November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Klinkt niet goed Sap;hoop dat het niks ernstigs is,beterschap hoor.

Ben vanmorgen naar mn tante geweest,ging supergoed.
    Ze schrijft hetgene ze wil zeggen op ,want praten gaat nog niet met dat buisje in dr keel.

Nog even langs het ijs gereden in sluis,maar er mag niemand meer op,gister was het 13.5 cm dik en nu maar 10 cm meer,is dus heel vlug aan het dooien,jammer want wou eigenlijk na school nog even gaan met Jelte,jammer :(

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Heerlijk hoor sem dat zwemmen met Faya,maar ik vind dat altijd zo´n gedoe alleen met kinderen.Ga dus alleen als Chris ook meegaat.

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Wat een zieken zeg! Dacht ook dat met die vorst 't wel beter zou gaan maar niet dus.
    Bastian is ook behoorlijk gevloerd, flinke koorts maar gelukkig sinds vanmorgen niet meer overgegeven. Leuk hoor, 's nachts wassen draaien. :rolleyes: :)Vannacht had ie over de 40, heb 'm dus een zetpil gegeven. Straks nog een, hij zit de hele dag al op 39,8 ongeveer.

Ben benieuwd wat Lieke heeft, klinkt niet fijn. Arm meissie.

Goed nieuws van je tante, Fajah! Ongelooflijk zeg, super.
    Dooi gaat hier ook heel snel.

Brennie, Bastian wilde heel lang dat ik bij hem bleef tot hij in slaap viel. Sinds zijn nieuwe bedje kan ik wel gewoon weg maar ik blijf altijd zo'n 10 minuten boven rommelen (was opvouwen enzo, er is altijd wel wat te doen). Dat vindt ie fijn en ik vind het geen probleem.

Robine, irritant zeg, alle boodschappen in een keer moeten halen.

Leuk he Semmi, babyzwemmen. Handig dat Jayna dan naar je ouders kan.

kelly, eet Daynah echt zuurkool? :) Wat goed zeg! Heel gezond.

En verder... zag nog een geweldige foto van Kyllian in zijn carnavalspakje, haha, echt leuk.
    Ga weer bankhangen, ibuprofen is alweer uitgewerkt.

4. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Naar de Banjaard in Kamperland. Iemand ooit geweest?

Ben benieuwd naar Lieke, klinkt niet echt lekker :(

5. Ik was benieuwd of er al nieuws was van Lieke.

Ik kom later reageren. Over een halfuurtje alweer naar huis.

lfs

6. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ben ook benieuwd hoe het met Lieke is.

Brennie: ik ben weleens op de Banjaard geweest. Ik heb daar vlakbij nog op de Roompot gewerkt. Geweldig park is het hoor. Hele leuke huisjes en echt vlakbij het strand.
    Ik ga normaliter elk voorjaar met 3 vriendinnen naar zeeland en dan gaan wij het liefst naar de Banjaard.

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Brennie:De Banjaard is idd een leuk park ( een vriendin van me gaat daar vaak hen)

Sap:En hoe ging het bij de dokter met Lieke?!?

8. sappie

sappie Fanatiek lid

He lieve meiden,

We zijn weer terug van de huisarts, Lieke heeft een schimmelinfectie aan haar lip, een tandvleesontsteking en een keelontsteking. We hebben dus antibiotica en zalf voor haar lip gekregen.
    De rode vlekken kunnen ontstaan door de ontsteking, was een normaal beeld. Medicijnen moeten snel aanslaan. We hopen het!

Bedankt voor jullie belangstelling, erg lief.

Wij gaan nu ff eten, ik kom vanavond weer langs.

Liefs Sap

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ach arme Lieke! Goed dat je heen geweest bent, nu knapt ze vast snel op.

Heb er hier nog maar een zetpil ingedrukt. Weer 39,9 en vreselijk trillen. Nu gaat 't weer wat beter en zit ie lekker Nijntje te kijken (voor de 3e keer vandaag :) ).

10. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Trena: jammer hoor voor Jelte dat ie nu nietmeer kan schaatsen! Wat fijn dat het steeds iets beter gaat met je tante, had je een tijdje terug niet gedacht he.. Aankleden na het zwemmen is idd een heel gedoe, dus zou ook niet zo gauw met 2 kids gaan. Nu deed ik Faya eerst en dan in de maxi cosi, toen was ze al knock out...hihi :)

Sap: aaaaah, arme Lieke toch, hopelijk slaat de anticbiotica snel aan. Dikke knuf en veel beterschap voor je meissie! Hoe is het verder met jou?

Mirjam: ook voor Bastian hele veel beterschap, en Nijntje dus maar voor de zoveelste keer. Tja, wat moeten ze anders he als ze zo ziek zijn! Zielig hoor!

Hier staat de lasagne in de oven, heb trek...mmmm...

Tot later!

Liefs Sem

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Arme Lieke. Hopelijk knapt ze met de medicijnen snel weer op. Ze heeft ook ineens alles tegelijk aan dr mondje zeg! Arme kleine. Knuffel voor haar.

Mirjam: Hou je t trillen in de gaten bij Bastian?! Toen Jill zo een hoge koorts vorig jaar had en erbij trilde wees dat op een infectie!(Urineweg weet je nog). Hou t ff in de gaten hoor! Sterkte.

Sem: Lekker gezwommen met je lieve, kleine meisje. Heerlijk hoor. Lasagne, klinkt goed! Ook weer eens maken hier.

Trena: Zo dat ijs smelt snel bij jullie, van 13,5 naar 10 cm! Jammer he. Misschien komt de winter nog wel terug. Hope so.

Brennie: Heerlijk ff een weekendje weg met je gezinnetje en friends. Wanneer moet je weer aan t werk eigenlijk?

12. hoi hoi,

Zo de maandag is er weer af. Viel wel weer mee vandaag ;)

Sap: Ach gossie arme Lieke. Hoop dat de medicijnen snel zijn werk gaan doen. Meestal wel hoor. Tenminste bij Daynah wel. Goed dat je even langs de ha bent gegaan. Dikke knuffel voor haar.

Sem: Jummie lasagna. Dat is echt lekker. Hier was het opgebakken zuurkool. Ook erg lekker vind ik dat.

Mirjam: Wat zielig voor Bastian. Geef hem maar een dikke knuffel. Hou het maar goed in de gaten zeker met dat trillen.
    Daynah eet niet altijd zuurkool hoor, maar ik denk dat ze een inhaalslag aan het doen is. Zal dus snel weer over zijn dat goede eten van haar. Hoop van niet hoor, dit is gewoon heerlijk geen strijd aan tafel ;)

Trena: Wat geweldig dat het zo goed gaat met je tante. Hoop dat het zo blijft. Hier is het ook flink aan het dooien hoor.

Sem: Babyzwemmen was dus weer geslaagd. Dat vinden die kleintje ook lekker natuurlijk. Wel balen dat Jayna weer wakker werd vannacht. Hier werd Daynah ook wakker vannacht om 4.15 uur. Ik word daar ook wel moe van hoor.

Zap: Wel lekker toch dat al je boodschappen weer in huis zijn. Ik doe dat altijd op vrijdag, maar ik haal dan tot woensdag boodschappen, aangezien ik dan weer wat boodschappen kan halen tot vrijdag. Gaan ze die C1000 weer opnieuw bouwen die afgebrand is. Zal wel wat makkelijker voor jou zijn.

Lydia: Arme Marijn heb het zo te doen met hem. Hij is echt vaak ziek heh. Ook voor hem een dikke knuffel. Volgens mij zou het in het westen toch niet gaan ijzelen. Ik hoop van niet iig want dan is het morgen superdruk op de weg.

Hier is het slapen van Daynah momenteel ook drama hoor. Het naar bed gaan valt wel mee, maar ze wordt weer iedere nacht 2x wakker en waarom......geen idee. Wel vermoeiend is het hoor.
    Sinds Daynah op de psz zit heeft ze volgens mij ook een beetje verlatingsangst. Ze zegt sinds woensdag iedere keer mama mee. Als ik dan zeg we gaan naar het ijs of we gaan even naar de winkels zegt ze constant mama mee en pakt ze me hand.
    Ben benieuwd hoe het woensdag dan weer zal gaan op de psz.

Ik ga even douchen. Vanavond weer ANTM.

Lfs Kelly

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie: jeetje wat schrik je dan he als je niet weet wat er aan de hand is. Hopelijk knapt ze snel weer op door de antibiotica.

LIS: Jeetje jouw boys ookal ziek. Zei de huisarts er nog iets over?

Brennie: Milou zal er wel aan gewend geraakt zijn dat jullie boven blijven? Ik zou haar vertellen dat jullie wel naar beneden gaan en dan straks even komen kijken. En dan ook echt na 5 minuten weer even naar boven. Als ze nog wakker is ziet ze dat jullie er gewoon zijn en niet 'verdwijnen'.
    Weet niet of het werkt hoor ;)
    Als je zo heerlijk van ej gezinnetje geniet mag je ons best even verwaarliozen hoor :D Wat fijn dat Amy het zo goed doet op de fles!
    Leuk een weekend weg met vrienden!

Kelly: hihi Daynah die zuurkool met rookworst heerlijk vindt :D Vaker Hollandse pot eten dus ;)

Robine: balen dat je geen C1000 in de buurt hebt. Ik vind dat ook de prettigste winkel.

Semmi: leuk dat je bent wezen zwemmen met Faya! Met 2 kids wel lastig he om alleen te doen.

Panda: en jahoor Bastian ook ziek. Gaat lekker met alle kids zeg. Beterschap!

Fajah: jammer dat je niet meer kon schaatsen met Jelte, jullie hadden nog wel de smaak te pakken ;)

Eigenlijk vind ik het wel lekker dat het iets minder koud is hihi. Kon weer zonder handschoenen aan op de fiets. Schaatsen kan ik toch niet als ik werk ;)
    Kyllian lag net nog een tijd te roepen en reageren op alles terwijl hij op bed lag (licht aan, papa beneden toe etc.), maar nu is het stil.

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sap:Arme Lieke,maar nu zal het wel snel beter gaan met die AB,dikke knuffel hoor.XXX

Zap:Jammer he dat het snel aan het dooien is?Hier niet meer schaatsen ,mensen werden er vanmiddag afgehaald.Er waren nog wedstrijden eigenlijk ,maar door de dooi kon het niet doorgaan.
    Het was hier 9 graden vanmiddag dus dan gaat het vlug hoor.
    Bij jullie nog wel schaatsen?

Panda:Ook voor Bastian heel veel beterschap.XXX

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Dat verlatingsangste heeft Jill ook sinds ze naar de psz gaat. Elke keer als ik zeg morgen gaan we weer naar school oid zegt ze meteen MAMA, MAMA. Hoef t woord school maar te laten vallen of ze zegt het. Precies zoals Daynah! Gaat Daynah nu 2 dgn in de week naar de psz dan?

Trena: Hier ook geen schaatsen meer hoor. Lag allemaal water op de sloten en plassen. Zou denk ik nog wel kunnen, maar ben ook wel even klaar voor nu met schaatsen. Over een maandje weer ofzo, zou leuk zijn :)

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sneu hoor verlatingsangst :( En je kunt er zo weinig mee he. Kyllian schreeuwde het vanmorgen ook uit toen ik hm naar het kdv bracht, het ging echt een hele tijd goed tot ik die week vrij was en hij veel met mij samen is geweest.
    Op de psz zwaait hij me altijd uit, heeft nog nooit gehuild daar. Misschien omdat het daar voor maar een halve dag is?

17. Ja idd Zap Daynah is echt precies zo. Ze gaat 2 ochtenden in de week woe en vrij.

Monique: Ik vind het ook wel lekker hoor dat het weer wat warmer is. Jammer alleen dat het morgen dan gelijk moet regenen. Nou ja ik zit toch op mijn werk, dus maakt eigenlijk niet zo uit.

Heb d'r net even een afspraak gemaakt bij de kapper voor Daynah. Er moet echt een stukje af. Je voelt gewoon dat die punten niet meer gezond zijn.

Ik ga ff een kopje thee zetten.

lfs

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Yorben wil ook absoluut niks over PSZ horen,als ik zeg ´ga je morgen naar school´dan is het NEE MAMA NEE,zielig is dat he,maar echt na een tijdje gaat dat weer over.

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jeetje sap dat is ook wat zeg. Geef haar maar een hele dikke knuffel. Uit eigen belang nog een vraag...is keelontsteking nu viraal of bacterieel?

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo alles bijgelezen.
    Wil niet een wijsneus zijn maar over verlatingsangst, dat is volgens mij ook gewoon ff een fase met proberen. Heb het hier wel eerder gezegd. Jaime gaat al sinds ze 3 mnd is 3 dagen in week naar kdv. Toen ze echt klein was niks aan de hand, maar vanaf 1,5 was het ook ineens drama. Je moet er echt ff doorheen. Ik vond het altijd zo naar (en chiel ook) om haar dan nog te horen huilen als ik beneden de deur uit liep.
    Maar wat zap zegt met slapen als tip, dat heeft hier ook gewerkt met weggaan bij kdv. we hadden wel vast patroon. Soms wilde zniet dat je haar neerzette. Dus dan papa/mama neemt even een kopje koffie. En ze wist als de koffie opwas dat we weggingen. Nu is het geen probleem meer.

Sap echt zielig voor Lieke en kan me voorstellen dat je bent geschrokken. Raar ook met haar lip en tandvlees en dan die rare vlekken. Hopelijk is ze snel weer opgeknapt met de medicijnen.

Panda arme Bastian ook al zo ziek. En het spugen is echt zielig. Hoe is het nu met hem?

Kel bij Daynah slapen een probleem ook lastig hoor. Hier is het nu meer met alles weer zo dwars en gewoon bananen in dr oren heh zooo irritant. En onderhandelen doet ze nu. Oh moet ik mn schoenen aan, maar dan wil ik nou noem het maar op. Of dan gewoon per se zelf schoenen willen uitkiezen. Ik zet nu alvast schoenen klaar en die andere uit zicht... :) dan denkt ze er ook niet aan.

Semmi wat leuk met het zwemmen. Dat deed je met Jayna toch ook altijd? Lekkerrrr lasagne, je brengt me op een idee!

Voor alle zieke kindjes, Marijn, Jesse Bastian, Lieke veel beterschap.

Mn ouders hebben afgelopen nacht ook een heel slechte nacht gehad met Jaime....en maar spoken en ook weer koorts. Mn ouders hebben haar uiteindelijk bij haar in bed laten slapen. Ik kwam haar halen en ze zag er echt ziekjes uit, van die waterige hangerige ogen. Stinkt echt heel erg uit het mondje en zegt dat ze auw heeft in dr keel (dan gooit ze die kin omhoog en wrijft over haar nekje). Ik vermoed dus ook dat het iets is van keelontsteking. Kijk het nog ff aan.
    Vanavond gaan we er op tijd in want vermoed dat het ook hier vannacht weer spoken wordt.
    Nergens goed voor heh die winter..al de zieke kindjes.

lfs

Deel Deze Pagina