November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hoe is het vannacht gegaan met de zieke kindjes?

Ik heb net ontbeten met Kyl. Begin vandaag pas om half 12 en werk dan tot 8 uur, heb nog late afspraken vandaag.

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Goeiemorgen,

Nu is Jesse echt ziek. Vannacht heeft hij overgegeven en had 40,1 graden koorts. Vanmorgen voordat ik wegging, stond hij ook weer over te geven van een half glaasje diksap. Zo zielig, toen mocht ik natuurlijk niet weg. Hij ging helemaal om mijn nek hangen.
    Met Marijn gaat het wel weer een stuk beter hoor. Die zat net lekker op de grond te spelen.
    En het goede nieuws: hij heeft een hele nacht in zijn eigen bed geslapen! JIPPIE! Tja, alleen lag Jesse er dus vanaf een uur of 4, want ik had geen zin om zijn bed opnieuw op te maken.
    Marijn had gister maar 40 minuten geslapen dus hij is ook doodop geweest natuurlijk.

AM: lekker pas om half 12 beginnen. Had Kyl het gister leuk gehad op het kdv?

Sap: hoe is het met Lieke? Van ab knappen ze vaak snel op. Waren die vlekken op haar benen en ellebogen enzo niets?

Sens: denk ook dat het huilen bij weggaan eerder een probeerfase is hoor. Jesse en Marijn gaan ook vanaf maand 3 (Marijn iets later, maand 4) naar het kdv. En Marijn heeft het nog niet eens door volgens mij. En Jesse staat soms met tranen in zijn ogen, maar zodra je weg bent, is het ook goed hoor. Dan gaat ie lekker spelen.

Trena: hoorde van mijn moeder al dat Sluis-Brugge-Sluis was afgelast. Op de Kreek waren gisterochtend om 9 uur nog mensen aan het schaatsen, maar zij ging ook niet meer hoor.

Kel: Daynah weer naar de kapper? Spam je daarna foto? Moet ik eigenlijk ook van Jesse doen, want ik ben vrijdag naar de kapper geweest met hem. Hij vond het maar niets hoor, zat met tranen in zijn ogen. Geen woord zeggen, en toen we weer buiten stonden de grootste verhalen. Dit was trouwens de eerste keer, want de tante van Wes knipt het ook vaak.

Zap: succes met werken vandaag he, want op dinsdag mag jij ook weer he.

Nou, ik was laat door het gedoe thuis vanochtend, dus maar snel aan de slag.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jeetje is Marijn weer aan het opknappen en dan is Jesse weer ziek :( Beterschap.
    Joepie Marijn heerlijk in zn eigen bedje geslapen!
    Werkse vandaag!
    Kyllian heeft het altijd wel leuk op het kdv. De leidster vertelde dat hij flink aan de babbel was en het de hele dag erover had dat papa ging koken en mama hem weer op kwam halen. Kyllian vertelde zelf in de auto terug dat hij Jorre had geslagen omdat hij aan het duwen was. Weet niet of het waar is want heb hier niets over gehoord, maar er zal wel iets gebeurd zijn dan he. Heb tegen Kyllian gezegd dat hij dit niet mag doen en dit beaamde hij. Hoop echt niet dat hij dit vaker doet...

4. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Ff snel vanaf mn werk.....

Kel: aaah,wat zielig die verlatingsangst. ben benieuwd hoe het morgen dan gaat op de psz, want laatste keer kon je toch weg gaan zonder dat ze ging huilen? ANTM leuk gisteravond? Ik had t maar weer opgenomen, want viel in slaap op de bank.Gaat Daynah vandaag naar de kapper?

Monique: lekker zo'n ochtendje nog ff thuis. Werkse vandaag! Ik vind het ook niet zo erg dat het wat minder koud is ;)

Trena: Yorben dus ook nog niet zo'n psz fan, jij bent ervaren en weet dus wel dat t na een tijdje weer over gaat, gelukkig maar....

Linda: beterschap voor je meissie, zou t ff in de gaten houden en anders misschien toch ff langs de HA. Misschien idd toch keelontseking ofzo. Babyzwemmen heb ik idd ook met Jayna gedaan de eerste 1,5 jaar, vond zij ook erg leuk.

Zap: vandaag weer lekker warm in de gymzaal aan t werk? Toch wel beter dan een dagje op t ijs of niet?

Lydia: joehoeeee, goed zeg Marijn hele nacht in zn eigen bedje! Maar nu Jesse ziek dus, dikke knuf en beterschap voor hem!

Gisteravond hadden wij het heerlijk rustig. Beide meiden na het douchen om 19.15 uur naar bed gebracht. Jayna mopperde even ,maar geen gekrijs meer en lekker gaan slapen. Faya om 22.00 uur nog ff half slapend de laatste voeding gegeven en toen lekker ons bedje in. Faya was vanmorgen wel al om 06.00 uur wakker, dus gevoed en teruggelegd. Helaas werd Jayna toen ook wakker, maar ach, hele nacht geslapen en ik moest toch opstaan voor mn werk.
    Vandaag gelukkig geen volle agenda. Kan ik eindelijk rapportage van de kids bijlezen.

tot later!
    Liefs Sem

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Gelukkig Semmi weer een rustige avond nacht voor jullie geweest. Hoop dat het op je werk ook rustig blijft, ff bijlezen is wel handig he. Werkse vandaag!

6. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen,

Jee die Lieke, dan ook vanalles in d'r mondje aan ontstekingen :( Knuffel voor haar! Hoe heeft ze vannacht geslapen Sap?

Jesse nu ziek, beterschap! Hopelijk is Marijn opgeknapt en goed van hem zeg in z'n eigen bedje!

Die Kyl...hele verhalen vertellen. Lekker aan de babbel is hij. Er zal vast iets gebeurd zijn met dat kindje maar wat.....Als het erg was hadden de leidsters wel wat verteld hoor. Werk ze vandaag AM.

Sens: tja mss toch keelontsteking bij Jaime. Had ze ook koorts?

Milou gister op het kdv weer geslapen van half 1 tot 3 :confused: Echt een boef is het. Gisteravond weer drama! Morgenavond slaapt ze bij mijn ouders dus heeft geen zin om d'r vanavond aan te pakken, morgen slaapt ze, waarschijnlijk, toch bij oma in bed ;) Donderdag gaan we echt maatregelen nemen en wat jullie aan zeiden...weggaan en na 5/10 minuten naar boven om te laten zien dat je niet weg bent. Maar ben niet van plan om dat 3 uur vol te houden. Als ik 3 x boven ben geweest en ze huilt nog steeds, huilt ze maar tot ze een ons weegt ;) Mijn hart zal wel breken maar we moeten er ff doorheen.
    Bij Jayna heeft het ook geholpen, daar houd ik me maar aan vast :)

Semmi: lekker hoor zo zwemmen met Faya. Hier was Amy vanochtend ook vroeg...half 6.

Amy ligt nog lekker te slapen, we hebben haar uiteindelijk om 7 uur pas de fles gegeven. Met het speentje rekken vindt ze prima. Zometeen haar in de tummytub doen en dan wou ik eigenlijk ff naar buiten maar het regent. Alle sneeuw ineens weg!

Milou had afgelopen weekend meegeholpen met een pizza maken, ze vond het erg leuk:

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Zo trots als ze mee mag helpen met het fles geven:

8. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    En de laatste....mama milou met pop

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: Nou alvast suc6 met Milou! Hoop dat het gaat werken ;) Wel heerlijk op het kdv geslapen haha. Leuke foto's! Die poppenfoto is ook erg lief! Ook nog een close-up van Amy?

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Amy is een slaapkopje....maar close-up in slaaptoestand ook goed?

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha ook goed hoor! Ook heel liefffff en mooiiiii. krijg echt kriebels, ik wil oohookkkk.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Aah wat schattig die Amy en milou fotos :)
    Word je helemaal blij van .

Am:Heerlijk pas om half 12 beginnen,ik ben net klaar met werken.

Lin:Jaime ook al ziekjes ,zijn veel kindjes ziek he.

13. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Och, wat een lieve foto's van Amy!
    Lief weer zo klein hoor.

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lydia De Kriebels ;)

15. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Bastian knapt alweer op. Nog wel een slechte nacht gehad maar hij heeft maar 1x overgegeven. Vandaag heeft ie al behoorlijk gegeten, niet geslapen en hij wil naar buiten dus die is morgen wel weer de oude. Ik heb flinke griep. Echt niet fijn om dan een peuterpuber te hebben rondlopen.

Beterschap voor alle zieken. Laat het nu maar gauw voorjaar worden.

16. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jeetje Panda,jij blijft ook steeds maar ziek he,je had het met de kerst toch ook al?
    Gelukkig is Bastian al wel een beetje opgeknapt.

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein

Nou, kriebels...
    Nu nog ff niet hoor, maar misschien ook maar helemaal niet. Vind het nu ook wel lekker. Kunnen we zometeen tenminste leuke dingen gaan doen.

Panda: gelukkig dat Bastian inmiddels weer wat binnenhoudt.
    Ben het helemaal met je eens: laat de zomer maar komen.
    Ik voel me nu ook niet zo lekker, dus ik hoop niet dat het virusje ons ook gaat treffen.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    En van mij mag het helemaal voorjaar worden, ben al aan het aftellen naar april :D

Beterschap Panda!

Wat een rust hier vandaag ;)
    Ik zit nog op mn werk, maar vind het ook wel genoeg voor vandaag, ga naar huis dan kan ik Kyllian nog ff zien, die zal over een kwartier wel op bed liggen.

19. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Heerlijke foto's!

Vind het echt opvallend hoeveel mensen er ziek zijn en hoe lang het allemaal duurt. Was dat 'vroegah' ook?

Ik heb idd hetzelfde als met kerst maar dan een tikje erger. Komt gewoon door slaapgebrek, heb geen weerstand.
    Kruip maar weer op de bank. Lekker sociaal. ;)

20. hoi hoi,

Mirjam: Echt balen hoor dat je nog steeds niet lekker bent. Maar volgens mij zijn er een hoop mensen ziek momenteel, tenminste dat hoor ik in mijn omgeving.

Monique: Owww hier nog eentje hoor. Heerlijk dadelijk het voorjaar in. Kan niet wachten. Weer nieuwe kleding aan en kopen :D

Brennie: Wat een leuke foto's van Amy en Milou. En Milou die haar pop de fles geeft echt schattig om te zien is dat.
    En Milou zo lang geslapen op het kdv. Zet hem op donderdag met jullie maatregelen. Hoop dat het gaat werken. Vast wel als jullie het volhouden.

Lin: Arme Jaime. Mss ook wel keelontsteking. Dikke knuffel voor haar en hou het maar goed in de gaten.

Sap: Hoe is het met Lieke?

Hier ook kriebles gekregen. Ben vanmiddag op kraambezoek geweest bij een collega waar ik voor werk. Wat een schatje zeg. Ze heer vorige maand een dochter gekregen. En een bos haar joh. Ik moest gelijk aan Daynah denken toen ik dat dropje in mijn armen had.
    Mijn collega had een hele lunch voor mij en een andere collega verzorgd. Erg lief van haar en erg lekker ;)

Ik ga ff de was opbergen voordat mijn vader Daynah thuis komt brengen.
    Kom later weer ff kijken.

Deel Deze Pagina