November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hier ook een kotsend kind. In de dierentuin. Bastian zat bij mij op schoot en ik was zo verbaasd dat ik hem gewoon over mij heen heb laten spugen. Hij hoeft echt nooit over te geven dus ik heb geen goede reflexen wat dat betreft.

Beterschap voor Jaime. Stinkend mondje is echt een teken dat er wat aan komt. :rolleyes: Zielig voor de bult maar dat trekt meestal wel snel weg he.

Robine, wat fijn dat het goed gaat met Jill. Echt schrikken is dat.

Pfff sorry, ik kruip weer op de bank, voel me zelf ook niet al te lekker.

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Forum er toch ff uit geweest? Niks van gemerkt ;)

Kel: ik ken t hoor dat je soms dan maar toegeeft om er ff van af te zijn. Helemaal als ik bijv. aan het voeden ben of iets in huis moet doen en anders niet opschiet. Negeren helpt dus bij Daynah ook wel. Alleen voor jezelf best lastig he. Playstation nog niet verkocht helaas....

Trena: zal je hyves zo ff checken, ben wel benieuwd naar de foto's. Mooi dat Jelte het zo leuk vond, volgend jaar Yorben ook maar dan ;)

Linda: beterschap voor Jaime! Toch nog ziek geworden dus. En ook nog een dikke bult, wat een pech. Dikke knuf voor je meissie.

Monqiue: mensen achter de kinderwagen te schaatsen? Nou daar waag ik me maar niet aan...haha :)

Het weekend alweer voorbij, gaat veel te snel zoals altijd. Jayna vanmiddag 3 uurtjes geslapen, die is zo moe 'smiddags elke keer. En 's ochtends gewoon weer vroeg wakker he, half 7 vanmorgen weer.
    Vanavond aan tafel zeiden we tegen haar dat ze niet moest gaan huilen als we haar naar bed brengen, en dat papa en mama niet meer naar boven komen. Gaat mevrouw doodleuk nadoen hoe ze nu elke avond doet. Deed ze net alsof ze moest huilen en zei met een zielig stemmetje" mama komen, papa komen, nog een kusje, nog een liedje! ".....wat een boef zeg! En vanavond weer huilen bij het naar bed gaan...pffff....wat een strijd zeg. En elke keer geeft ze weer op een gaat toch slapen, niet leuk op deze manier, maar moet maar ff zo, anders neemt ze echt een loopje met ons.

Nou ga koffie drinken en na de voeding straks lekker slapen. Morgen babyzwemmen met Faya en mn vriendin en haar zoontje Senne, heb er zin in!

Liefs Sem

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Mirjam ook heel veel beterschap voor Bastian! Doe zelf ook rustig aan!

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Had vanmiddag heel bericht gemaakt, viel ie uit!

Lin: Leuk hoor je serviesje deels gekocht. Zo ben ik ook begonnen met t BLOND servies, eerst de basics en daarna steeds iets erbij. Ben nu bijna klaar. Jaime toch nog ziek geworden dus. Balen hoor. Beterschap!

Mirjam: He gedver, Bastian ook al ziek. Lekker over je heen gespuugd, bah. Zal wel gestonken hebben. Voor hem ook beterschap!

Sap: Hoe is t nu met Lieke? Nog kunnen genieten van de schaats en slee middag? Of ook niet meer? Hopelijk wel voor jullie. Hoe voel jij je verder. Lekker rond?!? ;)

Sem: Hele veel plezier met babyzwemmen morgen. Faya gaat ook voor dr spetter diplomaatje net als Jayna? ;) Ga je voor t eerst?

Monique: Ben beniuewd naar Kyl zn bedje straks. Zal vast een geweldige kamer voor hem worden. Heb je geen bijpassend Porsche dekbed kunnen kopen?

trena: Jij hebt ook leuke foto's op je Hyves staan! Geweldig!

Weet ff niet meer zo goed, sorry.

Schaatsen was geweldig. Er staan wat foto's op Hyves. Ga nu maar ff niet spammen hier, want kan niet kiezen, had er 112 gemaakt!. Filmpje komt er ook nog aan.

Ga nu douchen en slapen. Was een leuke, maar vermoeiende dag. Misschien was t beter geweest om niet Jill en John(samen 100kg) op een sleetje schaatsend voort te trekken..........maar was wel leuk ;)

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Panda: he bah, ookal heb je wel een reflex als ze spugen, ik word ook weleens ondergespuugd ;) In de dierentuin is natuurlijk is natuurlijk niet zo handig! Beterschap, ook voor jou!

Robine: Het Porsche overtrek is helaas overal uitverkocht. We hadden hm op internet nog ergens gevonden (voor 100,-!), maar kregen we later ook mail terug dat hij niet meer leverbaar was, heb nu 2 grijs/zwarte overtrekken bij de Neckerman gekocht, doe dan de grijze kant boven.
    Zoals ik al zei hele leuke foto's van het schaatsen en sleeen!

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Panda: wat vervelend, dat kotsen in de dierentuin. En geen goeie reflex... Dus jij zat helemaal onder? Gatsie! Toen maar snel naar huis gegaan of niet? Was het niet koud in de dierentuin?
    Beterschap, voor Bastian maar ook voor jou!

Sens: Jaime dus toch ziek geworden. Stinkend mondje zei het dus al, zoals je al dacht. Hoe is het vandaag met haar gegaan? Balen dat jij dan niet lekker kan slapen. Ik heb er weinig last meer van, kan wel goed slapen, maar dat leer je misschien wel na 4 maanden ;)

Fajah: jullie dus lekker dagje op het ijs geweest? Ben je ook naar Brugge geschaatst? Das wel een beetje ver he. Ik las in de krant dat het in ieder geval weer eens kon. Was je niet verkleumd? Of stond er lekker koek en zopie?

AM: wel gezellig carnaval vieren. Ik ga over jaar of 3 denk ik met de jongens naar mijn zus. Die woont in Limburg he. Vind ik wat 'echter' dan hier. Maar komt ook wel doordat ik zelf in Brabant heb gewoond.

Kel: jullie dus ook al ziek geworden.
    Vandaag wel weer wat opgeknapt? Misschien iets van Daynah overgenomen of was het wat anders? Nou, beterschap. Ga je morgen wel werken?

Sem: Haha, de playstation verkopen. Wii is ook leuk he. Welke spelletjes hebben jullie gedaan?
    BIj ons heeft ie een tijd niets staan doen in de kast hoor, maar dat ook wel doordat Marijn 's avonds vaak laat pas in bed ligt. Nu het wat vroeger is, pak ik de Wii fit. Ik doe meestal steps. Maar ook balansdingetjes (touwlopen, skien, snowboarden enzo), hulahoepen, boxen, en je hebt ook yoga enzo. Maar die heb ik allemaal nog niet gedaan.
    Wij hebben ook nog een PS3, maar die hebben we via de winkel van mijn vader. Als hij bij Overtoom koopt, krijgt hij punten (en hij is een grote afnemer van Overtoom) en de PS3 was op punten te krijgen. WIJ boffen dus maar.
    Met Marijn gaan wij ook niet eens naar het ijs hoor. Faya ook maar lekker warm thuis houden. Gaat alles goed met haar?

Sap: kamertje dus al bijna af? Wow, jullie zijn vlotter dan wij. Wij begonnen pas in maart geloof ik. Gelukkig kwam Marijn een week te laat he. Nog naar het ijs geweest vandaag? Lieke weer wat opgeknapt?

Zap: gelukkig is het allemaal goed met Jill. En leuke avond gehad dus gisteravond. Jammer dat jullie niets hebben gewonnen, maar je kan niet alles hebben he. Vandaag lekker rustig dagje gehad?

Simone: ongi was er dus maar 2 dagen? wat de anderen al zeggen: kan dat niet door het spiraaltje komen?
    Jayden niet meer slapen 's middags? Of weinig? Wel balen, want het is juist nog zo lekker om even rust te hebben he.

Wij hadden ook wel een rotnacht met een ziek kind. Begon gistermiddag. Ik was om 16.30 uur (toen was hij net wakker) met Jesse naar het ijs gelopen en toen even naar mijn schoonouders kopje thee gaan drinken. Wes lag nl. met Marijn in ons bed te slapen. Belt Wes om half 6 dat ie wakker is (heeft dus ook 3 uur liggen pitten). Marijn was toen een beetje warm. Toen ik thuis kwam tempen, had ie 39,6 dus maar zetpilletje gegeven. Nou, vannacht liep het op tot 40,2 en om 3 uur zelfs 40,4 graden :confused:
    Arm kind. Ik wilde even flesje melk geven, maar daar ging hij al van kokhalzen. Toen flesje diksap geprobeerd, maar ook daar ging ie bijna van kotsen. Vandaag gaat het wel weer wat beter, maar hij heeft helemaal van die rode kringen rond zijn ogen. Zielig hoor.
    Nu ligt hij ook in ons bed te slapen. Ik ga hem zo in zijn eigen bedje leggen en kijken hoelang hij dat volhoudt :(
    Morgen is Wes thuis en hopelijk gaat het dan beter. Ik heb mijn moeder al gebeld en die zou evt dinsdag wel op kunnen passen, maar ja... die moet vanuit Zeeland komen. Dat doet ze altijd als ze kan hoor ,maar ik vind het altijd nogal wat. Bovendien komen mijn ouders vrijdag ook al deze kant op, dus dan moet ze 2 keer komen van de week.

Nou, ik ga nog ff op de msn met een vriendin.

Trusten voor zo en tot morgen!

7. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sem: veel plezier met babyzwemmen. Waar laat je Jayna dan?
    EN die strijd met Jayna 's avonds is wel vervelend. Ik moet zeggen dat Jesse eigenlijk bijna altijd heel lief gaat slapen.
    HIj zegt altijd nee, maar papa en mama weten natuurlijk wel wanneer hij echt wel moe is. Dan geven we een speen en dan roept hij eigenlijk gelijk 'koe'? Want dat is zijn knuffel en die moet ook mee slapen.
    Even verhaaltje van Jip en Janneke voorlezen boven en dan is het goed. Als we dan weglopen roept ie nog 'dag mama... dag papa.... dag mama... dag papa'... tot we beneden zijn (nou, we... 1 van ons brengt hem naar bed hoor, we doen het nooit samen).

Nou, ik duik ook mijn bed in.

Trusten.

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    LIS: acherum die Marijn. Hoe is het vannacht met hem gegaan? Nog veel koorts gehad? En wat actief las ik...een uur wii-fitten :)
    Waar heb jij gewoont in Brabant?

AM: tis al bijna zover voor jullie...in het nieuwe huis. Wat gaat het toch allemaal snel zeg! En nog wat gehoord van de kopers van jullie huis? Is de hypotheek geregeld voor ze?
    Leuk dat je carnaval gaat vieren :) Ik denk dat Milou dit jaar pippie langkous wordt. Hier de optocht kijken op zondag en 's maandags naar de kindercarnaval.

Semmi: Hier ook geen schaatsplezier gehad, wel jammer want ik vind schaatsen wel leuk maar geen goed plan nu ;) We zijn wel met Milou en Amy vorige week naar het ijs gelopen en heeft milou er ff opgestaan/gegleden maar vond het toch wel errug zielig dat Amy in d'r wagen op het gras stond in d'r eentje :(
    Jayna ook lastig met gaan slapen...............pffff bij jullie valt ze iig nog in slaap na een kwartier ;)

Milou gaat echt niet slapen als wij gewoon na het ritueel (verhaaltje, ff knuffelen, vertellen van de dag) naar beneden zouden gaan. Mama/Papa boven blijven..zegt ze dan. WE hebben het wel geprobeerd maar na een half uur huilen/echt hard krijsen toch maar 10 minuten boven gaan zitten en dan slaapt ze. We zijn dan niet eens op haar kamer.
    Meiden hebben jullie tips?Wij worden er een beetje tureluurs van.....
    Toch een keer helemaal laten uithuilen? Wel zielig, ze snikt dan echt maar is, volgens ons, ook wel toneelspel.

FAjah: dus jullie ook lekker geschaatst :) Ik ga zo de foto's bekijken! Hoe gaat het met Yorben, weer helemaal lekker na de AB? Zou jij nog bloed bij hem laten onderzoeken of het ik verkeerd gelezen?

Sap: Lieke zo ziek :( Hoe vond ze het gister buiten? Wel goed hoor ff frisse lucht voor die kleintjes. En als je ze goed inpakt, kan er toch niks gebeuren. Wat zag ik nog een mooie buikfoto van jouw voorbij komen zeg! Echt een mooie, ronde buik :)

Panda, beterschap voor Bastian en ook voor jezelf!

Sens: aha je servies toch gekocht, goed zo! Fijn is dat om iets te kopen waar je zo blij van wordt :) En Jaime ziek :( Goh..d'r zijn echt veel kindjes ziek als ik zo mijn reacties ff teruglees. Bah...dacht dat dat vriesweer alle bacteriën wel zou uitschakelen ;) Beterschap!

Kelly, ooh zo herkenbaar je verhaal met Daynah...om af en toe echt gek van te worden! Gerard vraagt weleens...hebben de andere kindjes dat ook op de site? Nou ik las je verhaal voor, hij moest lachen :) Tja...consequent zijn is belangrijkste maar wij geven, naar mijn idee, ook te vaak toe. Ook omdat we nu denken Milou meer aandacht te moeten geven ivm Amy maar daar wordt ze niet beter van hebben de dit weekend wel gemerkt. Dus goed de grenzen aangeven.........
    Terrible Two :evil: ach gaat ook weer over.

Sorry..heb jullie verwaarloost de laatste dagen :( Maar ik heb nog lekker genoten van ons gezinnetje, vandaag is het echte leven weer begonnen. Gerard is weer werken (na 4 weken), Milou naar het kdv en Amy ligt nu te slapen na d'r eerste voeding.
    Amy doet het super op de flesvoeding. Denk echt dat ze veel is aangekomen. Is heel tevreden en rustig en slaapt veel. We bakeren haar nog wel in als ze gaat slapen, vind ze fijn. Ik heb wel het idee dat ze de fles te snel leegdrinkt en daarom nog d'r speentje erna wil (nog geen 10 min over een fles). Ze heeft de kleinste maat speen, jullie ideetjes?
    Donderdag weer wegen met haar.
    Met mij gaat het ook weer goed! Borstonsteking is weg...ooh wat fijn dat m'n boobies geen zeer meer doen. En het geeft me veel meer rust om geen bv te geven als ik zie hoe goed Amy het op de fles doet. Vandaag dus voor het eerst met mijn meisje, alle tijd om lekker te knuffelen ;) Vanmiddag komen een paar collega's op kraambezoek dus wel gezellig. Denk dat ik straks ff met Amy ga wandelen.
    Oja, we hebben een lang weekend geboekt bij Roompot parken voor in maart. Gaan we met nog 2 stellen vrienden en in totaal 4 baby's en 2 peuters :) Zal gezellig worden ;)

9. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen!

Brennie: fijn dat het nu zo lekker gaat. Dat met Milou herken ik hoor. Wij hadden dat ook, Jesse wat 'verwennnen' na de geboorte van Marijn. Maar meestal werkt dat idd niet. Consequent zijn hebben ze echt behoefte aan. Hoewel dat voor ons niet altijd leuk is he.
    Vandaag lekker genieten van Amy. Ook lekker om haar even alleen te hebben he. Had ik ook 2 dagen als Jesse naat het kdv was. Nu komt dat niet zo vaak meer voor.
    En verwaarlozen moet je het niet noemen hoor. Amy is nog zo klein, en je moet nog in een ritme komen, en dat reageren komt echt wel.

Vanochtend heeft Wes toch maar even de dokter gebeld, want Marijn had gisteravond weer 40,3 graden en vanochtend nog 38.8. Hij heeft wel de hele nacht doorgeslapen, dus dat was wel fijn. Wel bij ons weliswaar, maar toch. Ik vermoed toch een griepje, want Jesse heeft ook 38.9. Tja... dat heb je deze tijd van het jaar. Ik heb mijn moeder maar alvast gebeld of zij morgen kan oppassen, want zo wil ik ze niet naar het kdv sturen.

Nou, meiden werkze voor degenen die moeten werken. En de andere ook een fijne dag!

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wat leuk Brennie een lang weekend weg,welk roompot park ga je?
    Jammer dat je niet kon schaatsen,maar komt vast nog eens goed.
    Wat een drama ook met Milou als ze moet slapen.
    Ik heb het ook een tidje gehad met Yorben,maar is weer over nu.
    Ik leg hem erin,hij geeft me 100 kusjes ofzo en zegt dan daaaaag mama,en gaat slapen.Heb eigenlijk geen tips voor je.Heeft ze een nachtlampje?Helpt ook wel hier.

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lydia:ja er kon na al die jaren weer eens Sluis-Brugge-Sluis worden geschaatst.Is 35 km geloof ik ,maar heb ik niet gedaan hoor.Ik ben tot in Damme geraakt hahaha,was ver genoeg.
    Koek en Zopie was er wel ja :)
    Hoe is het nu met Marijn?Nog koorts en de nacht een beetje goed doorgekomen?Beterschap.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ow lees het net lydia dat de nacht wel vrij goed is gegaan,idd wel beter als je mams komt oppassen.Zo naar kdv is niks he.
    Slaap je zelf dan wel lekker met een kleintje tussen jullie in?

13. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Robine, wat een leuke foto's op je hyves! Die jill....kan gewoon schaatsen :confused: En wat las ik een boel pagina's terug :) ff 8 maanden verlof voor jouw :) :) :) lekkerrrrr zeg! Zeker doen!

Fajah: jij ook al zo'n leuke foto's op hyves. De jongens hebben zich lekker vermaakt! En zo gaaf zeg daar schaatsen.

Amy slaapt nog steeds vanaf half 8. Zometeen als ze wakker is, wassen omkleden, fles geven en dan lekker wandelen.

Fijne dag allemaal!

14. Goedemorgen allemaal,

Lydia: Ach gossie allebei zijn ze ziek. Dikke knuffel voor ze. Goed idee om je moeder te laten oppassen. Zijn ze lekker thuis.

Brennie: Pfffffff wat raar van Milou zeg dat ze niet meer wil slapen. Misschien is het wel een fase waar ze in zit. Of is ze ergens bang voor?
    Nou Gerard heeft kunnen lezen dat andere kindjes het ook hebben. En Daynah heeft het heel duidelijk momenteel. Mag van mij snel overgaan deze fase.
    Fijn dat het Amy het allemaal zo goed doet. En lekker een weekendje weg met vrienden. Heerlijk hoor. Wel met een hoop kindjes zeg.

Sem: Heel veel plz met babyzwemmen. Zal Faya ongetwijfeld leuk vinden.
    En toch weer die strijd gehad met Jayna. Vermoeiend hoor. Ik denk volhouden dat het beste is.

Zap: Leuke foto's van jullie. Kan mij voorstellen dat je moe bent. Maar eigenlijk moet het andersom zijn toch, dat John jullie voortrekt?

Mirjam: Hoe is het met Bastian nu. Niet meer gespuugd. Dat is wel vervelend als je in de dierentuin loop dan.

Lin: Hoe is het met Jaime? Dikke knuffel voor haar.

Ik hoop dat alle zieke kindjes weer snel beter zijn hoor.
    Ik moet zeggen dat het met Daynah weer een stuk beter gaat. Ze heeft gisteravond trouwens gewoon haar eten opgegeten. We aten zuurkool met rookworst, dus dat wel wel smullen.

Ik ga ff verder met werken.

Lfs kelly

15. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Ik kom vanavond op jullie reageren hoor maar wilde even zeggen dat ik vanmiddag toch maar ff met Lieke naar de huisarts ga. Haar onderlip is helemaal ruw en gebarsten en gelig en haar tandvlees begint helemaal op te zwellen. Met tandenpoetsen gaat alles gelijk bloeden dus ben bang dat ze toch een ontsteking in dr mondje heeft. Ook stinkt ze echt uit haar mondje. Zielig. 15.10 kunnen we komen.

Gisteren ook niet meer wezen sleeen, na het slapen s'middags had ze 39.1, leek me niet zo'n goed idee om naar buiten te gaan, helaas.

K ga nu gauw weer ff bij dr zitten.

Tot later,

Liefs Sap

16. Ach gos. Arme Lieke. Suc6 bij de ha. Laat even weten hoe het is geweest.

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wat een zieke kindjes allemaal zeg.

Sap: beterschap voor Lieke. Verstandig dat je binnen bent gebleven. Is niks zo. Arm schaap.

Kel: gelukkig dat Daynah weer wat opknapt is. En dat ze weer eet. Ja, ze zal op een gegeven moment ook wel weer honger hebben natuurlijk.

Wes belde al dat Marijn ook echt weer een zielig hoopje baby is. De dokter zegt dat we het nog een dagje aan moeten kijken en als ie morgen hoge koorts heeft, toch maar even erheen. Ik hoop dat het niet gaat ijzelen, want anders komt mijn moeder vanavond. Dan blijft Jesse ook maar een dagje thuis, want dan kan hij ook even bijkomen. Zat vanochtend alweer te gapen zei Wes.

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik begin met toch wel zorgen te maken, Lieke krijgt nu ook overal grote rode vlekken op de knieen, polsen en billen :( . Ben benieuwd wat de dokter zegt.

LIS: ook heel veel beterschap voor Marijn! Hoop dat het snel beter gaat.

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ow jee sap, die arme Lieke.Lijkt wel op een ontsteking als je t zo zegt, maar die vlekken lijken er niet bij te horen. Laat je t gauw weten, ik duim dat alles mee valt. Knuf.

LIS: Marijntje ook al ziek, jeetje er zijn er echt veel ziek of onderweg zeg. Zijn t niet weer zn oortjes? beterschap ook voor hem.

Mirjam: Hoe gaat t nu met Bastian? Ook flink door de griep geveld?Wederom beterschap

Kel: Wow Daynah die zuurkool heeft gegeten. Heb je t wel vastgelegd op camera ;) Gelukkig weer eens wat vitamines binnen.

Brennie: Geniet lekker van je dagje met Amy. Heerlijk als Milou naar t kdv is dat je dan een dagje samen met die kleine hebt. Over t slaapritueel kan ik alleen maar zeggen, hou t kort en ga snel weg. Doen wij ook altijd. Badderen, melk drinken in bed, tandjes poetsen, kusje en slapen. Werkt eigenlijk heel goed hier. Zou Milou gewoon een keer laten huilen, ws wil ze idd aandacht.....

Vanmorgen boodschapjes gedaan,was mega druk in de winkel, leek wel weer de dag voor kerst. Pffff. Nou ja, we zijn weer klaar voor een week. Moet ook steeds naar een ver weg winkel, want hier is immers de C1000 laatst afgebrand. Is echt een gemis hoor. Moet nu in 1 keer alle boodschapjes halen en dus bedenken wat we de hele week willen eten. Irritant. Nou ja, er zijn ergere dingen.

Ga ff wat strijk wegwerken. Tot later!

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag,

Lydia: beterschap voor Marijn, arm ventje! En jij dus wel aardig fanatiek op de WII, leuk hoor!

Brennie: fijn om te horen dat het zo goed met jullie gaat. Heerlijk he als je kleine meissie zo tevreden is! Gaat weer snel he zo'n eerste maand. Ik heb eigenlijk ook weinig tips mbt slapen. Hier zelfde probleem, papa en mama mogen niet weg.....Jayna geeft na hooguit 20 min huilen wel op, maar het blijft zielig. Sterkte ermee! Leuk dat jullie weekendje weg gaan, gezellig!

Sap: heel veel beterschap voor Lieke ook! Ze klinkt wel erg ziek, laat je het gauw weten hoe het gaat als je bij de HA bent geweest?

Robine: niks aan het zoveel boodschappen in 1 keer moeten doen. Hoelang duurt het voordat de C1000 weer bij jullie in de buurt komt? En erg leuke en lieve foto's van Jill hoor, vind het zo stoer, zelf op schaatjes!

Trena: heb je foto's op hyves gezien. Ziet er gezellig uit zo samen met de kids op het ijs. Jelte zal het wel jammer vinden dat ie straks niet meer kan schaatsen als t gaat dooien.

Kel: fijn dat het met Daynah beter gaat, en ook goed gegeten, joehoee! Heeft Daynah alweer zin om naar de psz te gaan?

Vanmorgen dus gaan babyzwemmen. Was nog wel ff haasten, want moets Jayna om 9 uur bij mn ouders afzetten. Het was erg leuk en genieten zo ff met Faya. Ze vond het heerlijk. Daarna bakje koffie bij mn ouders gedaan en bammetje gegeten en nu lekker thuis en meiden op bed. Jayna afgelopen nacht wakker en weer niet willen slapen :( Heb haar weer een kwartier laten huilen en toen sliep ze gelukkig weer. Faya was er wel wakker van geworden, heb haar maar ff gevoed en terug gelegd. Beter zo dan dat we Jayna haar zin geven. Vanmiddag ging ze wel meteen lief slapen, dus wie weet is het nu over....
    Ga zo ff wat in huis doen, want dat is hard nodig.

Tot later,

Liefs Sem

Deel Deze Pagina