November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Gelukkig ligt t forum er nog niet uit, kon ik nog mooi ff bijlezen zo voor t weekend.

Kel: jeetje dan schrik je toch echt wel even als je moeder belt dat je moet komen. Gelukkig valt het dan toch nog mee. Hopelijk gaat het dan nu weer de goede kant op. Wat goed dat Daynah nu de 2de keer niet eens huilde toen je weg ging. Is ze al snel gewend zeg!

Monqiue: jullie dus al aan het zoeken naar een basisschool. Heb geen idee hoe vroeg je daarvoor moet opgeven eigenlijk. Wij krijgen ook een nieuwe school in onze wijk met alles er bij quea opvang enzo, wel handig is dat he.

Sap: aaaaah, arme Lieke zeg, heeel veel beterschap voor je meisje! Wat een rotnacht voor jullie zeg, je zult zelf ook wel bek af zijn. Hopelijk knapt ze snel een beetje op en houdt ze in ieder geval weer wat binnen....dikke knuf voor Lieke! Wat schrikken trouwens ook zeg in de winkel, kan me voorstellen dat je ff in paniek was, moet je toch niet aan denken dat er iets zal gebeuren. En Mooie buikfoto hoor, erg mooi buikje! Leuke dat jullie nog een echo gaan maken!

Zap: jij staat nu al de hele dag op het ijs....brrrrrr......hopelijk ben je de dag een beetje door gekomen. En alweer 3 jaar getrouwd dit weekend.....jaren vliegen zo om he! Alvast gefeliciteerd. En Amber ook alweer 1 jaar.....kan me nog zo goed herinneren dat ze geboren werd!

Trena: heel veel plezier met schaatsen vanavond. Wel ff lekker zo zonder kids!

Brennie: goed van je dat je de knoop nu hebt doorgehakt wat de BV betreft. Gelijk heb je, het moet zeker niet ten koste van jezelf gaan! Hopelijk vind je nu meer rust en kunnen jullie lekker verder met genieten van jullie meisjes!

Linda: Jaime dus geen echte uitslaper meer? Misschien ff tijdelijk, dat hoop ik dan maar voor jullie, want is toch wel erg lekker! Ben je nog naar het bos geweest?

Lydia: hoe was het bij de musical? Leuk hoor dat je er kaartjes voor kreeg. Hoe gaat het slapen van Marijn momenteel? Hebben papa en mama hun bed alweer voor hun zelf?

Panda: tja. da zijn schoonmoeders soms toch ook wel weer erg handig he....haha

Verder weet ik t ff niet meer.
    Was gister echt kapot na mn werk. Om 19.00 uur pas thuis. Hadden nieuwjaarsborrel met ouders/broertjes en zusjes.
    Gelukkig kon ik om 22.00 uur laatste voeding al doen en op tijd naar bed. Faya slaapt daarna tot 20.00 uur, dus dat is erg lekker!
    Het gesprek over de bovenbuurman is goed verlopen. Politie en woonbedrijf willen hem er uit hebben en jurist van woonbedrijf gaat kijken hoe snel dat kan. Wanneer het te lang gaat duren, zoeken ze naar passende oplossing voor ons. Wijkagent en man van woonbedrijf komen dinsdagavond weer langs bij ons om te vertellen hoe het er voor staat. Met een beetje grote mond en voet bij stuk houden, kom je soms dus een heel eind!

Nou ga Faya ff wakker maken en voeden, want gaan zo naar het verjaardagsfeestje van ons buurmeisje dat 2 jaar is geworden. Eerst met de meiden gebakje eten en blijven patatjes eten. Daarna kids op bed en nog ff borrel drinken bij de buren......nah ja.....appelsapje voor mij :(

Fijn weekend allemaal!
    Liefs Sem

2. Zo heb ook ff lekker kunnen slapen vanmiddag. We zijn daarna nog ff naar buiten geweest op het ijs, want daar vroeg Daynah al heel de dag om. Was wel druk op het ijs. Hoop klassen in ieder geval en nu is het weer rustig. Ook nog ff brood aan de eendjes gegeven. Ik had vanmorgen al een heel brood extra gekocht voor de arme beestjes.

Trena; Owww gezellig schaatsen. Veel plz iig.

Mirjam: Dan is het wel jammer dat je schoonmoeder er niet is. Na ja ze komt vast een volgende keer.

Lin: Hoe was het in het bos. Zal wl mooi zijn geweest met al dat ijs op die bomen.
    Paracetamol doet altijd wel aardig zijn werk vind ik. Gelukkig maar. Volgens mij komt haar eetlust ook een beetje druk.
    Het is idd een rare reden van je schoonouders.
    Ik vind het een lastige situatie. Ik zou zelf ook niet weten hoe ik zou moeten reageren.

Zap: Je bent morgen toch pas 3 jaar getrouwd of heb ik het mis?

Vanavond ga ik naar mijn vriendin in het zkh en morgen verjaardag van mijn schoonmoeder. Moet ook nog een kado kopen voor mijn schoonmoeder en een collega, dus morgen ff op stap ervoor.

Ik ga ff met mijn meisje spelen.

Tot laterrrrrrr.

Lfs Kelly

3. Dat is fijn Sem dat het gesprek goed is verlopen. Ik hoop dat er snel een oplossing is en dat hij maar mag oprotten, om het zo maar even te zeggen!

Gisteren dus een latertje voor je. Gelukkig heb je nu weer weekend.
    Heel veel plz vanmiddag bij de buurtjes maar dat moet wel lukken.

Lfs

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Goed zo Sem dat je buurman eruit moet,hebben jullie tenminste weer rust in de straat.

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Bedankt meiden, idd morgen 3 jaar getrouwd! Zucht time flies.....

Kom heel ff kort want ben werkelijk verkleumd tot op t bot! Deze dag was niet grappig zo lang op t ijs. Heb zojuist denk ik een bad van 45 graden gezeten, mn huid was rood bij t uitstappen en ril nu nog. Geen aanrader dus zo een lange dag!

Sap: heel veel beterschap voor Lieke!

En allemaal ff: Heel fijn weekend meiden, zal jullie missen! Allemaal msn dan maar aan he kunnen we toch chatten ;)

Liefs

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: wat fijn dat het gesprek goed is verlopen! Hoop dat er snel rust komt!

Nu we nog ff in de lucht zijn ff de CB standen nog doorgeven van vanmiddag ;)
    Kyllian is 89,7 cm en woog 12,5 kilo. Hij was moe en erg stilletjes daar. Toen hij blokjes kreeg stond er wel binnen 5 seconden een toren. Toen de arts zei dat het klaar was en we naar huis konden begon Kyllian pas te praten :D ' Papa thuis koken'. Koud buiten'. Ze geloofde dus wel dat het praten goed zat ;)
    Heb nog verteld over het slaan van hem. Het schijnt dus heel veel voor te komen op deze leeftijd en is volgens haar een vorm van aandacht vragen net als een kusje geven. Dat onderscheid zouden ze nog niet kunnen maken. Ze raadde aan om idd zoals we al doen hem weg te zetten (op de gang of ergens anders), maar niet heel boos te worden. Hoop idd dat het maar een fase is.

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Vind het maar raar dat we niet kunnen kletsen dit weekend.

AM wat een keurige cijfertjes van Kyl! En ja het slaan, hier ook nog hoor. Zal idd wat zij zegt wel een fase zijn net als het constant nee zeggen.

Robine ja zal idd wel koud geweest zien. Ik heb anderhalf uur in bos gelopen en dat was al koud.
    Ben je wel aan het schaatsen of moet je stil staan? Hoop iig wel dat je wat beweegt. Wel ff opletten heh want als je nu zo koud bent dat is niet goed voor je met een beeb in je buik.

Kel weer naar het ijs geweest. Haha en extra brood gekocht voor de vogels. Heb je geen vetbolletjes met zaden en pinda's op je balkon hangen? Veel sterkte bij je vriendin al lijkt ze het wel aardig vol te houden heh. Zal irritant zijn zooo lang in het zkh en dat wachten.
    Alvast veel plezier morgen.

Semmi mooi zo dat ze wat gaan doen aan die malloot. En dat moet toch niet lang duren, ze hebben toch ook wel een dossier opgebouwd. Is eigenlijk te erg voor woorden heh zoiets.

Fajah super zeg van je tante. Voelt ze zich ook goed geestelijk. Want kan me voorstellen dat het een flinke klap is. Veel plezier met schaatsen vanavond.

Panda....hahah jammer dat schoonma niet komt. Oppas misschien? Goed zo dat bastian het heeft geleerd met handschoenen. Moet hij Jaime ook ff uitleggen.

Hier flink stuk gewandeld in bos. WAs zelfs nog verdwaald. Zag er mooi uit hoor maar niks geen ijs/sneeuw op de bomen daar baalde ik goed van. Maar goed toen reed ik via de bilt terug en daar was het mooi. Jaime was intussen in slaap gevallen dus heb extra rondje met auto gemaakt en af en toe geparkeerd en wat fotos gemaakt.
    Jaime deed trouwens dus in bos steeds haar handschoenen uit...die was verkleumd. En ineens janken dat ze pijn in dr voeten had. Had wel hele dikke sokken bij dr aangedaan maar wel dr regenlaarzen...ja moet ze ook maar wat lopen hoor maar daar is ze te lui voor.
    Zal ff wat spammen voor we eruit liggen.

xx

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    hier nog met handschoenen en zonnebril want de zon scheen enorm

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    ook in zeist

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En in de Bilt (hier dus om de hoek, nog geen 2 km man) wel wit op de bomen...fijn heh.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nog een keer. Eigenlijk was het niet in de bilt maar net erbuiten. Een of andere dijk tussen de bilt en utrecht noordoost. In de zomer fietsen we daar wel.

12. Daynah heeft wel 4 happen van haar andijvie stamppot op.....ja ja ja een record :eek: en 2 kleine danoontjes. Nou ja begin is er hoor.

Lin: mooie foto's van het bos. Jammer dat er geen ijs meer op de bomen lag.

Monique: keurige cijfertjes hoor van Kyllian. En hij moets dus even wennen gewoon. Daynah heeft dat ook even gehad dat slaan. Is nu gelukkig wel wat minder geworden.

Zap: Kan mij voorstellen dat je helemaal verkleund bent van heel de dag op het ijs. Vanavond lekker op tijd je bedje in en lekker tegen John aan liggen ;) krijg je het vast warm!

Ik wacht op Sabino en dan ga ik naar het zkh. Ze ligt in het Sophia kinderziekenhuis, dus moet naar het centrum van Rotterdam rijden. Hoop niet dat het al te druk is. Bezoekuur is tot 20.00 uur.

lfs

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kan me voorstellen zaphra dat je helemaal verkleumd bent hoor.Lekker dicht tegen John aanzitten dan maar.

Kel:Goed dat Daynah toch nog wat binnen heeft.

Am:Mooie cijfers van Kyllian.

Linda:Hele mooie fotos zeg,ik heb er ook een paar van zulke gemaakt vandaag.

Zo ga nu richting Lucinda,heb maar een maillot onder mn broek aangedaan tegen de kou,tis hier zo koud vandaag.Maar ff goed schaatsen dan krijg ik het vast warm.

Fotos volgen.

XXX

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wat een rust hier vanavond!

Mooie foto's van het bos Sens! Was ik maar vrij geweest hadden we er samen naartoe kunnen gaan! Die Jaime met dr zonnebril op haha.

Kelly hoe was het in het ziekenhuis? Daynah heeft dus heel wat gegeten vandaag ;)

Ben net terug van het etentje met vriendinnen. Onderweg nog een blaastest gedaan :D Goh er heeft geen alcohol in mn thee gezeten ;) Was algemene controle hoor, lag niet aan mn rijgedrag hihi.
    Ik ga mn bed in, maar dacht nog ff mail checken en kijken of het forum het nog deed.
    Ws tot zondagavond allemaal!

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Forum doet het dus nog steeds :)

Ben ook terug vh schaatsen,was erg lachen,maar viel vies tegen na al die jaren.
    Ben wel 1 keer op mn snuit gegaan hahaha,maar geen pijn gedaan,lach helemaal in een deuk whahaha.
    Heb ontzettende lol gehad.
    Eerst zouden we met zn tweetjes gaan,maar Lucinda haar man ging toch maar mee en nog een nichtje ook,was supergezellig.Goed verlicht en muziek en kraampjes met erwtensoep,chocomelk en Gluhwein.

Heb de fotos op hyves gezet,dus voor de geintresseerden :)
    Helpt niet als ik ze hier zet en morgen ligt het forum eruit he en wss zijn de fotos dan ook niet meer te zien. :(:

Nou slaap lekker allemaal,ben benieuwd of ik morgen stijf ben hahaha.

XXX

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Klinkt als een gezellig avondje Fajah :D Ik ga morgen de foto's bekijken, heb ik wat te doen als we niet op het forum kunnen ;)

Djurre gaat morgen dus naar Belgie, Kyllian's bed ophalen. Ik ga 's ochtends langs Carglass en boodschappen doen. 's Middags met vriendinnen naar de Makro, op zoek naar een carnavalsoutfit. Denk dat ik maar 1 dag ga carnavallen, maar wil ook een pakje voor Kyllian halen. Die zal het vast leuk vinden.

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Lees net dat de verhuizing van het forum toch weer naar morgen of overmorgen wordt verplaatst, ze lopen nog tegen wat dingen aan. Wie weet morgen dus wel gewoon forummen!

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap: Hoe is tmet Lieke?

trena: Ik ga zo je schaatsfoto''s bekijken!

Lin: Mooie natuurfoto's gemaakt zeg gisteren! t Is vandaag minder mooi he.

Ben me net rot geschrokken. Jill viel op dr hoofd van ons bed af(afstand van 75cm denk ik) dus ipv op dr voeten landen, landde ze op dr hoofd. Was meteen erg suf erna en zei:mama slapen. Heb haar maar neergelegd en ze sliep meteen. Moest ik me toch hard huilen, werd ze wakker en veegde mn tranen weg en reageerde op dr poppetje(die ezel heet), daarna sliep ze weer. Maak me toch zorgen hoor. Maak haar zo wel ff wakker om te kijken hoe ze reageert. Las op internet dat je je pas echt zorgen moet maken bij braken, suf, bleek, gedesorienteerd, bloeding uit neus oid, dat had ze gelukkig allemaal niet, afgezien van suf. Hoop niet dat ze hersenschudding heeft. Voel me zooooo rot nu :( Mn lieve meisje........

Ga weer ff een kusje brengen.

Laterz

19. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Oh, ik kan ook nog ff reageren :D

Zap: wel vervelend, maar dat kan gebeuren. Marijn is laatst ook van ons (nieuwe) bed gevallen, das ook zo'n hoog bed (boxspring). Heb ook wel opgelet dat hij niet suf werd ofzo.

Lin: mooie foto's van gister zeg. Vandaag is het ook zulk mooi weer. Ik ga vandaag ook even lekker naar buiten met de jongens. Mooi he, dat rijp op de bomen.

AM: lekker admin dagje gehad gister? En dan nog al die telefoontjes. Ja, secretaresses kunnen het ook druk hebben ;)

Sem: fijn dat het met de bovenbuurman opgelost lijkt te worden. Zit je wel wat fijner in je huis toch?

Kel: hoe ist met Daynah? Weer wat gegeten vandaag?

Sap: hoe is het met Lieke? Hopelijk heeft ze weer lekker geslapen. En jullie zelf ook, want met een doodziek kind zitten is echt niet leuk!

Trena: gezellig geweest gister toch? En Chris goed op de kids gepast? Ach, die sliepen waarschijnlijk, dus hij had er vast niet veel werk aan ;)

Panda: dan ist wel jammer dat je schoonmoeder niet kon komen. Misschien als ze weer beter is? En kan er niemand anders op komen passen?

Gister met Marijn naar cb geweest. Hij weegt 8935 gram en is 72 cm. Verder is hij weer een snelle. Tja, what else is new? Aan de ene kant wel lekker hoor, want hij kan zichzelf ook goed vermaken. Als ie maar niet in de box hoeft, want dan kan ie niet weg (ja, hehe, daar is een box ook voor). Hij kruipt overal naar toe waar ie heen wil. En dan moet je weer gaan leren dat ie niet overal aan mag zitten. Jesse snapt dat nu als je dat zegt, maar Marijn niet, dus het proces begint weer van voren af aan.
    En dat slechte slapen zou goed van de oren kunnen komen. Ach, inmiddels zijn we het gewend, en leggen we hem als ie 's nachts wakker wordt maar tussen ons in. Alleen vannacht was ie echt vervelend. Hij zat maar in mijn gezicht te frunniken, vleugeltje van mijn oorbel heeft ie eraf gegritst... :(
    Maar goed, uiteindelijk toch weer gaan slapen gelukkig.
    Zojuist terugkomochtend van de babymassage gehad. Wel leuk om te zien hoe de kindjes nu allemaal zijn en wat ze kunnen.

Zo, ik ga even mijn lijstjes bijwerken met wat ik gegeten heb en opsturen en dan even wassen.

O ja... Zap... GEFELICITEERD MET JULLIE 3-JARIG HUWELIJK!

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Robine jeetje wat een schrik. Als ze blijft reageren zal het vast wel goed gaan, maar als je je zorgen blijft maken wel de huisartsenpost bellen hoor. Meestal geven ze voor de 1e dag en nacht een wekadvies, dus om de paar uur wekken.
    En dat op jullie trouwdag. Toch nog gefeliciteerd!

LIS: had je niet gedacht toch dat Marijn ook zo'n snelle ging worden! Nog maar een paar maandjes en hij loopt! ;)

Ben vanmorgen bij Carglass geweest, het gaat 500 euro kosten. Hij zei echter dat er niets kon gebeuren verder met de ruit...dus dat ik er gewoon mee kon rijden. Ik ga over een paar weken de APK laten doen en kijken wat daar nog meer uit zal komen. De kans is groot dat is voor de apk de ruit wel moet laten maken, maar wil dus de verdere kosten eerst weten voor ik de keus maak om het wel of niet te laten doen.
    Nog ff boodschappen gedaan oin Ngein en Kyllian slapend mee teruggenomen. Die ligt nu op bed.

Deel Deze Pagina