November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Doen we dus ook meestal! :)

2. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Wat een lekker geklaag over schoonfamilies :) :) Hier ook geen grote vrienden hoor met mijn schoonouders. Lijkt een beetje op de situatie bij Sens. Zelf kado's verzinnen voor hun verjaardagen...liever zonder kleinkinderen uiteten...bemoeien...kortom ook ik ben erg blij dat ze een uur hier vandaan wonen ;) Gister zijn ze, toevallig, op bezoek gekomen. Best wel ff gezellig..zolang het bij ons thuis is ;) ..maar was blij toen ze om 7 uur weer aanreden richting 't Gooi!

Mijn ouders zijn echt schatten, doen alles voor ons en mijn broer en zussen. Niks is te gek!

Goeiemorgen trouwens :)

Sap, lekker hoor een pyama dagje...en Lieke ook nog eens een tand door de lip :( Ooh bijna pretecho, leuk! Gaat Lieke deze week weer naar het kdv of blijft ze nog thuis?

Sens: gezellig etentje dus geweest ;) Echt balen is dat dan heh, rijdt je zo'n pokke eind voor een ongezellig etentje. Tja, ik ken het ;)

Robine, Jill nog steeds niet lekker dus..als ze bij je op schoot in slaap valt, is ze wel echt ziek heh? Hoe is het vannacht gegaan? Wanneer gaan jullie verbouwen? En wat een lief klein buikje nog :), geniet nog maar van alles wat je nu nog kan..straks is ie zooo groot dat je niet eens meer je sokken aan kan doen ;)
    Ik moest zo lachen om Jill....auw in d'r kont.

AM: zou dus goed uitkomen als je in oktober lekker in de kraamtijd zit :) 4 dagen werken voor jouw deze week? Succes!

LIS: zo je jongens hadden goed geslapen zeg :)

Kelly, nou je favo maandag is weer aangebroken 8) Nog fijn op de Wii gespeeld? Tja slapen ging altijd heel erg goed bij Milou..totdat ze waterpokken kreeg en dus bij ons mocht slapen ik ondertussen (hoog)zwanger was en dat wel makkelijk vond :oops:

semmi: wat een gedoe weer met je buurman zeg, idioot! Ik vind het nu met onze 2 meiden best makkelijk. Amy is ook zo makkelijk, eet en slaapt. Milou krijgt hierdoor nog veel aandacht, vraagt ze ook wel om hoor. Milou is degene die onze nachtrust verstoort ipv Amy :) Faya is ook zo'n lekker makkelijk meisje toch? of zal een 2e altijd makkelijker gaan?
    Ik moet trouwens begin april weer beginnen met werken, heb nog 3 weken vakantie erachteraan geplakt.

Fajah: auw klinkt niet echt lekker zo'n likdoorn.

Hier gaan de nachten al beter, gelukkig werkt onze aanpak. Gisteren heeft ze, maar, van half 12 tot 0.15 liggen huilen/schreeuwen en gaf toen op en vanochtend om 6.45 kwam ze naar ons toe. Toen was het ook tijd om op te staan. Dus milou mocht ticker plakken zoals ze zelf zegt :) Het zal nog wel een paar dagen duren maar het gaat echt de goeie kant op. Gistermiddag ook een uurtje geslapen zonder morren. We blijven nog wel ff boven als ze gaat slapen, maar ze slaapt binnen 5 minuten dus da's ook geen ramp.
    Ja..Amy is een scheetje he :) Gisteravond heeft ze heel veel gelachen naar Gerard. Bij mij doet ze het niet zoveel :( Jullie vinden haar op Milou lijken? Wij eigenlijk niet....maar ja wij zien d'r natuurlijk ook anders. Amy heeft vannacht weer lekker geslapen tot 7 uur, daarna fles en nu ligt ze er alweer een uurtje in. Straks komt ons mam en mijn zus met Lenn croissantjes eten. Lenn loopt trouwens alleen wel een beetje vreemd want als ie valt, valt ie stijl achterover :( Hij kan niet gaan zitten, hij gaat überhaupt nog niet zelf zitten.

Ik ga nog maar ff wat doen. Fijne dag meiden!

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    :) Dat is ook best wel erg!

Zie dat jullie ook van die gezellige (schoon)families hebben. Wat een gezeik altijd, bah. Alsof we daar tijd en energie voor hebben. :rolleyes:

Robine, je hebt een mooi buikje!

Monique, moest lachen om Sappie: gezellig in de badkamer. ;)

4. Goedemorgen,

Zo het is weer maandag en op de telegraaf.nl stond dat het vandaag de meest deprimerende dag is. Als ik nu buiten kijk is dat ook wel zo. Wat een somber weer zeg. Gatverdarrie!

Brennie: Ik moet zeggen als Daynah ziek is mag ze ook wel bij ons in bed liggen, maar tot nu toe gaat ze ook nog zonder problemen in haar eigen bed slapen als ze weer beter is. Als ze tegen 5 uur wakker wordt neem ik haar wel mee naar ons bed, want dan slaapt ze teminste wat langer.
    Gelukkig gaat het de goede kant op met Milou. Gewoon blijven volhouden hoor.

Zap: Leuke foto van Jill en Kim. Wat zielig daar Jill d'r paard ingeslapen moet worden misschien. Ik hoop van niet iig.
    Jij heb gewoon schatten van schoonouders, maar wat je zegt ze moeten niet gaan claimen dat is zeker niet leuk dan.
    Maar je kan toch zeggen als jullie willen gaan met ski vakantie dat je graag met Jill ook wil zijn. Zullen ze toch wel begrijpen.

Lin: Pffffffff ik heb het met je te doen meid. Echt niet leuk zulke schoonouders.

Sap: Jij heb dus gewoon een heerlijk lui weekendje gehad ;) Heerlijk toch. Fijn dat het met Lieke steeds beter gaat.
    En morgen je pretecho. Ik ben zo benieuwd. Ik vind het knap dat jullie niet willen weten wat het wordt. Ik zou veel te nieuwsgierig zijn.

Kan verder niet meer lezen. Ik ga weer verder aan de arbeid.

Lfs Kelly

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Succes op deze mooie maandag ;) hahahaha. Nog spierpijn van de Wii overgehouden? Kunnen dat ook wel zeggen hoor van de eventuele vakantie al zouden ze dan wel erg teleurgesteld zijn, maar ja, das dan maar jammer hoor. Ach we zien t wel als t zover is. Heb dat gevoel ook een beetje met de Efteling. Daar zouden we natuurlijk afgelopen weekend ook met hen heengegaan zijn, maar eigenlijk wil je die dingen voor t eerst zelf met je kind meemaken, zoals de droomvlucht en feestneuzenshow etc. Maar goed, t is nu niet doorgegaan, volgende keer zien we wel weer.

brennie: Jullie vinden Amy niet op Milou lijken?!?!?Ik vind t echt 1 gezicht. Fijn dat Milou t slapen begint te begrijpen.Volhouden hoor!

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hoi hoi

Hier ben ik ook weer.
    Gister was erg gezellig in Toversluis.
    Kindjes hebben heerlijk gespeeld.

Vannacht slecht geslapen,maar niet door mn kids maar door Chris.
    Die lag zo te rillen en ijlen vd koorts.
    Hij heeft flinke griep zeg.
    Hij is dus thuis gebleven,kan op zn benen niet staan,dus niet verstandig om te gaan rijden he.
    Ze hebben al tig keer gebeld van zn werk en nu hebben we zn gsm uitgezet hoor.Ziek is ziek.

Vanavond naar de pedicure voor die likdoorn.
    Hoop dat het over is dan.

Lin;Vreselijke mensen jou schoonouders zeg.Ik heb het precies zo,en kan er ook hele pagina over volschrijven,maar dat doe ik niet ,want dan maak ik me alleen maar boos en opgewonden vd stress hahaha.
    Gelijk heb je om nog verder te verhuizen :)

Brennie:Ik vind Amy ook erg op Miloutje lijken hoor.

Zaph:Gezellig zeg om uit eten te gaan met je vader.
    Je hebt er geen goede band mee he,de manier hoe je erover praat altijd zegt genoeg.

Nou ga er weer een eind aan breien hier,zo weer om Jelte naar school.

XXX

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Weer een zieke erbij dus bij jou Trena. Beterschap voor Chris! Het heerst ook echt enorm he. Fijn dat jullie weer genoten hebben in Toversluis! En ja, mn pa is een , ach,........whatever.

Wij hebben een redelijke nacht gehad met Jill. Een keer of 3 eruit ipv 15. Scheelt weer he. Ze is alleen enorm benauwd en piept en knort als een varkentje. Voor de rest gaan de ijsjes, koekjes en broodstukje er weer in, wel met mate. Ach t begin is er weer. Ow jee, ik hoor dr weer :(

Laterz

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zap:Wat zonde voor Jill,maar gaat gelukkig al beter.Ben blij.En ja het heerst hier echt enorm in de buurt die griep.Ik hoop maar dat ik het niet krijg hoor,bah.

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Er is hier gister heel wat afgekletst.....o.a. over schoonouders, nou laat ik daar maar niet over beginnen met die nieuwe man van mn schoonmoeder...pffff...kun je wel een boek over schrijven.... :x

Heb net snel ff bijgelezen, zal ff reageren als de meiden vanavond op bed liggen. Ga eerst ff koken nu.

Liefs Sem

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lekker gegeten Sem?

Heb net van Sandra gehoord dat ze weer zwanger is :) Leuk leuk leuk. Zoe moet eind feb nog 1 worden, dus erg snel. Bij Zoe en deze allebei in 1x raak! Eind september dus voor haar. Deze keer schelen onze kindjes dan niet zoveel, als alles goed blijft gaan natuurlijk.

Jill lijkt weer opgeknapt. Alleen nog benauwd en verkouden. Heb dr zojuist ingesmeerd met Vicks, hopelijk slaapt ze nu een lekker nachtje.

Kel; De maandag is weer voorbij :) Joepie! :) Aan de Wii dan maar he!

Liefs

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: wat leuk dat Sandra weer zwanger is! Lijkt me zo leuk kindjes van dezelfde leeftijden te hebben :D
    Jill al in slaap gevallen?

Fajah: beterschap voor Chris!

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Brennie: wat fijn dat Milou langzaam aan weer wat beter slaapt! Werkt dus goed ticker plakken :D

Kelly: de maandag is weer voorbij :D ;) Was idd ritweer, ben flink natgeregent.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Rustig gebleven hier vandaag zeg! Allemaal weer aan het werk...

Hier ook gewerkt en vanavond/vannacht bereikbaarheidsdienst...maar zal vast wel rustig blijven.

14. hoi hoi,

Nou idd de maandag is weer lekker voorbij. Nog 2 dagen werken.

Zap: Wat leuk dat Sandra weer zwanger is. Alles blijft vast en zeker goed gaan. Leuk dat jullie samen kunnen zwangeren dan.
    Fijn dat het met Jill allemaal weer wat beter gaat. Meestal helpt vicks altijd wel. Ik gebruik luuf voor Daynah is ook een soort vicks.
    Ik begrijp wel heel goed wat je bedoel dat je als ouder zijnde overal als eerste bij wilt zijn. Heb ik ook heel erg hoor.
    Ik heb nog een klein beetje spierpijn van de Wii, maar we gaan gewoon door heh ;)

Sem: Heb je lekker gegeten? Nog last gehad van je buurman?

Trena: Gister dus een geslaagd dagje geweest in Toversluis. Zijn jullie niet helemaal nat geregend?
    En Chris dus ook al ziek. Beterschap voor hem. Ben blij als het virus weer voorbij is want echt een hoop mensen zijn ziek.
    Suc6 bij de pedicure.

Ik ga nog ff aan de Wii en dan ANTM kijken.

Lfs Kelly

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Ik ken LUUF ook. Gebruik dat door elkaar met Vicks. Vicks is ook pas vanaf 2 jaar, maar iets sterkter lijkt mij, dus werkt denk ik beter. Welk Wii spel is je favoriet? Lekker gamen jullie! Vind Sabino t ook leuk?

Monique: Was idd rotweer vandaag he. Geloof de hele dag regen. Bah. Jill slaapt bijna. Hoop dat je niet opgeroepen wordt vannacht. Maar gebeurt niet zo vaak toch?

Trena: Is je likdoorn/eksteroog weer verwijderd? Weet niet eens hoe zo een ding eruit ziet, hahaha.

Ga ff thee maken en ANTM kijken.
    Laterz!

16. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Daar ben ik dan....meisjes op bed, nog snel ff online en zo ook ANTM kijken.
    Weet t niet allemaal meer uit mn hoofd...dus voor zover ik weet ff wat reacties...

Trena: heh bah. nu Chris ziek, beterschap voor hem. Gezellig dagje dus gehad in toversluis, mooi zo, leuk om de kids dan zien te genieten he

Kel: de maandag zit er weer op voor je, gelukkig maar. Idd gewoon door blijven oefenen met de WII :) Bovenbuurman heeft vandaag bezoek gehad van de wijkagent en woonbedrijf, ben benieuwd hoe hij daar op gaat reageren...

Brennie: fijn is dat he dat de tweede dan lekker makkelijk is als je er nog een peuter bij hebt die de nodige aandacht vraagt. Herken t helemaal, Faya ook erg zoet meissie. Geniet er nog maar lekker van, lekker hoor nog een tijdje verlof!

Zaph: leuk zeg dat Sandra ook weer zwanger is! Erg leuk om een vriendin te hebben met kindje van bijna dezelfde leeftijd. Gelukkig is Jill alweer wat opgeknapt, hopelijk kunnen jullie nu een lekkere nacht maken!

Monqiue: bleeeegh, niks aan het dit weer. Hopelijk kun je vannacht lekker in je bedje blijven liggen ;)

Sap: hoe gaat t nu bij jullie? Morgen de echo he....leuk! Al foto's gemaakt van de kamer van Lieke? Ben zooo benieuwd!

Linda:als het zo moet gaan met je schoonouders is het heel fijn om verder weg te wonen, ik weet er alles van!

Hier een lekker dagje met mn meisjes gehad. Vanmorgen Jayna bij mn ouders gebracht, terwijl ik met Faya ben gaan babyzwemmen. Was weer leuk. Hebben met duikbril onder water gezwommen, terwijl badjuf Faya onder water aangaf. Zo grappig om te zien hoe die kleintjes dan kijken onder water. Daarna bakje koffie bij mn ouders gedaan. Verder vanmiddag binnen gehangen en gedanst op K3 met Jayna.
    Morgen weer aan t werk, gelukkig woensdag alweer vrij :)

Fijne avond!

Liefs Sem

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Wat leuk met Faya onder water zwemmen :D Dat wordt vast ook een waterratje :D

Robine: nee 's nachts gebeurd niet zo heel vaak gelukkig.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik word zo gek van mn buik, heb sinds gisteravond weer dat weeige gevoel. Ik wil er totaal niet mee bezig zijn, zeker aangezien mn lichaam me vorige maand ook voor de gek heeft gehouden....maar door dat gevoel ben je er toch mee bezig :S Het zal dan wel net als vorige maand zijn.....

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Zaph:Wat leuk dat Sandra ook weer zwanger is,en 2x zo vlug zeg,superzaad of supervruchtbaar.;)

Am:Gek dat je steeds dat gevoel in je buik hebt zeg,mss toch er teveel mee bezig,maar je kunt dat gevoel nu eenmaal niet aan de kant schuiven he.Maar ik denk dat het bij jullie niet lang gaat duren voor je weer zwanger bent.

Sem:Wat een gezeik weer met jullie buurman zeg,die is echt niet goed wijs.

Kel:We zijn niet uitgeregent hoor in Toversluis,want alles is binnen hahaha.Tis net zoiets als Ballorig,alleen andere naam. ;)

Ben net thuis van de pedicure,wat is dat heerlijk zeg dat gefriemel aan mn voetjes.
    De likdoorn is helemaal weggesneden en heb er niks van gevoeld.
    Het eelt is ook weg en heb nu superzachte babyvoetjes. ;)

Ga zo mn bedje in morgen weer werken.

XXX

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Vind je dat gefriemel aan je voeten echt lekker? :D Ik zou daar echt niet tegen kunnen hahaha. Gelukkig heb je weer babyvoetjes ;)

Deel Deze Pagina