November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ben er weer! Niet door t ijs gezakt! Was geweldig en heerlijk schaatsweer. Kom straks wel ff spammen en reageren op iedereen. Nu Jill ophalen op psz.

Liefs

2. Middag,

Zap: Zo jij bent snel terug. Ik dacht jij bent vast heel de ochtend en middag op het ijs, maar je moet natuurlijk Jill halen. Gelukkig heeft ze niet gehuild.
    Kom maar op met die spam.

Sem:Ik hoop dat er vanavond meer duidelijkheid komt, want het lijkt mij echt super irritant zeg zo'n buurman. Laten ze hem lekker er uitgooien.
    Lijkt me heerlijk jouw werkdagen di en do.

Lydia: Foto's zijn goed te zien hoor. Ze zijn weer leuk. Ik vind Jesse en Marijn ook 2 verschillende kinderen zeg. Ik vind ze niet op elkaar lijken. En Marijn wordt ook alweer groot zeg.

Lin: Chiel trekt vast wel weer bij. Jaime zat even dwars en had nergens zin in. Ik vind dat jullie een makkelijk kind hebben hoor. Ze slaapt uit..............dat is hier niet hoor!
    En wat raar van je schoonouders. Ik zou er ook flink de balen van hebben hoor. Je kan er toch wat van zeggen zou ik echt wel doen. En Jaime bij een vreemde achter laten. Welnee joh zou ikook echt niet doen.

Sap: Bij jullie was het idd koud zeg. -15 brrrrrrrr niet normaal meer zeg. Van mij mag de lente weer komen. Heerlijk!

Vanmorgen Daynah dus naar de psz gebracht. Ging op zich goed. Ging een beetje rondkijken en bij andere kindjes spelen en op een fietsje zitten. Ik ben er tot 9.30 uur gebleven, maaaaaaaaaaaar toen ik wegging..............DRAMA! Daynah huilen joh. Wat voel ik me dan rot om weg te gaan. Ik deed de deur achter me dicht. Was nog aan het zwaaien naar mijn huilende meisje en draaide me om en toen ging ik huilen........................Daynah dus om 11.30 al opgehaald ik dacht ga wat eerder ga ik ff spieken. Zat mevrouw gewoon lekker te spelen. Ze gingen nog zingen en dansen deed ze gewoon aan mee. 11.45 uur naar binnen gegaan en wilde gewoon niet mee :confused:. Heb ik me daar nu paar uur zorgen om gemaakt :)
    Leidsters zeiden dat ze zich prima had vermaakt. Had nog maar ff gehuild en toen was het over. Gelukkig maar hoor anders had ik me nog meer schuldig gevoeld.
    Ze ligt nu lekker uitgeteld op bed.

En hier ook sneeuw hoor. Ook iets van 6 mm als het niet minder is. Maar waar de zon schijnt smelt het al weg. Vanmiddag dus nog snel in de sneeuw wandelen met Daynah en op het ijs.

Ik zal ff een foto van de camera afhalen toen we vanmorgen weggingen.

lfs Kelly

3. [​IMG]

Met het rugtasje die ze van Zap en Jill heeft gekregen.

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Arme Daynah. Vervelend he Kel als ze zo hard moeten huilen na t wegbrengen. Ik moest ook de eerste paar keer heel hard huilen hoor, t is zo rot om je kindje zo achter te laten. Gelukkig heeft ze zich goed vermaakt. Hier ligt er ook 1 al op 1 oortje. Ze was ook doodmoe van zo een lange ochtend.

Lydia: Wat een leuke foto's van Jesse en Marijn. Ik vind Jesse echt aan t veranderen ineens. Misschien komt het door zn haar? Langer dan eerst. Leuke mannetjes heb je.

Linda: Nou lekker gezellig dat ze Jaime er niet bij willen hebben bij hun 40 jarig huwelijk. Ik zou ook niet meer willen gaan. Kan me je standpunt heel goed voorstellen hoor. En balen dat Chiel zo duidelijk liet blijken geen tweede te willen. Soms zijn ze ook echt onuitstaanbaar he en denk je......grrrrrrrr, maar meestal overheerst toch t leuke.

Sem: Jullie hebben t ook getroffen met de buurman, uhum. Echt irritant. Heb je de politie al eens gebeld voor de overlast? En kunnen die er niks aan doen? Zo een man moet toch elders geplaatst worden zou je zeggen. Echt klote zeg.

Sap: Ach -15, lekker toch! Zeurpiet! IS er bij jullie nog sneeuw bijgekomen? Ja zeker? Jaloers van deze kant........hahaha. Nu is t toch niet meer zo koud of bij jullie nogsteeds in t oosten des lands? Ben benieuwd naar t eindresultaat van Lieke dr kamertje. Zal vast erg leuk en mooi worden. Ga je de babykamer nog veranderen? Oranje andere kleur maken of hou je t zo?

Zal zo ff wat foto's spammen van t schaatsen. t Was nogmaals heerlijk weer, maar viel na 9 jr niet geschaatst te hebben ook wel weer tegen. Had na 2 rondes(5 km) al mega zwikenkels en pijn in mn poten. t Was dus ook weer genoeg voor vandaag. Vrijdag weer en misschien morgen ff met Jill. We hebben wel gelachen met elkaar, onze buren zijn echt gek. Hahaha.

Komt de spam.

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lieve foto Kel en de rugzak staat prima! Moest je nog een luier en eten en drinken meegeven voor haar? Sinds t bij ons halve dag opvang is geworden(sinds dit jaar pas) hoef ik niks meer mee te geven. Jill krijgt fruit, drinken en lunch. Ideaal dus. Alleen is t rugzakje nu niet meer in gebruik :(

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

de buurtjes

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

buuf en ik(ff duwtje geven, buuf was niet zo snel op mn kunstschaatsen ;) )

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

en de laatste van de buurvrouw en ik

10. hihihihiihihihi leuk Zap die foto's. Wat een grote plas zeg en zo te zien was het niet erg druk. Wel lekker dus.

Ik moet voor Daynah een luier, drinken en fruit meenemen. Fruit wordt in een grote schaal gedaan en de leidster gaan dat dan in stukjes snijden, dus de kinderen kunnen van alle soorten fruit eten.
    Wel makkelijk dat je nu geen eten ed mee hoeft te nemen voor Jill. Kan mij voorstellen dat ze bekaf is van zo'n ochtend.

Ik ga ff opruimen voordat Daynah wakker wordt, kunnen we daarna lekker naar buiten.

lfs

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Nee was helemaal niet druk en heerlijk weer. Allemaal realxed aan t schaatsen. Echt leuk. Als we nog een keer gaan neem ik de slee mee en kunnen we Jill voortrekken, zal ze vast leuk vinden

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lin:wat een rot situatie,en dat ze daar geen rekening mee houden zeg.

Zap:Lekker geschaatst?

Kel:Gelukkig ging het goed op de PSZ.

Yorben heeft ook gehuild toen ik hem op psz bracht,maar toen ik wegging zwaaide hij naar me door het raam.
    Toen ik hem weer ging halen,was hij aan het kleien.
    Sneeuw is hier zo goed als weg.Het zonnetje zit nu lekker.

13. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Kel: aaaah, lijkt me echt rot om dan weg te gaan als je meisje zo moet huilen, denk dat Jayna dat ook wel zal doen...Gelukkig viel het achteraf allemaal mee en heeft ze mooi gespeeld. Hoe vaak gaat ze ook alweer?

Lydia: jeetje, Marijn is er net als Jesse vroeg bij met alles. Jayna kroop pas met 11 maanden, omrollen geloof ik pas met een maand of 5. Faya doet nu al popgingen tot omrollen, dus wie weet is zij ook sneller als Jayna. Grappig hoor hoe verschillend kindjes zich kunnen ontwikkelen. En asl ze eenmaal 4 zijn, zijn ze allemaal weer gelijk ;)

Zaph: heeeej sportieveling!Ziet er mooi uit hoor die plas. Als ik dat zie krijg ik als koukleum zelfs zin om te schaatsen...haha.....Jayna zouden wij ook nog wel mee kunnen nemen op de slee, maar met Faya word dat een beetje lastig he. Wat dat betreft hebben jullie goed gepland, volgende winter ook met 2 kids sleeen...haha! :) De morgen zal idd lang geweest zijn voor Jill. Wel fijn dat alles zo goed geregeld is en ze niks mee hoeft.

Trena: hier ook geen sneeuw meer....had Jayna beloofd dat ze na t slapen in de sneeuw mocht spelen :(

Wat die bovenbuurman betreft, daar hebben we dus een stuk of 4 keer al politie bij gehad. In de kerstvakantie nog weer politie gebeld. Daar lieten ze doorschemeren dat ie wel een bekende van de politie is. Ze zouden m graag gedwongen op laten nemen, maar dan moet er dus eerst weer een keer komen dat ie flipt, dan nemen ze m mee en wordt die door een arts onderzocht. Maar ja....meneer kan zich op dat moment perfect gedragen, dus is vervolgens weer gewoon vrij. Hopelijk neemt het woonbedrijf dan in ieder geval nu hun verantwoordelijkheid door m ergens anders te plaatsen in een flatje tussen de jeugd ofzo, maar niet hier in een nette wijk tussen de gezinnen.

Meisjes slapen lekker, ga nog ff ANTM kijken, had ik van de week opgenomen.

Liefs Sem

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wat een leuke fotos Zaphra vh schaatsen,ik kan niet wachten.

En ook een mooie foto van Daynah die voor het eerst naar de psz gaat,leuk rugzakje zeg.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    En ook hier sneeuw vanmorgen! Net zoveel als bij Zap, Kel en LIS, maar zoals Jesse ookal zei vond Kyllian het ook echt sneeuw! En nu is het mini laagje weer weg.

LIS: leuke foto's, maar groter was nog leuker geweest :p :D Ik blijf dat lange haar bij Jesse juist wel erg leuk vinden hoor!

Semmi: goed dat jullie vanavond in gesprek gaan, hoop dat het iets op gaat leveren. Lekker hoor 2 daagjes per week werken, veel tijd met de meiden over dus!
    Ja heb een goede dienstfiets hoor, heb ik zelf van de zomer nieuw mogen kopen met de pinpas van het werk ;)

Kelly: weg gaan en je kind huilend daar achter laten is ook een vreselijk gevoel. Maar zoals je ziet vermaken ze zich daarna echter prima! Gelukkig maar he :D Ze is vast heel snel gewend!
    Lief die foto's met haar rugzak op....en die staarten geweldig leuk!

Robine: je ziet er sportief uit hoor! :D Lijkt me ook leuk om weer te schaatsen, maar die kou houdt me echt tegen en tja kan wel schaatsen gaan kopen maar wie weet blijven die dan weer jaren in de kast.

Fajah: ow bij jullie nu ook de sneeuw weer weg, jammer. Yorben heeft het dus wel leuk gehad vanmorgen. Gaan er veel op de woensdag hier he.

Kyllian is vanmorgen ook naar de psz geweest en heeft zich weer goed vermaakt. Mama had ondertussen boodschappen gedaan enzo. Was drama bij het slapen gaan vanmiddag, hij was gewoon veel te moe. Heb hm maar even op bed laten huilen en toen viel hij vanzelf in slaap. Net het huis weer gestofzuigd, dus ik mag nu eindelijk ff zitten!

Sap: bij de Hema hebben ze nu ook 4 seizoenen dekbedden in de aanbieding, voor het geval je voor die Esprit niet meer slaagt ;)

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ha,

Milou is vandaag wezen sleeen met Lenn :)

Robine, jee wat ben je actief geweest, ik snap goed dat je last hebt van je voeten.

LIS: leuke foto's van je mannetjes! En idd wat is Marijn ook weer snel met dingen doen zeg. Nu al staan, zitten en kruipen :confused:

charissa, fijn dat je nu duidelijkheid hebt, test van de ha is toch wel betrouwbaar. Begrijpelijk dat je opgelucht bent.

Sem: zo je eerste werkdag zit er al weer op. Relax hoor dat je nu maar 2 dagen hoeft te werken.

Kelly, aaah daynah toch huilen waar je al bang voor was. Ik zou ook gaan huilen hoor. Gelukkig is heeft ze verder lekker gespeeld, ze zal het vast erg leuk vinden!

Hier is de kogel door de kerk, gestopt met bv! Ben nu aan het afbouwen dmv kolven. Straks ff naar de ha, heb waarschijnlijk een borstontsteking en mijn spruw gaat maar niet weg. Ik word knettergek van die borsten :evil: Amy had er ook echt niet genoeg aan, kolfde ik met moeite 60cc moest ze sowieso ook nog 60 kv erachter aan. Ik ga er niet aan beginnen om altijd maar te moeten bijvoeden. Vond het wel moeilijk om de beslissing te maken maar het moet niet ten koste van alles gaan. Ik ga nog ff op de bank liggen en dan naar de ha. Tot later meiden!

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: ik heb bij Kyllian na 1,5 maand dezelfde keus gemaakt en heb er nooit spijt van gehad. Had ook 2x een borstontsteking gehad en moest verplicht kolven omdat Kyllian niet aan de borst dronk. Deed dus half bv en half kv. Vond het op een gegeven moment ook genoeg hoor. Ik kreeg veel meer rust toen ik de keus gemaakt had om helemaal te stoppen. Denk dat het voor jou vast ook de juiste keus is!
    Wat lief Milou en Lenn op de slee :D Bij jullie dus ook een dik pak!

18. Hier is ook de sneeuw weer weg en het is aan het dooien :( Nog wel ff op het ijs geweest, maar ik vertrouw het dan niet meer met plassen, alhoewel het nog erg druk is hoor.
    We zijn dus maar brood aan de eendjes gaan geven, die beesten hebben maar honger. Wel zielig.

Brennie: Ik had het na 5 weken dat ik stopte met de bv om precies dezelfde reden. Ik had niet genoeg en was alleen maar aan het kolven en bijvoeden met kv. Er viel een last van mijn schouders. Je moet tenslotte ook aan jezelf denken en van kv worden ze echt wel groot.
    Leuke foto van Milou en Lenn op de slee.

Monique: Kyllian dus ook weer naar de psz geweest. Ik vond het wel lekker dat ik in mijn rust ff de boodschappen kon halen.

Sem: Wat doet die jongen tussen de gezinnen en kunnen ze ouders hem niet verplicht laten opnemen.

Trena: Yorben dus ook huilen. Zal ook maar even bij hem zijn geweest als hij lekker aan het kleien was toen je hem kwam ophalen.

Daynah heeft 2,5 uur geslapen :confused: Ze zal wel erg moe zijn geweest van vanmorgen.

FF een vraagje waar kan ik een slee kopen? Ken ze nergens vinden.

lfs

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Leuke foto van Milou en Lenn op de slee :) Schattig! Mis alleen Amy erbij ;) Hahaha. Goed zo, ff aan jezelf denken en lekker op de kv overstappen, daar wordt ze ook groot van hoor!

AM: Kom op, kopen die schaatsen en gaan. t Is echt leuk. En als je ze nu koopt heb je er de rest van je leven plezier van. KYl moet toch ook ooit een keer schaatsen met mama?

Sem: Is de sneeuw bij jullie ook alweer weg? In Friesland is t ook niet echt koud he . Vooral in t oosten van het land is t koud, bij Sap en Simone. Ben beneiuwd of we elkaar nog zien als er een elfstedentocht komt. Zou leuk zijn.

Kel: Joh je kon makkelijk op t ijs met Daynah, zeker als iedereen erop staat. Voer jij maar lekker de eendjes, dat doe ik weer nooit omdat ons brood altijd uit de vriezer komt en dus nooit oud is. Heb nooit eens een restje brood over voor die beestjes. Misschien koop ik morgen wel ff een brood voor ze en kunnen Jill en ik voeren. Vindt ze prachtig om te doen.

Trena: Hahah moest lachen om je zinnetje: Het zonnetje zit lekker.
    Dacht meteen aan een luie stoel met een zon erop. Wij zeggen altijd het zonnetje staat lekker.
    Neem je de jongens mee met schaatsen vrijdag of ga je alleen?

Ik ga me aankleden. Jill sliep van 13-1615 uur, mama een uurtje later. Heerlijk :) Had wel willen blijven liggen tot morgenochtend, maar ja, er moet gekookt worden he. Andijviestamppot met spekjes en gehakballetjes vanavond.

Laterz

Deel Deze Pagina