Echt 100% veilig is dat natuurlijk niet he Lin Je eisprong kan ook iets eerder of later zijn. Kel het staat wel heel leuk zo los hoor! Zal misschien alleen in de weg zitten voor dr?
Sens, nog niet getest Bij mij kon mijn schoonmoeder, collega en mijn moeder haar man ook meteen zien dat ik zwanger was..bij allebei. Spannend hoor!
Charissa: heb je in de winter meer last van je angsten e.d.? Hoop dat je je dmv de lichtyoga weer wat beter gaat voelen. Nog maar een paar maandjes dan kun je met de kids fietsen toch?
Zou nog wel ff kijken bij andere scholen wat die hebben aan concept en de gemeente ook hoor. Want die scholen doen soms ook maar wat (sorry dat ik het zeg maar vanuit gemeente redelijkw at ervaring met scholen echt bo soms zo ongeorganiseerd..) Brede school is trouwens wel zo fijn en volgens mij ook goed voor kinderen (al zijn er die zeggen ja is voor ouders die werken dank unnen ze het kind droppen en weer halen en dan is alles geregeld). Maar dat is ouderwetse gedachte vind ik dan. Hoort gewoon bij deze tijd brede scholen. En stimuleert ook kinderen van wie ouders misschien wat minder met buitenschoolse activiteiten bezig zijn, de kinderen alsnog te laten deelnemen aan sport en cultuur.
Hoe bedoel je? De gemeente die zorgt voor de bouw van het tijdelijke schoolgebouw en voor de keus wat er verder allemaal op de lokatie in het definitieve gebouw gaat komen, maar wat moet ik dan bij de gemeente? We hebben al bij een andere school gekeken vorig jaar he, daar staat hij nog ingeschreven. Dus we hebben vergelijkingsmateriaal. Verder zijn er geen openbare basisscholen in de buurt.
Ja geloof dat ik er in de winter meer last van heb dan in de zomer.. Na Jayden zijn geboorte...rond mei ben ik ook met dezelfde tabletten begonnen en dit had wel effect... Probeer wel vanalles wat kan helpen....ben erg benieuwd wat het inhoud en wil gewoon graag de controle over mijn lichaam weer hebben..dat gevoel heb ik niet. (jullie zullen wel denken waar heeft die het dan over) Nou ga ik er echt vandoor! Toedeloe
Hebben we het al eerder over gehad heh... . FYI 27 dec 1e dag O, cyclus 25 dgn. Het was gezellig op 4/1. Check zelf maar de calculator... . ERGGGGG. Maar niks aan het handje...hoop ik
Am, ja joepie als Quinten maand of 9/10 is kunnen we weer lekker gaan fietsen! Heerlijk kan niet wachten.
Am checken bij gemeente of je echt maar op 1 school ingeschreven mag staan. Met name bij bv openbaar onderwijs is er altijd 1 bestuur. Het lijkt mij dat je je dan wel voor meerdere scholen kan inschrijven. Onderwijs wet geeft ook aan dat bij openbaar onderwijs een kind altijd gegarandeerd is van een plek! Neem aan dat ze dan 1 lijst hebben en dat ook als bestuur zijnde coordineren.
Wil nog ff zeggen: Sap wat moet Lieke een pijn hebben. Ik zag de foto's vanmiddag op mn werk en vond het zo erg. Arme arme meid. Zo erge koortslip en dan het ontstoken tandvlees, wat zap zei net of ze nog niet zoveel tanden heeft, alleen veel roder en dikker. Geef haar maar een hele dikke knuf van ons.
Ow en ik zal het idd bij de gemeente na gaan vragen. Als we wel bij 2 scholen ingeschreven mogen staan dan hoeven we pas later de uiteindelijke keus te maken he. Alhoewel we nu wel voor 100% voor die brede school zouden willen gaan.
Zou ook altijd voor een brede school gaan hoor. Het draagt zoveel bij aan ontwikkeling van kinderen. Wat mij betreft worden alle scholen brede scholen. CU is het daar wellicht niet mee eens, maar ja tegenwoordig werken toch bijna alle vrouwen, deeltijd of voltijd.
Ja die bedoelde ik! Niet die post over Lieke. Maar tja erg zal het voor jou toch niet zijn...zou wel erg leuk en verassend zijn toch. Weet je hoe Chiel zou reageren als het onverwachts toch een keer raak is?
Het is gewoon erg praktisch en ik denk wel dat steeds meer scholen brede scholen worden. Wanneer gaan jullie op zoek naar een school?
Ja maar weet wat ik laatst zei. Ik wilde het echt nog ff uitstellen tot juli/augustus vanwege mn werk. Ik kan gewoon een heel mooi project afronden die kans krijg ik maar 1 x per vier jaar. en die wil ik nu dus pakken, dat is zo goed voor mn carriere (klinkt ws ook bot) Tijdens dat gezellig zijn zeg maar hebben we het er nog over gehad of het wel kon. Moet zeggen dat ik dat op dat moment niet zo bijhield maar meer omdat ik zoiets had van we wachten nog ff. Daarvoor waren die vruchtbare dagen ingeprogrammeerd zeg maar (dat is ook wel wat overdreven hoor, maar wist wel het ongeveer zeg maar). Was er dus op dat moment heilig van overtuigd kan niks gebeuren al zei ik al tegen chiel onveilig is altijd een risico (al heb ik zo'n strakke cyclus). Maar nogmaals het zal niks zijn! Al het gezellig doen op de extreem vruchtbare dagen in de vakantie geeft niks en dan dit wel. oh ik klink weer als een puber heh.
Oh en hier qua school weet ik het al, niet de jenaplanschool in de wijk (vind dat net iets te alternatief) maar de brede school in een wijk verderop. Probleem is wel dat ze hier per wijk inschrijven en ik dus erg laag onderaan sta op de wachtlijst voor de brede school......hier heeft de gemeente goedkeuring gegeven daarvoor...zucht. Moet niet erger worden in NL