Sem wat een leuke foto's! Mooie kliederschort heeft Jeetje Daynah was er vannacht wel heel vroeg bij zeg! Gelukkig vond ze het wel wee rheel leuk op de psz! Ik zit op mn werk, kom vanavond weer!
Het lijkt wel of ik nesteldrang heb, maar ben toch echt niet zwanger. Wij hebben in de slaapkamer een hele grote inbouwkast. En daar ligt dus niet alleen kleding, maar ook andere rommel. Heb 2 kanten helemaal opgruimd en ondersteboven gehaald en een sopje er door heen gehaald, was ook wel nodig hoor. Weer 2 zakken vol wat weg kan. Moet nog 1 kant doen maar daar liggen ook spullen van Sabino, dus moet hij daar maar bij zijn anders gooi ik mss teveel weg. Daynah slaapt alweer 1,5 uur. Toen ik haar kwam ophalen bij de psz vloog ze in mijn armen met 2 mooie tekeningen. Eentje van verf en eentje met stiften. Heel haar handen zaten onder de stift....hahahahahahaha. Ik heb ze op de koelkast maar gehangen. Ze was er helemaal trots op. Monique: Werkse nog even. Je mag bijna naar huis. Mirjam: Veel plz morgen bij het zwemmen. Bastian gaat zeker naar puppydiploma halen. Zet hem op Bastian! Sem: Toch nog niet de Nintendo verkocht. Mss komt dat nog, maar wat je zegt iedereen wil de Wii nu hebben heh. Heerlijk toch zo'n relaxochtendje. Lekker van genieten toch. Ik ga ff kijken of er nog wat te opruimen valt Lfs Kelly
Monique: ja leuk schort he, bij de xenos gekocht,was er ook van Cars, misschien iets voor Kyllian als ie gaat kleien/verven of koekjes bakken Kel: aaaaah, lijkt me zo mooi als je meissie dan helemaal trots met die tekeningen in je armen vliegt . Enne.....weet je t zeker dat je niet zwanger bent....haha....nah ja, dan zou de nesteldrang al wel heel vroeg beginnen, veel plezier met verder opruimen. Jayna slaapt nog lekker en Faya speelt in de box, daar heb je echt geen omkijken naar. Ik vraag me trouwens ook af of ze al eens een sprongetje gehad heeft.....is me helemaal niet opgevallen, terwijl ik dat bij Jayna meestal wel door had. Misschien let je er bij een eerste ook meer op. Nou ga ook maar ff wat doen in huis, Kel je hebt me aangestoken...hihi Liefs
Hoi allemaal, ZO hier is het huize Rust en Weltevree De jongens slapen allebei, wat heerlijk zeg. En raad eens wat: Marijn heeft tot vanochtend 9.15 uur in zijn eigen bed geslapen. Ben zo blij! Een kwartier nadat ik hem vanmiddag in zijn bed heb gelegd, ging ie ook weer huilen, maar heb muziekje aangezet en ben weggegaan. Is ie toch weer in slaap gevallen. Sem: ik zag bij Jesse juist nooit sprongetjes, maar wel bij Marijn. Misschien heeft Faya ze bij jou juist niet zo duidelijk. Maar wat lekker zeg, een makkelijk meisje. Een tweede 'doe' je er ook meer een beetje bij he. Lieve foto's van Jayna aan de knutsel. Kel: haha, nu al nesteldrang! Heb ik echt werkelijk nooit last van gehad. Jammer genoeg. Wel lekker om de boel soms eens op te ruimen he. En Daynah dus weer leuk gehad. Lekker dat je dan even een ochtendje voor jezelf hebt hoor. Het is dat ze bij ons al 2 dagen naar het kdv gaan, maar ja... dan werk ik al. En om ze dan nog extra weg te brengen, doe ik maar niet. AM: is het druk? En de secretaresse er vandaag wel? Moet je ook nog naar clienten vandaag of ben je nu administratief bezig. En die Kyllian in slaap vallen op de fiets. Zou hier ook niet gebeuren hoor. Kyllian slaapt volgens mij echt overal. Jesse slaapt wel in de auto, maar verder niet zo snel hoor. Panda: gelukkig ben jij ook weer redelijk fit. En Bastian morgen puppydiploma! Gaat vast helemaal goedkomen? Hebben jullie nog een beetje werk, met die crisis enzo? Ik zit ff lekker achter de laptop. Even surfen en nog even wat werken. Heb vanochtend met de jongens in bad gezeten, heb al gestofzuigd... wasmachine draait. Joh, ik barst van de energie nu ik een nacht goed heb geslapen. Ik ben trouwens ook al 4 kilo kwijt. Niet dat je het al ziet, maar toch he... wel fijn om te kunnen zeggen. Mijn ouders stonden net even in huis. Zijn nu even naar de vakantiebeurs. Mijn moeder heeft de afgelopen jaren altijd op de beurs gestaan, dus die wil toch even gaan kijken. Ik hoor Jesse zingen, ga hem zo maar uit bed halen. Marijn heb ik ook al gehoord, maar die huilt nog niet, dus laat ik nog maar lekker liggen.
Sem:Hele leuke fotos van Jayna lekker aan het spelen. Kel:Zozo opruimwoede hahah,heerlijk dat het dan weer opgeruimd is. Lydia:Wat super dat de kindjes zo lekker hebben geslapen en nog wel tot 9u15 . Ik ben vanmorgen naar de verjaardag geweest dus en was wel leuk tussen al die oudjes hahaha. Ze was heel blij met haar kadootje. Heb een tasje met allemaal kleine dingetjes gemaakt waar ze gebrek aan had zoals nieuwe schilmesjes,nivea creme,waslotion en een plantje. Hieronder nog een link van Peuterspeelzaal ´De Bengelbak´ waar Yorben op zit Helemaal vanonder staat er een foto van Yorben die aan het verven is van afgelopen woensdag,leuk dat ze zo´n site bijhouden. http://www.speelzalenwest.nl/index.php? ... php&page=6
Trena: wat leuk dat ze allemaal foto's bijhouden op de site! Enne... Marijn heeft tot 9.15 uur geslapen hoor. Jesse niet, die is altijd vroeger. Uurtje of half 8 max hoor. Gelukkig kan hij wel lang in bed blijven liggen. Hij ging er om een uur of 9 uur om te spelen en vlak daarna werd Marijn dus wakker. Dus dat was prima.
Is toch al lekker dat hijgewoon gaat spelen enzo,heerlijk dat je even kon bijtanken. Ja ik vind het ook leuk dat ze een site bijhouden van de PSZ. Sem:Ik ben al eerder in Toversluis geweest hoor,doen we vaker eens. Kids kunnen spelen en de papa´s en mama´s lekker borrelen
meiden heb nog 2 minuten acco als ik het red. mn snoer is stuk prcies bij dat ding wat je in de laptop stopt. moet nieuwe bestellen (medion). chiel zou bestellen. intussen ben ik dus overdag ff niet online........pak vanavond wel ff laptop chiel
LIS: is nog onduidelijk qua werk. Hebben sowieso tot eind van de maand een klus maar weten nog niet of het daarna nog doorgaat en hoeveel dagen per week. Al 4 kilo kwijt, wat goed. Wacht maar, straks zie je het ineens wel heel goed. Kelly: nesteldrang? Of het wordt voorjaar! Hoewel, vond het vanmiddag op de fiets nog verschrikkelijk koud. Naja, fijn toch, scheelt een hoop ruimte in de kast. Fajah: leuk joh, zo'n website van de psz. Altijd leuk om te zien wat ze daar nou precies doen. Bastian was strontvervelend vandaag. Heb 'm lekker vroeg naar bed gedaan. 8)
Goendenavond..... Lydia: joepie.....je mannetjes lekker geslapen allebei! Fijn voor jullie zeg, dat scheelt echt een hoop he als je dan weer eens een lekker nachtje kan maken. Ga voor je duimen dat je komende nacht weer zo'n lekkere nacht kan maken! En een tweede gaat idd makkelijk overal in mee, merk echt dat ik met Faya veel makkelijker met alles ben. 4 kilo kwijt, super toch, voor je het weet zakken je broeken straks af Trena: wat leuk om te zien zeg hoe Yorben op de psz bezig is met verven. Leuk dat ze dat zo bijhouden, kun je af en toe ff als ouder meespieken Mirjam: gelijk heb je om Bastian dan maar ff vroeg op bed te doen, issie ook meteen gaan slapen? Nou hier is de kogel door de kerk....de WII is aangeschaft! Bedachten om 17.30 uur ineens dat we m toch nu wel wilden hebben, dus hup naar de winkel en gekocht. Ze hadden hier alleen het basispakket nog maar met 1 controller en sport games. Verder overal controllers en WII fit uitverkocht, niet normaal joh. Heb WII fit dus maar besteld en krijgt n telefoontje als ie binnen is. Meisjes lekker op bed en Len is nu bezig met de boel installeren en dan kunnen we met de eerste sport games van start...haha... Fijne avond, Liefs Sem
Jill is ook ziek geworden. Vanmorgen was ze al warm bij t wegbrengen naar mn schoonouders. Toen ik dr vanmiddag om 16 uur ging ophalen was ze net aan t spugen en was ze mega warm. Mee naar huis genomen, Sinaspril gegeven, met dekentje en filmpje op de bank gelegd en daarna in bad en naar bed. Ze heeft gelukkig niet meer gespuugd,maar denk dat we vannacht een vermoeiend nachtje in gaan. Afgelopen nacht kwam ze ook al meedere malen....... zie de winterefteling zondag niet doorgaan, ook vanwege t weer ws niet. 90% kans op regen Sem: leuke Jayna foto's. Dapper hoor dat je t verven in je huis toelaat Ik begin er niet aan. Doet ze maar op school, hahaha. Kleien mag uiteraard wel, maar met verf zie ik ons witte huis al gekleurd worden John wil de ps3? heb je em in de aabieding?!?! Kel: Goed bezig geweest met je kastjes uitruimen en weer inruimen. Geeft een goed gevoel he?! Nu Sabino zn kant nog en dan zijn de mensen bij t leger des heils ook weer blij met de kledingzakken Mirjam: Bastian weer helemaal opgeknapt dat ie morgen voor zn ''dilpoma'' op gaat in t zwembad?! Hij gaat t vast halen! Veel plezier! Lin: Jij zal ook wel denken wat een domme, beperkte huismutsen wij zijn die niks van politiek afweten, hahahaha. Ieder zn meug dan maar. gelukkig dat jij ook geen links type bent Heb zo ene hekel aan die lui.............sorry wie ik nu beledig.... hahaha. Jaime niet meer ziek geworden? Sap: Hoe is t nu met Lieke? Neemt dr lipje al wat af in grootte? Slaat de Ab goed aan? Hopelijk is ze weer snel de oude! Knuf. AM: Irritant he dat vroege wakker zijn. Jill komt de laatste tijd ook weer regelmatig in de nacht en wil dan bij ons liggen. Nou daar beginnen we voor 630 s ochtends dus echt niet aan. Dadelijk wil ze niet anders meer. Leuke foto's trouwens van Kyllian in verhuisdoos, bij t nieuwe huisje en slapende op de fiets Uitgewerkt inmiddels? Weet ff niet meer, sorry, ga t weekend ff goed bijlezen. Liefs
Morgen alweer 16 weken,,,,pffffffff wat gaat t hard. Weet nog dat ik mn testje aan jullie liet zien. Lydia: Ik ga duimen voor een goede nachtrust voor jullie de komende nacht weer. Is toch lekker als beide mannetjes in hun eigen mandje liggen he. Sem: WE ze! Leuk hoor. Have fun!
Zaph: arme Jill, heel veel beterschap voor je meissie, hopelijk valt het nog mee vannacht. En ik moet zeggen dat het verven hier heel goed gaat. Eerst deed ik het ook nooit, maar toen zag ik hoe netjes ze het bij mijn ouders deed ( kwastjes voorzichtig schoonmaken, kleur voor kleur want nix mag door elkaar ), dus nu ook thuis maar aan begonnen. Enne.....hier slaan we de ps3 over dus, van ps2 naar de WII. Geen nr 3 in de aanbieding dus
Zaph, wat gaat dat inderdaad hard zeg, ik weet nog goed dat je wat duidezelig naast me in de winkel bij de mailloits stond
Sem:Hahahaha toch de Wii aangeschaft,nou veel plezier dan maar Zap:Beterschap voor jill.En 16 wkn alweer,gaat echt supersnel lijkt het. Lydia:Wauw goed zeg al 4 kilo kwijt
Kelly: whaahhh weet je zeker dat je geen nesteldrang hebt Goed bezig hoor! Inbouwkast is wel pratisch, nemen wij straks ook Wat lief dat Daynah zo trots op je af kwam met dr tekeningen Semmi: ik denk idd dat je bij een eerste veel meer op srongetjes let enzo. Je hebt nu alles al meegemaakt en het valt misschien minder op? Haha tochw el een WII Nou Djurre heeft hm hier ook, maar ik heb er nog nooit iets mee gedaan Kyllian wel trouwens LIS: wat snel zeg al 4 kilo kwijt! Goed bezig! Onze secretaresse is altijd op de vrijdag vrij, dus ook vandaag Ik was zelf ook veel op pas vandaag, dus heb geen last gehad van een rinkelende telefoon, naja alleen af en toe mn mobiele werktelefoon dan Fajah: wat handig dat je precies wist wat ze nog nodig had hihi. Lief dat je naar haar verjaardag toe bent gegaan. Leuk die foto's van de psz online! Sens: pc snoertje is zo gekocht toch Hoop dat je dan snel weer online bent! Panda: agos Bastian voor straf eerder naar bed Dan ben je blij dat je ff rust hebt he na zo'n dag. Robine: he de volgende zieke erbij... Dikke knuffel voor Jill! Halen jullie Jill er dan niet voor half 7 uit? Ik kan er echt niet tegen om hm huilen op bed te laten, hier zit hij dus wel al om 5.45 bij papa en mama op bed te klooien, soms is hij wel rustig maar meestal voel ik ene hoop geduw, gepraat, oren getrek etc. Ik ben dan echt nog half in slaap en bekaf, pas als ik gedouched heb word ik een beetje wakker.
Hier dus ook weekend nu! Ik mag morgenochtend van Djurre uitslapen en hij zou dan met Kyllian boodschappen gaan doen Denk dat ik toch niet echt uit kan slapen, zit gewoon in een ander ritme...maar een uurtje langer is natuurlijk al lekker. Vanavond ook maar op tijd naar bed.
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hier ook de Wii aangeschaft, maar helaas geen Fit, ook hier uitverkocht. Komt dat wel een andere keer. Ben al goed bezig geweest. Echt leuk ding hoor. Zap: Beterschap voor Jill. Het heerst ook zo. Verwen haar maar goed. Dikke knuffel. Sem: hahahahahahahaha jullie ook de Wii gehaald. Kunnen we allebei oefenen en als je een keer in de buurt ben kunnen we gaan strijden tegen elkaar Monique: Heerlijk jij ook weekend. Geniet ervan. Uitslaapse morgen. Lydia: Wow ben trots op je dat je 4 kilo kwijt ben. Zet hem op! Wat lekker dat Marijn tot 9.15 in zijn eigen bedje heeft geslapen. Hoop op weer een goede nacht. Ik ga ff voor de tv hangen. Morgen schoonzus op bezoek uit Almere. Gaan we de stad even in. lfs Kelly