Wel lief, maar snap je ook de frustratie soms?!?! En dat bemoeien is hier dan oo echt teveel aanwezig hoor als je een week weg zou zijn met hen
Ik snap je frustratie ook wel hoor. Ik zit niet in die situatie, beiden families zijn niet zo geverig (behalve mn vader die ik maar weinig zie)...maar zou het ook niet altijd leuk vinden. Ik voel me dan altijd verplicht om iets terug te doen.
Oh met wii kun je ook gamecube spellen spelen hoor ik net hier naast me..hihi. Snoertje voor mn fliptop is besteld. Levertijd 1-3 dagen dat is dan wel weer fijn. 65 euro vind ik een beetje jammer... Zit echt een breukje in een gaatje in het snoertje, ben er ook niet echt voorzichtig mee dus vanaf nu maa rwat zuiniger zijn op mn spullen. Robine kan me dat ook wel voorstellen hoor. Te veel is ook niet leuk. En idd eerste momenten met je kind voor bepaalde dingen wil je gewoon ook samen hebben dan, niet met een hele meute erbij. Mijn schoonouders doen dat soort dingen dus niet. Ja krijgt ze een kado moet het daar blijven, want als ze daar is kan ze ermee spelen. Gister met het eten ook (het was echt too much) ik wil dus gewoon kiezen wat ik ga eten en eet ook niet zoveel. Ne ehoor, we moesten maar allemaal een surprisemenu nemen. Ik zei dus daar ben ik het niet mee eens (was op dreef gisteren...) Maken ze een grapje, met serieuze cynische ondertoon, nou dan vragen we voor jou een apart tafeltje . Mn schoonzus die er ook gestoord van wordt zegt dus ja ik wil ook liever gewoon 3 gangen kiezen ipv dat menu. Dus zij zegt dan gaan wij wel gezellig met zn twee eten. Werd het me een partij opgevoerd dat ík dat suprisemenu niet wilde... Tot aan de gastvrouw toe. Bij mn schoonouders kun je wat zeggen, plan voor vakantie of waar je mee bezig bent op je werk. Ze begrijpen niks. Wij vroeger waren zo druk en moesten alles regelen terwijl er geen kdv was (jaja mn schoonmoeder werkte niet en zal alleen in politiek) of ook leuk, wij zijn overal ter wereld geweest, dat doe je gewoon met kinderen daar leren ze van. Grappig hoor want chiel kotst van musea in de vakantie (of iig niet dagelijks) en zn broer zal nooit op vakantie gaan waar bergen zijn want dan moet hij denken aan de ellenlange verplichte wandelingen. Nou goed ik kan nog wel ff doorgaan. Dagelijks bellen ze ons maar ook mn schoonzus en zwager. En als ze ons niet kunnen bereiken bellen ze op mijn mobiel (chiel is zo handig geweest zijn nummer niet te geven). Nou volgens mij hebben jullie wel een beetje een beeld van hoe gezellig dit soort dagen zijn. Niemand zegt iets, iedereen kijkt naar zn bord alleen mn schoonvader praat...aan een stuk door . Kan nog wel ff doorgaan, maar laat het hier maar bij. AM irri die ongi. En weetje cyclus was nu niet eens 25 dagen maar slechts 23...... Zitten jullie met zn allen in 1 huis dan? Kan je 1 ding adviseren (op het hart drukken) maak tevoren afspraken over momenten voor jezelf wie mag kiezen wat je wanneer doet (niet dat 1 dominant persoon altijd bepaald wat gebeuren moet). Sap arme Lieke ook een tand door haar lipje. Bankhangen is wel lekker idd. Chiel zn fliptop is trouwens irritant....die van mij is veel groter en typt lekkerder.....grrrr.
Oh nee ik wil niet aan werken denken, mag deze week ook weer fijn 's avonds. Komende tijd is het raak hoor, vaak 2 keer per week 's avonds werken.....pffff.
Sens: dat met die cadeaus doet mn schoonmoeder dus ook! Op de sinterklaascadeaus stond dus bij de leukste cadeaus 'voor Kyllian en oma'. Die cadeaus moesten daar blijven. hij heeft genoeg speelgoed hoor (alhoewel bij oma nog meer), maar toch kreeg ik er een raag gevoel bij. Je bent vast opgelucht dat het weer voorbij is he...krijg er zelf al kriebels van als ik het zo lees
Ow das vreemd zeg, cadeautjes daar laten. Oma heeft dr eigen kinderen nog genoeg bewaard voor Jill om daar mee te spelen, de rest geeft ze te makkelijk weg zodat wij weer met (teveel)speelgoed zitten
Oh ja dat wilde ik nog zeggen. Zn ouders zijn control freaks. Jij bent kind van mij dus jij luistert naar mij. Als Jaime jarig is en we bv vanaf 13 uur vieren. Dat accepteren ze niet. Zij willen per se eerder komen. BEpalen dan ook zelf de tijd heh. Maar dat lange weekend weg kunnen ze dus echt vergeten, ik weiger serieus. Chiel was van ons vier de enige die nog zei ah als ze dat echt willen. Zn broer zei nog wij moeten het regelen dus doen we het niet dan verzand het wel. Zn broer zei gister nog tegen mij. Je doet er niks meer aan zo zijn ze. Moesten die jongens vroeger als ze uit gingen standaard een half uur eerder weg dan alle anderen. Helemaal terug op de fiets met zn twee ipv met een hele groep. En dan als ouder zijnde zeggen ja wij bepalen heh. Ja maar intussen verzonnen chiel en zn broer natuurlijk allemaal smoesjes en dat soort om te doen lijken alsof zij eerder naar huis gingen. Zn broer had vroeger mavo advies, nee dat kon echt niet. Moest per se naar atheneum. . Nee daar wordt je kind gelukkig van heh.... Oh en dan nog het kado wat wij ze moesten geven. BElden ze vorige week dat ze dat en dat wilden hebben (weekend naar europese stad ofzo). Ik zei ja daag het is een kado. Tegen broer van chiel ahdden ze gezegd dat ze toch wel wat teleurgesteld waren in ons want wij hadden toch wel een surprisefeest kunnen organiseren (en betalen ook heh). Dat is toch niet normaal? Oh echt gefrustreerd, nu kap ik hoor...Begin me ook alweer te irriteren als ik het er uberhaupt over heb of over nadenk. Ga ff mario kart spelen! Slaap lekker allemaal alvast!
Dat klinkt toch wel erger dan hier Sterkte ermee Lin Heb echt met je te doen hoor! Gelukkig wonen ze verder weg
Nou nee dus want zowat het hele restaurant werd erbij gehaald en chiel stootte me onder tafel aan. Dus ben maar gaan dimmen. WEl een punt gemaakt hoor. En 1 gangetje laten staan
Laat ik het zo zeggen....ben blij dat ze niet om de hoek wonen. En mochten we in toekomst richting amsterdam gaan, zitten we weer 3 kwartier verder heh......
Uiteindelijk had het wel kunnen lukken, maar dan waren we wel vier uur verder geweest. Heb wel een enorm punt gemaakt hoor. En mn schoonzus ging mee heh dus de ogen werden redelijk groot. Mn schoonmoeder is trouwens wel een schatje, maar die luistert alleen weer naar mn schoonvader heh....
Maar dank jullie dat jullie ff aanhoorden. Dat lucht wel ff op weer....pfff. Net ook al tegen mn zusje als een raas......ff van me aflullen... Ik ga nu echt aan de wii wil ook op tijd slapen. Slaap lekker en misschien tot morgen.
Lin ik heb met je te doen. Als we met mijn vader (plus zn vrouw)uiteten zijn, zegt niemand wat! Alleen John en ik, tegen elkaar! Ook erg gezellig!
Haha als je frustraties er nu maar een btje uit zijn toch Snel vergeten dit weekend! Op naar een leuk weekend!