November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: heb sleeen gezien bij praxis, karwei en doe t zelf zaken. Van die houten he. Voor die plastic bakjes moet je denk ik naar Bart Smit.

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Daynah was dus lekker uitgeteld :) Ik heb sleeen gezien bij het tuincentrum.

Robine, sow..jij hebt lekker geslapen! En Jill ook!

Net bij de ha geweest...een duidelijke borstontsteking :( AB gekregen. En 2 pilletjes om de bv te onderdrukken. Dus nog 2x kolven en dan is het finito ;) Hoop dat ik over een paar dagen eindelijk weer eens normale borsten heb en dat ik er niet de hele tijd pijn aan heb.

AM en Kelly, stelt me wel gerust dat meerdere vrouwen niet 'genoeg' bv hebben. Was al bang dat ik niet genoeg dronk, at of sliep maar sommige mama's zijn er gewoon niet voor gemaakt. En idd van de fles wordt ze ook echt wel groot en sterk :)

Ik ga Amy de fles geven :) en daarna lekker doner kebab eten...jammie!

3. Brennie: Idd wat je zegt sommige vrouwen zijn er niet voor gemaakt en daar ben ik een van. Ik zal dus bij een 2de geen bv meer geven maar gelijk kv.
    Wel balen van je borstontsteking hoor. Hoop dat je snel van de pijn af bent.
    En heeft de donner kebab gesmaakt. Dat is echt in geen 100 jaar dat ik dat heb gegeten.

Zap: Thnx voor de tip. Ik ga van het weekend wel ff kijken bij de bouwmarkten. Ws is het dan niet meer nodig, maar ach dan hebben we er vast een.
    Ik vergeet het brood altijd in de vriezer te doen. Had van het weekend ook een heel brood gekocht voor de eendjes, die beesten maken elkaar af voor een stukje brood nu.

Hier heeft Daynah net alles weer ondergespuugd en gepoept in bad. Ja ja lekker avondje dus :rolleyes:
    Hoop dat morgen weer een betere dag is voor haar.

Ga verder naar mijn film. 13 going 30. Ik heb hem weleens eerder gezien. Grappige film.

lfs

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Hellooooo,

Kelly: wat fijn dat Daynah het toch heel erg naar dr zin heeft gehad op de psz. Ik kan me je tranen zoooo goed voorstellen, het is ook niet niks om je huilende meisje achter te laten bij "vreemde" mensen.
    Balen joh dat ze weer moest spugen en ook nog eens poepen in bad, niet echt jouw avondje dus.

Brennied: goed van je dat je bent overgestapt op de fles, veel beter voor jezelf en ook voor Amy is dat geen enkel probleem. Ontstoken borsten lijkt me geen fijn gevoel. Hoop dat het snel beter met je gaat.
    Aaaah wat een leuke sneeuwspam van Milou en Lenn, geweldig!

Zap: lekker sportief geweest jij zeg! Ziet er wel heel relaxed uit op de foto's! Ik vind 5 km schaatsen al heel erg knap hoor!
    Hier is inderdaad weer sneeuw bijgevallen maar met de kou is het wel gedaan, toen ik om 18.00 uur naar huis reed was het slechts -2.

Monique: yeeeeaah ook bij jullie sneeuw! Jammer dat het zo snel weer was verdwenen, maar Kyllian vond het in ieder geval leuk!
    Hahaha, ik heb toevallig gisteren het 4 seizoenen dekbed gekocht bij de Hema! Maar toch bedankt! Moest nog wel aan je denken, omdat je al zei dat het dekbed van Esprit geen 4 seizoenen dekbed was.

Sem: groot gelijk meid dat jullie met zn allen werk gaan maken van die achterlijke bovenbuurman! Moet ook niet kunnen zo'n idioot in een wijk met allemaal kindjes.
    Bij jullie dus ook al geen sneeuw meer, helaas.

Fajah: leuke verrassing dus vanochtend, een dik pak sneeuw! Jammer genoeg ook alweer verdwenen. :( .

Sens: wat een vage actie zeg van je schoonouders...willen Jaime er dus liever niet bij :confused: , kan ik echt niet begrijpen hoor! Ik zou er als ik jou was ook zeker wat van zeggen.

Hier dus nog altijd sneeuw, dus morgen maar weer ff sleeen. Ook ff de stad in om leuke dekbedovertrekken voor Lieke te zoeken.

Oh ja, we hebben ook een afspraak gemaakt voor een 3/4D echo, lijkt ons toch wel weer leuk en ach Lieke heeft m ook gehad dus dan kan deze beeb natuurlijk niet achterblijven. Dinsdag 20-1 om 21.10 (erg laat heh) mogen we komen. Spannend weer!

Ik ben er nu weer vandoor!

Fijne avond nog.

Liefs Sap

5. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik zal zo nog ff een nieuwe buikfoto spammen

6. sappie

sappie Fanatiek lid

23 weken en 2 dagen

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hele mooie buik sap :)

Ga nu slapen XXX

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Mooijj Sap! Begint weer een ronde buik te worden he en geen puntbuik...zou het dan toch weer een meid zijn ;)
    Haha grappig van het dekbed. Leuk binnenkort de 3/4D echo! Wel moeilijk om dan het geslacht niet te willen zien hoor ;)
    Veel plezier morgen met de zoektocht naar overtrekken!

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Kelly: Jeetje weer gespuugd Daynah :( En ook gepoept in bad, ze laat wel alles gaan he ;)
    Nou hoop dat het snel over is.

Truste Fajah!

Ik ga ook slapen, tot morgenavond!

10. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He meiden!

Mooie buik hoor Sap! En erg bescheiden nog hoor. Maar dat zal vast nog wel komen. Lekker als je zo'n baby voelt bewegen en zo bijzonder he. Als ik er zo aan denk, mis ik het weleens hoor. Heerlijk ook zo'n 3/4D echo. Das al bijna!
    Om 18 uur pas naar huis van je werk? Dan zit ik altijd al lang en breed thuis van mijn werk. Op dinsdag en donderdag haal ik ze op en omdat ze dan al vanaf een uurtje of 8/8.15 uur op het kdv zitten, vind ik 17 uur wel laat genoeg voor ze.
    Of is het nog zo druk op je werk?

AM: jammer dat de sneeuw alweer zo snel weg was hier he. Had gehoopt om vanmiddag nog even naar buiten te kunnen met Jesse, maar het zat er helaas niet in.

Trena: hoe is het met je pfeiffer? Ben je al minder moe? Maar lekker elke avond op tijd naar bed gaan he. Jammer genoeg is er medicijn tegen het moe zijn he. Anders had ik dat ook allang willen hebben ;)

Zap: wow, geschaatst! Zag er weer zo gaaf uit! Mijn moeder belde vanmiddag op om te vertellen dat ze ook had geschaatst. Zij wonen aan een kreek en daar kun je nu ook schaatsen. Oh, wat was dat vroeger toch ook altijd leuk. Maar zij vond het ook erg tegenvallen hoor. Had ook enorm zere voeten. Ze was ook wel bang om te vallen, want ze gaat binnenkort op wintersport. Ze is al eens eerder niet mee kunnen gaan op wintersport, omdat ze was gevallen. In de spreekkamer van de huisarts nota bene: voet op 5 plaatsen gebroken! Reden: op een slapende voet gaan staan! Hahahaha, ik kijk dus altijd wel uit.
    Maar jij hoefde vandaag dus niet meer te gaan sporten, je had al genoeg gedaan.
    Hoe had Jill het gehad op de psz? Druk omdat ze zo lekker heeft geslapen he.

Kel: och tjeetje... idd jouw dag niet vandaag met Daynah. Weer spugen en poepen in bad. Vies he. Deed Jesse laatst ook, had ie ooit 1 keer eerder gedaan.
    En 2,5 uur slapen. Komt idd vast van de psz. Als de jongens naar het kdv zijn geweest, slapen ze de dag daarna ook meer dan normaal. Het is ook veel te gezellig met andere kindjes.

Brennie: kogel door de kerk dus. Joh, als jij je er goed/beter bij voelt, is dat ook het beste voor Amy. Die wordt heus wel groot, ook met kv. Heb je bij Milou eigenlijk wel bv gegeven of ook niet?

Sens: nog iets gehoord over uit eten en Jaime?
    Ik vind het echt zo sneu voor je.
    Heb je 't druk op je werk of valt het op het moment mee?

Nou, hier lag al geen sneeuw meer toen ik thuiskwam om 13 uur van mijn werk, jammer. Om 14.15 uur Jesse naar bed gebracht, om 14.30 uur Marijn fles gegeven en in bed gelegd en zelf ook even in bed gekropen :oops:
    Zo lekker! Vanavond lekker zalm en spruitjes gegeten en zojuist weer klein uurtje op de Wii fit. Wes ligt al in bed, dus ik ga mijn eetverslagje van vandaag weer even naar mijn begeleidster mailen en dan ga ik ook lekker slapen.

Morgen naar de try-out van de musical Supermodels. Wes had kaarten via zijn werk, omdat ze de AV vanuit zijn werk daar regelen. Ach, gratis kaarten en wij zijn er ook lekker een keertje uit. Gezellig.

Tot morgen meiden!

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Ik heb echt met je te doen dat Daynah steeds zo ziekjes is. Zal wel een mooi kleurtje gehad hebben dat badwater of niet? Gadsiederrie. ben je al met haar bij de HA geweest, misschien heeft hij iets tegen de diarree, ze is er nu al behoorlijk lang aan inmiddels.
    Was een leuke film idd gisteravond. Heb em ook gekeken en kende em nog niet.

Sap: Mooi buikje hoor en nogsteeds erg bescheiden. Jij weer lekker aan t sleeen met Lieke, hier kunnen we weer stampen in de plassen omdat er geen sneeuw maar regen is gevallen :(
    Leuk weer een 3d en 4d echo, wij willen dat ook weer gaan doen, precies om dezelfde reden als jullie. Zielig als de een er wel een heeft en de ander niet. En altijd leuk he, beebje kijken. Succes met dekbedden zoeken.

Lydia: Das niet zo slim om op een slapende voet te gaan staan en dan op 5 plaatsen een breuk op te lopen. Leuk dat je moeder de schaatsen nog wel ondergebonden heeft. Hoe oud is je moeder? Dapper hoor! Ik zie t de mijne echt niet meer doen. Mn schoonmoeder nog wel, als hier de elfstegentocht komt........11 steegjes, 11 cafeetjes om te zuipen en een beetje schaatsen. Veel plezier vanavond bij Supermodels. Ik ken die musical niet. Leuk?

Ga zo ff wandelen met Jill. Eendejs voeren op advies van Kelly ;) Zal er ff een half brood uithalen voor die beestjes, krijgen ze lekker vers brood. Zouden ze er ook roomboter op willen hebben? ;)
    Vanmiddag beetje huishouden doen als Jill slaapt en vanavond sporten als mn kuiten t toelaten. Voel ze behoorlijk van mn schaatsavontuurtje ;)

Tot later meiden

12. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, Kel... idd... ik zou toch ook eens even de ha bellen voor Daynah. Ze is al zo lang aan de diarree. Bananen stopt ook toch? En wit brood.
    Of eet ze dat nu allemaal niet?

Zap: mijn moeder wordt in juni 62. Altijd wel sportief geweest. Sinds van de week gaat ze ook weer naar de sportschool, 2 keer per week. En elk jaar skiën. Mijn vader gaat nooit mee hoor, want die vindt daar niets aan.
    Met cafeetjes is het altijd goed he, tussendoor ff opwerken. Heerlijk!
    Ik vond schaatsen ook altijd wel leuk, maar dan op kunstschaatsen. Heb aantal jaar geleden een clinic gehad op noren, maar dat kan ik dus echt niet.
    Nou, wandel ze naar de eendjes he. Jill zal het voeren wel leuk vinden.

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ahhhhhh die arme eendjes, die barsten van de honger. Heb bij de bakker oud brood gevraagd en ze hadden gelukkig wel iets. Verder een half vers brood van onszelf gegeven aan die beestjes. Echt zielig zijn ze. Zat er 1tje met een mank pootje, die kon dus echt niet bij de broodjes komen want alle eenden gingen eroverheen. En dan nog 2 van die brutale, blazende ganzen, wat een rot beesten zijn dat. En maar steeds dichterbij komen en grote stukken pikken he.

Jill net in bed gedaan, die loopt al de hele ohctend te dreinzen, word er gek van. Hopelijk gaat ze nu ff slapen.

14. whahahaahahahahahahahahahahahahahahhaa die Zap ik moet nu wel om je lachen hoor. Ik zei het toch. De eendjes zijn zielig, dus al het oude brood aan de eendjes geven en ook een paar verse.

Ik ga toch de ha bellen voor Daynah, want volgens mij moeder is ze echt wel ziek. Ze hangt alleen maar en huilt en heeft dus ook diarree. De ha is alleen tot 14.00 uur niet te bereiken, dus bel ik zo wel even.

Ga even een bammetje eten.

lfs Kelly

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel beterschap voor Daynah. Je moet echt ff bellen en iets vragen, ze heeft nu al ruim een week diarree. Kan niet goed zijn. Arm kind.

Bam ze!

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Klinkt idd niet goed van Daynah,ze is ook vaak ziekjes he?Mss ook eens goed laten onderzoekn,ureine en bloed ofzo?Mss virusje.
    Beterschap.

Zap:Zal wel dat je je voetjes voelt vh schaatsen gister.Ik ga zaterdag dus ook een gokje wagen,mss lig ik daarna wel et een gebroken been ofzo hahaha.
    Heb er zin in.
    Lief van je de eendjes voeren.Ik heb een schaal met stukjes oud brood in de tuin gezet voor de vogeltjes,hier hebben we geen eendjes in de buurt.

Lydia:Wow wat knap van je moeder zeg,erg sportief nog.
    Met mij gaat het wel beter sinds ik die St;Janskruid pillen slik.Heb er meer energie van,maar voel me nog niet zoals anders.Komt wel weer goed.Goed vooruitzicht he,straks word het lente :) Dan fleur ik helemaal op wss .

Zo laatste ochtendje werken zit erop,nu weekend voor mij.
    Morgen een vriendin om de thee.

Hoorde gister een berichtje over die vriendin van vroeger (die vorig jaar getrouwd is en waar ik niks meer van heb gehoord)
    Ze heeft schijnbaar zelfmoordpoging gedaan laatst met pillen terwijl ze alleen thuis was met dr zoontje van 2 jaar :confused:
    Goed gestoord toch om dat te doen waar je kindje bij is.
    Ze is weggebracht en dr maag is leeg gepompt,verder weet ik het niet.

17. sappie

sappie Fanatiek lid

Hello,

Trena: wat een verhaal weer joh van die "vriendin" van je! Jij maakt heel wat erge/bizarre dingen mee zeg! :confused: .

Zap: wat goed van je dat jullie zo goed voor de eendjes zorgen ;) , ben trots op jullie!
    Gatver, regen is niet leuk, hier nog altijd een lading sneeuw, en spekgladde wegen, vooral in de woonwijken, doodeng.

Kelly: en heb je de huisarts nog gebeld? Hoop dat je een middeltje voor dr krijgt want dit lijkt mij ook niet goed.

LIS: wowie wat een sportieve mams heb jij zeg, petje af!
    Normaal ben ik wel eerder thuis dan na zessen hoor, maar het was echt druk! Rick heeft Lieke om 17.00 uur opgehaald van het kdv.
    Veel plezier vandaag bij de try out van Supermodels, klinkt leuk!

Vanochtend boodschappen gedaan en met Lieke naar de stad geweest op dekbedovertrekken jacht. We waren dit keer met de bus naar de stad,doe ik normaal nooit maar leek me voor Lieke wel leuk. Ze vond het ook wel leuk maar ik minder, doen we niet nogmaals denk ik, haha. Lang leve de auto.
    We hebben wel een heel leuk overtrek gekocht, roze met appeltjesgroen en bijen en vlinders erop!
    Oh ja, was ik dr toch kwijt in de v&d,jeetje ik raakte best in paniek, na een tijdje zoeken aan een medewerker gevraagd of ze een klein meisje met roze jas had gezien. Nee dus, maar ze ging me wel gelijk helpen met zoeken. Gelukkig gevonden, mevrouw zat ergens verstopt op de speelgoedafeling. Vond het met name eng omdat we 3 hoog zaten en dan die enge roltrappen.

Lieke slaapt nog, zal straks eens even bij dr gaan kijken.

Vanavond naar een vriendin, thee drinken en gezellig bijkletsen.

Tot later,

Liefs Sap

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sap:Jeetje je zult idd wel geschrokken zijn toen je Lieke kwijt was,ik had dat in Spanje toen ,Pffff ik was er dagen niet goed van.Ff het nieuw dekbed spammen he als hij op dr bedje ligt?
    En ik maak idd het laatste jaar een hoop heftige dingen mee,heb ik anders nooit,normaal maar een saai leventje hoor :rolleyes:
    Maar heb geen contact meer met haar.
    Heb haar toen een kaartje gestuurd voor hun trouw en ze zou me bellen,maar nooit meer wat gehoord.Ik ga dr ook echt niet meer achteraan nu.
    Haar kansen zijn verspeeld.

Zo ga nu de computer uitzetten,buurvrouw komt om de koffie.

Lfs

19. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wat eng Sappie, Lieke kwijt. Gelukkig snel weer gevonden. Ze zijn ook zo weg he, je kijkt even niet...

Kelly, zou wel goed zijn als Daynah iets krijgt, duurt wel lang idd.

:rolleyes: moet even mijn kind aandacht geven. Kom vanavond wel weer.

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap; Je dekbedje klinkt erg leuk. Vond laatst dat ze bij de HEMA ook erg leuke hadden en in de wehkamp/otto en neckermann staat ook vaak iets leuks/liefs. Gelukkig heb je Lieke weer gevonden in de V&D. Ik ben meer bang voor enge mensen die een kindje meenemen dan de roltrappen. Vertrouw niks of niemand en hou dr meestal wel goed in de gaten. Soms ontglipt ze je dan toch en slaat je de schrik om t hart.

Trena: IS dat die vroegere beste vriendin van je, met wie je toen contact zocht via een kaartje voor haar trouwen en er vervolgens niks meer van gehoord had? En is dat tevens dezelfde waarbij je altijd van haar moest oppassen op haar kindje? Maf wijf. Lekker links laten liggen. Schaats ze morgen! Ben benieuwd naar een schaatsfoto van je! Wel maken hoor, als bewijs ;) Ga je op kunstijzers of Noren?

Kel: Ben je bij de HA geweest? En iets gekregen voor Daynah?

Wij zijn net wakker. Ben nu ineens erg moe overdag. En vind slapen ook heerlijk he ;) Samen met Jill gelegen van 14-1615. Nu aan de Dora macaroni(Jill dr lievelingseten) en dus ff de keuken in.

Laterz

Deel Deze Pagina