Helllooooooo, Monique: Kyllian dus ook zo vroeg wakker, dat hebben ze idd met elkaar afgesproken. Moeten ze maar niet meer doen dan . Wat goed dat je alles op de fiets doet zeg in de kou....brrrr moet er niet aandenken. Wel sportief ook. Zap: Dit wordt een leuke week voor jou met alleen maar schaatsen. Doe je wel voorzichtig dat je niet valt. Ik heb zojuist Daynah d'r rugzakje ingepakt die ze van jullie heb gekregen. Zal morgen ff een foto maken als we weggaan. Trena: Hier is ook mega koud zeg. Volgens mij is de temp niet boven de 0 graden gekomen vandaag. En jij ook lekker schaatsen. Veel plz iig. Fijn dat het met Yorben ook weer wat beter gaat. Hier wordt ook overal geschaatst. Sap: Bij jullie dus razenddruk. Wij gaan toch echt wel de kredietcrisis merken hoor. Er komen weinig nieuwe hypotheken binnen en nieuwe aankopen van woningen. We hebben het wel druk met veilingen Simone: Kan mij ook wel voorstellen dat je opgelucht bent. De ongi zal wel snel komen. Lydia: hihihihihi Jesse zit dus nog in de vakantiemodus. Voor je het weet zitten ze weer in hun oude ritme.....helaas! Marijn heeft jullie dus wel wakker gehouden vannacht.....ik vind dat altijd wel vermoeiend hoor als je moet werken. Hier dus morgen de grote dag voor Daynah, dan gaat ook zij naar de psz. Ik vind het wel spannend hoor hoe gaat ze het vinden. Hoop zo dat ze niet gaat huilen. Ik baal wel dat ze nog aan de diarree is. Het is echt gewoon water. Eten doet ze ook niet, maar dan ook niets. Verder lijkt ze niet ziek ofzo, dus het zal ook wel vanzelf overgaan. Ik zat te denken of dat er nog mss een kiesje doorkomt ofzo, maar ik mag niet echt in haar mond kijken. Ik hou het maar even in de gaten. Ik weet ook niet hoe lang ze aan de diarree kunnen zijn. Ik ga ook Prison Break kijken en daarna naar mijn bedje. Liefs Kelly
Sem: Wat netjes van je leidinggevende zeg. Zo hoort het ook. Gelukkig heb je het lekker druk gehad, zodat je niet teveel je meisjes hoeft te missen. lfs
Kel: heel veel plezier voor je meissie morgen! Hoop dat ze niet gaat huilen bij t wegbrengen. Drinkt ze trouwens verder wel goed? Hopelijk is de diaree snel over, die kleintjes vallen dan ook zo snel af he. Misschien idd een kies, kan ze natuurlijk ook behoorlijk last van hebben.
Semmi, dat is wel lekker dat de dag snel is gegaan en druk is. Mooi hoor dat ze dat zo goed geregeld hebben bij jullie op het werk, bij ons was het wel anders...ook qua tijd....verschrikkelijk! Am, brrr op de fiets, vind deze kou wel erg lekker maar vind wel eng die gladheid..jij niet? Ik moet eind van de week ongi worden...maar dat is balen ik heb het gewoon niet bijgehouden... weet alleen dat ik ongi was toen dennis die week weg was van huis voor zijn werk maar welke dag begon weet ik niet Kelly, succes morgen met Daynah, is ze weer helemaal beter? Lydia, die slimme Marijn hihihii lekker bij Mama in bed. Verder weet ik zo niet eens...sorry Ik heb morgen nog lekker dagje vrij... vrijdag gaan de jongens dagje proefdraaien op de kinderdagverblijf... word nog gebeld. Ik ga ff verder surfen en dan lekker mijn bed in zo. Trusten!
Spannend voor de jongens Simone! Komen ze in dezelfde groep? Geniet van je vrije dagje morgen! Kolven en de tijd er voor krijgen blijft een lastig punt he, vervelend dat t bij jou niet goed geregeld was. Op zich is het goed geregeld bij mij, alleen vergaderingen enz. kunnen ze er moeilijk omheen plannen he. Je moet je dus altijd weer verantwoorden als je eerder weg moet enzo. En er blijft werk liggen wat je later toch weer extra moet doen, dus echt tijd heb je er niet voor.
Lig nog niet in bed,ging er vroeg in ,maar zit nog wat te surfen. Was naar vliegvakanties aan het kijken Zap:Veel plezier morgen met schaatsen.Ik ga morgen niet ,want moet werken en donderdag ook helaas. Ga pas Zaterdag of Zondag schaatsen.En Sluis is een stad hoor geen water hahahha. Het kanaal noemt ´de vaart´ en dat word morgen gekeurd. Was vandaag 9 cm en het moest nog 1 nacht vriezen en dan mogen we erop. Am:Ik ben ook een kou-kleum hoor,maar nu we een keer kunnen schaatsen laat ik het niet aan mn neus voorbij gaan hoor. Jij een hele dag in de kou gefietst Brrrrr. Sem:Wat fijn dat alles zo goed is geregeld wat betreft kolven op je werk. Heerlijk.En de kop is eraf. Lydia:Ga jij ook schaatsen? Nou en nu ga ik echt slapen.
Fajah: leuk vliegvakanties kijken! Hebben jullie plannen voor aankomende zomer? Slaap lekker! Sem: jij dus ook een erg drukke eerste werkdag gehad! Fijn dat het zo goed voor je geregeld is mbt het kolven. Lief om Len en Jayna samen kokend aan te treffen thuis. Goed van je dat je hebt volgehouden met Jayna en de strijd hebt gewonnen, ook veel fijner voor jullie. Simone: spannende dag vrijdag voor je kids, maar denk dat ze het ontzettend leuk zullen vinden! Fijne dag morgen, heerlijk vrij! Kelly: ooooooh wat een spannende dag voor je meisje en natuurlijk voor jezelf. Daynah naar de psz, ik zie dr al helemaal voor me met dr rugtasje. Hoop dat de diarree snel over is, als ze maar goed blijft drinken. Bij jullie dus druk met veilingen, haha, ja dat is dan weer de andere kant he, maar wel minder leuk natuurlijk. Monique: wat goed van je dat je zoveel op de fiets doet. Met dit weertje inderdaad niet zo heel prettig. Veeeeel te koud. Ik heb ook weer zin het lenteweer! Zap: heel veel plezier morgen samen met de buurman op het ijs. Wel voorzichtig zijn he! Enne....25 kilometer schaatsen zonder voorbereiding en ook nog eens 15 weken zwanger lijkt me niet zo'n goed idee. LIS: de kleine boef die Marijn, hij weet precies dat het erg gezellig is bij papa en mama in bed. Ik vind het echt knap dat je dan zelf kan slapen, als Lieke al eens een paar uurtjes bij ons in bed ligt kan ik zelf niet rustig slapen. Meiden, wat is het onwijs koud he! Het is hier inmiddels -15 graden. Vanochtend toen ik naar mn werk reed had ik het nog -11. Kreeg de autodeuren bijna niet open, brrrrr ook niets voor mij dat koude weer. Verder weinig te melden. Lieke dr kast staat inmiddels ook. Nu kunnen we beginnen met de leuke dingen, het gezellig maken met accesoires. Ik ga nog ff verder, Liefs Sap
Semmi: je dagje is zo te horen best meegevallen, Wat fijn dat de kolfruimte zo goed geregeld was. Het leukste is dan weer de thuiskomst bij je meiden he Mn werk bevalt super hoor! En uhh ik zal het meeste wel op de fiets moeten doen aangezien Houten een fietsstad is. Met de auto moet je overal naartoe echt een flink eind omrijden en dan red je het qua tijd gewoon niet. Soms pak ik wel de auto voor iets hoor, we hebben ook een dienstauto...maar iedereen heeft een eigen dienstfiets op het werk staan. Kelly: Daynah gaat morgen dus wel naar de psz, ben heel benieuwd hoe ze het gaat vinden. Jij blijft er morgen bij? Charissa: nou ik stuur mijn ongi wel naar jou nu, heb er zelf al wel weer genoeg van Geniet morgen van je vrije dag! Fajah: hihi zeker zonvakanties aan het spieken! Mn moeder gaat over een paar weken naar Suriname, gewoon 30 graden daar! Sappie: zo Lieke dr kast zit al in elkaar, wat een rotwerk he. De aankleding is idd het leukst he, ben heel benieuwd!
Brrrr wat is het koud! Vind het helemaal niks hoor, doe mij maar 28 graden, strand en zon . AM de hele dag fietsen . Mag je wel extra dikke handschoenen en muts opzetten. Ik had zelfs vanochtenz oiets in de auto (-8) shit heb geen handschoenen. Hoe gaat het met Kyllian? Is hij weer helemaal de oude? En weer o geworden wel fijn dat je weet waar je aantoe bent nu. Sappie bij jou helemaal koud zeg. Ik zag gister nog leuke foto's van Lieke in de sneeuw. Jaime was er wel jaloers op hoor. Fajah oh wat een verschil..met dit weer vliegvakanties aan het kijken...naar het Zuiden zeker? Hoe gaat het nu met Yorben? Is hij wat beter? Hoop het toch? En met je tante? Hoorde toevallig iemand op mn werk. Die had al een tijd geen stem meer. Nee geen kanker meneer iets anders. Gingen ze opereren hebben ze m meteen weer dichtgemaakt, kanker. Hebben ze veel weggehaald, strottenhoofd klieren etc. Maar hij heeft nu ook zo'n gaatje in zn keel om te ademen alleen moet hij er dus ook door praten...gek heh? Semmi dat is lekker thuiskomen na zo'n dag werken. Wel fijn altijd heh dan weer thuiskomen en kind(eren) zien. Ik ben altijd een klein kind als ik kdv binnenloop. Ik vond die foto van jayna en je man erg schattig. Dat is toch een mooie foto om trots op te zijn hoeft ie zich niet voor te 'schamen' hoor. Fijn dat het ok was op je werk en dat alles goed is geregeld. Is idd een recht maar kan me voorstellen dat het soms erbijinschiet. Charissa de dokter zegt nee dus. Als je je nog zo voelt toch gewoon even afwachten komende week. Ik hou het ok nooit bij, post bewust hier op forum dan. Zitten de jongens in dezelfde groep op kdv? Zal wel leuk zijn dan. Kel heel veel succes morgen maar gaat vast goedkomen met daynah op kdv. Even wennen en ws huilen als je haar afzet maar ze zal het vast super hebben. Ben heel benieuwd. Diarree maar ff in de gaten houden. Was je al met haar bij de dokter geweest? En kijken of het een kies is kun je dat niet doen bij tandenpoetsen? of wat ik met Jaime wel eens doe is dan op aankleedkussen luiertje doen, licht aan en dan gein gaan trappen of zeg eens aaaaaaaaa, je ziet die kiezen zo zitten, zijn echt best groot ook een puntje. Zap jij schaatsfreak..haha. Maar ja die 25 km kun je niet tussendoor afhaken ofzo? Ik weet niet hoe je je voelt en hoe je conditie is, maar als je je ok voelt en denkt dat je het aankan. Heb ook weinig verstand van schaatsen want doe het niet meer sinds ik toen ik 7 was mn arm had gebroken. Anders vk bellen? t'is niet dat je hoogzwanger bent ofzo, misschien mag het wel, ben jij ook weer blij . Jaime moest vanmorgen weer naar kdv. DRAMA! Chiel zou haar wegbrengen nou die belde op en stond op mn voicemail, we gaan dr nog strakker aanpakken, en ik wil ook geen tweede meer. En bedankt.... Ze wilde dus niet wakker worden en wilde dus daarna niks zeg maar. En als Jaime echt niks wil dan wordt ze hyper tot op het bijna kotsen af..... Dus chiel zat hier vanmorgen met half kotsende jaime niet aangekleed etc... Nou toenik haar ophaalde was ze weer vrolijk. Heb dr wel om 19.15 naar bed gedaan, was ze niet blij mee maar pech. En dan ff een casus. Schoonouders van x zijn 40 jaar getrouwd. Willen dit vieren...over 1,5 week. Dit is zo bijzonder dus dat willen we met familie vieren en geen feest. prima. Schoondochter zegt nog tegen zoon, wat is dan het programma dat moeten we dan ff vragen. Zoon belt. Programma is uit eten bij een sjiek duur restaurant. Ok. Gezellig zegt zoon. Oh met zn zessen zegt zoon. Ja kleinkind beter niet heh want vieren bijzonder bla bla. Ben ik nou gek of wil je je 40 jarig huwelijk dat zo bijzonder is ook vieren in bijzijn van je kleinkind waar je steeds over hebt dat je die te weinig ziet? Maar goed of schoondochter en zoon, ouders van schoondochter konden vragen op te passen (als zoon dit niet gevraagd had wisten we van niks). Ja zegt zoon maar die hebben ook een agenda. ok maar als dat niet lukte kon de oppas van even verderop wel op kleinkind passen..oppas die kleinkind niet kent. Ik blijf serieus van de ene in de andere verbazing vallen...je wil je kleinkind toch juist bij zoiets hebben als je zoveel geeft om haar? Maar dan mag ze er ineens niet bij zijn. ik voel me serieus als moeder persoonlijk aangevallen en ben geneigd niet te gaan, maar kan dat chiel ook niet aandoen. Te erg dit. Slaap lekker allemaal en bis morgen! xx
Tjeetje Sens. Tja blijkbaar is het al besloten en heb je er verder geen inbreng meer? Ik zou ook niet iemand laten oppassen die ze niet kent hoor. Maar noemen ze verder geen reden waarom ze er niet bij kan zijn? Djurre opa en oma waren vorig jaar zoveel jaar getrouwd en Kyl kon gewoon mee, vonden ze leuk. Lijkt me ook leuk om je kleinkind erbij te hebben, maar ik weet dus niet wat hun reden is waarom ze het niet willen? Misschien te onrustig? Kan me voorstellen dat je flink baalt van zoiets!
Ook hier een grote surprise vanmorgen......een dik pak sneeuw. (sorry Zaph ) Moet er nu wel doorheen ,kids op school afzetten en zelf gaan werken Tot vanmiddag.XXX
Hier ook sneeuw, ik denk een laagje van 6mm en nu ook nog regen! Grrrrrr. Jill net weggebracht, ging voor t eerst niet huilen en nu op naar de buurtjes om te schaatsen! Als ik me vanavond niet meer gemeld heb.........dan lig ik in een wak! Liefs
Hier ook sneeuw! Niet veel, maar toch. Jesse noemt het neeuw! Hopen dat het er vanmiddag ook nog ligt, kan ik lekker even naar buiten met de kids.
Goedenmorgen, Joehoeeee, hier ook een klein laagje sneew, ben benieuwd hoelang het blijft liggen, straks maar ff met Jayna achter huis spelen. Kel: hoe is het gegaan met het wegbrengen van Daynah vanmorgen? Heeft ze nog steeds diarree? Lydia: aaaah, wat een leuke foto's van de jongens zeg! En Marijn ook alweer zo groot! Hij is er ook vroeg bij he qua motorische ontwikkeling. Kan hij al lang zelfstandig zitten? Jayna was daar overal echt laat mee. Ook leuk om te zien dat het verschil steeds kleiner wordt tussen de beide jongens. Die kunnen over een tijdje echt leuk met elkaar spelen! Zaph: jij staat ondertussen al op de schaatsen denk ik....brrrrrr......hoop dat je het naar je zin hebt! Fijn dat Jill vanmorgen zonder huilen op de psz is gebleven, geeft jezelf ook een beter gevoel he als je dan weg gaat. Linda: jeetje wat een gedoe zeg met je schoonouders. Ik kan me er niets bij voorstellen moet ik eerlijk zeggen. Mijn ouders zouden zoiets nooit doen en juist heel graag de kleinkinderen er bij willen hebben. Kan je gevoel dan ook echt begrijpen. Wel lastig weer hoor, blijven toch Chiel zn ouders en je zegt het ook niet zo makkelijk af. Succes ermee! Sap: jij bent ook geen wintermens he, -15, niet normaal meer zeg Voor mij mag de lente en zomer weer heel snel komen 8) Mooi dat de kast van Lieke nu ook staat, kunnen jullie lekker verder met de accesoires, gaat vast mooi worden! Monqiue: wel sportief dan als zowat alle collega's op t fietsje de stad door gaan. Hopelijk heb je dan wel een beetje goede fiets...haha Hier alweer lekker vrij vandaag. Morgen weer werken en dan weekend Vind het heerlijk zo die afwisseling, prima te doen. Vanavond hebben we samen met de buren een afspraak met het woonbedrijf en de wijkagent over de overlast van de bovenbuurman. Die gast deugt gewoon niet, leeft in de nacht, rent door zn huis, slaat met deuren, schreeuwt tegen zichzelf,en is daar dus niet op aan te spreken. We zijn het nu echt spuugzat en gaan het hoog spelen vanavond: hij er uit of wij er uit + andere woning in deze wijk en een flinke vergoeding! Dat laatste doen ze toch nooit, maar een beetje bluffen kan geen kwaad. Ook gaan we het echt op onze veiligheid en veiligheid van onze kinderen gooien met zo'n drugsverslaafde idioot boven ons. Hij past hier echt niet in de wijk.De irritaties zijn nu zo hoog opgelopen, Len en de buurman kunnen die vent wel wat aan doen. Nah ja, ben benieuwd dus. Ga nu Faya uit bed halen, die slaapkop wordt net pas wakker na de ochtendvoeding van 08.00 uur. Liefs Sem
Kel: hoe is het Daynah op de psz gegaan? Zal in het begin misschien even wennen zijn, maar ze gaat het echt wel leuk krijgen hoor! Lekker met andere kindjes spelen! Sem: zat er laatst nog aan te denken maar helemaal vergeten te vragen: hoe is de situatie met de buurman nu? Maar dat is dus nog steeds een probleem? Balen man. Worden jullie er 's nachts ook nog wakker van? Hij had toen toch aangegeven dat hij zijn leven zou beteren. Maar ja... drugs... kan niet goed gaan he. Sens: ook weer moeilijke situatie bij jou he. Tuurlijk wil je je kleinkind daarbij hebben. Als ik naar mijn ouders kijk, die zouden daar dan rekening mee houden. Wij gaan dan ook eerder uit eten enzo, zodat het voor de kinderen niet zo laat wordt. En het zijn wel Chiel's ouders, dus het blijft zo lastig. Weet ook niet zo 1, 2, 3 wat wijsheid is. Kunnen je ouders uberhaupt wel? En bij een onbekende achterlaten zou ik ook never nooit nie doen.
Sem: wat vergeet je dat snel weer zeg. Ik weet dat ie bijna 4 maanden was, toen rolde hij op zijn buik en vlak daarna ook weer terug. Met een maand of 5 hebben we hem af en toe in de kinderstoel gezet, maar kon ie eigenlijk nog niet zitten. Wel met 6 maanden denk ik. En met 7 maanden staan... En nu dus kruipen (morgen is ie 8 maanden).