Ja dat heb ik ook hoor links alleen al en dan nog groen links...nee doe maar niet. Ik snap het wel allemaal ja. Maar dit dossier is wel echt heel lastig, politiek zo gevoelig en politiek is gewoon lastig soms. Maar goed om dit dossier heb ik dus dat extra geld gekregen aan het einde van het jaar.
joepie! Marijn ligt in zijn eigen bed! Om 19.45uur sliep hij al. Werd daarna natuurlijk nog ff wakker maar heb hem laten huilen want ik was met Jesse bezig. Uiteindelijk uit bed gehaald want hij was hysterisch. Daarna om 20.45 uur in bed gelegd en hij ligt heerlijk te slapen. Hopelijk tot morgenochtend. Lief dat jullie allemaal zo meeleven. Maar de jongens hebben voornamelijk last van hun oren. Verder valt het ziek zijn wel mee hoor. Hoop dat Marijn ook snel buisjes krijgt. Ik ga ook lekker slapen nu. Tot morgen!
Ik ga echt even heel snel reageren want de voeding van laptop doet niet.. En batterij bijna op. Ja nu ben ik vast een vreemde eend ofzo maar vind het wel heel leuk en is spannend en doe het met veel plezier meestal. FAjah je bent toch al blond nog blonder? Toversluis ikke wil mee dat is zo leuk! Am leg later in JEN J taal uit ok? Jee wat is kylliana vroeg wakker zeg...brrrrr. Kel daynah ook al zo vroeg wakker...geen doen heh! was ze wel helemaal beter weer? jaime kwam vannacht om 2 uur maar die is niet helemaal ok zeg maar.....ben uur bezig geweest... lis wat lief van je nichtje, hoe oud is ze? kan me voorstellen dat je op een moment ook wil slapen (die had ik gister al na 10 minuten en nam haar mee in ons bed). weekendje de kids bij opa en oma? Sap al beter met Lieke? blaasjes op de tong is het niet dat wat jesse ook had van het mond en klkauw zeer maar dan voor mensen ofzo? zoontje van mn vriendin had het ook. maak maar lekker veel soepjes voor haar dan valt ze iig niet teveel af heh. brennied fijn dat je boobs geen pijn meer doen is ook niks. En am doet goed toch? meiden ik ben niet zwanger hoor dat denk ik echt niet. rare mensen die dat denken en toevallig ff dat we wat hebben gedaan coen. ga iig geen test halen. ik sluit nu af of tenminste ga posten want vermoed dat laptop er zo mee nokt lfs
Yesssssssss! Ga jij er toch ook lekke rop tijd in. ben er nu echt vandoor...hij staat op kritiek nu...boohoooo.
Semmi was er gister nog hoor, dus vandaag vast druk geweest met werken ofzo Lin tuurlijk ben je geen vreemde eend! We hebben hier allemaal toch een ander beroep....voor mij zal het werk van sommige anderen hier ook moeilijker te begrijpen zijn
streep van mn voeding oh wacht hij zegt nog 11 minuten resterend...de accu is bijna leeg. zou beetje kut zijn als dat snoer het niet meer doet. ga nu echt weg. xxx
Nou LIS hoop dat dit dan een goede avond en nacht gaat worden voor jullie allemaal! Fajah: soms hoop ik eigenlijk eerder het laatste als mensen zo erg lijden. Of kan ze nog wel genieten van het leven en heeft ze geen pijn? Alvast veel plezier zondag met je beste vriendinnetje Zo te horen gaat Lin ook mee
We hebben allemaal ons vak Lin. Ik vind politiek zelf ook wat saai maar heb wel veel meegekregen omdat mijn vader in de politiek zat. En mijn zus ook he. EN idd sap. Bij Jesse op het kdv heerste mond hand en voetzeer. Allemaal blaasjes in de mond enzo. Gelukkig heeft Jesse het niet gehad.
Lin:Tuurlijk ben je geen vreemde eend joh,ieder zn ding toch,jij zou wss ook mijn werk niet leuk vinden.En mn haar word iets lichter ja,vorige keer heeft ze het wat donkerder gedaan,wil het nu weer lichter hahaha.Is goed hoor mee naar Toversluis,hoelaat ? Lydia:Ow wat heerlijk dat de kindjes nu lekker slapen in hun eigen bedje. Hoop dat ze dat volhouden tot morgenochtend. Am:Ze heeft geen pijn gelukkig,moet wel vaak naar zkhuis om vocht af te tappen uit haar buik,maar de tumor groeit wel dus das niet goed he.
Goedenmorgen meiden, Monique: hihi, die Kyllian in een een doos, leuke foto's! Schiet echt al mooi op met jullie huis he, wanneer worden ze nu echt opgeleverd? Linda: ben er nog hoor.... Maar idd een drukke en lange werkdag gehad dus meteen bedje in toen ik thuis kwam. Enne....toch geen testje doen, ik zou t niet kunnen laten denk ik. En net wat al meer meiden zeiden....ik snap de inhoud van de linkjes niet zo goed, maar ook hier eentje die geen bal verstand heeft van de politiek en me er echt niet voor interesseer. Wel lekker voor je dat je er een extra aan over gehouden hebt, dat is mooi mee genomen! Zaph: lekker gezwommen met je meissie, heerlijk hoor. Wat kunnen ze dan genieten he. Voor Jayna is het ook alweer veel te lang geleden dat we zijn gaan zwemmen, moeten we nodig weer eens doen. Hoe ist verder met t beebje? Binnenkort weer VK? Kel: Balen is dat het als ze zo vroeg wakker zijn. Jayna laatst ook en dan later wel weer in slaap vallen, maar wat je zegt, je eigen wekker gaat dan al bijna weer. Hoe is het verder met Daynah? Weer helemaal de oude? Vandaag weer psz toch? Sap: gelukkig knapt Lieke weer iets op en speelt ze ook weer wat. En idd wel lekker dat jullie t bed ook weer voor jezelf hebben. Volgende week 3d echo toch? Leuk hoor! Lydia: hoe gaat het met de jongens vandaag? Marijn niet zieker geworden op het kdv? Lastig he die overweging in de nacht, wel of geen strijd aangaan, want je wil zelf ook graag slapen. Ken t van de laatste tijd met Jayna, soms neem je dr dan toch maar bij je in bed omdat je zo moe bent, maar ons dametje gaat er dan meteen aan de haal, dus hier nu echt t voornemen om t niet meer te doen, maar ja als ze dan ziek zijn is het toch weer anders he. Brennie: goed hoor dat beide meiden lekker tegelijk sliepen gister! Is soms een heel geplan he. Je hebt het wel aardig op de rit he met de meiden, lekker hoor! E Amy lekker aan het groeien, fijn om te merken dat het met de kv zo goed gaat. Hier 26 jan naar het CB, ben benieuwd heo Faya het doet op de BV. Trena: leuk dat je met ke vriendin en kids naar Toversluis gaat. Was je daar al eerder geweest? Mannen gaan niet mee? Simone: hopelijk gat de yoga je helpen, heb met je te doen hoor meid, lijkt me echt zwaar op deze manier met 2 kids en je dan zo voelen! Sterkte! Hier lekker weekend gelukkig. Gister erg lange dag gehad, was pas 22.30 uur thuis van mn werk, want hadden 's avonds nog een voorlichting over het werk wat we doen, voor familie en vrienden. Mijn moeder en schoonzusje zijn geweest, was erg gezellig. Maar was bek af toen ik thuis kwam. Len voor t eerst met de meisjes hele avond alleen en op bed gebracht enz. Was hardstikke goed gegaan. Jayna lief gaan slapen en Faya sliep ook lekker na dr flesje toen ik thuis kwam....super papa hoor Jayna is weer aan het kleien en verven vanmorgen, creatief meisje...hihi...zal dr zo ff wat van spammen. Liefs Sem
Ow ja Zaph, zo'n boek met stickers is idd een succes. Jayna had er 1 van sinterklaas, vond ze geweldig. Jill dus ook al zo precies....hihi....ik ken t hier....perfectionistische papa en mama
Goedemorgen allemaal, Sem: Wat een leuke spam van Jayna. Erg leuk om haar zo bezig te zien. Daynah vindt het ook erg leuk om creatief bezig te zijn. Echt spelen met haar pop of keukentje doet ze niet zo. Heel af en toe maar. Wat een lange dag voor jou gisteren zeg. Kan mij voorstellen dat je bekaf was. Nu lekker weekend! Lydia: Hoe is het vannacht gegaan met de kids. Heeft Marijn het volgehouden in zijn eigen bedje? En mss een goed idee om ze een keer uit logeren te brengen. Kunnen jullie weer bijtanken. Lin: Zo hebben we toch allemaal ons werk. De meeste mensen vinden dat ik ook saai werk heb op een notariskantoor. Ze denken dan echt dat er alleen maar stoffige mensen werken, die zijn er ook wel hoor, maar het grote deel is toch wel gezellig. En ja het werk kan af en toe ook wel stoffig zijn met al die wetten die je heb, maar je moet het zelf leuk maken toch? Hoe is het met Jaime? Monique: Kyllian was dus ook weer vroeg wakker gisteren. Daynah vanmorgen ook weer hoor. 3.30 uur en niet meer willen slapen hoor. Toen maar op een gegeven moment bij ons gelegd en dan ligt ze maar te draaien en te schoppen tegen me aan. Wel irritant, maar uiteindelijk heeft ze geslapen tot 7.30 uur, maar ik heb niet meer zo goed geslapen vanaf 3.30 uur. Mss voor jou ook binnenkort Kyllian naar oma brengen. Kunnen jullie ook weer een keer lekker slapen. Ik ga iig Daynah wel weer een keer uit logeren brengen om bij te tanken. Daynah heeft wederom mama uitgezwaaid op psz. Ze vindt het volgens mij ook erg leuk daar. Als ze 's-ochtends haar rugtasje ziet liggen zegt ze al Nena school....hahahahahahahaha, maar dan zegt ze erachter mama mee. Ze wilt wel dat ik blijf, maar als ik dan zeg mama gaat even boodschappen halen en dan kom ik weer, dan krijg ik een kusje en zegt ze kindje spelen.....hahahahahhaha, dus dat is wel mooi. Ik heb vanmorgen boodschappen gehaald. Hoefde gelukkig niet zo heel veel aangezien we het weekend niet thuis eten, dus was zo klaar. En mijn huisje lekker schoon gemaakt, dus nu is het echt weekend. O ja vanavond ga ik de Wii halen. Ja ja dat wordt dus sporten Fijne dag allemaal. Lfs Kelly
Kel: aaaaah, wat lief zeg " Nena school!" Vind het zo grappig dat Daynah en Jayna zichzelf allebei Nena noemen. Echt fijn dat ze het zo naar haar zin heeft op de psz. Dit weekend dus volgepland voor jullie? En de WII halen vanavond, wij willen ook! Misschien dit weekend ook wel, playstation nog niet verkocht, niemand wil meer zo'n ding hebben geloof ik. Koop je meteen WII fit er bij? Hier lekker rustig ochtendje. Jayna vermaakt zich de hele morgen zelf al. Heeft nu een fatasiespel met mijn voedingskussen, sjouwt er heel t huis mee door en heeft hele verhalen. Faya lekker geslapen tot 11.00 uur na de eerste voeding, relax ochtendje dus. Ga zo ff bammetje eten met Jayna liefs
Sens, ziet er zeker lastig uit dat dossier vooral nu het openbaar is gemaakt lijkt me. Is niet altijd het beste (ben verder wel vaak links, mag ik hier nog wel meeschrijven? ). Zelfs met een strakke cyclus is de calculator niet 100% betrouwbaar he (puber! ). Maar jij bent toch ook gestopt met roken? Dat verandert het een en ander in je stofwisseling, misschien is dat wat mensen zien. En anders merk je het vanzelf he. Kelly: wat was Daynah vroeg wakker zeg. Niet fijn dat draaien en schoppen. Veel plezier met de Wii! Semmi: stickerboeken zijn hier ook een groot succes! Gaan alleen niet zo lang mee, na tig keer plakken blijft er weinig van over. Leuk vooruitzicht Fajah! Ben jaloers. Gelukkig komt schoonma volgend weekend, kunnen JP en ik ook eindelijk weer even eruit. *graaf graaf in het geheugen...* Oja Charissa: zou fijn zijn als de yoga helpt, je hebt wel even wat extra's nodig he. Naar hoor dat je je steeds zo slecht voelt. Sappie: Lieke weer aan het spelen, dat is een goed teken. Monique: ooh die Kyllian, slapen op de fiets. Vind het niet lui hoor dat je vaak met de auto gaat, je fietst toch al heel veel voor je werk. *geheugen leeg* Hier weer redelijk ok en hopelijk morgen fit genoeg om met Bastian naar het zwembad te gaan. Hij moet examen doen (nou ja, examen...) voor zijn puppydiploma.