Hey meiden, Ff snel verslagje van ons Milou-slaap-drama Gisternacht was echt een hel! Denk dat milou alles bij elkaar een uurtje of 4 geslapen heeft, wij veel minder want we gingen pas om 23 uur naar bed. Vannacht ging stukken beter, na 20 minuten huilen (lees krijsen) om 12 uur 's nachts gaf ze op en was ze ineens stil. Ze mocht van ons d'r bed niet eens uit want dat geeft haar weer de kans om te gaan spelen op d'r kamer en stiekem om het hoekje te gaan kijken Ze moet echt strak aangepakt worden...pff..maar toen heeft ze geslapen tot 6.15 uur! Toen probeerde ze aan gerard's kant in bed te kruipen, weer terug gestuurd en om 7 uur hebben we d'r samen opgehaald en d'r een sticker laten plakken op d'r velletje (5 stickers is een bobbi-boekje, is ze gek van). Nou het begin is gemaakt. Amy vannacht voor het eerst in d'r eigen bed op d'r eigen kamer geslapen. Om half 12 erin en om 7.15 hoorde we haar voor het eerst Hebben we het echt weer mee getroffen! Zo trots op mijn meisjes ben ik Robine, hoe is het met Jill gegaan vannacht? Het gaat echt snel ja...16 weken alweer..bijna op de helft! Voel je je goed? Nog veel moe of begint het wat af te nemen? AM: en.........lekker uitgeslapen? Fajah: spannende dingen van plan bij de kapper Sem en Kelly, Wii ze! LIS: goed hoor van marijn in zijn eigen bed! Vannacht weer...? Ik moet snel zijn, gerard is met milou fruit en vlees halen. Amy ligt weer lekker te slapen! Ik ff snel douchen en straks met zijn vieren op pad! Gezellig! Nog ff wat spam. Knuffen met mama....na de fles is echt ff ons momentje.
Ze begint meer op Milou te lijken vind ik Lief zo samen met met mama. En alweer 1 maand, het gaat echt snel he. Wat een nacht zegt, hoop dat jullie aanpak gaat werken. Ik klaag dan wel dat Kyllian altijd zo vroeg wakker is, maar eigenlijk hebben we maar zelden een nacht dat hij wakker wordt, eigenlijk alleen als hij ziek is. Vanmorgen was het hier weer 5.45 uur, maar hij is teruggelegd en heeft nog een half uurtje geslapen. Daarna mocht hij wel bij ons op bed maar alleen als hij rustig tv zou kijken, daar heeft hij zich eindelijk aan gehouden. Mama heeft toch niet uitgeslapen, papa zou Kyllian mee naar beneden nemen maar dat deed ie niet. Tja dan ben ik op een gegeven moment toch klaar wakker, dus vanmorgen maar met zn allen boodschappen gedaan. Kelly: veel plezier met je schoonzus vandaag! Jij ookal de WII haha, populair ding, zal het toch eens een keer proberen
Brennie: Owwwwwwwwww wat een droppie is Amy toch. Ze lijkt echt op Milou. Vinden jullie dat zelf ook of zeggen vooral anderen t? Goed dat je Milou strak aan t aanpakken bent hoor, binnenkort zal ze t wel leren. Goed idee van die stickers plakken Geniet lekker van je meisjes t weekend en idd Amy alweer 1 maand! Pfffffff Monique: Hihi die Kyllian weet ook zn tijden wel uit te zoeken om wakker te worden he. Helpt later op bed leggen niet? (hier ook niet hoor)......maar mss heb je t nog niet geprobeerd!? Kel: Jullie ook al aan de WE!? Hebben jullie geen ps3 over? Ga maar lekker gamen t weekend! Trena: Hoe is je nieuwe kapsel geworden? ben je nu een brunette? Gisteren laat naar bed gegaan vanwege Uri Geller(geweldig, vooral dracula ) en de Pfaffs. Toen werd Jill wakker en ging ff spugen over John heen. Omgekleed dus in de nacht en toen heeft ze redelijk geslapen zonder verder nog te spugen. Wel koorts al de hele tijd met vlagen. Gelukkig heeft ze wel gedronken en een half banaantje op wat erin is gebleven so far......we moeten maar afwachten of t meevalt of dat ze nog zieker wordt. Rot griep ook! Heb zojuist maar ff een dvdtje van Dora gekocht voor de ''patient''. Kan ze vanmiddag lekker op de bank liggen kijken. Ga ff strijken, mn meisje ligt lekker te slapen, hopelijk duurt dat nog ff tjes. De winterefteling moeten we helaas skippen voor morgen Fijn weekend allemaal Sem: Heb nog geinformeerd voor t bodyboard voor de WE. Ook hier wachtlijsten, zoals voorspeld...... Sap: Hoe gaat t met Lieke? Liefs Zal vanmiddag nieuwe buikfoto maken, mooie vergelijking met Jill 16 weken en nu 16 weken. Volgens mij scheelt t niet zoveel. Ben er steeds meer van overtuigd dat t een meisje gaat worden. Krijg nu ook weer pukkels op plekken waar ik ze met Jill ook kreeg zo rond de 16 weken( op mn buik, in mn nek). Over een maandje weten we t Kunnen we weer wat namen gaan schrappen......
Hihi vond ik zelf ook eigenlijk wel, maar met zwangerschapsbroek en trui eroverheen is ie toch wel prominent aanwezig. Lekker geslapen vannacht Lydia? Waren de jongens lief en rustig?
Goendemiddag meiden, Kel: leuk he de WII, hoe bedenken ze het allemaal he! Hebben jullie nog een extra spel er bij gekocht? Alle sporten al geprobeerd van het spel wat er bij zit? Hier vooral aan het bowlen en tennissen geweest.....ik zal hard oefenen, kunnen we de strijd een keer aan gaan....haha Monique: het is dan idd veel waard he als ze gewoon de nacht doorslapen. Eigenlijk doet Jayna dat meestal ook wel en klaag ik dan nu wel dat het vaak half 7 is, omdat wij toch later gewend waren, maar op zich hebben wij wel altijd een hele nacht die we kunnen pakken, dus moeten we maar blij mee zijn. Enne.....echt proberen hoor de WII , voor je t weet ben je verslaafd. Ook leuk om samen met Djurre te doen. Brennie: goed hoor dat jullie nu een strakke aanpak hebben voor Milou. Gaat vast en zeker werken hoor. Jayna heeft de strijd nu volgens mij echt opgegeven en gaat nu 2 avonden zonder huilen op bed en slaapt de nacht door. Heeft wel bijna 2 weken geduurd, maar de aanhouder wint Mooie foto van jou met Amy samen, echt een poppie hoor! En tja....ook alweer een maand Zaph: netjes hoor je buik, bij Jill lijkt ie zelfs nog iets groter....en jij dus ook weer een meisje....ben benieuwd! Thnx voor het kijken voor de WII Fit, overal wachtlijsten, in de winkels en via internet, heb me nu ingeschreven bij 2 winkels, dus komt goed Hier een lekker dagje. Jayna 6.15 uur wakker en nog ff bij ons tv gekeken tot 08.00 uur. Vanmorgen boodschappen gedaan en daarna nog ff naar Leeuwarden naar de Toy's R Us en Mediamarkt geweest, op zoek naar extra afstandsbediening voor de WII en WII Fit, maar alles uitverkocht. Nog wel spel gekocht voor de WII, Expeditie Robinson. Helemaal leuk, gaan het binnenkort samen met de buren spelen, dan is t nog leuker. Vanmiddag meiden op bed en wij actief aan het tennissen en bowlen geweest....hihi.... Ga nu ff koken, Liefs Sem
Brennie:Smelt Smelt ,wat een droppe is Amy Zaph:Wat een mooie buik heb je toch,echt nog heel klein hoor,van Jill was je al veel dikker Als je het zo blijft volhouden word je echt niet zwaar joh. En nee geen brunette geworden,heb het wel overwogen hoor,maar bruin staat mij niet zo.Heb het een keer koperkleurig gehad ook,is ook niks .
Trena: Ik heb ook regelmatig gevarieeerd met kleuren in mn haar, maar eigenlijk bevalt niks zo goed als gewoon blond. Bruin staat altijd een paar dagen leuk en dan valt t groen uit. Rood vind ik echt heel lelijk en wil ik ook echt niet. Je hebt t dus gewoon bij je blonde manen gehouden Staat jou ws ook t beste. En vindt Chris ook t leukst zeker? Sem: Hihi helemaal aan de sports geslagen met de WE. Lachuh hoor. Jammer dat je nergens de dingen kunt vinden die je graag wilt hebben. Hopelijk worden alle spulletjes weer snel aangevuld. Jill hangt al de hele dag op de bank en wil dteeds op schoot. Zojuist lekker in badje gedaan en nu ligt ze weer met een dekentje beneden op de bank. Ze gaat er zo weer lekker in. Wij gaan aan de patatjes en broodjes kroket, mmmmm. Nu al trek in Tot later meiden. Wat is t trouwens rustig vandaag?!
Brennie: wat een lief, klein meiske die Amy. En ik vind haar nu ook wel op Milou lijken hoor. Wat lekker dat ze het zo goed doet. En alweer een maand oud! Gaat echt veel te hard he. Sem: Faya ook alweer 3,5 maand he. Pfff... die gaat zo ook aan het omrollen. Dus de WII bevalt goed? Ja, lachen he, dat bowlen en tennissen. Moeten wij hier ook weer eens doen. Misschien vanavond dan maar ff. Wij hebben op het werk ook een WII staan, maar daar doen we eigenlijk nooit meer. Bijna iedereen heeft zo'n ding thuis staan inmiddels. Kel: haha, jij niet online geweest vandaag omdat je op de WII bezig bent natuurlijk. SHit, Marijn zit naast me op de bank en die zorgt ervoor dat er een stuk tekst weg is nu :x Kel: met Daynah alles goed? En jij de kriebels van een kleintje. Weet je al wanneer jullie voor een 2e willen gaan? Sens: hoe ist met je snoertje? Al een nieuwe? AM: jammer dat je vanochtend niet uit hebt kunnen slapen. Hier gaat het ook weleens zoals bij jullie vanochtend. Ik ga er nog weleens uit met de kinderen zodat Wes kan blijven liggen maar andersom gebeurt het niet meer zo vaak hoor. Ach, tegenwoordig is Jesse niet meer om 7 uur wakker in het weekend en anders blijft ie heerlijk bij ons in bed liggen. Voorheen wilde hij echt altijd gelijk gaan spelen. Nu is lekker liggen ook ok en daarna lekker liggen en tv kijken prima. Dan vind ik het ook wel prima hoor. Zap: minibuikje heb je nu nog hoor. Ach, het groeit vanzelf wel. Jill dus nog ziekjes? Maar lekker vertroetelen, maar dat doe je zo te lezen wel. Slaapt ze ook meer overdag nu of ligt ze gewoon lekker op de bank en laat ze zich verwennen? Dat mag ook als je ziek bent he. Jill is niet zo vaak ziek he, gelukkig maar. En patatjes en broodjes kroket... hmmmm.... mag ik nu dus effe niet. Ik vond het net al zo erg. Wes kwam thuis met pizza voor hem en ik moest Jesse maar even voeren. En het rook zo lekker! Nou ja, moet ik er maar voor over hebben he. Vannacht ging het wel weer goed. Marijn lag er om 21 uur in (mijn ouders gingen pas om 20 uur weg). SLapend en wel natuurlijk hoor. Maar hij heeft tot vanochtend half 5 in zijn eigen bed geslapen, daarna een uurtje af en aan bij ons liggen mopperen en daarna tot 9 uur. Jesse kwam volgens mij om half 9. Vind ik wel prima. Ooops... Marijn was achter me op de bank even in het bord pizza van Jesse gedoken Vanmiddag toen Jesse uit bed kwam, had ie wel weer koorts: 39.7. Hij heeft eerst lekker 2 uur bij ons in bed tv liggen kijken (ik ernaast, haha). En eind vd middag toch maar een zetpilletje gegeven. Nu gaat het weer prima, want hij wilde toch echt pizza met papa eten. Zo, ik ga Marijn pyjama aantrekken, fles geven en naar bed brengen. Fijne avond!
Hellooooooooooooo, Brennie: Wat een schattig meisje is Amy toch en ze kan al lekker goed slapen. Hoe zou het komen dat Milou opeens zo slecht slaapt. Het ging toch altijd goed? Zap: Ach gos arme Jill toch ook de griep te pakken gehad. Dikke knuffel van ons. En wat heb jij een bescheiden buikje zeg. Vergeleken bij Jill. Je zal zien dat het opeens heel snel gaat en dat je dadelijk een mega buik heb. Lydia: Ik weet nog niet wanneer wij voor een 2de gaan maar dit jaar zal het zeker weten worden. De kids hebben weer redelijk goed geslapen lees ik, dat is wel fijn hoor. En Jesse toch weer koorts. Arm knulletje ook. Trena: Even spammen je nieuwe kapsel. Ben benieuwd. Sem: hahahahahahahahha oefen maar hard hoor. Wij vinden tennis en bowlen ook erg leuk. Ik vind boksen ook wel grappig en vermoeiend. Verder hebben we nog geen ander spel gekocht. Komt nog wel een keer, dit was even duur genoeg Hier heb je nog wel genoeg extra afstandbedieningen. Alleen de Wii fit dus niet. Monique: Ja dat is waar Kyllian slaapt altijd wel goed door heh. Alleen vroeg wakker. Nou ik heb dat dan ook wel liever hoor dan iedere keer onderbroken worden....pffffff dat is pas vermoeiend. Zo vandaag een druk dagje gehad. Wezen shoppen met schoonzus en Sabino. Eerst lekker wezen lunchen daarna teveel geld weer uitgegeven. We hebben d'r net maar Chinesje gehaald. Lekker makkelijk. Sabino is nu zijn zusje aan het wegbrengen en dan gaan we aan de Wii......hahahahahaha. Heb nu al pijn in mijn armen van gisteren. lfs
Iedereen aan de Wii geloof ik,voel me bijna verplicht om ook zo´n ding aan te schaffen Lydia:Lekker toch even een dutje doen smiddags,mag best hoor. Am:Jammer dat je niet kon uitslapen. Zaph:Ja blond staat me het beste en vind Chris idd ook
Moet trouwens vd week naar de Pedicure,heb al jaren last van een vervelende likdoorn,die nu dus echt pijn begint te doen.Er lijkt er nu nog een bij te komen ernaast. Heb continue een pijnlijke voet,hij zit aan de onderkant dus met lopen ga ik zowat door de grond.Zal blij zijn als hij weg is. :x
He meiden, Trena: ai, een likdoorn dat is niet fijn. Inderdaad beter om naar de pedicure te gaan en hem te laten verwijderen. LIS: fijn dat de kindjes een goede nacht hebben gemaakt! Ook fijn voor papa en mama heh? Balen dat Jesse weer koorts kreeg maar wat een wondermiddel zijn die zetpilletjes soms toch heh, werkt super. Vindt Jesse pizza lekker? Zap: hoest nu met Jill? Dikke knuf voor dr. Ik vind je buik ook helemaal nog niet dik , was met Jill wel anders vind ik, lijkt ie al een stuk dikker. Nou ja, whatever, wat er niet op komt hoeft er ook niet meer af he, haha, beter toch! Kelly: jullie ook al aan de WII, bijna iedereen hier he! Ik koop m maar na de bevalling denk ik, zal er ook wel weer voorraad zijn. Klinkt als een erg gezellige dat wat je hebt gehad vandaag! Heb je leuke dingen geshopt? Niet teveel geld meer uitgeven heh, wel wat bewaren voor in februari . Sem: whahahaha ik lig in een deuk, helemaal in de ban van de WII, wel balen joh dat je geen afstandbediening erbij kan vinden. Heb je er nu een besteld? Brennied: ooooh wat een lieve foto's weer van Amy, en ook ik vind dat ze sprekend op Milou lijkt. Veel succes met de aanpak van Milou, maar weet zeker dat het jullie gaat lukken. Ben bang dat wij die strijd straks ook nog wel gaan krijgen. Verder weet ik t niet meer, Met Lieke gaat het alweer een stukkie beter, alleen dr mondje is nog altijd niet genezen. Zou zo graag de pijn van dr overnemen. Vanochtend zat dr hele gezichtje onder t bloed, heeft ze zitten krabben aan de korstjes op haar lippen, en dan gaat dat natuurlijk bloeden en duurt het genezen weer langer , zo zielig. Verder alles prima, vandaag hebben we uitgeslapen tot 09.15 en s'middag ook nog ff van 12.30 tot 15.30 geslapen, lekker lui dus. Rick is nu naar voetbal en ik ben lekker aan het bankhangen. Lieke ligt lekker te slapen. Fijn weekend verder meiden en tot laterzzzz Sap
Sap:Zielig hoor voor Lieke,maar nu zal het wel genezen als er korstjes op komen.Dikke knuffel hoor.En jullie ook al zo lekker geslapen vanmiddag,dat verklaard de stilte op het forum vandaag Nou hieronder nog even een foto van mn nieuwe haarkleur (speciaal voor kel dan maar )Let niet op mn badjas,de foto is net gemaakt.
Zo wij zijn weer terug uit Oosterhout, verjaardag van Djurres broer. Kyllian ligt net op bed, ff nog hier spieken en dan ga ik ook! (en wie weet nog aan de klus ). En hier terwijl Kyllian vanmiddag sliep ook geslapen Robine: jammer dat de winterefteling niet door kan gaan. Eerst maar je meissie beter laten worden he, hoop dat ze vannacht niet hoeft te spugen en al zeker niet over jullie heen Layter op bed leggen werkt bij Kyllian niet, hij is idd gewoon op dezelfde tijd weer wakker...en vaak nog chagarijnig te volgende dag en 's ochtends alweer vroeg moe. Vanavond is hij laat gegaan, we zullen zien hoe laat of vroeg het morgenochtend wordt Echt een super bescheiden buikje heb je zeg! Ik zeg een jongen! LIS: Lekker dat Jesse meestal wel uitslaapt en dan rustig tv kijkt. Jesse is volgens mij een rustige jongen geworden vergeleken met een jaar geleden of niet? De laatste tijd vind ik Kyllian veel drukker dan Jesse als ze samen zijn....of is Jesse normaal toch niet zo rustig? Kelly: dat worden nachten WII-en voor je Sappie: had je voor Lieke's mondje zalf gekregen? Ik zou het zo vet mogelijk houden als het nog aan het open barsten is. Vind het ook zielig voor dr Fajah: mooie haarkleur hoor!