook overal geschaatst al?
Zo mijn eerste echte ijs date staat ook vast voor morgen! Ik ga schaatsen met de buurman! Eerst Jill naar psz brengen, dan bakkie bij de buurman en dan met de auto naar de vliet om te schaatsen. Buurvrouw gaat ook mee op mijn nieuwe kunstschaatsen en terwijl zij piruettes draait gaan de buurman en ik ff een tochtje maken op de noren. Heb er zin in. Lekker ff de kou in en een paar km schaatsen. Donderdag samen met Jill aan de schaats en vrijdag met de kinderen van school de hele dag op de ijsbaan. Volgens mij heb ik t dan wel weer gehad na drie dagen schaatsen. Overweeg trouwens nog wel een molentochtje te maken op donderdag, alleen is dat 25 km. Misschien wat optimitisch als je bijna 15 weken zwanger bent?! Of niet!? Trena: Jij morgen ook lekker schaatsen als de kidas op de psz en school zijn? Leuk hoor. Is de Sluis een diep water? En ga je nu al naar bed? Gelukkig dat Yorben opgeknapt is. Kel: Heel veel plezier morgen voor Daynah op dr nieuwe schooldagje. Ben erg benieuwd hoe ze t vindt. Denk net als Jill, huilen bij t wegbrengen. Succes en sterkte. Balen dat ze nog aan de dunne is. Simone: Vaag zeg niet zwanger, maar wel de verschijnselen. Wie weet heb je toch gelijk en ben je wel zwanger, ff afwachten dus nog maar. Lydia: Jullie verwennen de jongetjes toch veel te veel met bij jullie in bed slapen. Hahaha. Deed je bij Jesse ook al gauw he. Die sliep ook vaak bij jullie toch? En nu is t helemaal gezellig zeker in zo een ruim bed Slaapt ie lekker ? Ga douchen en Prison Break kijken. Tot morgen allemaal! Veel schaatsplezier! Liefs
Kelly: Daynah en Kyllian hadden vast een tijd afgesproken vanmorgen Hier ook zo vroeg, maar is vrij normaal de laatste tijd helaas. Hoe is het vandaag verder met haar gegaan? Panda: whaah klinkt wel btje gek he uitslapen tot half 7 Charissa: toch negatief. Wel gek he dat je het gevoel blijft houden dat je wel zwanger bent. Wanneer zou je ongi moeten worden? Fajah: gelukkig dat Yorben weer redelijk opgeknapt is en hij morgen naar de psz kan. De 2e keer voor Yorben toch? Ben benieuwd of het schaatsen je nog ligt Ik vind schaatsen erg leuk, maar kan zo slecht tegen de koud. Mn hele lichaam jeukt al de hele week. Robine: haha is je ijsdate leuk? Jeetje en de andere dagen ookal schaatsen Wel leuk hoor, maar brrrr wat koud! LIS: gezellig Marijn bij jullie in bed Maar kun je zelf dan wel goed slapen. Wij hebben het vorige week eens een keer gedaan. Hij werd 's avonds wakker en we dacht gewoon eens ff een keer uitproberen. Hij werd 's ochtends wel iets later wakker, maar dat gedraai 's nachts kan ik niet tegen hoor. Was dus een uitzondering en voortaan maar in eigen bed wat hij ook prima vindt. Jeetje wat was het koud vandaag zeg! Ik fiets dus veel he, aangezien ik van client naar client en naar kantoor heen en weer ga. Was spekglad, maar de kou was gewoon nog erger.....nog 2 maanden en dan langzaam weer naar lenteweer hoor
Goedenavond meiden, Kel: heel veel beterschap voor je meissie. Hopelijk is ze morgen wel weer wat opgeknapt, zou wel sneu zijn als ze meteen de 1e keer niet naar de psz kan. Trena: hopelijk wordt t ijs morgen goedgekeurd,kunnen jullie het ijs op! Ben benieuwd hoe het dan gaat na 13 jaar Lydia: die Marijn weet wel waar ie het lekkerst slaapt he....dat nieuwe bed van papa en mama ligt ook wel heel lekker natuurlijk Jesse dus lekker geslapen, Marijn zal zijn voorbeeld vanzelf wel een keer gaan volgen toch? Simone: toch niet zwanger...of wel.....lijkt me best vervelend steeds die twijfel. Hopen dat de ongi dan nu ook maar snel komt. Sterkte ermee! Zaph: euuuh, als je t mij vraagt is die 25 km er nog bij schaatsen wel iets te optimistisch ja met 15 weken zwanger.....maar met jou weet je het maar nooit he Heb je nog gevraagd naar je verlof op je werk? Wel die 7 weken extra denk ik, lekker hoor! Veel plezier met de buurtjes samen! Hier mn eerste echte werkdag er ook weer op zitten. Meteen weer druk en zelfs zo druk dat ik geen eens tijd heb gehad om mn meisjes te missen. Mn leidinggevende had de kolfruimte keurig netjes geregeld voor me, met mooie opbergruimte voor de kolf ed. Echt fijn. Kolven ging redelijk, al merk ik nu al weer dat er in mijn werk zo vaak wat tussendoor komt en ik echt in de gaten moet houden dat ik moet gaan kolven en daar ook gewoon recht op heb. Thuiskomen was vandaag erg leuk. Len in de keuken aan het koken met Jayna die op haar stoeltje er naast stond. Is uniek hier, want Len kookt vrijwel nooit. We hadden dit nu zo afgesproken, omdat hij om 16.15 uur al thuis is en is 17.45 uur. Meiden meteen lief gaan slapen na het eten. Hebben de strijd dus gewonnen met Jayna. Straks Prison Break kijken en daarna lekker ons bedje in! Liefs Sem
owwww Monique, wat koud zeg elke keer op de fiets....brrrrrrr.....ik ben ook een echte koukleum, dus zou niets voor mij zijn! Bevalt je werk nog steeds goed trouwens?