Kel; hihih spierpijn van de WE! Lol. Van welk spel heb je dat overgehouden? Bowlen? Zo een balance board is toch alleen maar voor spelletjes als snowboarden , surfen etc? Lekker een chineesje. Misschien een idee voor vanavond hier. Sap: Arme Lieke met dr bebloedde gezichtje. Logisch dat ze eraan gaat zitten pulken, doen we in feite zelf ook(althans ik wel), heb nu ook nog een aantrekkelijk korstje wat er steeds af moet van mezelf. Lol. Hoop dat ze deze week weer helemaal de oude wordt! Slaapt Lieke trouwens al in dr nieuwe grote bed? En zo ja, hoe gaat dat? Lydia: Knap hoor dat je de pizza kunt weerstaan, tijdens je lijnproces. Volhouden! Ben trots op je dat t tot nog toe zoe goed gaat. Hoe is dat dieet opgebouwd? Wat mag je wel en wat niet? t Werkt in ieder geval wel? En hoeveel kg wil je afvallen? Jesse weer koorts!?!?!? Dat houdt ook niet op he bij je jongens. Fajah: Mooie haarkleur! Ben je van jezelf niet ook blond al dan? Of donkerblond? Deze kleur staat je goed! Monique: Nog aan de klsu gegaan ? Neem aan dat we dezelfde klus bedoelen of heb jij t over een andere? Was de verjaardag gezellig? Hier een onrustige nacht gehad. Jill werd elke 1,5-2 uur wakker voor een slokje drinken. Gelukkig geen spuug meer de laatste 24 uur. Ben helemaal gebroken van 2 nachten bijna niet slapen door een ziek kind. Heb dr gisterenavond maar een zetpilletje ingedaan. Jill gaat dat altijd heel hard huilen, die vindt t echt vreselijk als ik dat doe(ikzelf trouwens ook). Na een uurtje ging ik naar dr toe en toen vroeg ik, ben je nog ziek, heb je nog au. Zei ze: Ja mama, in mn kont! Hahahha. Zo leuk nu ze werkelijk alles zegt! En makkelijk. We weten meteen wat ze heeft/wil of voelt. Hopelijk knapt ze op vandaag, ben t hangen wel zat zo binnen en voor de relatie werkt t ook niet goed. Continue om elkaar heen. Nou ja, we zullen zien. Fijne zondag. Liefs
Zap: Ach gos arme Jill. Ik moest wel even lachen om de zetpil hoor.....hahahahaahahahaha. Dat is toch ook niet fijn zo'n ding in je kont krijgen. Maar het helpt vaak wel, hier tenminste. Dat balance board van Wii heb ik nog niet. Overal uitverkocht. Ik heb spierpijn van het boksen en tennisen.....hahahahhahahaa. Ik gebruik spieren die ik anders niet gebruik. Monique: hahahhahahahahaaha en nog aan de klus geweest. Nou ja nachten Wii......pfffffff nee dat wordt het ook niet. Trena: Mooie haarkleur hoor. Is het nou iets donkerder wat je eerst had toen we je zagen in blijdorp? En oei een likdoorn is niet fijn. Kan je beter weg laten halen hoor. Sap: hahahhahahhaahaha ik hou nog wel wat over hoor voor in feb, dan is ook weer mijn salaris gestort, dus geen probleem Gelukkig gaat het met Lieke alweer een stuk beter. Het zal gaan jeuken denk ik en dat ze daarom gaat krabben. Ze begrijpen alleen nog niet dat ze dat niet moeten doen. Jullie hebben heerlijk geslapen zeg gisteren. Lekker doen hoor als het kan. Lin: Hoe was het etentje bij je schoonouders? Is het meegevallen? Daynah ligt ook net op bed, dus mama gaat weer aan de Wii hoezo verslaven! Vanavond eten we bij mijn moeder. Mijn broer en schoonzus zijn er ook, dus zal wel gezellig worden. Ik ga de Wii aanzetten. Kom later nog ff kijken. lfs
Goedenmiddag, Kel: hier ook al spierpijn in mn armen..hihi.....je gebruikt dan idd speiren die je anders niet zoveel gebruikt. En jij dus ook nog lekker geshopt, voor jezelf of voor Daynah? Sap: arme Lieke toch, lastig hoor dat genezen als ze het ook weer open krapt, zo zielig! Lekker lui dagje dus gister, heerlijk hoor. Neem het er nogmaar even lekker van nu het nog kan Die afstandsbedieningen komen geloof ik deze week wel weer binnen dus dan kunnen we ook echt tegen elkaar gaan strijden hier...hihi Lydia: fijn hoor dat de jongens weer een goede nacht gemaakt hebben! Jullie zelfs al een WII op het werk, lachen joh.....gat in de markt die dingen. Trena: mooie haarkleur hoor...ook hier kom ik steeds terug op blond, heb ook wel eens donker geprobeerd maar en daar altijd veel sneller op uitgekeken. Monique: lekker hoor tt tukkie doen als Kyllian ook slaapt.....enne klustijd is weer aangebroken voor jullie dus Zaph: hoe gaat het nu met Jill? Balen hoor van de winterefteling. Heeft ze een beetje een goede nacht gemaakt? Hopelijk knapt je meissie snel op, geef dr een dikke knuf van ons. Zijn jullie trouwens al op beddenjacht geweest voor Jill? Hier gisteravond nog weer politie gebeld vanwege die za van een bovenbuurman. Momenteel loopt ie ins en de buren vooral te zieken op het moment dat onze kids naar bed gaan. Dan zet ie ineens tv keihard aan of gaat stampen of slaan met de deuren. Gisteravind wilde ik dus bij m aan gaan bellen beneden bij zijn portiek, heeft ie geen bel meer, want die heeft ie er af gesloopt Echt gestoord die gast. Wij dus maar politie gebeld,die naar boven en gewaarschuwd dat ze anders zn spullen in beslag nemen. Daarna was stil, nah ja, dossier weer aangevuld met deze melding, waardoor ie nog sneller weg is hopelijk. Meiden liggen op bed, Len kijkt voetbal. Vanmiddag viert mn vader zn verjaardag, morgen issie jarig. Ben benieuwd wat hij van de canvas vindt! Tot later, Liefs Sem
Robine: pfff zo'n nacht is zeker vermoeiend. Arme Jill, papa en mama. Op dit moment is het andere klussen nog niet aangebroken he, dus het kan maar 1 ding zijn Wel lastig hoor, want weet dus nog niet mn cyckus precies, dus ik hou het maar ruim tussen de 24 en 34 dagen ofzo (normaal 28). Kelly: veel plezier vanavond! Lukt dat wel zonder de WII? Semmi: frustrerend hoor zo'n buurman. Hoop voor jullie dat hij er snel weg moet. Kyllian was dus gewoon weer op dezelfde tijd wakker (5.45) ookal lag hij er pas laat in. Maar na wat melk heeft hij weer verder geslapen tot half 9, joepie! Daarna wezen zwemmen, was alweer een tijdje geleden en Kyllian is nog steeds nergens bang voor gelukkig Van de kant afspringen in het water en achter elkaar van de glijbaan. Hij ligt pas net op bed, maar blijft maar om ons roepen. Hoop dat hij wel in slaap gaat vallen.
AM: En is ie in slaap gevallen inmiddels? Flink klussen dan he die ruime periode! Zal vast gezellig zijn bij jullie in de slaapkamer. Lol. Heerlijk zo een kind als Kyllian(en Jill) die nergens bang voor is he! Ik ben wel blij dat Jill ook alles leuk vindt en niks eng. Ze ligt weer net in bedje. Zijn ff bij Linda langsgeweest want werden t thuiszitten zat. Opa en oma waren er ook, dus had ze even een opleving. Na een half uurtje stortte ze weer in en nu slaapt ze heerlijk in mama's grote bed. Hopelijk een tijdje. Heb nog een leuke foto van 1e kerstdag, Kim en Jill op t paard bij Linda. Helaas moet dit paard ws aanstaande woensdag inslapen. t Is Jill dr favoriet van de 6. Toppie.......(zo heet ie) Net ging ze ook al in de stal kijken waar Top was, maar Top is al in de kliniek voor een laatste eventuele redding. Anders is t afgelopen woensdag. Kapotte meniscus.
Agos arme Top en arme Jill, dr lievelingspaardje straks misschien weg Mooie foto met die achtergrond! Jill gelukkig wel lekker aan het slapen, heeft ze natuurlijk ook wel nodig nu. Kyllian is niet meer in slaapgevallen en is nu beneden het zandkasteel aan het kijken. Ben zelf begonnen aan een stoofpotje.
t Was die avond superkoud! Echt een winterse achtergrond he. Lekker een stoofpotje. Wij gaan aan de spaghetti vanavond!
Gewoon spghetti, pot saus, gehakt en pizza en brood, klaar! Wat maakt Sonja dr spaghetti zo speciaal dan>>
Maak die maar eens, is ook heel makkelijk...maar ik vind hm erg lekker! Weet ff het recept nu niet uit mn hoofd, Djurre maakt die meestal
Het is lekker rustig koken hier, Djurre heeft Kyllian meegenomen naar de buren, die moest daar iets met de pc doen
Ik ben er wel ff hoo rAM! Niet zo lang, ben o geworden en heb nogal buikpijn (zien jullie wel niks aan de hand). Ik moet dus een kabel bestellen want heb een medion die koop je volgens mij niet zo in de winkel. Ga hem zo even bestellen. Iedereen aan de wii. het is leuk heh? Wij hadden het spel mario kart ook gekocht met stuur (moet je wel ff twee hebben kun je tegen elkaar racen). Dat is echt een leuk spel. En ja die fit. Die wordt pas weer in april geleverd begreep ik van de bartsmit....boohoooo. Hebben zelfs dit weekend nog in Belgie gekeken, maar ook niks . Robine hoe is het nu met Jill? Ik vind het altijd zo zielig als ze moeten spugen. Jaime is weer redelijk ok. Wel nog vieze snotneus met van die groene troep. Oh en vrijdag had ze een loopoor of tenminste gewoon heel veel troep zat helemaal in haar oor was helemaal hard. HAd wel de dokter gebeld of ik ff langs moest komen, maar die zei als ze nu geen koorts heeft en er geen last van heeft dan hoeft het niet. WEl ff in de gaten houden. Ik vind je buik niet groot trouwens! AM slaapt kyl al wel? Semmi wat een gedoe steeds weer met die buurman zeg. Het lijkt gewoon alsof hij het bewust doet lawaai maken als de kinderen gaan slapen. Wat een lul zeg. Wat zei de politie ervan. Zou ook gwoon altijd bellen hoor dan bouwen ze maar een dossier op hoor! Sappie fijn dat het wat beter is met lieke, maar haar mondje nog niet over dus. Weet je ongeveer hoe lang zoiets duurt? Geef haar nog maar een dikke knuf hoor. Weekend begon vanmiddag om 12 uur (zoals mn zwager ook zei.....). Morgen weer werken. Beetje kort dus. Volgende week maar xtra genieten en xtra leuke dingen doen. Er werd wel aangekondigd dat mn schoonouders weekend weg willen met ons. Ga ik dus niet mee, echt niet. Dit zo zonder jaime doe ik ook niet meer, heb ik gister erg duidelijk gezegd ook. Laten we het erop houden dat het voor 1 persoon gezellig was gisteren en dat waren niet degene die van ver moesten komen. Oh nog over spellen voor wii, wij hadden ook play gekocht. Zit ook een xtra controller bij wel zo leuk. Kun je ook koeienrace doen, die is lachen, en vissen ook grappig..hahah. Nou hoop dat ik snel weer mn laptop werkend heb. Zal niet lang duren zo'n kabel. lfs
Hoi hoi, Monique: hihi veel gezelligheid dus bij jullie in de badkamer, je kan het inderdaad maar beter ff ruim aanhouden dan zit je altijd goed. Hoop dat het snel raak is. Fijn dat Kyllian een echte waterrat is, gezellig samen zwemmen. Zap: leuke foto van Jill en Kim, maar k vind het zo zielig voor dat paardje . Hoe gaat het nu met Jill? Is ze al lekker gaan slapen? Lieke vindt zetpillen ook afschuwelijk en de termometer ook! Sem: alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je paps. Hoe vond hij de canvas? Wat een idioot is die bovenbuurman toch. Hoop echt dat hij snel weg is daar! Kelly: was het gezellig bij je mams samen met broer en schoonzus? Heerlijk als het eten lekker voor je wordt klaargemaakt. Gaat het eten van Daynah nog steeds goed? Trena: mooie haarkleur! Ik hou het ook maar bij blond, kom je toch altijd weer op terug na een keer een ander kleurtje geprobeerd te hebben heh? Hier een relax dagje gehad, alle drie geen kleren aangetrokken vandaag maar lekker in de pyama/joggingpak gehangen, heerlijk! Met Lieke gaat het ook beter al blijft de lip vervelend. Net viel ze en natuurlijk dan ook nog eens een tand door dr lip, vreselijk bloeden natuurlijk, arm kind. Verder niet veel te melden, nog 2 nachtjes en dan pretecho, leuk leuk leuk! Tot later, Liefs Sap
Sens: He bah ongi...naja voor Chiel misschien wel ff beter nog he Hahaha je hebt het iig overleefd gisteren, geniet nu nog maar ff van je weekend dan Djurre ouders hebben een weekje weg in oktober geboekt in de Ardennen. Willen ze dus met ons, Djurre broer en vriendin en opi en omi naartoe. Stiekem hoop ik dat voor die tijd zwanger raak en dan hoogzwanger ben of net bevallen hahaha.
Whaaaaahh Sap wat weet jij over ons en onze badkamer Ochjee ook nog een tand door dr lip....zielig meisje op het moment. Leuk leuk leuk, de pretecho!
Hahahahahahah wat een sukkel ben ik , ik bedoelde eigenlijk slaapkamer, maar ja, in de badkamer kan het natuurlijk ook heeeeeeeeeel gezellig zijn .
Haha dat kan idd ook, maar niet zo goed in onze badkamer hoor Wie weet in de toekomstige badkamer hahaha.
Zeker leuk Sap die pretecho! Misschien kun je dan toch stiekum zien wat t gaat worden! Ik blijf t op een meisje houden! Arme Lieke nog een tand door dr lip ook. Balen he als ze ziek zijn, je kunt geen kant op met ze, alleen maar hangen aan je(Jill althans). Ze wil de hele dag alleen maar bij mama op schoot. Vanmiddag gingen we uit pure verveling een potje rummikub doen, hoe gezapig en toen viel Jill ook al zittende bij mij op schoot in slaap. Ze is zo benauwd als een varkentje. Echte knorgeluiden. Lin: Ahhhhhh niet leuk dit weekend dus. Goed dat je duidelijk hebt gemaakt dat je zoiets dus niet meer onderneemt zonder Jaime! Gelijk heb je hoor. Allemaal of allemaal niet! Is die prop van troep inmiddels uit dr oortje gekomen? Fijn weekend nog voor wat rest. Jullie ook geen ps3 over? AM: Heb jij ook al geen leuke schoonfamilie dan? Of zie je een hele week in een huisje niet zitten? Ik heb t geloof ik toch wel getroffen met mn schoonouders. Vind mn schoonvader leuker en liever dan mn eigen vader, mn schoonmoeder kan je nog weleens gek van worden en de rest, ach allemaal leuk..........en prima zo. Ik baal vaker van mn eigen familie dan mn schoonouders hoor. Alleen als we over de wintersport praten dat we dat mss volgend jaar met Jill willen gaan doen, word er meteen gezegd door mn schoonouders, O leuk dan gaan we zeker weten mee en wij betalen, en wij passen wel de hele dag op Jill, blablabla. Daar hebben John en ik dus echt geen zin in. Dan zie ik Jill dus de hele week niet omdat oma(en opa dan ook)haar claimen en dat lijkt me niet de bedoeling van zo een familievakantie. Wil dr eerste skimomentjes zelf meemaken zonder een opdringerige opa en oma in de buurt. Maar goed, we zien t allemaal volgend jaar wel eventueel. ''Freekie'' moet dan ook mee of thuis blijven.......is dan een half jaar. Ach, duurt nog ff. Verder krijgen we vaak ook(teveel) vind ik van mn schoonouders. Als hier weer verbouwd gaat worden over een paar maandjes, horen we meteen, Jill krijgt een nieuwe kamer van ons, wij betalen wel de nieuwe kast in de slaapkamer etc.. terwijl mn schoonvader ook hard moet werken en wij t zelf ook wel kunnen betalen. t Komt er dan op neer dat we bij wijze van voor 5000 euro verbouwen en voor ruim 3500 van mn schoonouders krijgen. Wel makkelijk hoor, maar niet altijd even leuk. Wat een geklaag op de zondagavond. Wilde alleen maar aangeven dat mn schoonouders top zijn, alleen soms is t too much. Nou ik ga slapen, Jill is alweer 2x wakker geworden en t verschilt nogal van koortsaanvallen en heel suf tot levendige momenten. Alleen Yoki wordt er de hele dag door gedronken verder hoeft ze niks. Meiden tot mrgen!
Robine: fijn dat jij ene leuke schoonfamilie hebt! Opzich klaag ik niet hoor, ze zijn redelijk Maar een week 24 uur per dag samen met ze zijn vind ik toch wel erg lang! Mn schoonmoeder bemoeit zich echt overal mee, de rest van de familie is ok hoor Jullie krijgen idd veel van jullie schoonouders! Lief hoor!