November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Djurre had met Carglass gebeld dus die prijzen die ik noemde kwamen van hun....

Ligt er natuurlijk ook aan voor welke auto het is he.

2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Oja lees t nu pas. Sorry
    Iets te snel gereageerd!

Nu ga ik echt slapen.........doegie!

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine: die 83 euro die daar staat geldt voor een reparatie he, niet voor een nieuwe ruit helaas ;)

De prijzen staan niet op die site.

Maar thnx voor het meekijken!

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Slaap lekker! Ik ga ook!

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Help me ffw ant waar staat ipc dan voor?

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Robine van 9-16 op het ijs :confused: brrrrr zeg.
    En ja grenzen verleggen ik vind spanje gewoon zo lekker makkelijk en fijn. Wil graag nog naar mexico maar zie er tegenop zo lang te vliegen met Jaime. Die gaat zich de pestpokken vervelen...
    Gaan jullie nog op vakantie voor beeb 2 geboren wordt dan?
    En hier niet bijna vakantie hoor maar was zo klere druk vandaa dat we allemaal op de kamer heel hard moesten lachen en zeiden ok dit was week 1...waaaaat de eerste week nog maar..haha. Ambtenaren humor ws.

AM hoe ben je verzekerd met de auto? Misschien doen die nog wat?

Ik ga mn mand in..haha. Lekker warm onder de dekens met de man.
    doeiiii tot morgen

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Het International Primary Curriculum
    Achtergrondinformatie
    1. Wat is het IPC in het kort?
    Het International Primary Curriculum (IPC) is een nieuw curriculum voor de basisschool.
    Het omvat alle vakken met uitzondering van taal en rekenen. Wereldwijd wordt het curriculum
    al op meer dan 330 scholen in 44 verschillende landen gebruikt. Door de internationalisering
    van de maatschappij en de principes waarop het IPC gebaseerd is, is het curriculum ook zeer
    geschikt voor Nederlandse basisscholen.
    De Nederlandstalige versie van het curriculum wordt op dit moment gebruikt door twintig
    reguliere Nederlandse basisscholen. De verwachting is dat aan het einde van dit jaar
    minimaal vijfendertig scholen in Nederland met het IPC werken. Leerkrachten zijn met dit
    curriculum in staat doelgericht te werken aan kennisvermeerdering, het verwerven van
    essentiële vaardigheden en het verkrijgen van inzicht in de vakgebieden.
    De Nederlandse Inspectie van het Onderwijs heeft het curriculum goedgekeurd. Het IPC
    voldoet aan de kerndoelen die volgens de Nederlandse wetgeving vereist zijn.

Voor alle basisvakken wordt de normale lesmethode gebruikt.

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Moet je ff googlen op IPC dan vind je wel meer ;)

Veel plezier in je mand :p ;)

Nu ga ik ook echt!

9. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Even kort...zit met een doodziek kind thuis. We hebben met zn drieen de hele nacht niet geslapen (ook niet een halfuurtje) :confused: .
    Lieke heeft minimaal 8x overgegeven, ik heb heel wat wasjes staan draaien. Vanochtend toch naar mn schoonmoeder gebracht maar ook daar gelijk weer spugen. Heb dr maar weer mee naar huis genomen en mn werk gebeld dat ik niet kan komen. Nu heeft ze een uurtje geleden een kopje thee gehad en dat blijft er tot nu toe in. Ik vind het zo zielig, zo ken ik dr echt niet.

Ze ligt nu lekker op de bank met een dekentje, arm kind, k ga dr gauw weer ff bijzitten.

Tot later meiden,

Liefs Sap

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ochjee arme Lieke zeg. Pff hele nacht niet slapen e zovaak spugen, wat sneu. Heeft ze ook hoge koorts? Jullie zullen ook wel bekaf zijn. Hoop dat jullie allemaal straks nog wel wat kunnen slapen. Beterschap (K)

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wat zielig voor Lieke,arm kind.
    Weet als geen ander hoe het voelt een hele nacht niet slapen door een ziek kind,is hier de laatste tijd ook enorm vaak gebeurd.
    Heeeeel veeeel beterschap en als je het niet vertrouwd gewoon ha bellen hoor.XXX

Am:Balen zeg van je autoruit,zijn altijd van die rot-kosten he ,waar je niet op zit te wachten.Over die vriendin:ik had het wel verwacht hoor,ze heeft al vaker pogingen gedaan,polsen willen doorsnijden en al eens eerder anti depressiva overdosis genomen.
    Ze heeft een vervelende jeugd gehad en haar moeder is 2 jaar geleden ook nog overleden dus ze zat altijd al erg met zichzelf in de knoop.

Zap:Veel succes op het ijs en kleed je idd maar goed aan,hier is het nu
    -10

Als ik jullie niet meer spreek omdat het forum er uit ligt wens ik jullie een fijn weekend.

XXX

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wel heftig hoor Fajah, ook om mee om te gaan als vriendin toendertijd.

Ik zit op mn werk, maar heb een admini ochtendje. Alhoewel dan continu de telefoon op mag nemen aangezien de secretaresse op vrijdag vrij is. Ben dus nog niet eens aan mn eigen dingen toegekomen.
    Vanmiddag dus naar het CB en vanavond bij een vriendin eten met een paar andere vriendinnen.

Van mij ook allemaal een fijn weekend! En hopelijk geen zieke kindjes!

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Arme Lieke, het heerst echt erg ik hoor zoveel mensen. Verwen haar maar goed dan is ze hopelijk snel weer opgeknapt. En sap anders zelf ook ff oogjes dichtdoen mocht lieke vanmiddag toch nog even slapen.

Fajah nog plannen voor het weekend?

AM weer ochtendje kantoor. Vervelend zeg dat de secr. er niet is...Ik vind het dan met tel altijd zo druk..jij ook volgens mij.

Wij hebben NIET uitgeslapen meiden het is hier ook op zn retour. Jaime werd 6.45 wakker. Nog even bij mij in bed gelegen en nu kijken we robin hood. Ik ga zo alvast stoofvlees maken en dan even kijken of we straks ook nog ff naar het bos gaan. Moet weer erg mooi zijn met die kristallen. De foto's die ik een voorgaande keer had gemaakt waren met het ploffen van die harde schijf verloren gegaan en zou dus nog wel van die foto's willen.
    Naja eerst maar eens mn batterijen opladen.

Meiden als het forum er zo uitligt......alvast een heel fijn weekendje!

lfs

14. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Iedereen is ziek he, echt niet te geloven. Schoonma zou komen maar is ook ziek.

Beterschap voor Lieke, naar hoor zoveel overgeven.

Monique, hier hetzelfde probleem met het vroege wakker worden. Bastian is dan gewoon klaar met slapen en wil naar beneden. Hij komt meestal met speelgoed bij mij in bed liggen en vermaakt zich wel een paar minuten maar dan gaat ie toch echt drammen dat ie wil opstaan.

Veel plezier met schaatsen Robine. Brrr... ik drink wel een extra chocomel voor je.

Sens, hou op over Spanje! :) Krijg zin om meteen in de auto te stappen en heel hard weg te rijden. Hoe lang is Mexico vliegen dan? Uurtje of 9, 10? Misschien niet zo'n goed idee als Jaime dan heel moeilijk gaat doen (dan wordt t nog lastiger om Chiel te overtuigen van een 2e).
    Geen fijne situatie met zijn ouders trouwens, met dat etentje. Jaime bij vreemden achterlaten, tssss. :rolleyes:

En verder...uh...weeniemeer.
    Bastian vanmorgen naar kdv gebracht, hij wilde weer geen handschoenen aan en hard huilen toen we aankwamen omdat zijn handjes zo'n pijn deden. Dan denk ik wel eigen schuld, doe dan ook niet zo eigenwijs ( :oops: is dat erg?). Had m misschien toch moeten dwingen om ze aan te houden.

15. Ja ik kan er nog op.

Sap: Ach gossie die arme Lieke. Hoe kan dat nu. Ik hoop dat ze weer snel beter is. Dikke kus voor haar.

Mirjam: Bastian wilt zijn handschoenen niet aan. Hier ook hoor, Daynah wilt ze ook nooit aan. En dan ijskoude handjes hebben ze dan.

Lin: Jaime dus ook een keer weer vroeg. En wat een actrice is het zeg....hahahahahahhahaha.
    Had je nou dit weekend het etentje of niet. Ik zou er ook wel de balen van hebben. Het blijft raar. Vraag het dan rechtstreeks aan je schoonouders. Mss hebben ze wel een goede rede ervoor!

Monique: werkse nog ff. En vanmiddag dus naar het cb. Ben benieuwd naar de cijfertjes van kyllian.
    Veel plz vanavond
    Ik had er ook nooit van gehoord van IPC.
    Wij moeten nog gaan kijkn voor een basisschool. Zullen we dit jaar ook maar eens gaan doen. Wel handig.

Zap: Zo een lange dag op het ijs voor jou. Jij liever dan ik ;). Maar goed jij vindt het prachtig waarschijnlijk.
    Veel plz van het weekend met jullie 3 jarig huwelijk alweer.
    En Amber alweer 1 jaar. Jeetje dat gaat snel zeg.

Verder kan ik niet meer teruglezen.
    Hier ook een korte nacht gehad. Daynah is een paar keer wakker geworden en 4.45 uur ben ik er maar ff uitgegaan en heb haar wat te eten gegeven want ze had dus gewoon honger, maar goed als je hele dagen niets eet moet je een keer honger krijgen natuurlijik. Vanmorgen lekker alles weer koek en ei, dus heb haar toch naar de psz gebracht. En dit keer ging ze niet huilen toen ik wegging. Ze heeft me zelfs uitgezwaaid en handkusjes gegeven.
    Ik had haar wel een zetpil gegeven, dus die werken wel goed iig. Hoop dat het zo blijft hoor.

Nu ligt ze lekker op bed en ik ga ook zo ff liggen.

Alvast fijn weekend voor het geval we er niet meer op kunnen.

Lfs Kelly

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Panda:Jammer dat je schoonma niet komt,vind je vast niet erg ;)

Am:Lekker dagje op kantoor,maar wel steeds aan de foon,je zit in ieder geval wel lekker warm en hoeft niet de hele dag te fietsen.
    Ja best wel heftig toen ik nog met die vriendin omging,als ik er nu op terug kijk ging het altijd over haar en haar problemen en nooit eens over mij,maargoed......!

Kel:Gelukkig een goede nacht gehad met Daynah,heeft ze nog pijn aan dr noenoe?Wel lief hoe ze het verwoord.
    En gaat ook al beter op PSZ,geeft jezelf ook een veel beter gevoel he?

Sap:Hoe is het met Lieke nu?

Nou ben beneiuwd wanneer het forum eruit ligt.

Was gezellig vanmorgen met een vriendin.Was alweer lang geleden dat ik haar zag.

XXX

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ow voor ik het vergeet:

ZAPHRA EN JOHN,jill (en ieniemienie in zap haar buik)
    Een hele fijne huwelijksdag saampjes en geniet van elkaar. :)

En gefeli met Amber haar 1ste verjaardag alweer,kan me nog zo goed herinneren dat je het vertelde dat ze geboren was.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo alles is klaar kippesoep en ook stoofvlees nog ff snel bericht en dan naar het bos!

Zap hoeveel jaar getrouwd drie of vier?

Fajah koud bij jullie of niet? GAat ie met Yorben al wat beter? En hoest met je tante?

Kel klinkt iig een stuk beter met Daynah en wat scheelt het dan een paracetamol..(of niet, dat vind ik altijd zo lastig in te schatten dan...).
    Etentje is volgende week en echte reden ja ze zeggen dat ze bij een bepaald restaurant willen eten en dat duurt dan wat langer (of we gaan pas om 20 uur beginnen ofzo) en dat is niet handig met Jaime. Maar goed ik vind dat dus een stomme reden vooral omdat je het zo bijzonder vindt, wil je toch je kleinkind bij hebben.
    En ook gewoon, als we niet gevraagd hadden wisten we van niks. Net alsof het vanzelfsprekend is dat wij doen wat zij willen. En irriteert me gewoon dat het altijd zo moet. Is Jaime jarig en is verjaardag van 13 tot 17 staan zij aangekondigd om 11 uur op de stoep. Nou ja dat soort dingen.

Panda haha idd maar niet zo lang vliegen ivm 2e....whaahaa. En BAstian zn handjes bevroren ontaarde moeder ;) . Ja dwingen aan te houden lukt toch niet, tenminste hier niet hoor. Jij blij dat schoonma ziek is.. :)

Nou ik ga op het bos aan fotograferen!

Doeiiii

19. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Om heel eerlijk te zijn vind ik het wel jammer dat schoonma niet komt. Had best zin gehad om even met z'n tweetjes iets te doen en dan is zo'n oppas bij de hand wel handig.

Fijn dat het met Daynah beter gaat! Honger is een goed teken. En niet huilen bij de psz, goed hoor.

Veel plezier in het bos Sens. Ik blijf lekker binnen. 8)

Heb het voor het eerst echt heel erg koud gehad buiten. Maar...meneer heeft zijn handschoenen aangehouden! Was wel even huilen maar ik denk dat hij het nu snapt. :rolleyes: :)

Fijn weekend alvast! Ben benieuwd wanneer de site nou eindelijk eruit gaat.

Oja, Robine gefeliciteerd!

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Panda:Je gebruikt je schoonma gewoon hahahah ;)

Sens:Met mn tante heel goed,ze mag wss over 2 weken op een gewone kamer,niet te bevatten eigenlijk,terwijl ze de stekkers er gingen uittrekken.
    Hier is het echt koud hoor vandaag -10 maar nu is het zonnetje erdoor gekomen en heb al een paar mooie fotos gemaakt.

Brennie:Hoeist met je borstontsteking?Is de pijn al wat minder?

Ik ga wss vanavond met Lucinda gaan schaatsen,lekker met zn tweetjes zonder kids. :)
    Chris vind er geen bal aan dus die kan mooi op de kinders passen dan.

Deel Deze Pagina