November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Heb ff zin in frisse lucht, ga een stukje fietsen met Kyllian. Zal gelijk een foto van het huis maken Fajah ;)

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Dank je Monique,ben erg benieuwd naar jullie nieuwe huis,en ik dacht dat je hem al had ingeschreven verkeerd gelezen dus :oops:
    Yorben gaat idd naar dezelfde school als Jelte,wel zo handig he.
    Ze zitten nu ook al in hetzelfde gebouw hoor.Kunnen zwaaien naar elkaar vanaf het schoolplein hahahha.

3. Zo we zijn weer terug van de kapper. Er is eigenlijk best wel een stukje af bij Daynah. Ik heb het een beetje in lagen laten doen. Daynah heeft nl. heel veel krullen, alleen niet de bovenste laag, dat is zo stijl en daaronder is het een en al krul.
    Dit keer had ze er niet zoveel zin in om in de stoel te zitten dus kwam ze maar bij mij op schoot zitten.

Monique: En lekker wezen fietsen. Ben benieuwd naar de foto van jullie huis.

Trena: Nee Daynah is al vaker naar de kapper geweest alleen was het nu echt een tijd geleden, dus was echt wel nodig.

Mirjam: Gelukkig is Bastian weer de oude. Nu jij nog heh.

Sap: Hoe is het nu met Lieke?

Dit was dus voor de kapper:

4. En erna:

Is toch wel duidelijk een stukje af toch?
    Of zien jullie het niet?

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Oww echt geweldig mooi haar heeft ze! Het is ook gewoon een knappe meid ;) Ik zie wel dat er iets af is hoor, maar gelukkig is het nog steeds lang!

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    We zijn net terug van het fietsen. Langs nieuwe huis gegaan, eendjes brood gegeven bij het meer, ff langs oma maar die was niet thuis. Toen zei ik tegen Kyllian zullen we dan kijken of Stan thuis is, heel enthousiast moest ik hard van hm gaan fietsen...en plots werd het stil. Kyllian was in slaap gevallen op de fiets. Toen maar naar huis gefietst.

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Monique: Nog lekker gefietst vandaag!? Geen schoentjes onderweg verloren!?;)
    Schrijf Kyl maar snel in hoor, hopelijk heb je straks nog een plekje daar!

Mirjam: Ahhhhh jij nu nog ziek. Gelukkig dat Bastian weer opgeknapt lijkt, maar een moeder die ziek is is ook eigenlijk niet te doen he!? Je kan met een kind om je heen eigenlijk niet ziek zijn. Beterschap in ieder geval voor je.

Kel: John herkende Daynah niet eens met zulk lang haar. Hij zei, wie is dat dan!?!? Ik zeg Daynah! Zegt ie, die van Jill dr verjaardag toch.......hij herkende haar echt niet. Hij vond haar ook zo witjes (geworden). Ze heeft echt prachtige lange haren he. Zonde om te knippen, maar t is nu nog lang vind ik op de 2e foto. Wel weer lekker de dode puntjes eraf. Mooi meisje en wat toont ze ineens weer een stuk ouder!

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zap zie de post boven je, ben dus idd nog wezen fietsen ;)
    Jij vanmiddag weer verder gegaan met lui zijn? ;)

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Oja, overheen gelezen blijkbaar! In slaap gevallen op de fiets........sjezus, Kyllian slaapt echt overal makkelijk in he. Hahhaa. Volgens mij zou Jill bewusteloos moeten zijn om dat te bereiken. Nou ja, je hebt in ieder geval een frisse neus gehaald.
    Ik ben nog wel in mn joggingpak gebleven ja, maar niet meer gaan slapen(al hadden we nog wel zin ;) ) Hahaha.

Zo lekker badderen en een andere trainingsbroek aan ;) Lol.

Liefs

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Langere armen had ik niet om een foto te maken....ikke en fietsen goed he haha (ik pak echt altijd de auto).

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    ff een foto voor het nieuwe huis (die met dakkapel dus):

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Daarna naar het meer om de hoek om de eendjes en vogels te voeren:

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    ...en toen werd het ineens stil voorop:

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Monique: hihi die Kyllian slapen op de fiets, kan ik me hier bij Jayna ook niet voorstellen.

Zaph: lekker toch zo;n lui dagje, gelijk he je!

Mirjam: beterschap voor jou, hopelijk knap je snel weer wat op!

Kel: wat een mooie meid heb je toch. Vind die haren echt zo mooi!En idd wat Zaph zegt, ze lijkt ineens echt een stuk ouder zeg!

Hier gaan we vanavond maar eens een keertje acief doen. Moet zo naar de nagym toe van de zwangerschapscursus. Vorige week was t ook al, maar heb toen overgeslagen, nu toch maar heen. Mn vriendin komt ook dus dat is wel gezellig.

Fijne avond allemaal!
    Liefs Sem

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Als Kyllian een doos ziet is het: 'nieuwe huis uitpakken'. Hij wilde zelf ook in een doos verhuizen ;)

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hahahaha die kyll in die doos,en bedankt voor de foto van jullie huis te spammen ,ziet er goed uit :)

18. Monique: hihihihihihihi die Kyllian in de doos. Wat goed dat hij kan slapen zo op de fiets, dat zie ik Daynah echt niet doen.
    Jullie huis ziet er goed hoor.

Zap: Ik vind Daynah ook wel erg wit lijken hoor op de foto, maar in het echt valt het wel mee. Denk dat het door het licht ofzo komt. Geen idee, maar het is net een spookje zo. Kan mij voorstellen dat John haar niet herkende dan.
    Ondertussen alweer een nieuwe trainingsbroek aangetrokken?

Sem: Veel plz op de nagym. Zal vast wel gezellig worden.

Trouwens ik heb Daynah d'r haar nooit los hoor, alleen voor de foto anders kon je de vergelijking niet zien.

Ga weer verder.

Lfs

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zeg jij gaat niet nu ook beginnen heh. Er waren vandaag weer 2 mensen waar ik gesprek mee had die vervolgens wel 5 keer tijdens dat gesprek nog even naar mijn buik keken :confused: :confused: . Ikke bitch en denk dan zal ik m ff opzetten die vetrollen.

Maar serieus begin zowat aan mezelf te twijfelen nu...

Hier geen anticonceptie maar ik reken altijd via die calculator, hier links naast, uit wanneer de vruchtbare dagen zijn. En dan dus tijdens die dagen gebeurd er hier NIKS! Ik lijk wel een puber of mn zusje ;) :) . Nee maar lijkt me stug hoor. Heb verder niks alleen die opmerkingen van anderen..Ben gewoon vet geworden door die oliebollen, champagne appelflappies en de kaasjes.

20. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Kelly, prachtig dat haar van Daynah, wat een mooie meid en wat lijkt ze alweer groot zo op de foto.

Am, hahah die Kyllian aan het slapen voorop!
    Mooi huis hoor en lekker zo op de fiets, dat mis ik nu echt.
    Moet overal lopend of met de auto heen :(
    Ja ben weer beetje aan het klungelen met mijn angsten....tabletten slaan niet aan en heb gevoel dat ik totaal geen weerstand meer heb...

Sappie, knuffel voor je meissie... sneu hoor.

Zaphra, lekker rustig dagje gehad?

Semmi, veel plezier vanavond!

Ik ga op lichtyoga, morgen afspraak met de vrouw die het geeft, eerst een consult en dan volgende week woensdag voor het eerst!
    Voor mijn innerlijke rust en ademhaling...hoop dat het wat voor me is.
    Morgen even bloedprikken voor mijn vermoeidheid en heb mijn benen vol blauwe plekken.

Zo ga ff douchen en dan lekker mijn bedje in...voel me nog niet helemaal top :rolleyes:

Deel Deze Pagina