Jeetje sap een herpesinfectie. Hoe kan dat nou zeg. En waarom zeg de ha dan een schimmelinfectie? Ook raar hoor. Gelukkig heeft het spuitje geholpen. En smeren met vasaline dan maar. Kan het ook weer terugkeren dan? Lydia: Lekker nog een halfuurtje en dan mag je naar huis. Daynah heeft het weer onwijs naar haar zin gehad. Ik was er iets eerder dus ben ff wezen spieken wat ze aan het doen was en ze waren aan het dansen op muziek en Daynah deed lekker mee en was aan het klappen en gillen...hahahahahahaha. Doet me toch wel goed hoor dat je ziet dat ze het naar hun zin hebben. Nu ligt ze lekker op bed. Vanmiddag dus naar de kapper met Daynah. Ga even geld overmaken. Lfs Kelly
Lis:arme zieke kindjes toch,hoe gaat het nu? Brennie:Ik ben vorige week Zondag met Yorben naar de HAP geweest omdat hij 41gr koorts had en zn ogen draaiden gewoon weg. Hij is toen onderzocht en AB gekregen en nu gaat het weer heel goed. Dus wacht nog even met bloed onderzoeken. Wat heerlijk zeg dat knuffelen met Amy.Geniet er maar van hoor. Sap:Jeetje wat ziet Lieke eruit,zielig zeg. Hoop dat de medicijnen vlug aanslaan. Heeft ze er erg veel last van? Lin:Zou ook maar eens een testje doen hoor. Mn vader zag het ook 2 keer aan mij dat ik zwanger was. Ik heb dan een bepaalde blik in mn ogen blijkbaar?!? Hier vanmorgen gewerkt en zo lekker rust. Ga Yorben in bed leggen en Jelte gaat Ice-Age 2 kijken. XXX
Kel:Wat fijn dat Daynah het zo naar haar zin heeft nu op PSZ Yorben was vanmorgen weer flink aan het huilen toen ik wegging,maar was zo weer over zei de juf. Ze hebben als thema ´ziek zijn´ en hadden pleisters geplakt op elkaar. Yorben zat er helemaal onder hahaha.
Goedenmiddag meiden, Sap: jeetje ziet er best heftig uit zeg die lip van Lieke Wat een pech dan zeg dat het nu een herpesinfectie blijkt te zijn. Hoe gaat het met slapen? Wordt ze niet steeds wakker omdat ze er last van heeft? Lydia: arme Jesse, ook al zo ziek. Goed dat je wel ff nar de HA bent gegaan, zou ik ook doen hoor! Beter 1 keer te vaak dan een keer te laat, je weet het nooit met die kleintjes. Beterschap voor je ventje! Kel: aaaah, wat leuk dat Daynah het zo naar haar zin heet op de psz, goed zeg! Ze houdt we van dansen he! Lijkt me ook zo leuk voor Jayna, maar mag hier met 2,5 pas, en dan is er ook nog een wachtlijst. Voor nu staat Jayna op 1 juni ingepland, maar is onder voorbehoud, hoop dat dat wel door gaat. Zaph: hoe ging het met Jill op de psz vandaag? Jij nog lekker geslapen? En een vette koortslip dus, oei.....beter nu dan begin feb....anders steek je mij ook nog aan ben nl erg koortslipgevoelig....hahaha Trena: lekker he, ff rust dan in huis. Wel fijn alleen de ochtend werken, heb je dat altijd? Brennie: lieve Milou en Amy spam! Milou wordt echt een wijs meissie he. En dikke boef dus stiekem bij mama in bed, zo slim dat ze dan zijn he. Mooie close up van Amy ook, het is echt een schatje hoor! Nog maar ff lekker veel knuffelen en genieten tijdens je verlof. Wanneer moet je weer beginnen? Eind feb? Monique: Kyllian dus ingeschreven voor de basisschool, jeetje, kun je je nog niet voorstellen dat ze daar heen gaan he. Laat het ook nog maar even duren, want denk dat ik mn meissie ontzettend ga missen als ze er de hele dag niet is...erg he Linda: hihi....wie weet ben je dan toch wel zwanger....dat zou wat zijn! Meeting laatste weekend jan. toch? Ik kan niet ivm mn verjaardag, vandaar dat ik t onthouden heb. Simone: jij ook beterschap meid. Lastig is dat soms he als de 1 aan het huilen is en de ander dan weer wakker wordt. Had t net ook, Faya sliep al en Jayna huilen in dr bed. Gelukkig sliep Faya met speentje snel weer verder en Jayna viel ook na 5 min in slaap, maar bljft soms wel lastig. Hier lekker vrij vandaag. Vanmorgen gezellig met Jayna geverfd en geknutseld. Vind ze echt leuk om te doen. Ze kleurt al steeds beter en gaat echt bewust een kleurtje uitzoeken en kleurt dan bijv. alleen de schoen op het plaatje en krast niet meer over de hele tekening heen. Als ik samen met haar bezig ben, heeft ze er best wel geduld voor en zie dr dan echt genieten. Nu slapen de meiden allebei, ga zo ff nachtje weg boeken voor Len en mij. Via een actie van optimel gaan we ergens in april nachtje hotel in Amsterdam boeken, incl. rondvaart over de grachten. Nog nooit gedaan, dus moet er maar eens van komen. Meisjes gaan dan naar opa en oma, dus ff tijd voor ons samen. Tot later, liefs Sem
Sem:Ik werk altijd alleen maar smorgens,heerlijk hoor. Yorben gaat nu nog maar 1 ochtend naar PSZ,omdat er nog geen meer dagen plaats is.Maar binnenkort gaat hij dan ma,woe en vrijdag. Jammer dat Jayna nog niet terecht kan op psz.Doet ze wel goed hoor.Hopen dan maar dat er in juni plaats is voor haar.
Trena: lekker hoor dat Yorben straks 3 ochtendjes naar de psz kan gaan. En alleen ochtendjes werken is idd lekker! Zo nachtje weg is geboekt, 24 april, heb er nu al zin in!
Sap: Ahhhh die Lieke. Moest ook meteen denken aan een koortslip toen ik die foto's van haar zag. Heeft ze em toch van jou gekregen vorige week heb je dr toevallig kusjes gegeven toen? Ik geef Jill nu ook helemaal geen kusjes, wel zielig, maar is niet anders. Balen hoor dat ze t ook heeft, zit ze dus de rest van dr leven aan vast. Arm kind. Viel me nog iets op aan die foto's. Heeft Lieke nog niet al haar tandjes dan? Dr grote tanden zijn half en die daarnaast ontbreken nog!? Of zie ik t verkeerd? Hihih, wel schattig. Kel: Wat fijn dat Daynah t zo naar dr zin lijkt te hebben op dr psz. Jill was vanmorgen ook erg vrolijk, zwaaide me gedag en ging lekker puzzelen. Maar toen ik dr kwam halen: MAMA MAMA MAMA MAAAAAAMAAAAAAAA, dol enthousiast. Zo leuk. Ligt nu lekker op 1 oortje. Eigenlijk heb ik dus de woensdag vrij, s ochtends geen kind en s middags slaapt ze. Heerlijk. Trena: Is Yorben inmiddels helemaal van zn AB af? En is ie weer beter? Hoe gaat t nu met je tante? Brennie: Arme Jesse, ook al ziek. Maakt toch niks uit dat je naar de HA bent geweest, beter een keer teveel dan te weinig. Hou maar f fin de gaten hoor dat die keelontsteking niet alsnog komt. Beterschap. Marijntje wel ok? Sem:Leuk he dat ze steeds beter gaan knutselen. Gisteren met Jill zo een sticker-plakboek gekocht, is ook helemaal een feest. Bij de zeeman voor een euro. Kan je stickers in t midden wegtrekken en moet je elders in t boek t goede plaatje vinden om op te plakken.. Vind Jayna vast ook helemaal leul/ Proberen dus! Hier moet trouwens wel alles precies zoals t hoort, dus niet scheef, maar netjes. Ticje van dr pap en mam Lin: O O, heb je ons wat te vertellen of zijn t echt teveel oliebollen geweest de afgelopen weken? HAhaha, gek he dat sommige mensen aan je kunnen zien dat je zwanger bent, al is t bij jou ws niet t geval? Toch? Mijn zwager en tante zagen ook aan mij dat ik zwanger was een paar maanden terug, zonder dat nog iemand t wist! Echt vaag! Testje doen Lin? Brennie: Je hebt t wel getroffen met Amy he. Wat een slaapkopje. Heerlijk zeg. Lief dat je vraagt naar mn hoofd. IS toch nog een week vervelend geweest, maar nu helemaal over hoor. Achteraf denk ik eerder een virus op mn hoofd dan een hersenschudding. Maar goh wat deed dat zeer. Wat doet Gerard voor werk trouwens dat ie op zaterdag moeten werken de 31e? Hier ene ochtendje slapend doorgebracht. Jill vanmorgen om 8 uur weggebracht naar de psz en toen lag mama er weer om 845 in Heerlijk geslapen tot 1130! Schaam schaam. Broodje gegeten en Jill weer opgehaald. Nu ligt zij er ook weer in, dus rust in huis. Loop nog steeds in mn joggingbroek, erg he!? Geen zin in aankleden vandaag. Ga ff boekjes lezen op de bank beneden. Momentje van rust in huis. Laterz
Charissa: jij bent ook vaak ziek de laatste tijd he, beterschap! Sens: zou je zwanger kunnen zijn dan? Weet niet hoe dat vast gelegd is dat je maar bij 1 basisschool ingeschreven mag staan, maar de scholen zeggen dit allemaal. Brennie: echt goed zeg dat Amy zo door slaapt Ze slaapt langer uit dan Kyllian Sappie: dat ziet er wel zielig en pijnlijk uit zeg LIS: je bent toch geen aansteller, je kan het maar beter na laten kijken toch! Beterschap voor Jesse. Kelly: wat fijn en lief dat Daynah je nu uitzwaaide Dat geeft een beter gevoel he Fajah: wat leuk dat ze op de psz thema's hebben. Die Yorben onder de pleisters hihi. Semmi: wat knap dat Jayna al zo gericht kleurt zeg. Kyllian krast er nog op los. Al wat gevonden voor een nachtje weg? Lekker hoor ff met zn tweetjes weg. Vanmorgen dus naar de school wezen kijken en we gaan hm daar inschrijven. Ze heeft over hun concept een hoop verteld. Het komt er op neer dat ze daar werken met thema's (wonen, dieren, etc.) en ze dus met alle vakken dan met hetzelfde thema bezig zijn. Hierdoor zouden kinderen beter verbanden kunnen gaan leggen. Het klonkt iig allemaal goed en de school blijft kleiner dan de school waar hij nu ingeschreven staat, want die hebben nu zelfs een dependance omdat het niet meer in het gebouw past (350 leerlingen). Iemand vroeg het nog, maar hier moeten ze al vroeg ingeschreven worden om zeker te zijn van een plek als hij 4 is. Deze zomer zou de bouw van de tijdelijk school klaar moeten zijn en ws pas rond 2013 zal de uiteindelijk school gebouwd zijn vlakbij ons nieuwe huis, naast de tijdelijke school. Ze komen dan in een gebouw te zitten waar ook de voor en naschoolse opvang is. Tussen de middag blijven ze ook met de hele klas over, dus ook met de juffrouw erbij. Het wordt een brede school, dus er komen nog anderen in het gebouw te zitten, bijv. psz, CB of anderen, hier zijn ze nog mee bezig.
Kyllian wilde vanmiddag niet slapen, ben lang bezig geweest maar heb zelf toch op moeten geven en nu is hij beneden aan het spelen. Als hij 's middags niet slaapt is hij de nacht erna vaak wel een keer wakker, dus ben benieuwd.
Hihi lekker toch Zap ff bijslapen! Hoef je je niet voor te schamen hoor Jill dus ook een leuke ochtend gehad.
Monique: Fijn dat jullie zo tevreden waren over de school van Kyllian. Wat gaat het dan hard als we ons daarmee moeten bezig houden zeg. Zap: Ahhhh dat is ook zo lief als je ze dan weer komt ophalen. Zijn ze toch ook blij om mama weer te zien. En heerlijk toch om weer terug naar je bedje te gaan. Je hoef je nergens voor te schamen. Geniet lekker van je vrije middag. Sem: Wat heerlijk een nachtje weg. Leuk vooruitzicht toch. Daynah vindt verfen ook zo leuk. Had van het weekend geverfd op canvas met haar. Vond ze prachtig. Moet er mss maar meer van halen. Kan ze voor de opa's en oma's ook eentje maken. Trena: Lekker hoor Trena om alleen in de ochtend te werken. Zou ik ook wel willen, maar mijn baas ziet dat niet zitten denk ik. En Yorben helemaal onder pleisters....hahahahahahahha. Hoop dat er snel plek is voor de andere dagen. Daynah slaapt nog steeds. Hoop eigenlijk wel dat ze zo wakker gaat worden. Kunnen we nog ff brood aan de eendjes geven en kunnen we nog ff naar het winkelcentrum voordat we naar kapper gaan. lfs
Sap ik neem mn woorden terug over Lieke dr tanden. t Is gewoon zo ontstoken dr tandvlees dat ik dacht dat ze nog geen tandjes had. 1000 maal sorry! Kusje voor Lieke
Kelly, kriebels? Leuk! Fijn dat Daynah het naar haar zin heeft op de psz. Sens, dat zou wat zijn zeg, als je zwanger blijkt te zijn. 8) Sappie, wat sneu dat het een koortslip is. Dus de eerste keer is het ergst? Hoop dat ze gauw opknapt, zo zielig. LIS: Jesse ook al zo ziek, wat sneu. Groot gelijk hoor om naar de ha te gaan, je weet toch niet precies wat hij voelt. Semmi: lekker, een nachtje weg. Monique: klinkt goed, die thema's op school. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer wij ons moeten inschrijven. Zal me er eens in gaan verdiepen. Robine: jij ook een koortslip, lijkt me heel vervelend. Heerlijk he, zo'n enthousiaste peuter. Gaat dus ook goed op de psz. Brennie, haha Milou bij jou in bed gekropen. Heerlijk toch. Bastian staat 's ochtends ook naast mijn bed hoor, nog even lekker samen slapen. Charissa, beterschap! Trena: Yorben dus nog wel aan het huilen op de psz? Gelukkig duurt dat niet lang maar blijft lastig om dan weg te gaan he. Bastian is weer de oude. Ben zelf nog niet beter maar koorts is eindelijk gedaald naar 39,3. Pfff, ben het wel zat nu.
Am:Fijn dat je Kyllian ingeschreven hebt nu,geeft toch ook weer een goed gevoel,stukje zekerheid.Wij hebben Jelte ingeschreven toen hij 3 werd,maar hier is het natuurlijk ook geen grote stad. Yorben ga ik eind dit jaar ook laten inschrijven. Hoe staat het nu met de bouw van jullie huis?Nog fotos ervan?En hoe is dat toen afgelopen met dat staken? Zap:Wat heerlijk zeg een hele ochtend slapen. Geeft toch niet.Als jij er maar van geniet toch? Panda:Beterschap voor je,je blijft ook maar sukkelen. Kel:Succes bij de kapper,is het de eerste keer dat Daynah naar de kapper gaat?Nee toch? Even spammen he haar nieuwe kapseltje?
Panda: kun je wel uitzieken of moet je ook nog eens gewoon doorwerken? Fajah: hij staat nog niet ingeschreven hoop, maar gaan we wel doen Yorben gaat zeker gewoon naar dezelfde school als Jelte? Zal wel een keer een foto maken van ons huis. Het lijkt nu een btje stil te staan, echt haast maken ze iig niet. Ze moeten eigenlijk alleen binnen nog aan het werk geloof ik en de buitenkant een stukje metselen. Ze zouden de huizen die verkocht zijn afmaken en de rest alleen buitenlant geloof ik. Hoe het verder is afgelopen weten we niet echt, we zouden iig niet de dupe worden zeiden ze.