November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
  2. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lin: al een testje gedaan? ;) En hoe is t met Jaime? Nog ziek geworden?

Heb vanmorgen sinds tijden weer eens lekker gezwommen met Jill. Ze vond t uiteraard weer heerlijk. Constant van de glijbaan af met mama(zo een lang krul ding), van de kant springen en spelen in t peuterbadje. Heerlijk om dr zo te zien genieten. Volgens mij is ze er doodmoe van want t is meteen stil in dr slaapkamertje :)

Verder geen nieuws...

iedereen weer een beetje opgeknapt?

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Linda:Foei foei,je kan dus wel degelijk zwanger zijn he,4 jan beetje vruchtbaar staat er toch?
    Nou en dat zaad blijft nog even leven ook dus.....je bent vast zwanger ;)
    Ben wel benieuwd naar Chiel zn gezicht dan als het zo is,ff filmen maar hahahha.

4. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ja maar al zou Lin zwanger zijn, dan kunnen anderen t toch nog lang niet aan dr buik en boobs zien!?!? Wel grappig dat zoveel mensen t ineens zeggen.....zou t dan toch

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    ooh Sens je maakt ons wel nieuwsgierig ;)

Robine, lekker zeg ff zwemmen met Jill. Vinden ze zo fijn en jij geniet omdat Jill het zo leuk vindt, beter kan niet toch?
    Ga je ook zo nog ff je bedje in ;)

Ik ben best trots op mezelf, vandaag eerste dagje samen met mijn 2 meiden en........ze slapen momenteel allebei dus mama heeft tijd voor zichzelf :) Aardig goed gepland al zeg ik het zelf!

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nee dan kunnen je boobs en buik nog niet dik zijn he,je zou dan nog maar heeeeel kort zwanger zijn toch.
    Maar sommige mensen zien iets speciaals aan een persoon dan. :rolleyes:

Sap:Hoe is het vandaag met Lieke?

7. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    ooh en Sap..wat een zielige foto's van Lieke zeg :( is het al ietsje beter vandaag? Heeft ze er nog koorts bij? Dikke knuffel nogmaals voor haar!

Daynah en zo'n mooi, lang haar :) Echt hele mooie bos haar heeft ze zeg!

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lekker hoor gaan zwemmen met je dochter Zaph,mij lukt dat echt niet met mn 2 boys alleen.Al zou ik het wel graag willen hoor.
    Tis zo´n organisatie dan opeens.

Brennie:Even rust bij jullie,goed gepland van je zeg :)
    Hoe voel je je?Nog pijnlijke borsten?

9. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Nee, GELUKKIG niet...pff wat ben ik blij dat eindelijk die pijn weg is. En ik heb weer een normale bh aan :)

Amy was trouwens 215 gram aangekomen in een week tijd :)

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wat fijn dat je nu weer een normale bh aan kan,die stomme voedingsbeha´s zijn niet zo mooi he ;)
    En Amy al zoveel gegroeid weer,prima.!

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Hello:

Lin: en heb je al een testje gedaan? Zou toch wat zijn zeg!
    Ik heb de linkjes even bekeken waar je mee bezig bent maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar niet zo goed in ben geloof ik :oops: :oops: , ik vind het lastig lezen, maar dat komt denk ik vooral omdat ik me niet zo interesseer voor dat soort zaken. Maar ik vind het knap dat jij daar zoveel verstand van hebt! Succes ermee.

Brennie: heb je zeker goed gepland, beide meiden lekker op bed! En Milou gaat vanaf vandaag hoe dan ook in dr eigen bed slapen ;) ? Misschien gaat het wel in een keer goed joh wie weet.
    Fijn dat Amy al goed is aangekomen.

Zap: oooh wat leuk, lekker wezen zwemmen met Jill! Moet ik ook nodig weer eens met Lieke gaan doen.

Kelly: wow wat een prachtige haren heeft Daynah toch. Rick's ogen vielen er gisteren bijna uit toen hij haar foto zag, haha, zo lang al.

AM: haha, die Kyllian die valt in slaap op de fiets, dat zie ik hier ook nog niet zo snel gebeuren.

Met Lieke gaat het op zich wel iets beter, na 2 nachten bij ons te hebben geslapen heeft ze vannacht weer in dr eigen bed geslapen. Is ook een stuk prettiger voor ons. Wel werd ze iets van 4x wakker maar dat was ook zo weer over.
    Haar lip ziet er natuurlijk nog wel lelijk uit en ook verschijnen er nu blaasjes op haar tong, dus het einde is nog niet in zicht :cry: . Ik verwen haar heerlijk met ijsjes, daar vraagt ze telkens om, zal wel lekker verkoelend zijn. Qua eten is het alleen soep en yoghurt, alles wat vloeibaar is.
    Verder lijkt de antibiotica wel zn werk te doen want het is niet meer alleen maar bij mama hangen, ze speelt ook wel weer lekker met al dr speelgoed.

Nu ga ik ff een kopje thee maken en lekker even op de bank hangen. Lieke slaapt nog lekker.

Tot later,

Liefs Sap

12. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Brennie: JIPPIE! Amy 215 gram aangekomen! Hartstikke goed hoor.
    En nu even lekker een momentje voor jezelf. Effe wennen he, nu met 2 kinderen. Dan heb je niet zo vaak een momentje voor jezelf. Daarom vind ik het werken nu des te leuk!

Sap: en nu weer blaasjes... Maar als Lieke weer kan spelen, voelt ze zich in ieder geval wat beter. Gelukkig maar. Hopen dat het snel nog beter gaat.

Zap: lekker even zwemmen met Jill. Zal ze idd wel uitgeput van zijn.
    Wat Trena zegt... ik vind het ook wel jammer dat dat hier niet zo makkelijk meer kan. Nah goed... ik durf me sowieso niet in een zwembad te vertonen, heb dan nu een goed excuus he ;)
    Hoe ist met je buikje?

Lin: toch maar eens een testje doen hoor? Zou het wel een bak vinden, maar o zo geweldig! Ik heb je links opgeslagen en als ik even tijd heb, ga ik eens even lezen hoor.

Hier was het echt drama gisteravond. Ik heb Marijn om 21 uur slapend in bed gelegd en om 0.30 uur uiteindelijk bij ons in bed gelegd. Wes heeft werkelijk alles geprobeerd om hem in slaap te krijgen en dat lukt op zich wel, maar op het moment hoest hij zichzelf wakker. En dan is het janken joh. Echt niet leuk meer. We hebben hem een paar keer flink laten huilen, en ook lange tijd. En op een gegeven moment wil je zelf ook gewoon slapen. Ik had ook koorts en was lamlendig.
    Afijn, ik voel me weer een stukkie beter. De kinderen hebben we op het kdv gedropt en als het niet gaat, hoor ik het vanzelf wel. Marijn was strontchagerijnig vanochtend, maar wat wil je... Die gup heeft ook maar iets van 6 uur geslapen.

Nou, nog snel wat doen hoor.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Arme Lydia,wat een nachten toch telkens bij jullie,volgens mij snak jij naar een nacht eens goed slapen?
    Vervelend hoor steeds die zieke kindjes. :(

14. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ach je raakt eraan gewend hoor :(
    Maar een nachtje van 19 tot 7 uur slapen zou me goed doen! Daarom probeer ik 's middags nog maar even een uurtje mee te pakken.

15. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Och zo lief.
    Mijn nichtje zit nu ook op Hyves. Krijg ik allemaal lieve mailtjes van haar.
    Schrijft ze 'hoi lydieja' En hoe is het met jesu.
    Nieuwe fase weer hoor, als ze naar school gaan.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hihi Lydia, das wel erg schattig he. Ik heb overigens wel met je te doen hoor, je hebt elke keer wel een ziek kindje lijkt.

Sap: gelukkig dat t met Lieke iets beter lijkt te gaan. Heb je die mickey mouse ijsjes nog gehaald of anderen?Zijn ook lekker nu voor dr keel he. Laat haar maar lekker smikkelen.

Lin: Net als sap, ik snap ook niks van t werk dat je doet. Ben wat dat betreft nogal een simpel figuur, hahaha. En zodra ik groen links lees in een srtikel gaan mn haren al recht overeind staan. Br heb zo een hekel aan die linkse figuren. Maar goed, hopelijk snap jij t wel allemaal :)

17. Helloooooooooooooo,

Zo weekend is weer begonnen hier. Jammer hoor, ben liever aan het werk ;) :)

Lydia: Ahhhhhh wat lief van je nichtje. Zo schattig als ze net leren te schrijven en lezen.
    En weer zo'n kl*te nacht. Ik heb het ook wel met jullie te doen. Maar wat je zegt het gaat nog wennen ook.
    Daynah is ook nooit echt een goede slaper geweest. Momenteel is ze zo vroeg wakker vanmorgen ook weer om 4.45 uur.

Sap: Gelukkig lijkt het allemaal weer wat beter te gaan met Liek, laat haar maar lekker smikkelen van de ijsjes. Het zal idd verkoelend werken.

Brennie: Zo dat is goed van Amy om 215 gram aangekomen te zijn. Heb je nog geen spijt dat je gestopt ben met de bv?

Zap: Wat leuk dat je ben wezen zwemmen met Jill. Zouden wij eigenlijk ook weer een keer moeten doen, maar komt er gewoon iedere keer niet van.

Ga vanavond lekker op tijd naar mijn bed aangezien Daynah de laatste tijd weer erg vroeg wakker is, rond 5en. Gelukkig gaat ze dan wel weer slapen, maar eerder dat ik soms slaap......gaat mijn wekker alweer.

lfs Kelly

18. Ik heb ook een stukje gelezen Lin, maar ik vind het ook knap hoor dat je je hier mee bezig houdt. Ik zelf heb er niet zoveel intresse in (in heel de poltiek) en vindt het dan ook moeilijk te lezen. Gelukkig maar dat er genoeg mensen zijn zoals jij die een onderzoek starten dan. Aan mij zouden ze niets hebben :)

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sens: ik voelde me al dom dat ik er niets van snapte toen ik die artikelen las, maar gelukkig zijn er meer hier :D Ik ben dus ook niet van de politiek, voel me nu echt een domme verpleegkundige :p Kun je in Jip en Janneke taal uitleggen wat jij ermee te maken hebt gehad?

Robine: leuk zwemmen met Jill! Heb ik ook al een tijd niet meer gedaan, krijg er gelijk weer zin in ;) Degene met wie ik meestal ging is hoogzwanger en het is nu wat te vermoeiend voor dr om met dr peuter te zwemmen.

Brennie: hoe is je dagje met de meiden gegaan?

Sappie: nou die Lieke haalt straks alles vast in qua eten als ze nu alleen maar vloeibaar kan eten. Idd maar lekker verwennen en gelukkig kan ze wel aangeven wat ze wel wil.

LIS: wat doen die kids zichzelf soms aan he door zo kort te slapen. Ze zijn zelf daarna nog bekaf. Ook papa en mama natuurlijk. Alhoewel het hoesten misschien wel zeer deed bij Marijn?

Hier is het elke ochtend standaard 5.45 uur ochtend voor Kyllian. Ben echt aan een ochtendje uitslapen toe. Naja mag al blij zijn dat hij de nachten doorslaapt he ;)
    Heb eigenlijk niet echt iets te melden, gewoon weer een normale werkdag gehad en morgen nog een dagje werken.

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hahahah ben ook blij dat ik niet de enige ben die er niks van snapt van dat artikel van Linda,voelde me ook zo dom :oops:
    Mijn interesse is het ook niet,maar ben wel trots op Linda dat ze er zoveel energie en liefde voor kan opbrengen. :D

Am:Jeetje kyllian is echt vroeg wakker zeg,ben oprecht blij met mijn slaapkoppies.
    Ze slapen gewoon door totdat ik ze wakker maak. ;)
    In de week maak ik ze om 7uur wakker omdat ik moet werken,maar in het weekend slapen ze gerust tot 9 of 10 uur ,sorry :rolleyes:

Sap:Gelukkig gaat het weer wat beter met Lieke,als ze alweer speelt is het een goed teken.

Morgen ben ik lekker vrij.
    Smorgens naar de verjaardag van die oude dame waar ik werk,ze word 81,wss haar laatste verjaardag ,want ze is ernstig ziek.Tumor in de buik die niet weg te halen is.
    Ze heeft het nu al een hele tijd,maar gaat wel achteruit. :(
    Kan nog maanden duren,maar ook korter natuurlijk.We hopen het eerste.
    Dan is het alweer weekend.Zaterdag naar de kapper,weer wat blondere lokken doorheen,en Zondag naar Toversluis met mn beste vriendinnetje(wat klinkt dat kinderachtig he :p ) en onze kids.

Fijne avond nog XXX

Deel Deze Pagina